čtvrtek 22. listopadu 2012

Tipy na vánoční dárky

Pokračujeme v tipech na vánoční dárky. Přiznám se, že já je nakupuju už tak od září, protože jestli něco nemám ráda, tak jsou to davy lidí v obchodech a čekání ve frontách :) Takže raději nakupuju s předstihem. Velké dilema začne pokaždé, když přemýšlím, co vybrat jako dárek pro své bližní. Proto jsem pokaždé ráda za zajímavé tipy na dárky. Dneska se podíváme hlavně na kosmetické dárky, jiné pak půjdu vyfotit rovnou do terénu :) Většinu z dnešních tipů jsem vybrala na základě toho, že se mě samotné líbí, koupila bych je svým blízkým, nebo bych byla moc ráda, kdybych je sama našla pod stromečkem :) Nemusíte se bát, nejsem uplacená a článek je můj vlastní nápad a tipy jsou také vybrané jen podle mého nejlepšího mínění :)



LANCOME Paletka očních stínů Eyes Virtuose (Travel Eye Palette)

Očních stínů není nikdy dost. Když je to rovnou celá paletka s pěknými odstíny, pěkný dárek je zaručený :)

Cena: 769 Kč
Koupíte např. zde


Tangle Teezer Aqua Splash 

Novinka v nabídce nejlepších hřebenů na světě je Aqua Splash

Cena: 330 Kč
Koupíte např. zde


Tangle Teezer Compact Styler

Kdo by nechtěl skvělý kartáč s boží ovečkou? Schaun je prostě boží a já sama bych si ho pod stromeček přála.

Cena: 299 Kč
Koupíte např. zde




LANCOME dárková sada Hypnose STAR

Kdo by nechtěl pod stromečkem objevit skvělou řasenku a jako bonus navíc odličovač a tužku na oči?

Cena: 699 Kč
Koupíte např. zde nebo v síti parfumerií







CLARINS Dárková sada HydraQuench 2012

Tato hydratační řada je svou kvalitou proslulá a sama bych jí jednou chtěla vyzkoušet :) Ceny balíčků této značky se pohybují od 500Kč výše (záleží na typu balíčku)

Cena: 1270Kč
Sežente např. zde nebo v parfumeriích
L´Oréal Professionnel Mythic Oil

Olejíčky na vlasy jsou podle mého názoru také celkem vděčné a užitečné dárky. Za sebe můžu Mythic Oil s čistým svědomím doporučit.

Cena: 239 Kč
Koupíte např. zde nebo v kadeřnických salonech



Dárková sada Bioderma

I novinky od Biodermy se dočkaly svých vánočních balíčků. Seženete dvě verze - Matriciane Sérum + Matriciane Rides nebo Matriciane Sérum + Matriciane Fermeté.

Cena: 1200Kč
Koupíte např. zde nebo ve vybraných lékárnách


OLD SPICE Dárková sada pro muže Whitewater v dřevěném boxu

Aby tu nebyly jen tipy pro slečny, máme tu i jeden moc povedený dárek pro tatínky nebo třeba manžela. Mě osobně se moc líbí dřevěná krabička, která je mnohem hezčí a estetičtější než klasické taštičky, ve kterých bývají tyto sady balené.

Cena: 450Kč
Koupíte např. zde nebo ve vybraných drogeriích a supermarketech
CLARINS Minerální oční stíny Ombre Minérale 4 Couleurs Odyssey (Eye Quartet Mineral Palette Odyssey) 5,8 g - limitovaná edice

Kdo z vás by pod stromečkem nechtěl objevit něco pěkného z limitované kolekce, co nebude mít každá druhá? Nádherná kolekce Odyssey je plná krásných malovátek a mě osobně se nejvíce líbí tato paletka stínů.

