čtvrtek 29. listopadu 2012

Mé zklamání vs. listopadový Senza box

Měsíc uplynul jako voda a další Senza box připlul do našich domovů. Tentokrát musím tedy říct, že jsem lehce rozpačitá a zklamaná zároveň. Začnu ale prvním dojmem - krabička s černou stužkou se mi vážně moc líbí. Černou barvu mám ráda, pohřeb mi v tomto případě neevokuje a prostě se mi líbí jednoduchost boxu. Po prodrání se do boxu mě trochu nemile překvapila změna vystýlky. Ta původní se mi líbila víc a přišla mi taková čistější. Tahle mi evokuje seno na hromadě a moc se mi to nelíbí. Co na nás čeká uvnitř už někdo z vás asi tušil, protože omylem unikly na světlo světa informace o složení boxu dříve a tak se tolik překvapení nekonalo. Jen ten Ziaja krém se nám někam poděl :)





První, co jsem viděla po otevření víčka byla poloprázdná krabička. Navíc ani té vystýlky tam příliš není. Takže hnusná sláma, která zaprášila celý obsah boxu a ještě jí je tam taková trocha. Cítím se trochu dotčená...






Kartičky, které se mi tak líbily jsou teď z lacinějšího papíru a místo je zapláclé nesmyslným úvodem. Evropské turné? To jako vážně? Ach jo...Oceňuji alespoň fakt, že přiložené letáčky nejsou nacpané v krabici, ale v bedýnce, kde je celý box. Samostatně jsem je ani nefotila. Potěšil mě Lavera katalog, který je užitečný a obsahuje i ceny. Sleva na nákup CHI a Biosilku pro mě nemá moc význam, když se dá koupit v Douglasu. Letáček na slevu do kadeřnictví jsem rovnou vyhodila, svojí kadeřnici mám a není důvod jí měnit :) Docela by mě zajímalo, jestli třeba i slečny v např.v Brně dostaly slevu do pražského salonu. To je musí určitě moc potěšit a hojně jí využijí :)





Jinak mám pocit, že se začínají oba boxy sobě trochu podobat. Co se mi ale nelíbí je, že to, co se mi líbilo u Senza boxu, tak se změnilo. Tj. líbilo se mi, že se k boxu necpaly další letáčky, teď se tam ale nacpaly. Líbila se mi kartička, že obsahovala jen produkty samotné a nějaké info o nich. Teď bylo ale složení boxu trochu slabší, tak se místo zapláclo nějakými řečičkami. Takže mě to trochu mrzí, protože ta jednoduchost, která se mi líbila u předchozích čísel jaksi vymizela kamsi. Je mi jasné, že se vzhled boxů často mění, ale to, co se mi nelíbí na Ladyboxu a líbilo se mi na Senza boxu je v tomhle vydání pryč, takže jsem trochu zklamaná. A teď jednotlivé produkty...






1) Figs and Rouge Lip, face, hand and body balm (8g)

Jestli jsem se na něco těšila, tak právě na tento balzámek. Chtěla jsem ho vyzkoušet už dlouhou dobu, ale modlila jsem se, ať mi nepošlou ten peprmintový. Co myslíte, dorazil peprmint. Personalizace mi v tomto ohledu byla k ničemu - nesnáším peprmint, vadí mi a zvedá mi žaludek. Nevadí. Navíc je balzámek fakt mini, čekala jsem, že je větší. Co mě trochu zamrzelo, že je na povrchu takový jakoby moučný, cítím v něm nějaké cucky a chvíli trvá, než se na rtech rozpustí. Netuším, co to je a jestli to tam má být, ale alespoň jsem zjistila, že už si nikdy víc žádný balzám této značky nekoupím.

