pátek 9. listopadu 2012

Růžová voda Purity Vision

Na mojí úplně první květinou vodu mě lákala Mila už asi od léta. Teda, ne konkrétně na tuto vodu, ale obecně na květinové vody všeho druhu. Když jsem tedy nedávno bloumala DMkem, tak mi do oka padl tento pěkný flakon. Jelikož byl úplně poslední v regále, řekla jsem si, že je to asi fakt skvělá věc, že se tak dobře prodává (taky vás to vždycky napadne?). Takže jsem lahvičku popadla a byla zvědavá, co se bude dít.




Co jsou to květinové vody?

Jsou to různě parfémované vody, které osvěžují a hydratují pleť. Často narazíte na růžové nebo například levandulové vůně. Nejčastěji je koupíte v podobném balení s rozstřikovačem.


Purity Vision Růžová voda (100ml) 187Kč více info zde

Nemám bohužel porovnání s jinou květinovou vodou ani jinou značkou, takže vám můžu říct své dojmy pouze z této. Když jsem hledala nějaké informace o této vodě, mile mě překvapily obsáhlé webové stránky Purity Vision, kde člověk najde všechno o produktech a jejich použití. Pokud jste si objednávaly říjnový Senza Box, ve kterém byl deo krystal, který je také od této značky, asi pro vás není tak neznámá :)


Informace o růžové vodě:

- tato voda je ze vzácné bourbonské růže, údajně nejčistší růžová voda na trhu v EU
- vhodná i na velmi citlivou či alergickou pokožku včetně dětské
- působí protizánětlivě a hojivě
- pomáhá při akné, slunění, holení nebo podráždění pokožky
- urychluje hojení drobných ranek
- zmírňuje únavu očí a jejich okolí
- neobsahuje aditiva, konzervanty, stabilizátory a jiné příměsi

Někdo používá květinové vody i jako fixátor líčení a nebo jako "podklad" pod pleťové oleje (navlhčí jimi kůži).

Prostě a jednoduše, máte-li nějaký neduh, stačí na něj nastříkat růžovou vodu a máte po starostech :) Samozřejmě to zlehčuju, ale člověk má pocit, že si v jedné lahvičce koupil polovinu lékárny. Co mě celkem pobavilo, jsou tipy od výrobce, jak ještě netradičně vaší růžovou vodu využít. Cituji ze stránek:


Speciální tipy:

·         PURITY VISION Růžová voda je natolik čistá, že ji klidně můžete přidat pro neopakovatelnou vůni a grandiózní chuť do krémů, palačinek, muffinů či koláčů. Oceníte ji i ve zmrzlině, marcipánu či sušenkách. 

·         PURITY VISION Růžová voda přičaruje speciální kouzlo vínu či šampaňskému. Z obyčejného pudingu vytvoří nezapomenutelnou pochoutku a její vůně  z Vás učiní bohyni koktejlů.

·         PURITY VISION Růžová voda dokáže i osvěžit a pohladit duši, stačí přidat několik kapek do vody a vytvořit tak harmonizující nápoj.


Slibuji, že na palačinky ani do šampaňského si jí nestříkám a docela bych někdy chtěla potkat někoho, kdo to dělá :) Možná přicházím o hodně, ale přijde mi to už trochu moc.








Zaujal mě detail na etiketě - hlásí, že voda má životnost 6 měsíců. Předpokládám, že se tato doba začne odpočítávat od prvního použití vody. Nějak si neumím představit, že jí za tu dobu stihnu celou vypotřebovat. Co se mi naopak líbí je obal vody. Těžký a bytelný skleněný flakon je vážně moc pěkný. Co se vůně týče, tak mě osobně voní trochu jako zatuchlé růže. Asi to tak má být, nemám bohužel porovnání s jinou vodou. Cena v DM je 199 Kč (kupovala jsem jí s jejich slevovými kuponky)

Momentálně jí mám s sebou na dovolené (tedy odlitek vody, celou bych jí netahala) a můžu potvrdit, že pleť osvěžuje i zklidňuje. Spálená zatím naštěstí nejsem, ale vodu stříkám celý den průběžně na obličej i dekolt a podrážděná opravdu není :) Fixovat líčení jsem s ní také zkoušela, ale žádný extra výsledek jsem nezaznamenala, všechno zůstalo při starém. Líbí se mi, že voda na obličeji nepůsobí ulepeným dojmem a zatuchlá vůně naštěstí rychle vyvane.

