čtvrtek 8. listopadu 2012

Po dlouhé době jeden TAG


Po delší době si dáme jeden tag. Teda vlastně jeden tag, ale ve dvou různých verzích. Moora a MissBB mě nominovaly, tak považuji za slušné se minimálně k otázkám vyjádřit :) Asi vás ale zklamu, protože nikoho dalšího nominovat nebudu a nechám na vás, kdo se bude chtít připojit a na otázky odpovědět. Pokud už jste tento tag psaly u sebe na blogu, hoďte mi odkaz do komentářů, ráda si počtu :) Pokud nemáte svůj blog, klidně odpovězte sem do komentářů.

Nejdřív by na sebe měl každý prozradit 11 zajímavostí. No, nevím, jestli dokážu vymyslet tolik bodů, ale tak uvidíme :)

1) moc ráda cestuju a jednou bych chtěla mít doma velký globus, do kterého bych zapichovala vlaječky, kde všude už jsem byla :)

2) mám takovou vlastnost usnout kdykoliv a kdekoliv :) jsem schopná to zaříznout i na eskalátorech v metru a úplně miluju spaní v autě nebo autobuse (asi nějaký pozůstatek z dětství, když mě uspávali přejížděním kočárku přes práh :)

3) mám panickou hrůzu z jehel a takový odběr krve je se mnou vážně zážitek :) musím ležet a omdlím většinou ještě dřív, než se ke mě sestřička přiblíží :)

4) vyrostla jsem na Nirváně a střídala jí s Monkey Business (což mi zůstalo doteď)

5) nerada nosím prstýnky a jestli jednou moje rozhodnutí něco změní, tak jedině nějaký pěkný snubní od mého muže :) zároveň nechápu lidi, co nosí prstýnek na každém prstu, nějak mi to vadí a nelíbí se mi to (přijde mi to stejně logické, jako si do jedné ušní dírky nacpat 5 naušnic :)

6) jsem militantní nekuřák a brojím proti všem kuřákům :)

7) miluju Martini Bianco a jahodové Daiquiry z Milé Tchýně (naopak tvrdý alkohol nemůžu ani cítit a už jsem na něj asi stará :)

8) někdy mám pocit, že umím zpívat i tančit, ale neumím ani jedno :)

9) miluju vyplňování formulářů, razítkování všeho a taky mám skrytou úchylku na kancelářské potřeby

10) jsem schopná jíst instantní polévky na úkor nové limitované kolekce rozjasňovačů (rtěnek, stínů atd.), do kterých se na první pohled zamiluju a hned si je koupím :)

11) jednou bych chtěla mít šatnu ve stylu Carrie (Sex and the City), kde by byla jedna extra skříň na boty a další na kabelky :) Ale tipuju, že to chce asi každá druhá z vás :)


Otázky od Moory:

1) Kterou knihu považuješ za výjimečnou?

Asi jsem tu nejvýjimečnější ještě nepřečetla a čeká na mě někde v regále. Můj muž by mě za tuhle odpověď asi pokáral, protože on má každý týden u postele jinou knížku a nechápe, proč já usínám u ELLE :) Myslím, že knížek jsem přečetla dost, ale zatím žádnou nemůžu nazvat výjimečnou.

2) Koho bys ráda viděla jako prezidenta (bez ohledu na to, kdo opravdu kandiduje)? 

Já bych v jasných barvách v čele naší země ráda viděla Vojtu Dyka :) Má cenu říkat proč? :)


3) Těšíš se na Vánoce?

Strašně moc! Letošní Vánoce budou po letech něčím výjimečné a všichni se už na tu událost moc těšíme :)

4) Můžeš si vybrat spolupráci s kteroukoli kosmetickou firmou na světě a vybereš si ...?

Vyberu si....NARS, Urban Decay, Chanel, M.A.C a to by asi zatím stačilo :)

5) Jaký kus oblečení by sis na sebe nikdy nevzala?

