sobota 3. listopadu 2012

Missha Perfect Cover BB cream porovnání

S BB krémy se teď opravdu roztrhl pytel. Původně jsem chtěla spojit oba darované bb krémy do jednoho článku, ale pak jsem si říkala, že porovnávat dvě úplně jiné značky by bylo asi trochu mimo. A protože jsem si před nějakým časem kupovala i jiný bb od Misshy, tak je teď můžeme malinko porovnat.


Missha Perfect Cover BB cream (koupíte např. na bbcreamshop.sk)

Tento BB krém má údajně poskytovat úplné barevné krytí a jeho složení má pomáhat redukovat i tmavší skvrny na obličeji. Patří sice do kategorie anti-aging bb krémů, ale používám ho už více jak měsíc a nijak mé pleti neškodí. Vybrala jsem si ho záměrně, abych ho mohla porovnat s Misshou Signature Real Complete a sama sobě říct, který je lepší a který bych si případně koupila znovu.


Něco o Perfect Cover v pár bodech:


- prodává se v několika barevných variacích (já mám č.21)
- má SPF 42 a PA+++ (což značí jeho kvalitu, co se ochrany pleti před UV zářením týče)
- redukuje výskyt nečistot na pleti (např.akné)
- hydratuje pokožku obličeje celý den
- obličej přirozeně rozzáří
- má praktické balení s pumpičkou a příjemně voní
- má dobrou výdrž a v pohodě vydrží celý den, nezalézá do pórů ani jemným vrásek
- konzistence je hodně krémová
- jemně voní
- na obličeji v pohodě vydrží celý den, nezalézá do pórů ani jiných jemných linek

Celkově jsem čekala, že podle názvu krému bude mnohem více krycí. Ve skutečnosti je jen o chlup více krycí než kolega Signature Real (SR). Jako jo, když chci fakt fest krytí, tak použiju make-up, o tom žádná, ale možná mi to vadí z toho důvodu, jak se bb krém nazývá. Je příjemně krémový, nebylo ani nutné použít pleťový krém. Oproti SR má mnohem větší SPF (tento 42, SR 25) a konzistencí je také více krémový. SR mi na pleti přijde možná trochu víc přirozenější, pleť je taková příjemně rozzářená. To, jestli Perfect Cover bělí pigmentové skvrny vám nepovím, protože žádné zatím nemám a že by mi vygumoval pupínky z obličeje taky říct nemůžu. Ale nechci tvrdit, že to neumí, nepoužívám ho denně, ale střídám ho s jinými bbčky a make-upy.





Pumpička je praktická, ale chvíli trvalo, než se mi podařilo nějaký krém vymáčknout. Na druhou stranu musím ocenit, že dávkuje i malé množství krému.





Perfect Cover po rozetření



Při porovnávání odstínů jsem došla k tomu, že ač jsou oba č.21, tak jsou malinko rozdílné. SR mi přijde o chlup světlejší a víc do růžova (nevím, jestli to na fotce vyniklo, přijde mi, že to vypadá spíš naopak)






Dlouho jsem přemýšlela, který z těchto BB krémů bych si znovu vybrala. Oba mi přijdou kvalitní, určitě není ani jeden propadák, ale o chlup lepší mi přijde možná Signature Real. Jednak se mi vzhledově více líbí (o tom to ale samozřejmě není) a celkově se mi výsledný efekt líbí víc. SR pleť jemně rozzáří a prostě mi na obličeji přijde přirozenější :) Oba mají ale skvělou výdrž a večer budete mít rozhodně co odličovat. Také se mi líbí, že se barevně pleti přizpůsobí a pěkně jí sjednotí. Navíc si troufám tvrdit, že ani mastnější pleti neuškodí a po použití se neleskne a není skoro ani potřeba obličej přepudrovat.

