úterý 27. listopadu 2012

Tipy na vánoční dárky II - prodejny

Je už nejvyšší čas na nákup vánočních dárků, takže když jsem byla nedávno nakupovat pro svou rodinu a kamarády, vyfotila jsem pár tipů i pro vás. Většina je z nákupního centra Harfa na Českomoravské, ale ve všech nákupních centrech seženete většinou dost podobný sortiment, takže to není snad žádná překážka :) Ráda bych připravila ještě jeden díl vánočních tipů, tak snad to stihnu, aby to bylo ještě aktuální a užitečné. Dneska se vydáme tedy přímo do terénu.




MARKS AND SPENCER

Do obchodů MS chodím ráda pro dobroty a různé potraviny. Před Vánoci tam ráda chodím i pro vánoční přání, balící papíry nebo jmenovky na dárky. Tak nějak se mi líbí víc, než sortiment jiných obchodů. K Anglii tíhnu celkově asi nejvíc, takže mě těší i "typicky" anglické dárky. Od drobností, sladkostí, oblečení až po kosmetiku a jídlo nebo svíčky tu seženete spoustu věcí. Pro mě je každoročně tento obchod sázka na jistotu :)








ALBI 

Pokud máte také kamarádky, které milují diáře, bločky a notýsky, máte každý rok o inspiraci vystaráno. Mě se strašně líbí tyto diáře a pro sebe si minimálně jeden pořídím :)  





Společenské hry pro celou rodinu




Pro velké srandisty mají toaleťák v plechovce :)




Skládací nákupní tašky mám sama moc ráda a pokaždé s sebou jednu nosím. Tyto se mi líbily, protože jsem opravdu pěkné a nevypadají jako obyčejné igelitky :)




DROGERIE

Drogerie je asi jedno z míst, kam většina z nás pro určitou část dárků zamíří. Pro někoho, kdo nechce příliš přemýšlet, tak popadne první balíček co uvidí a zabalí ho svým bližním pod stromeček. Většinou mají tyto tendece hlavně muži, protože neradi nad dárky přemýšlí. Pro inspiraci jsem vám vyfotila několik dárkových balení (Rossmann je má teď s 25% slevou, což se hodí). Sama v drogeriích nakupuju hlavně pro tatínka, protože co by to bylo za Vánoce bez pěny na holení nebo balzámu po holení :)

Svíčky jsou pak kapitola sama pro sebe :) Minulé Vánoce jsem dostala tuto svíčku měnící barvu a kromě toho, že krásně voněla, tak i duhově svítila. Prostě paráda pro milovníky svíček :) Letos jsem potkala dva druhy - tuto a ještě černou s fíky nebo třešněmi, které vzhledově vypadají ještě lépe :) Rossmann má teď tyhle duhové svíčky v akci za 139Kč.














TCHIBO

Tento obchod má velký houf svých fandů. Je fakt, že čas od času tam člověk sežene něco pěkného do kuchyně či obýváku a po nákupu si ještě může posedět nad kávou a zákuskem. Pokud stále tápete co pořídit mamince nebo babičce, věřím, že tady něco pěkného a praktického seženete.





Úplnou náhodou jsem v OC Harfa objevila i pověstné Yankee Candle! Nemusím vám asi vyprávět, že ultra skvěle vonící svíčky potěší každou ženu nejen na Vánoce :) Seženete jak vosky do aromalampy, tak velké svíčky, difuzéry i aroma sáčky s vůní třeba do skříně. Obchůdek prodává jinak ložní prádlo, ale svíčky má hned na kraji u vchodu. Název jsem jaksi pozapomněla, ale je to hned v 1.patře pod sekcí restaurací a vedle je obchod Kup dárek.








KUP DÁREK

Nově otevřený obchod už svým názvem napovídá, že tam (asi) seženete spoustu dárků. Trochu mi sortimentem připomíná starý This n´That ve Vodičkově, který bohužel zavřeli a ten nový stojí za prd a nic tam nemají. Mají tu od blbostí a kýče až po nádobí, potřeby pro domácnost, drobné dárky a různé jiné vychytávky.



Kdo by nechtěl mýt nádobí stylovou štětkou? Věřím, že i kdejaký líný potomek by šel dobrovolně mýt nádobí s takovou stylovou proprietou :)





I záchod si vydrbete stylovou štětkou :)



Babičce nebo dědovi můžete koupit fešné zahradnické pomůcky :)



A co se mě osobně moc líbilo byly tématické KáPéZetky. Celý přehled a všechny druhy včetně cen najdete zde na webu obchodu. Liší se jak pro ženy, tak pro muže a pro někoho by to mohl být zajímavý dárek a taková milá drobnost.