Koupila bych si podobnou vodu i příště? Nevím. Možná v menším balení, které by mě tolik nefrustrovalo a nenutilo se vodou šplíchat každou chvílí :) Je to určitě příjemná záležitost během horkých dní, je to osvěžující, narozdíl od termální vody to i voní, ale že bych zaznamenala tak ohromující výsledky, to bohužel potvrdit nemohu. Svůj fankub tyto vody ale bezesporu mají, takže proč to kazit :) Pokud vás květinové vody lákaly k vyzkoušení, tak alespoň víte, kde jednu z nich koupit. Sama za sebe bych se bez nich asi obešla, ale kdo ví, třeba za pár let změním názor :) A nebo jsem jen nevyzkoušela tu nejlepší z nejlepších...

Zajímá mě váš názor na květinové vody obecně :) Myslíte, že je to další zbytečná lahvička do koupelny, nebo je rády používáte a vidíte v tom smysl? :) Doporučil by mi někdo z vás jinou vodu od jiné značky?

24 komentářů:

  1. Já si vůbec nedokážu představit, jak se toto používá - s makeupem? Bez něj? Když mi cokoli tekutého vysuší pleť, nevysuší mě i tato voda? Žádnou jsem nikdy neměla, protože tomu prostě moc nevěřím :-D

    OdpovědětVymazat
  2. tiez som mala tuto vodu pocas horuceho leta a bola osviezujuca, ale je fakt, ze mohla byt trochu menej parfumovana... ja som ju pouzivala vecer pod krem a cez den normalne na makeup hocikedy pocas dna, ono to ma tak jemny rozprasovac, ze to urobi len taky jemny opar, ziadne prudy vody :D myslis ze saloos ma viacero druhov tychto vod a lakaju ma vyskusat...

    OdpovědětVymazat
  3. Moji rodiče mi z Bulharska dovezli sprchový gel s růžovým olejem a marmeládu z růžových lístků. Orní ochutnání bylo divné - jako bych jedla ten sprchový gel!! Ale na podruhé už to bylo super, je to pravdová lahůdka. Doporučuji jakékoliv jídlo z růží, třeba se dělají i dorty s lístky apod! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. dlho som nad touto vodou rozmýšľala a asi si ju kúpim.. a budem si ju liať do vody aby mi prečistila dušu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám květinové vody moc ráda a pravidelně je používám. Myslím, že hlavně v létě je to velmi osvěžující záležitost. Pleť mi vždycky pěkně oživí a hlavně je k pokožce velmi jemná a navíc má pro mě jednu podstatnou vlastnost-nevysušuje. Květinové vody jsou navíc opravdu skvělé jako podklad pod oleje (vyzkoušeno). Ale na druhou stranu je jasné, že ten popis výrobce je poněkud přehnaný...:)) Ta vůně je dost těžká a přiznám se, že mi zpočátku docela vadila, ale časem jsem jí přišla na chuť a až mi dojde pomerančová voda od Melvity, tak do té Růžové půjdu znova.

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem nic takového nezkoušela, ale nevypadá to špatně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm zajímavé, musím se po ní v DM podívat..