2) Green Line odličovač očního make-upu (125ml)

Z odličovačů na oči mám celkem respekt. Používám jeden už asi tak 7 let a neměním ho, protože moje oči jen tak něco nesnesou. Výběr značky mě nijak neoslnil, Green Line v drogerii většinou přecházím a nikdy mě od ní nic nezaujalo. Navíc se odličovač strašně špatně protřepává a složky se nechtějí skoro spojit dohromady, takže pro mě je to šunt na první pohled a vůbec nemám chuť ho zkoušet :(


3) CHI vlasové hedvábí (15 ml)

Kdyby se v boxu objevil Biosilk, tak skáču metr do stropu radostí. CHI ale prostě není tak dobrý (pro moje vlasy samozřejmě, nemůžu generalizovat) a navíc smrdí jak kolínská mého pradědečka, takže z něj taky nejsem nadšená. Ale tak do vánočního balíčku se pro někoho bude hodit, to zas jooo :)

4) label.m Treatment shampoo (60ml)

Od této značky jsem nikdy nic nezkoušela, takže jsem za vzoreček ráda. Malý roztomilý obal se mi líbí, na cesty jako dělaný :) Jsem zvědavá, co udělá s mými vlasy a jestli bude poznat, že jsem si je umyla něčím "lepším".

5) Lavera přírodní korektor (6,5ml)

No, abych vám pravdu řekla, korektorů mám dostatečnou zásobu na dalších 5 let minimálně. Dlouho jsem si žádný nekoupila a ani to nemám v plánu. Oceňuji, že je v boxu i nějaká ta dekorativka, ale   zrovna tekuté korektory nejsou má parketa. A že je přírodní mě taky zrovna dvakrát netankuje, protože se spíš dřív zkazí, než že bych ho vypotřebovala. Mám sice odstín light, ale díky silné parfemaci korektoru mě trochu odrazuje ho používat. O nízké schopnosti zakrýt cokoliv raději nemluvím.

6) Tetesept mořská sůl do koupele

Cokoli do koupele je mi bohužel platné jak sáňky v létě, neb mám jen sprchový kout. Chápu, že na tohle personalizace nestačí a nijak to nemám tvůrcům za zlé, ale pro mě je to vlastně k ničemu. Navíc si podobný pytlíček koupím v každé drogerii za 15 korun a je úplně jedno od jaké je značky. Jo, holt ta pasta minule se mi šikla mnohem víc. Sůl si na sebe můžu sypat jedině večer ve sprše :)


No, ať počítám, jak počítám, tentokrát je to prostě slabota. Říkejte si co chcete, ale pro mě úroveň klesla o několik bodů dolů. Předchozí vydání mi přišlo asi zatím nejlepší ze všech a tohle nezachránilo ani to pěkné balení. Ono je snadné namlsat potencionální kupující na pár zvučných značek a plný box věcí, ale udržet si tu laťku i do dalšího měsíce, či jí i překonat, je už holt těžší. A nemusíte mi říkat ty poučky, že výrobce vám garantuje 5 produktů a z toho jedno plné balení. Všechno navíc jsou vlastně milosrdné dárky pro nás všechny a můžeme být za ně rády. Nevím, nevím, počkám ještě pár kol a když to půjde takhle dolů, tak dám asi radši přednost nově vznikajícím boxům, které už se na nás tetelí :) Za téměř tři stovky tentokrát fakt koupě lituju a zjevně nejsem sama, protože si zatím čtu vesměs jen vlažné nebo nelichotivé recenze.