PARFUMERIE

Zajímavé balíčky a sety jsem zmiňovala v prvním díle vánočních tipů. Pro někoho jsou parfumerie sázka na jistotu a vybere tam většinu dárků. Výhodou je, že vám je na místě i dárkově zabalí a vám tak odpadne jedna starost navíc. Sama můžu potvrdit, že nájezdy zoufalých mužů začínají kolem 22.12, kdy vezmou cokoliv, co vidí, jen aby už měly dárky hotové a nakoupené :)





 Co by to bylo za vánoce bez ponožek, no uznejte samy :) Letos je z čeho vybírat a mě se nejvíc líbila nabídka Gatu a F&F. Tentokrát jsou k dostání i v hojném počtu různé domácí bačkůrky
a papučky, takže i ty se pod stromečkem určitě neztratí :)






Jako poslední tip je tu bižu z Gatu. Stojí pár korun, takže vás nezruinuje, beztak kopíruje známější značky, takže budete mít to samé co má Topshop nebo H&M, ale za třetinovou cenu a vydrží vám to stejně dlouho. Stačí pak už jen koupit nějakou pěknou krabičku na šperk a hezký dárek za pár korun je na světě :)




To by bylo pár tipů na dárky :) Zajímalo by mě, jestli ty své už máte nakoupené nebo alespoň vymyšlené? Do jakých obchodů chodíte rády pro dárky vy?

22 komentářů:

  1. v marks and spencer majú naj veci za super ceny! ;)
    tam by som darčeky nakúpila ;)
    veľmi pekné tipy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! M&S na tvoje doporučení určitě navštívím, už jsem tam nebyla ani nepamatuju a nikdy před Vánocemi. Yankee Candle jsou můj letošní objev roku, už je mám přichystané jako součást dárků. No a každoročně řeším, co pořídím tatínkovi. Jak píšeš, pěna na holení apod. to jistí, ale chci i něco trochu originálního. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,

    hezký článek a tipy na dárky. A nevíte náhodou, jestli mají v M&S octové chipsy? Myslím, že jsem je kupovala tam, ale už jsem tam dlouho nebyla.
    Yankee Candle! Ty musím mít :-)

    Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný článek, děkuji za inspiraci. Já nejvíc miluju dárková balení od Douglasu, ta mint mě opravdu bere :D
    A štětky jsem viděla naživo a stojí za to :D akorát mě štve, že jsem včera jen tak prošla okolo Albi, když to vidím:-/

    OdpovědětVymazat
  5. M&S maji letos uzasne veci!!! Diky za tip na Yankee Candle!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu říct, že z každého obchodu bych si něco vybrala, super článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné tipy na dárek, u Tchiba, drogerie a M&S mám problém, že bych si ty věci nakonec asi nechala :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvely članok,škoda že u nás nemám poruke žiadny taky skvely obchod :D :D No s tymi prstenmi je to skvely napad aj tie papučky su rozkošné

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím jsem v Lushi nakoupila kamarádkám blbiny do vany. A teď se půjdu - díky tvému článku - pídit po Yankee Candle. Díky...

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, ten obchod Kup dárek je perfektní! Do Harfy jezdím docela často (pracuju v O2 Areně), takže tam určitě zaskočím. Jinak také miluju všechno anglické, z M&S jsem si zamilovala hlavně ty super plechovky na cukroví. Samotné by se mi líbila nějaká ovocně vonící svíčka Yankee Candle a teploučké bačkůrky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný článek, chtěla bych asi všechno. :) věci v gatu mají vážně super, na dárky jako dělané. Mě se tam líbilo chlupaté plyšové pyžamo, tak doufám, že mi ho ježíšek přinese. :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. to mě moc těší, že se vám tipy líbí :) děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělé tipy ! Z MS jsem koupila ty krémy mamce k Vánocům a miluju jejich jídlo třeba arašídové máslo :) Gate je na ponožky super stejně jako na tretky, vždycky tam něco vyberu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Yankee Candle by byla úžasná pro mamku nebo babičku!! A ty diáře se mi taky moc zalíbily :)

    OdpovědětVymazat
  15. MS mam velmi rada, ich sladkosti su bozske :)))

    OdpovědětVymazat
  16. No tak ty svíčky, ty sou jasný ! Pudu na ně:D

    OdpovědětVymazat
  17. Obchod v Harfě, kde mají Yankee Candle se jmenuje Veba :) Kupuju si tam vosky do aromalampy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný článek, slintám u Marks and Spenceru.. Už aby byl i v Olomouci!!

    OdpovědětVymazat
  19. Do M&S jdu o víkendu, jako vždy pro čajíky, ale těším se i na vánoční sortiment, vždy tam kupuju přání a papíry :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám nakoupenou už zhruba půlku dárků a největším pomocníkem mi byly drogerie :D.

    OdpovědětVymazat
  21. V M&S koutek s jídlem prostě miluju :). Dobrá volba :). I když teď mám hroznej pocit, že nemám ještě ani jeden dárek :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)