Každopádně mě ale bb krémy chytly, střídám je s make-upy podle chuti i příležitosti a musím říct, že příští léto bude patřit jenom jim :) Jestli jste ještě žádný pravý asijský nezkoušely, popřemýšlejte o tom a pořiďte si minimálně vzoreček a věřím, že většina z vás pozná rozdíl oproti těm pseudokrémům z drogerie :)

Máte některý z těchto bb krémů vyzkoušený? Případně nějaký jiný od Misshy?


PS: děkuji e-shopu bbcreamshop.sk za darování krému k recenzi

14 komentářů:

  1. BB krémy jdou zatím mimo mě,ale jestli to bude takhle pokračovat,tak asi neodolám a pořídím alespoń vzorek:-D Děkuji za recenzi,myslím,že je z čeho vybírat.

    OdpovědětVymazat
  2. bb cremy mě zatím nijak nelákají...za to minerální makeupy ano! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfect Cover mám, iný BB krém už ani nechcem, a v lete som ho používala denne - napriek tomu mám ešte asi cca. tretinu tuby :)

    OdpovědětVymazat
  4. perfect cover byl první BB, který jsem objednávala, je moc fajn. Přes léto jsem ho nepoužívala, protože byl na mě světlý, ale teď jsem se zase k němu vrátila.

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, že jdou pravé BB krémy tak špatně sehnat.. ráda bych nějakej pravej vyzkoušela konečně místo Garnieru :D

    http://kosmetickykufrik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. já mám SR a lituju, že jsem radši nezvolila ten druhý :-/ přijde mi, že na to že mám smíšenou pleť, tak se mi divně roztéká a zalézá do pórů trochu.. nevím no, tohle mi jiný BB nedělá a vydrží krásný mnohem déle, tenhle ne :( tak nevím, jestli je to mnou nebo čím.. trochu jsem z něj zklamaná :(

    OdpovědětVymazat
  7. Mám už 3. balení, pro mě je to ten nejlepší BB krém, dle mého názoru kryje lépe než moje makeupy (Bourjous HM, MUFE, Dior Nude, Lancome Teint idole ultra 24h. Už skoro ani jiný nenosím. Souhlasím ale, že zlepšení akné se nekoná i s hydratací a dalšími Tvými postřehy.

    OdpovědětVymazat
  8. Perfect Cover mám v malém 20 ml balení a byla jsem z něj nadšená a připravená jít objednávat velké balení - než jsem přišla na to, že mi brutálně zhoršuje pleť :( To množství silikonů v něm je asi vážně nářez, protože po týdnu a půl používání jsem měla obličej jako nějaký puberťák - pupínek kam se podíváš, ucpané póry atp. Sice mi udělal tvářičku jako z Photoshopu, ale za tohle mi vážně nestojí...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Na Misshu SR si brousím zuby už delší dobu. Jen přemýšlím na odstínem...

    OdpovědětVymazat
  10. a mne zase akné zmizlo, resp. tvorí sa mi len tam, kde nenanášam BBčko, teda popri vlasoch... pre mňa zázrak nad zázrak, make upy trčia v šuflíku a tam aj ostanú...:)

    OdpovědětVymazat
  11. mam taky perfect cover a jsem dost spokojena. jeste se nekdy chystam otestovat chobo yang od misshy

    OdpovědětVymazat
  12. NOVÝ KATALOG MISSHA - ČESKÁ VERZE KE STAŽENÍ
    ------------------------------------------------------------------
    https://mega.co.nz/#!7MdTVSzL!Bx0cqAB-My2PMNX_zrAHUxwpOXpLmTrshS81ep5r7HY
    MiSSHA Praha ,Pasáž u Stýblů na Václavském náměstí Praha 1

    OdpovědětVymazat
  13. S tímto BB jsem asi jako hromada slečen začínala a více méně jsem byla spokojená. Stále mi připadá spíš jako lehčí make-up, Gold VIP od Skin79 se úplně vpije do pleti, proto jej mám raději

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)