A teď to hlavní - jaké jsou vaše dojmy a názory na nejnovější vydání Senza boxu? Věřím, že si jeho tvůrci rádi přečtou každý názor a budou se chtít zlepšovat a vzít si ponaučení do příštího vydání :)

PS: omlouvám se za kvalitu fotek, ale než bych zastihla denní světlo, tak bych se o boxu zmínila mnohem později, tak doufám, že mi to prominete :)

67 komentářů:

  1. Úplně tě chápu. Měla jsem jej objednaný, ale jak se ukázalo, co tam bude, okamžitě jsem to zrušila. Dávám šanci tomu dalšímu, ale tak nějak tuším, že to bude můj poslední SB. Odličovač Green Line je fajn, ale myslela jsem, že v boxech budou právě věci, které se nedají jen tak tak koupit v běžně v drogeriích. No nic, těším se na svůj listopadový Ladybox. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z předchozích vydání jsem byla nadšená, ale tohle mě také zklamalo. Doufám, že se to další změní (slibovali hodně dekorativky). Chápu, že každý měsíc hold být posvícení nemůže :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Barb: já chápu, že je těžké dávat do boxů jen neznámé a těžko sehnatelné značky, ale zrovna výběr této značky mě vážně nepotěšil a snad bych raději tu Ziaju :)

    Francois: doufám, že se tam dočkáme právě toho MUFE :) nemůže být každý měsíc posvícení, ale nemusí být ani úplná katastrofa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už takové krabičky taky neodebírám. Dostávala jsem v nich jen spoustu pleťových krémů, které zrovna dvakrát nevyužiju a celkově mě výběr kosmetiky přišel takový.. jak to říct.. suchý. Čekala jsem nějakou pěknou dekorativní kosmetiku a z té se v krabičce objevil snad jen jeden lak na nehty

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem byla nejprve šokovná z té černobílé krabičky, narozdíl od tebe to ve mně okamžitě evokovalo parte a pohřeb, takže jsem se fakt lekla (ale to bude mým osobním nastavením a rozpoloženímú. Pak jsem se lekla podruhé, když jsem viděla poloprázdnou krabičku, myslím,že měli tvůrci použít jinou velikost, protože poloprázdná krabička nepůsobí dobře. Balzám mi přišel vanilkový, zvedl se mi žaludek :D sůl mám ráda, kupuju si ji, takže OK, šampon OK, korektor nevím, chtěla jsem si nějaký koupit,ale moc nekryje....do odličovače se mi moc nechce, asi ho daruju někomu...vlasové hedvábí jsem zkoušela zatím 1x, vlasy byly pěkné, ale zase žádný extra rozdíl proti normálu to nebyl...tentokrát jsem byla také tak nějak zklamaná, ale není holt každý měsíc posvícení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto souhlasím..tentokrát bohužel..:(( jsem zklamaná a těch tří stovek je mi fakt líto protože bych pro ně našla jiné využití...:/ Začínám mít pocit, že Ladybox opravdu převálcuje Senzabox...uvidíme no... Každopádně opravdu nevím jestli si objednám další vydání SB protože kdyby to mělo být stejně neuspokojující tak budu akorát víc naštvaná...uvidíme..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já krabičkám nepodlehla, ale ráda koukám co v nich kdo dostal :) Tohle je opravdu dost bída... Nevyužila bych asi vůbec nic... jen šampon do zásoby, péče na vlasy taky do fronty (mám toho litry), korektor taky do pořadníku :D Opravdu by se mi to hodilo leda jako dárky pro někoho k Vánocům :D

    OdpovědětVymazat
  8. Senza box byl pro mě stejným zklamáním jako pro tebe ! Naprosto souhlasím s tvým názorem, senza box musím že mě dříve hodně zajímal ale po tomhle už o něj fakt nemám zájem !

    OdpovědětVymazat
  9. Listopadová krabička mě také trošku zklamala a v podstatě s tebou souhlasím, i co se hodnocení jednotlivých výrobků týče.
    Figs and Rouge Lip se mi líbí jen kvůli obalu, protože na tenhle typ balení jsem ujetá, ale raději bych příchuť vanilka-třešeň. Přírodní korektor mi neskutečně smrdí, takže jsem si ho vzala do práce, kde mám "krabičku poslední záchrany", abych toho s sebou v kabelce v kosmetické taštičce nemusela tahat tuny. Ale používat denně ho nebudu.
    Odličovač... Díky tvému doporučení už jiný než YR nepoužívám.
    Přesto jsem si prosincový box objednala a ten rozhodne, jestli budu objednávat dále (zatím to vypadá, že ne, protože už po druhém boxu zjišťuji, že raději si opravdu koupím to, co potřebuji a i když cena boxu je nižší než cena výrobků, tak mi začíná vadit, pokud se mi doma válí až moc kosmetiky, kterou nepoužívám nebo mě až tak nenadchla. V záchvatu už jsem toho takhle dost vyházela).