Cokoliv oranžového! Nesnáším tu barvu :/ Pak je jedno, jestli jsou to hrozné oranžové kalhoty, sukně či tričko :)

6) Pokud bys měla možnost říct komukoli ať z přítomnosti, nebo z minulosti, cokoli, kdo by to byl a co bys mu řekla?

Dědo, strašně se mi po tobě stýská, ale vím, že se na mě každý den díváš a ve škole mi při testech radíš <3 Snad už jen pár měsíců, a budu to, co jsi byl i ty. Snad budeš mít radost.....


7) Top 3 tvých oblíbených jídel?

Cokoliv z italské kuchyně řeknete, tak se u mě trefíte :)
Jinak svíčková od babičky, moje pórková polévka a kuře na kari mé tchýně :)

8) Co tě zatím při blogování nejvíc potěšilo?

Odezvy od čtenářek a to, že se jim blog líbí a je to to první, co každé ráno otevřou :)

9) Kterou historickou postavou by ses na jeden den chtěla stát?

Vůbec by mi nevadilo být na jeden den v kůži Coco Chanel :)

10) Věříš na duchy?

Věřím na to, že existuje něco nadpřirozeného, ale nijak tomu neříkám.

11) V případě, že bys měla na výběr, jakou barvu očí a vlasů by sis zvolila? 


S barvou vlasů jsem spokojená, ale oči jsem od malička chtěla modré :)



A tag od MissBB:


1. Každý má typ kosmetického výrobku, kterého se nemůže nabažit. Jaký je ten váš?

Já se asi nikdy nenabažím rozjasňovačů. Můžu mít horečky nebo angínu, ale když si dám na obličej rozjasňovač, mám pocit, že jsem zase člověk :)

2. Jaké se vám nejčastěji zdají sny?

Mě se zdají spíš horory :) Často se mi zdá, že jsem těhotná, doufám, že to neznamená, to co si myslím :)

3. Máte radši kočky nebo psy?

Já určitě kočky :) Máme našeho kočičího miláčka od našeho dětství a těší nás stále svou přítomností a láskou :)

4. Máte na něco alergii?

Na všechny zvířata kromě naší kočky, na trávy, pyly, umělá sladidla a mléčné výrobky :)

5. Stalo se vám někdy, že jste u filmu nebo u knížky či seriálu plakaly? Nemyslím zaslzely, myslím opravdu brečely tak, že vám tekly proudy slz, které jste nemohly zastavit, a ještě jste se z toho pár dní vzpamatovávaly.

Já doslova řvala u PS: I love you. To už asi nikdy žádný jiný film nepřekoná

6. Tři věci, které nemůžete nejvíc vystát?

Lidskou debilitu, aroganci a závist

7. Jaká je vaše nejoblíbenější pohádka?

Pojďte pane, budeme si hrát (Medvídci od Kolína) - tak nějak se to jmenuje :)

8. Co vám dokáže zaručeně vždy zvednout náladu?

Můj přítel a jeho humor :) (nebo nějaká pěkná limitovaná kolekce kosmetiky :)))

9. Jaký je váš postoj ohledně testování kosmetiky na zvířatech?

Nelíbí se mi, ale upřímně to pro mě není rozhodující při výběru kosmetiky....Takže jsem vlastně tak trochu pokrytec

10. Který je podle vás nejvíc podceněný článek na vašem blogu (neměl tolik ohlasu, kolik by si podle vás zasloužil)?

Jéé, takhle z hlavy těžko říct. Nepamatuju si, že bych si říkala, sakra, tohle mi dalo tolik práce a oni to ani neocení....Zatím :)

11. Máte nějaké oblíbené přísloví, výrok, moudro, motto?


DUM SPIRO SPERO - dokud dýchám, doufám







A na závěr jedno foto z rodinného alba :) Já a moje milovaná sestřička (ta menší). Btw. takhle se ksichtí doteď :)

26 komentářů:

  1. Jé, my máme tolik společného. Taky mi není příjemné nošení prstýnků (ale líbí se mi to, tak občas nosím tři, které jsem dostala od rodičů), nesnáším oranžovou, mám úchylku na kancelářské potřeby, jsem schopná jíst měsíc čínskou polívku protože jsem si koupila drahou kosmetiku, usínám všude, miluju italské jídlo...překvapilo mě, v kolika věcech se shodujeme :). Jinak super tag, chtěla jsem tě nominovat, ale pak jsem si říkala, že na to určitě nemáš čas, protože máš už tak s blogem hrozně práce :).