Cena: 960 Kč

Koupíte  ve vybraných parfumeriích



Make Up For Ever Aqua Eye Collection

Minulý rok jsem podobný set sehnala v povánočním výprodeji a koupě určitě nelituji. Tužky pěkně drží, mají pěkné odstíny a jsou měkké. Navíc se mi líbí i pěkné dárkové balení. Jestli na ně i letos ve slevách narazím, jdu do nich (i když se vyplatí i bez slevy) :)

Cena: 890 Kč 
Koupíte v Sephoře




Thierry Mugler vánoční set Alien


Jestli nějaký parfém miluju a zatím ho ve sbírce nemám, tak je to právě Alien. Kdo ho zná a taky ho miluje, tak asi tu vzájemnou lásku pochopí :) Navíc se letos extra povedlo vánoční balení a pro mě je to jedno z nejhezčích, co momentálně v parfumeriích jde sehnat (navíc tu mašli můžete nosit ve vlasech, ochhh :)

Cena: 1570 Kč
Koupíte ve vybraných parfumerií


A teď pár tipů z různých vánočních katalogů, co se mi doma postupně hromadí :)

Sephora má letos trochu psycho kolekci :) Některé produkty se každoročně opakují a mají jen trochu jiný vzhled. Takže třeba paletka stínů je vlastně téměř ta samá, co byla i v loňské kolekci, jen má jiné zavírání. Každopádně by mě zajímalo, co obsahují ty crackers a trochu mě lákají (kdybych tušila, že v nich bude nějaká pěkná kosmetika, tak si je klidně koupím, ale takhle nevím, nevím).











Další vánoční balíčky, které se mi moc líbí. Navíc "jablíčka" jsou celkem takové univerzální vůně, pokud chcete někomu nenáročnému koupit příjemnou vůni.



Kdyby se moje mamka ráda líčila, koupila bych jí tenhle kufřík (a postupně jí některé věci nenápadně vzala :) Ale sama bych všechny produkty nevyužila a mamka tomu líčení zas tolik nedá :)



Asi vítě, že Chubby Sticky nemám ráda a přijdou mi jako strašný šunt, ale protože je spousta z vás, co je mají rády, tak by to pro ně mohl být zajímavý tip :) Navíc ta cena v porovnání s množstvím není tak špatná.



A nakonec ještě tip na řasenku Collistar, která se rozdávala během dní Marianne a já na ní četla samé pozitivní ohlasy :)




Tak snad jsem někomu pár tipů nabídla a příště bude inspirace přímo z prodejen :)

Máte už dárky vymyšlené? Nebo stále tápete a nakupujete až na poslední chvíli? Vybraly byste si něco z těchto tipů pro sebe? :)


PS: prosím všechny z vás, co se účastní soutěže, aby si zkontrolovaly zda je jejich komentář stále pod soutěží, protože jsem musela některé smazat z důvodu, že v nich chyběl mail. V případě, že se vás to týká, tak prosím o nový komentář i s mailem. Děkuji za pochopení :)

39 komentářů:

  1. Já už v Sephoře nakupovat byla a na ty Crackers jsem koukala. Jsou v nich sponky do vlasů, pilníky na nehty a tak. Na zadní straně té krabice je napsáno, co tam je. Takže nuda.
    Ale parádní je ta krabice s kapslemi se sprchovým gelem -super dárek pro někoho, kdo se moc nemaluje, páč mýt se musí určitě :-) A výborné jsou taky lesky na rty, kde jich je 6 v jedné tyčince, ty jsem si musela hned koupit pro sebe a fakt nejsem zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  2. já toužím po té sadě štětců od sephory a po tangle teezeru...ježíškovi už jsem dala vědět, tak snad si z mých tipů něco vezme:)

    OdpovědětVymazat
  3. Teď má Sephora 2+1 na jejich výrobky a ještě k tomu mi včera paní na hlaváku nabízela, že jenom ten den mi může dát ještě slevu 20% :D škoda, že jsem měla jen 10 minut, vzala bych blbosti a pak bych litovala. Ale když vyplníte dotazník na stránkách, tak vám to nakonci vyhodí 15% slevu a pokud jde kombinovat s akcí, tak je to super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chemical Cat: aha, tak to je nuda, do toho nejdu :) na lesky jsem koukala, ale zdály se mi nějaké mini, na fotce se tváří mnohem větší :)

    Kejt: vzhledem k tomu, že ta sada stojí 2 tisíce, tak to bych si raději koupila nějaké vyhlášenější štětce, třeba sadu od Sigmy, která stojí podobně :) mám sice Sephora štětce ráda, ale za tu cenu bych si je asi nekoupila