    OdpovědětVymazat
  10. Ladybox jsem už měla - listopadový (říjnový? - nu, přišel mi koncem října, tudíž asi listopadový), a přemýšlela jsem i nad SB. Ale když vidím tohle, tak je to fakt hrůza. Myslím, že prosincový budou muset nějak vyšpičkovat, aby nepřišli o klientky.

    OdpovědětVymazat
  11. naprosty souhlas. jinak pozor na ten sampon damy.... chi and fig napsala jak ji toponicilo vlasy a ja mela bohuzel dost podobnou zkusenost. takze bacha na nej!

    OdpovědětVymazat
  12. našťastie som ho zrušila a neľutujem. Asi už som sa tých "prekvapení" prejedla. Radšej si kúpim niečo sama, aj tak vo veľa prípadoch sú v boxoch veci, kt. sú bežne dostupné v drogérii. Ale ten LB aj SB z minulého mesiaca som si užila, nie že nie, skúsim ešte vianočné vydanie od každého a ďalej budem už len sledovať vaše recenzie na blogoch.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem ráda, že nejsem zklamaná sama, aby si zas někdo nemyslel, že jsem zaujatá :)

    Další box asi rozhodne. Je fakt, že člověk vynechá 3 edice, ve kterých najde třeba něco, co nemusí a nebude to používat a místo toho si už může koupit jeden luxusnější produkt, který využije a bude mu k něčemu :)

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem si senzabox neobjednávala, ale když čtu různé recenze, měla bych z obsahu docela radost, když pominu peprmintový balzám, protože nemůžu peprmint v kosmetice ani cítit. Bohužel nemůžu porovnávat s předchozími no :/

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj Rendy, toto byl můj první senzabox a taky myslím, že oproti prvním byl slabší. Nejprve jsem měla obrovskou radost, když odrazil, ale ta se tak nějak postupně vytrácela...Asi nejnadšenější jsem nakonec z toho balzámu, je mi fakt příjemný, sice vůně teda nic moc,ale dobrý. sůl mě nechává chladnou,korektor no žádná hitparáda, Chi opravdu SMRDÍ! včera jsem ho dala na vlasy a výrazně pánsky čuchly mi opravdu celý den...dokonce mě z té vůně rozbolela i hlava a musela jsem se jí ven vyvětrat...fakt, nekecám :D...no a po slavném odličovači, aby toho nebylo málo jsem se v okolí očí durch osypala, ačkoliv se mi to nikdy po žádném pleťovém přípravku nestalo :(...no vyzkouším prosincový a pokud z něj nespadnu na zadek, tak moje krabičkové objednávky nejspíš ukončím....

    OdpovědětVymazat
  16. Senzabox som nejako neprišla na chuť, a ešte nevlastnim ani jedno z vydani, nejak ma nezaujal a radšej am Ladybox, v tomto čisle ma zaujal len ten balzam..