    OdpovědětVymazat
  2. joj, rozkosna fotka! :) a inac, s tymi prstenmi na kazdom prste uplne suhlasim - ja som nikdy prstene nenosila, a momentalne mam iba 2 (svadobny a snubny) a aj to preto, lebo nieco znamenaju.
    A tu rozpravku s medvedikmi som zboznovala!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. In your face: jéé, no vidiš, to se shodneme v hodně bodech :) ale tipuju, že tobě jehly určitě nevadí :) mě tenhle tag přišel zajímavý, ale co jsem odjela jsem byla nominována ještě asi ve dvou, ale ty už stíhat nebudu, tak alespoň tyhle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Militantní nekuřák je super pojem :D Taky jedním jsem. A spaní kdykoliv a kdekoliv ti závidím, já mám s usínáním celkem problémy, a ještě mě všechno probudí... pak se musím ráno co ráno patlat s korektorem na kruhy pod očima, achjo :D

    A kdyby ses nudila, taky mám tenhle TAG u sebe :)

    http://netestovka.blogspot.cz/2012/11/11x-o-mne-11x-zase-o-mne-pro-vas.html

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že nás militatních nekuřáků je mezi blogerkama víc :). A formuláře? Né že bych milovala, ale vyplňuju klidně i za ostatní :D. A úchylku na kancelářské potřeby mám taky :). S oranžovou jsem na tom stejně, blééé :(. Musí mít aspoň lehce nádech do červena, jinak fakt ne.

    Ja tag psala na dvakrat :D. A pekne jsem si to uzila :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za skvělé zpracování :-))
    I já jsem militantní nekuřák, nic mě nerozzuří tak, jako když vyjdu ráno z domu a někdo na mě dýchne cigaretový kouř nebo zachrchlá svůj ranní dehet! A po ránu jsem nebezoečná... ti lidi vůbec nevědí, s čím si zahrávají!
    Tvůj vzkaz pro dědečka je moc krásný :-)
    Když se člověku zdá, že je těhotný, tak to podle mě vyjadřuje, že v něm dřímá jakýsi potenciál, nápad nebo tak něco, co už brzy dojde naplnění a spatří konstruktivně světlo světa :-) Taky se mi jeden čas hrozně často zdálo, že jsem byla těhotná :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda jsem se o tobě dozvěděla něco nového a zajímavého a u spousty věcí s tebou souhlasím. Nyní jsem už taky nekuřák a musím říct, že mi cigarety smrdí víc, než kdy předtím a musím ze zakouřených prostor odejít..
    A z injekcí mám panickou hrůzu. Taky omdlévm při odběrech a dokonce za to, že neomdlím, dostávám obrázek. Takovou srandu ze mě sestřičky mají.:-D
    Zrovna dneska jsem psala na podobné téma článek

    OdpovědětVymazat
  8. Pobavilo mě to usínání všude :D Na to jsem ja osobně děsně alergická a vždycky se divím jak někdo může usnout ve vlaku? v buse??? :D pro mě je to nepředstavitelné ....
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. otázka číslo 6 od Moory ma fakt dojala až k slzám, pretože to isté by som povedala ja mojím starím rodičom...mám prednášku a profesor na mňa kukol ako na šibnutú :D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký TAG, trefila ses mi do názorů - prstýnky na všech prtech to mě děsí, jsem proti kuřákům, i když má nejmilovanější babička patří do jejich řad a já u ní trávila každý víkend mého dětství a nejoblíbenější hračkou byli žvýkačkové cigarety (připadala jsem si děsně dospěle :D) Asi zkusím sepsat něco podobného :) užívej si dovolenku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ráda jsem si početla :) I když naopak se ve spoustě věcí lišíme :D Prstýnky já ráda, odběr krve mi nevadí vůbec, dokonce jsem jednu dobu chodila na darování plasmy, když u nás na Chodově otevřeli to centrum a celou hodinu jsem s nadšením pozorovala, jak mi to tu krev bere, odstřeďuje a vrací zpět :D
    Viděla jsi film Sedm životů s Willem Smithem? To je film, u kterýho jsem brečela fakt jak želva a nešlo to vůbec zastavit, kam se na to PS. I love you hrabe :D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc mě na Tvém blogu tenhle článek potěšil:) A ta fotka z dětství, to je přímo skvělý že si jí sem dala:) Jinak mě baví Tvoje láska k rozjasňovačům:D Já jsem byla taky nominovaná od MissBB, takže jsem odpovídala na stejné otázky:)