    Michaela: hm, když jsem minulý rok chtěla podobnou akci využít, tak mi paní řekla, že je to na všechno jen ne na vánoční kolekci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka Clarins má tak kouzelné balení. Na kufřík od Estee Lauder jsem se koukala (zatím jen na letáku), ale zásadně si nekupuju dárky pod stromeček pro sebe, takže tam ho určitě nenajdu:( A zaujaly mě ty stíny ze Sephory, jsou v podobém duchu, jako ty od Catrice, co jsi tu měla snad předevčírem. Spousta inspirace, díky:)

    OdpovědětVymazat
  6. tu sadu od Lancome - řasenka+odličovač+tužka jsem koupila mamce (tedy tatka ji koupil, já ji vybrala) Doufám, že se jí bude líbit!!!
    moc pěkný výběr jsi udělala, hodilo by se mi kde co.

    OdpovědětVymazat
  7. wow - rozplyvam se... musim sem asi prestat chodit .-))) Krasny veci si vybrala - hned nekolik asi pridam na seznam pro jeziska... .-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten tangle teezer s oveckou je bozi, skoda, ze uz jeden mam :-(

    OdpovědětVymazat
  9. No, ten tangle teezer na mokre vlasy by mozna nebyl spatny, uz mam normalni, kompaktni, tak do tretice vseho dobreho? :)

    Nad to vanocni kolekci od Clarins uz par dnu slintam. Ale me by bylo tak lito do toho hrabnout :D.

    Ten kufrik Estee Lauder bych brala i prazdny :D. Je to nadhera :). Letosni vanocni Mugleři se velice vydařily, stejně jako jablíčka. A ta kolekce Sephory samozřejmě taky :D. Na Chubby Sticky mam podobny názor, ale kdyby mi je někdo dal, nezlobila bych se :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta paletka od CLARINS je nadherna, vdaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. skvělé tipy! asi už si ten "nejlepší hřeben na světě" budu muset taky pořídit a ovečky jako bonus? no to se vyplatí ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. asi by to chcelo nejaký vedľajší job ;) chuby stick aj clarins paletka sú božské :))
    Rendy, budem rada ak sa zúčastníš mojej giveaway o pekné ceny :) justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. na paletku Clarins pozerám už asi dva týždne a dumám a dumám, že sa na Vianoce poteším, lebo ten dizajn, ach :) od nich mám rúž a je perfektný, tak mám chrobáka v hlave

    Inka dík za tipy, najradšej by som si ich kúpila sama pre seba :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí paletka Lancome a Clarins :-) já si na Vánoce přeji paletky Sleek - myslím, že i to je krásný dárek. Příteli jsem koupila sadu Old Spice a ještě dokoupím nějaké věci... zatím nemám skoro nic :D Nechávám to spíš na poslední chvíli :-)

    OdpovědětVymazat
  15. strašne by som chcela Sephoru aj na Slovensku, to Vám v Čr fakt dosť závidím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pánskou kosmetiku v dřevěné krabičce jsem viděla v Tescu, je to velmi pěkné balení, ale přítel mi narovinu řekl, že neví k čemu by mu tak krabička byla, v celku má pravdu, ale vypdá NÁDHERNĚ! :)
    Nad tím hřebenem také uvažuji... všchni si jej vychvalují... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hřeben jsem si pořídila, příteli jsem ulehčila výběr dárků, sama jsem si je objednala a vyzvedla dokonce, už jen čekají na vyzvendutí a zabalení. Ověčka by se mi asi časem omrzela, ale i tak bylo těžký se rozhodnout mezi ornažovou a fialovou.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten Tangle Teezer s ovečkou Shaun je nejlepšíí! Nejspíš si ho fakt budu přát :))

    OdpovědětVymazat
  19. U nás si kosmetiku vůbec nedáváme, to si zařizuje každá sama, ale rozhodně jsou to skvělé tipy co dát sama sobě :3 Ty chubby sticks mě zaujaly, stejně jako Shaun :-)

    OdpovědětVymazat
  20. balíček od Lancome s řasenkou asi koupím, protože je super. a ty mufe vidělas teda přesně tohle balení v sephoře?