    OdpovědětVymazat
  8. O této vodě jsem slyšela a lákalo mě to si ji koupit, podle toho, jak ji hodně chválí prodejci. Ale teď už mi tak skvělá nepřipadá. Eva http://hairbeautybyeva.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Skutocnost, ze sa toda dat do kolacov a podobne ma rovnako sokovala! Neviem, asi by som mala pocit, ze si striekam do pudingu vonavku ;)

    OdpovědětVymazat
  10. O ruzovej vode premyslam uz dlho, dik za tento clanocek! :)
    T.

    OdpovědětVymazat
  11. Mně teď někdo říkal, že zredukoval veškerou péči o pleť na tuhle květinovou vodu a arganový olej a děly se zázraky, tak se taky chystám to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak přesně tuhle růžovou vodu miluju! Nedám na ní dopustit, je to zázrak! Pleť hojí, klidní a vůbec, po tom, co jsem ji začala používat vidím velké /příjemné/ změny. Používám jí na dočištění pleti každý večer a ráno a navíc před spaním smíchaná s pleťovým olejem udělá z pleti obličeje hladkou a zářivou miminkovskou prdelku.

    OdpovědětVymazat
  13. Túto vodu som mala a popravde som nepozorovala žiadnu zmenu na pleti. Druhýkrát si už tento výrobok nekúpim..

    OdpovědětVymazat
  14. Růžovou vodu dávám do lassi, což je indický nápoj z jogurtu. Jedno z nejlepších pití co znám. Určitě vyzkoušej!

    OdpovědětVymazat
  15. Taky si občas říkám, když uvidím poloprázdný regál, že se to musí dobře prodávat :D

    OdpovědětVymazat
  16. Mám květinovou - konkrétně růžová s levandulovou vodou, od Lushe a doporučila bych ji každému. Přestala jsem díky ní mít suchou pleť, na kterou nepomáhal žádný krém. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá zajímavě, ale já bych jí mít nemohla...nesnášim květinové vůně v kosmetice, strašně mi to dráždí nos :/
    a to s tim jídlem mě teda docela vyděsilo :D Nevim nevim, já bych z toho měla docela strach si to přidat třeba do palačinek...

    OdpovědětVymazat
  18. Mě teda doporučení výrobce taky překvapilo, ale vlastně - proč ne? Já bych chtěla zkusit růžové palačinky. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. vždycky když je nějaký regál vybrakovaný, tak si hned říkám, jaká zase probíhala akce, nebo o kolik to asi zlevnili :D :D

    růžovou vodu jsme měli doma taky a já jsem si jí dávala do jílové masky místo obyčejné vody.

    ale teda dát si jí do jídla? no nevím :D

    OdpovědětVymazat
  20. už jsem o ní četla a chtěla si jí jednu dobu i koupit, ale nějak jsem na ní už zapomněla :D takže díky za připomenutí :)
    Jinak to s tím jídlem mě vážně pobavilo :D:D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle vody vznikají jako druhotný produkt při výrobě esenciálních olejů, nejsou ničím ovoněný nebo tak. A prakticky jen ta růžová voní tak nějak obstojně, třeba levandulová má k levanduli fakt hodně daleko a mám teď heřmánek a to je čistý humus, stříkám to na sebe každou chvíli, aby už byl pryč :-) Ale účinek ty vody mají, říká se, že je to jakoby homeopatická aromaterapie, takže pokud vám dělá dobře nějaký esenciální olej, voda bude taky. Třeba u růžové vůbec nevidím žádný efekt, u levandule jo. Ale pod oleje a přírodní krémy jsou super a na rozdíl od "normální" vody nevysušují.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jí miluji. Vážně jo :)))

    OdpovědětVymazat
  23. Růžová voda se v kuchyni v arabských zemích používá naprosto běžně. Kamarádka má za manžela Egyptána,pokaždé mi ji přiveze,je tam na každém rohu ve skvělé kvalitě.A je velmi osvěžující jen tak do vody na pití. Jak píše Rena,nenív ní žádný parfém,je to tzv.hydrolát, druhotná surovina při výrobě esenciálních olejů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)