    OdpovědětVymazat
  17. Ja uplne ziram, kolik lidi nesnasi peprmint :D Ja ho naprosto miluju a obzvlast v lescich na rty, protoze s rovnatkama nechci zvykat zvykacky, tak rohle mam misto nich....:D Jinak me teda prijemne prekvapil ten korektor, od te doby co krabicku mam, tak nepouzivam nic jineho, uplne skvele projasni me tmave kruhy, ktere ted po 4 hodinach spanku denne mam a jen tak se jich asi do konce roku nezbavim :D

    OdpovědětVymazat
  18. No, já jsem z něj docela rozpačitá, stále jsem se nerozhodla, co si myslím. :)
    A k tomu balzámu - mám vanilka&třešeň a smrdí to jako velmi slabý citron, cucky to má taky, takže bych byla raději za ten peprmint... :D

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem zklamaná, tentokrát jsem načouhla na recenze, ještě než jsem pro něj šla na poštu a ani se mi tam nechtělo.. Nejvíc proti srsti mi byl ten odličovač s "lávovými" bublinami - s tím si budu asi jen tak štěrchat pro uklidnění, pak silikony do vlasů, zbytek tak nějak využiju, ale výslovně mě nepotěšilo nic. Balzámek není špatný, nesnáším vůni tea tree a v balzámu naštěstí cítit není, ale dlouhodobější hydratace veškerá žádná. Aspoň pekelně rychle ubývá, krabička je pěkná. Největší radost měl z balíčku kocour, s tou dřevitou vlnou si vydržel hrát celý večer.

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si SZ neobjedávala, ale kdyby ano, tak bych taky byla zklamaná a peněz by mi bylo líto. Ani jeden z výrobků mě vyloženě neoslovil (možná až na ten balzám, ale ty cucky?), takže jsem ráda, že jsem do SB nešla. Ale třeba nás překvapí vánoční edice, tam by se mohli vytáhnout:) Rendy a nevíš, kdy se má spustit Birdbox? "Zůstaňte naladeni na balíčkovou revoluci" tam mají už asi 3 měsíce a stále nic...:) Ta čtvrtá krabička mě překvapila, jen si myslím, že tu za chvíli bude překrabičkováno, což je pro zákazníka sice dobře (konkurence), ale otázkou je, zda se na českém trhu všechny uživí...

    OdpovědětVymazat
  21. Předně přeji vše nejlepší k narozeninám.
    Co se týče Senzaboxu, patřímmezi šťastlivce, kteří vychytali to nejlepší (tedy druhé) vydání. Teď jsem měla silné nutkání objednat kvůli balzámu, ale odolala jsem. Přeci jen koupit balzám (a ještě peprmint - to je jako s tím makeupem ve štětci - opět nějaké vyprázdnění skladu?)za 300,- by bylo moc.

    OdpovědětVymazat
  22. Plum: mě třeba nevadí vůně Carmexu, ale tohle je vyloženě peprmint a ten já nemůžu v ničem. Třeba nechápu, jak si někdo dá permintovou čokoládu nebo čaj, to já bych vážně vrhla :))

    Mila: já pořád nechápu smysl těch "cucků" v tom balzámu. A po tom, co jsem vyzkoušela Rosebud Salve, tak jsem se ujistila, že je mnohem lepší, než tento. No, poslední, co jsem zaslechla, tak bylo start v prosinci, ale co je na tom pravdy nevím :( Teď rozhodne složení dalších boxů a uvidíme, jestli půjde kvalita dolů nebo nahoru a jestli si udrží zákazníky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Pro mě to zklamání vůůůůbec nebylo, naopak :) Odličovač, resp. odličovací mléko mi právě docházelo a ten od Green Line mi sedne:) U korektoru platí to samé :D lavera mě nijak nelákala, nevím proč, evokovala ve mně lacinou kosmetiku a ono vůbec, letáček mě přesvědčil a korektor taky, i když na větší neplechu potřebuju stejně Aknecolor z lékarny. A balzám mi došel Cherry a Vanilla, nevím, jestli je to náhoda nebo tím, že sem do poznámky v beauty profilu napsala, že bych ocenila nějaká ovocný balzám na rty:) CHI dostane kamarádka, já mám jemný a lesklý vlasy, takže mi je hedvábíčko na nic. A na zbytek si taky nestěžuju, takže já sem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ano, i slečny z Brna dostaly slevu do pražského salonu..