    OdpovědětVymazat
  21. Perfektní článek, zrovna ted, když se jakákoliv inspirace hodí. Před pár dny jsem okoukávala v Sephoře jejich dárkové sady a moc mě zaujala velká paleta Pop-up Store a sada štětců. Mají krásné balení, ale nevím nakonec jsem to nekoupila, zato na Biodermu čekám až mi příjde jako dárek pro mamču :) Mě osobně by nejvíc potěšil ovečkový Tangle teezer, sama nemám ani jeden a navíc ten design, co si budem povídat, je perfektní :D

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna dneska jsem se po dárcích byla trochu podívat.. a i v Douglasu. Budu kupovat nějaký pánský parfém a něco od Dr. Hauschky pro maminu. Já sama chci právě Tangle Teezer a Moschino parfémek, zaujal mě i ten Sephora kufřík :)

    OdpovědětVymazat
  23. Na tu Collistar Vanocni sadu chodim v Brne uz od toho 13.11. a stale ji nemaji...pekne me stvou, ptz rasenka je vazne skvela! Hodne nalomena jsem na paletku od Clarins, je vazne uzasna :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hrozně se mi líbí dárkové krabičky.. Akorát z nich často nevyužiji všechno, např. tělové krémy s vůní vůbec nevyužívá:( Nejhezčí je stejně ten ovečkový hřeben, škoda, že už svůj tangle teezer mám:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  25. Ovečkový TT mi od Vánoc bude dělat taky radost. tomu člověk, jako já, nemůže odolat :D
    a já nákupy letos vyřešila přes internet :D čím dál méně nakupuju v obchodech, protože mě to vysloveně nudí. nejradši bych, aby mi někdo donesl ty krásný věci, já to zaplatila a šla :D naopak miluju nákupy na internetu :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ty Tangle Teezers jsou skvělé! Mám jeden z limitky Juicy, ale hned bych ho vyměnila za jeden z kolekce Agua Splash. A ta limitka od Clarins? Nad tou mé srdce plesá! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Kufřík Estee Lauder chci, ale u nás na Chodově ho ještě nemají! :(

    OdpovědětVymazat
  28. Violets: balení, které má naše Sephora odpovídá obrázku, co je vyfocený z katalogu Sephory (6.fotka od konce) :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tu paletku Odyssey jsem si teď pořídila a je opravdu dobrá. Hezká pigmentace, krásné odstíny. Akorát s tou zlatou se musí trošku opatrně, má strašně zvláštní konzistenci a když se nedá pozor, padá pod oko.

    OdpovědětVymazat
  30. Jsem ráda, že nepatříš mezi ty, kdo zběsile lítají na Štědrý den po obchodech a na poslední chvíli hledají, co koupit svým blízkým. Díky tvojí včasný vánoční přípravě totiž budeme mít dárky nakoupený v klidu všichni. ;-) I když já kosmetiku dávám jako dárek pomálu, ráda vymýšlím trošku jiný, osobnější typy dárků, ale už mám na pár kousků zálusk. Super inspirace. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  31. Tangle teezer by se hodil:) co rikas na tu novinku myslis ze to funguje?

    OdpovědětVymazat
  32. Rendy? muzu se zeptat proc Ti Chubby sticky nevyhovujou? hledala jsem u Tebe nejaky clanek ale strycek google mi nic nevyplivnul... diky moc za odpoved nebo treba jen link na clanek.

    OdpovědětVymazat
  33. Blondýna: no, kdyby stál Chubby stovku, tak si řeknu, fajn, za tu cenu stojí. Ale za tu cenu, co se u nás prodává je to fakt zbytečnost. Není to ani pořádně balzám ani něco, co ti má nabarvit rty :) Takže pro mě je to drahá zbytečnost. Kdyby to byl alespoň kvalitní balzám na rty, tak ok, ale on rty ani pořádně nehydratuje a hned se rtů vytratí. Jinak myslím, že kdyby si tuhle sadu koupilo 5 holek a každá dala těch 130Kč, tak ok, zklamané asi nebudou, ale 500Kč je podle mě moc :)

    OdpovědětVymazat
  34. Sue: já tanhle Teezer miluju, takže si myslím, že i tohle bude fungovat. Ale na sobě jsem zatím nezkoušela, takže je to jen můj odhad :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ten teezer se shaunem je fakt uzasnej.:D kez by na to byly penizky.:)

    BLOGGER: http://evzuu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)