    http://beautyofbodyandmind.blogspot.cz/2012/11/11-tag.html

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, taky miluju italskou kuchyni, do Itálie bych mohla jezdit jen kvůli jídlu :D

    Nabízím k nahlédnutí svůj Tag, pokud budeš mít chuť :)

    http://neutralbubble.blogspot.cz/2012/11/11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovědětVymazat
  14. Koukám, že nás militatních nekuřáků je mezi blogerkama víc :). A formuláře? Né že bych milovala, ale vyplňuju klidně i za ostatní :D. A úchylku na kancelářské potřeby mám taky :). S oranžovou jsem na tom stejně, blééé :(. Musí mít aspoň lehce nádech do červena, jinak fakt ne.

    OdpovědětVymazat
  15. :-D...nádherná fotka...také ste tam rozkošné...a stými prsteňmi to mám rovnaké...ako je rok dlhý tak si nejaký vezmem tak raz...ale mne sa strašne páčia, ja by som si ich aj kupovala...také väčšie...ale ani mi to nepristane ani sa s tým necítim dobre:-)

    OdpovědětVymazat
  16. 6! - já bych ty lidi fackovala - z rodiny naštěstí nikdo tenhle smrad neprovozuje, ale venku! když si někdo zapálí na zastávce, tak bych mu fakt nejradši natáhla a ten hnus mu rozšlapala (tato agresivita se projevuje jen u cizích lidí, u kámošů mi to překvapivě nevadí, ale foukat mi to pod nos taky nesměj)

    a 11, samozřejmě :)))

    OdpovědětVymazat
  17. 2, 3, 6, 9 a 11 máme úplně stejně;-) Zdravím cestovatelko!

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek :) aspoň jsem se o své oblíbené blogerce dozvěděla něco víc! :))

    OdpovědětVymazat
  19. já jsem ho psala nedávno taky :)
    www.darinky.blogspot.cz/2012/11/tag-11-tajemstvi-ktere-muzu-prozradit.html budu ráda, když si ho přečteš :)
    jinak nekuřák jsem zarputilý taky a nikdy bych to ani do pusy nestrčila, prostě ne :/ a ten výraz té ségry, dobré no :D

    OdpovědětVymazat
  20. skvělé, tento tag se mi líbí, dozvěděla jsem se toho spoustu o svých oblíbených blogerkách. u tebe mě zaujala hned první zajímavost s globusem. já jsem také vášnivá cestovatelka a zatím to řeším tak, že mám v pokoji vystavené pohledy z měst, kde jsem byla. ale globus bude praktičtější řešení, zvlášť do budoucna.:-)
    můj článek s tagem zde: http://navlastnikuzi.blogspot.cz/2012/11/11-zajimavosti.html

    OdpovědětVymazat
  21. koukám, že sdílíme stejnou nenávist k oranžové barvě :D

    OdpovědětVymazat
  22. Musím naprosto souhlasit se šatníkem Carrie :)!

    OdpovědětVymazat
  23. Moc povedený článek. Vypisovat co všechno se mi líbilo, by bylo na dlouho :)
    Jako malá jsi byla roztomilá :)
    Já jako želva brečela u Zápisníku jedné lásky.Seděla jsem před monitorem a řvala a řvala a řvala a masochisticky jsem si pouštěla romantické scény hlavních dvou hrdinů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)