    OdpovědětVymazat
  25. mne se obsah docela libi :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  26. Naprosto souhlasím! Green line jsme přecházela právem, vadí mi cpaní věcí značek jako Dermacol nebo i jiné drogerkové levné značky, které kdybychom chtěly, už dávno vlastníme. Chi smrdí a Biosilk by byl býval 100x lepší. Taky bych řekla, že kvalita jde o 100% dolů.

    OdpovědětVymazat
  27. Je zajímavé, že na tomto Senzaboxu se téměř všichni shodnou, že byl slabý. Mě naopak vytočil ten minulý. Je to o náhodě, co kdo zrovna má doma atd. Ale když mi přišli protivráskové krémy, které jsem musela podarovat, bázi, kterou mám doma skoro celou, pivoňku, kterou jsem v létě dostala v balíčku, pastu, kterou po návštěvě hygienistky nevyužiji,protože mi nacpala jiné, tak už mi tam z toho moc nezbylo :-E Vystýlka mi přijde v obou děsná, v tom předchozím smrděla jako vytřená chodba v nemocnici, tahle současná dřevěná sláma sype piliny všade kolem. Proč na mě jen nevyšel ten první, ten se mi líbil nejvíc :-(
    PS:Ten balzámek na mě vyšel sice Cherry a vanilla, ale voní, asi jako když si narvete nos do bílé lilie!

    OdpovědětVymazat
  28. K té soli, také mám sprchový kout a sůl dokonale využiji na lázně rukou či nohou. Do kýble(spíš širšího) sůl a horkou vodu, pod sebe gauč, vedle ručník a konvice s vařící vodou(´bude se hodit až voda v kýbli vystydne:) a relax :) Doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  29. Taky se přidám, jsem zklamaná, mám ještě objednaný prosinový, ale kdybych ho už neměla zaplacený dopředu, tak si po téhle "nadílce" už rozhodně neobjednám. Green Line odličovač je fakt hrůza, celkově to byl teda citelný pokles.

    OdpovědětVymazat
  30. Rendy, naprostý souhlas!
    Já jsem teda nakonec ráda, že jsem ho neobjednala... Za skoro tři stovky 6 produktů, přičemž vzorek CHI se prodává za 33,- Kč, zrovna minulý čtvrtek jsem si ho koupila, Green Line je drogerkovka za osmdesát korun, Lavera korektor, který nekryje, jak je u přírodní kosmetiky dobrým zvykem a pak už je to jen vzorek šamponu a soli do koupele, která se v tomhle pytlíčku prodává za 20,- Kč. Jediný, co mě zaujalo, je ten balzámek, ale kvůli němu si balíček za tři kila objednávat nebudu.
    Nevím, jak jinde, ale pro mě je to teda absolutní zklamání...
    Pro mě jsou beauty boxy synonynem krabiček se vzorky/miniaturami luxusnějších, ne tak snadno dostupných produktů. A v tomhle jsou narvaný dva vzorky za třicet korun a drogerkový odličovač,... No jak říkám, to se teda nepovedlo...

    OdpovědětVymazat
  31. Jen taková poznámka k těm cuckům v balzámu. To je typické bambucké máslo, takové zrnité(balzám nemám, ale podle vašich komentářů si myslím, že v něm bude bambuckého másle hodně). Kdyby do něj přidali větší podíl nějakého oleje nebo jiného tuku, konzistence by byla lepší. Zkuste balzám maličko nahřát (pod lampičkou nebo v teplé vodě), až se roztaví a pak pomalu nechte zchladnout. Mělo by to pomoct.
    Jinak bambucké máslo je jedním z nejlepších hydratačních pomocníčků, akorát se špatně vstřebává, zvlášť pokud netrpíte na extrémně vysušenou kůži. Takže když si ho dáte na rty, setře se dřív, než se stihne vstřebat. Takže bych ho používala jenom na noc nebo až bude pořádná zima a fujavice.

