úterý 20. listopadu 2012

Nové make-upy od Gabriella Salvete

Gabriella Salvete nedávno představila dva nové make-upy a dneska se jim podíváme na zoubek. Několik z vás je mohlo vyhrát v soutěži, která tu byla nedávno a už se vážně moc těším, až dorazí vaše recenze a fotky :)





Make-up MATTE (30ml)  199 Kč

- make-up má jemnou texturu, která dokonale splyne s pletí
- jemně rozzáří pleť
- obsahuje výtažky z bílého čaje a ženšenu
- make-up zmatní pouze místa na obličeji, která to potřebují
- prodává se ve 4 odstínech (foto níže)
- má střední krytí (podle mě ale slabší střední)
- praktické balení s pumpičkou (dávkuje i malé množství)
- pěkný a bytelný skleněný obal
- pleť vydrží zmatněná celkem dlouhou dobu (ale není vysušená)
- finiš je spíš polomatný



Matující make-upy patří mezi mé oblíbené. Není ale snadné najít takový make-up, který by sice dobře matoval, ale na druhou stranu pleť nevysušoval a nezdůrazňoval suché šupinky kůže. Novinka Matte to zvládá obstojně. Pro mě je to takový příjemný střed - určitě znám lepší a zároveň i mnohem horší kolegy. Z drogerie patří mezi ty lepší, co jsem kdy vyzkoušela, ale nejsem 100% rozhodnutá, jestli bych si pro něj zašla někdy příště znovu. Nevím, zní to asi divně, protože make-up mi vlastně vyhovuje, na pleti je příjemný, má solidní výdrž a s tím matováním je to taky v pohodě, ale prostě tam asi nepřeskočila ta pověstná jiskra. Dlouho jsem přemýšlela, co že mi na něm vlastně vadí a přišla jsem na to - nekryje tak, jak bych si představovala. Krytí bych jako střední asi neoznačila, spíš slabší střední. Vrstvit příliš nejde a když porovnám krytí obou dnešních make-upů, tak se ve výsledku zase o tolik neliší. Možná to je důvod, proč mi nepřirostl tolik k srdci. A taky má občas tendence zalézat do pórů, takže jestli na tento neduh trpíte, tak na to pozor.






Ač je toto nejsvětlejší odstín, na fotce se tváří docela tmavě. Po rozetření ale barva krásně splyne s pletí a odstín mi vyhovuje.



Dostupné odstíny make-upu




Make-up Hydrating Foundation Nude Finish (30ml) 149 Kč

- před použitím je nutné make-up důkladně protřepat
- textura je hodně lehká
- díky vysokému podílu vody zůstane pleť dlouho hydratovaná
- make-up je vhodný pro všechny typy pleti
- má lehké krytí (vrstvení nepomáhá a většího krytí nedosáhnete)
- obsahuje pigmenty, které pleť sjednotí a rozzáří

Tento make-up bych nazvala spíš lehkým tónujícím krémem (a nejsem určitě jediná). Jelikož jsem testovala poměrně tmavý odstín (03), vzala jsem si make-up s sebou na dovolenou. Používám ho nejvíc právě v tomto období, kdy jsem jakžtakž opálená a běžné odstíny co používám mi teď nesedí. Musím říct, že mě make-up mile překvapil, protože s tím krytím to není až taková bída. Čekala jsem, že díky hodně vodové konzistenci nezakryje asi ťuk a bude na obličeji vytvářet mapy, ale naopak pleť jemně barevně sjednotil. Samozřejmě pro větší nedokonalosti je potřeba určitě korektor, o tom žádná, ale na něco, co se tváří spíš jako tónující krém to není vůbec zlé. Přiznám se, že sama od sebe podobné make-up nevyhledávám a mám raději větší krytí. Během dovolené se ale skvěle osvědčil, protože je lehoučký, pleť nezatíží a člověk má lepší pocit, že nemá obličej samý flek :) Takže pro mě to bylo příjemné zpestření, milé překvapení, ale až definitivně vyblednu, bude mi asi ležet v šuplíku do dalšího opálení.





Make-up jsem na ruce fotila ještě před dovolenou, takže je barevný rozdíl opravdu velký. Teď mi ale sedne parádně :)



Výběr je celkem ze 4 odstínů




Když byste se mě úplně na začátku zeptaly, který z těchto make-upů u mě nejspíš vyhraje, řeknu, že Matte. Nevím jestli za to mohla dovolená nebo fakt, že mě Matte trochu zklamal svým krytím, ale u mě to vyhrál spíš Hydrating Foundation Nude Finish. Pro mě samotnou je to překvapení. Takže uvidíme, co vy na to :)

Moc se těším na vaše testerské zážitky a zkušenosti, protože věřím, že i pro další čtenářky to bude mnohem užitečnější a přínosnější, než jen názor několika blogerek :)

Je mezi vámi někdo, kdo některý z make-upů už zkoušel? :)


PS: oba make-upy byly dárek od společnosti Gabriella Salvete

17 komentářů:

  1. vypadaji zajimave. mozna se po nich podivam. jen otazka .nejsou ty nejsvetlejsi moc do zluta?

    OdpovědětVymazat
  2. ty makeupy vypadají fakt dobře.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem vždycky smíšenou pleť a snažila se používat matující makeupy, matující krémy atd... Jednou mi kosmetička řekla, že se mám na to vykašlat a používat hydratační, že proto se mi to mastí. A do měsíce jsem měla krásnou pleť!

    Bohužel jsem asi půl roku na to vysadila antikoncepci a nyni poznávám co je to mastná pleť :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ten prvý, matujúci vyzerá nenormálne schopne, úžasne! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lenka: s tím matováním se to určitě nesmí přehánět :) všeho s mírou...raději bych nechtěla vidět svojí pleť po vysazení HA, to by byla asi katastrofa :)

    Lily: dneska mi už některé slečny psaly, že balíček dorazil, takže počítám, že každou chvílí musí být u tebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. já čekám na balíček od Verunek, tak jsem zvědavá na ten Matte make-up, který by mi měl z těchto dvou dorazit..

    OdpovědětVymazat
  7. Čekám na nude finish, jsem zvědavá, jaký bude =))

    OdpovědětVymazat
  8. ten matující by se mi líbil hmmm.. :) bohužel jsem v žádné soutěži nebyla úspěšná :).

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska mi dorazil matujicí co jsem u tebe vyhrála. Díky. Už se těším, až se zítra vrhnu na testování :)

    OdpovědětVymazat
  10. Žádný jsem ještě neměla možnost vyzkoušet a ten s matující vypadá dobře :) Hlavně si myslím, že plus je ta pumpička...

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem MATTE dala sestřičce. Chválí si, ale prý moc nekryje (shoda).

    Jak říkala paní na GS večeru - jsou dva typy žen, ty co se zmatňujou a ty, co se rády lesknou. Se obávám, že jsem v té druhé půlce, Rendy:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna včera mi přišel také ten balíček GS a bohužel ten make-up mám v odstínu 003 Honey :((( což je fakt na mě dost tmavý odstín a nevyužiji ho ... takže nejspíše poputuje do giveaway :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mám Matte a jsem s ním hodně spokojená. Pleť mám teď více méně bez větších katastrof, takže přílišné krytí nevyhledávám. Takže za mne Matte rozhodně ano :-) Ale po přečtení článku jsi mě nalákala i na vyzkoušení toho hydratačního, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)