    OdpovědětVymazat
  32. Mě to ani nijak nenadchlo ani neurazilo...počkám ještě na vánoční boxík a pak možná už přestanu objednávat...přece jenom 3 stovky můžu utratit za něco co využiju víc ;)

    OdpovědětVymazat
  33. Já jsem teda ještě žádný box neměla, ale tohleto za 300 Kč by mě asi zklamalo hodně!! :( Přesně jak tu píšou holky, když si to člověk v hlavě spočítá, tak za ty peníze box ani náhodou nestojí... Takže já se přikláním spíš k tomu, co jsi psala, že člověk vynechá 3 boxy a může si koupit nějaký produkt, který nebude jen snůška hloupostí jako box... Ale stejně mě to láká ten box zkusit aspoň jednou :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  34. Milo, já si myslím, že se dlouhodobě nemůžou uživit ani dva, natož čtyři, už teď kvalita klesá a to se ještě nerozjeli, takže myslím, že to půjde brzo do kopru...

    OdpovědětVymazat
  35. Byla jsem nadšená jen z prvního, tohle je pro mě zklamání a tak jsem na poštu ani nešla. Přijde mi zbytečné "vyhazovat" 300 Kč skoro za nic! Nevím proč lákají a pak časem obsah stojí za prd..:( Když se kouknu na zahraniční boxy a Senza box tak nic moc. Ladybox mě zatím nezklamal.( mám 2 boxy a oba se mi tedy líbily) "Vzorek" CHI (ten stejný) jsem už viděla rozdávat zdarma. Tak za co tedy 300?Snad ne za ten balzám??! Má to být výhodné! Rozhodla jsem se boxy neodebírat...radši si koupím něco sama, co potřebuji a v plném balení...300Kč není málo!

    OdpovědětVymazat
  36. ja tento box nemam, ale videla som ho uz aj na inych blogoch a som rada, ze som si ho neobjednala..mala som minulomesacny a bola som celkom nadsena..preplnena krabicka a prehlane napisane o vyrobkoch.. ja by som uvitala viac dekorativky..napr nejaky nude ruz..to vyuzije kazda..alebo paleta zemitych tonov..

    OdpovědětVymazat
  37. Úplně tě chápu. Mně se Senzabox nezdál od prvního vydání, byl mi z nějakého důvodu nesympatický a bohužel se začínají moje obavy plnit...zatím jsem si ho neobjednala a asi to ani v nejbližší době neudělám.

    OdpovědětVymazat
  38. mám stejný názor, co se balení týče. to seno mě vyloženě naštvalo a levnější kartička ještě plná hloupých keců (někdy mám pocit, že si tvůrci boxů myslí, že jim to kupují dvanáctileté holčičy, jinak fakt nechápu, proč k tomu dávají ty připitomělé řečičky), plus ještě ty letáky. přesně jak píšeš, ten důvod, proč mi byl senzabox o něco sympatičtější než konkurence, tímto vydáním zmizelo. :-( ale co se výrobků týče, je to sice slabší, ale potěšilo mě více věcí než tebe. akorát ten korektror je fakt šunt, co poletí do koše a ten oličovač není žádné velké terno. jinak docela dobrý.

    OdpovědětVymazat
  39. Naprosto s tebou souhlasím. Váhala jsem jestli koupit prosincový box nebo ne, nakonec jsem nekoupila a když jsem viděla co v něm je, byla jsem ráda. Pro mě tedy totální propadák oproti říjnovému senzaboxu, kdy jsem z něj byla nadšená. Snad se tvůrci v prosinci vrátí k nastavenému standardu.

    OdpovědětVymazat
  40. I já jsem čekala něco více, popravdě mě více zaujal LadyBox tento měsíc... uvidíme co přinese prosinec... :)

    OdpovědětVymazat
  41. Taky mě zklamal a je pravda, že ten balzám má takovou moučnou strukturu. Blé. :/

    OdpovědětVymazat
  42. Mě už se moc nelíbil ani ten minulý, ale teď jsem za něj ráda, když vidím tenhle.

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. Senzabox za listopad jsem si neobjednávala, sice jsem měla nutkání se zařadit do fronty, ale nakonec jsem šťastná, že se tak nestalo. Upřímně bych nepoužila asi téměř nic. Doufám, opravdu doufám, že prosincový bude o hodně lepší..Objednala jsem ho pro mamku, která básnila, jak super bylo složení toho minulého. Ale teď?! Začínám se bát, jestli to také nebude takovýhle propad :( Opravdu mě to zamrzelo, zvlášť když se mi Senzabox líbí opravdu víc, jak Ladybox..B.

    OdpovědětVymazat
  45. mňa by tento senza box nesklamal ;)

    OdpovědětVymazat
  46. Tentokrát je to vážně slabota....jsem ráda, že jsem si ho nekoupila. Doufám, že se s prosincovým vydáním trochu polepší...

    OdpovědětVymazat
  47. No tenhle měsíc s tebou musím souhlas! Mám na ten listopadový v podstatě stejný názor ... a to jsem Senzaboxu fandila více už od začátku, ale bohužel tenhle měsíc fakt nic moc :/ Nejvíce jsem se těšila na balzámek (mám sice ten druhý) ale stejně voní spíš po citrusech?! a hlavně jeho konzistence je dost divná - řídký + ty hrudky nic moc, ale pak na rtech se ty hrudky rozpustí a ve výsledku jsem s ním vlastně i spokojená - krásně rty promastí :)
    CHI mě potěšilo, ale raději bych také Biosilk no snad jindy ... a tekutým korektorům také nefandím, ale tenhle alespoň hezky voní :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  48. pěkně mě nasrali vážení:D to sem vážně nečekala mam chut to všechno vyhodit do koše

    OdpovědětVymazat
  49. Jsem totálně zklamaná. Silikonový orgasmus mě nechává chladnou, balzámy nepoužívám, korektor je tragédie na druhou (mě kromě žádného krytí ještě vysušuje) Doufám, že tuto všeobecnou kritiku zaznamenají a nedají jen na juchající dav na fb....

    OdpovědětVymazat
  50. A to mě by nezklamal :) Líbí se mi CHI, odličovač, ale hlavně balzám a korektor Lavera.

    OdpovědětVymazat
  51. Měla jsem v plánu si ho koupit ale teď už asi ne :D Hlavně jsem chtěla zkusit ten balzám ale slyším samé špatné reakce ... a tekutý korektor taky nemám moc ráda ... a na ty odličovače jsem četla samé dobré recenze, tak myslím že za vyzkoušení by stál :) Ale zas to je tvoje věc ;)

    OdpovědětVymazat
  52. Já jsem taky hodně zklamaná a musím ti dát zapravdu. Tento SB byl celkem propadák. I my v Plzni jsme dostaly slevu do Prahy. Zrovna jsem si říkala, proč :-/

    OdpovědětVymazat
  53. Ja som velmi uvazovala o jeho kupe a som rada, ze som ho ozelela, nad jeho obsahom by som asi velmi nejasala....

    OdpovědětVymazat
  54. jsem ráda, že konečně někdo nad tímto vydáním boxu neachal, jak je úžasný a napsal pravdu. mám totiž úplně stejný názor.

    až tedy na ten vzhled - ten se mi tentokrát nelíbí a přijde mi, že si s ním tvůrci vůbec nevyhráli :( líbilo se mi, že byl jiný - modré pírko, oranžová destička a nalepovací kytička.. bylo to krásné a originální, tohle už tak moc ne. vystýlka je taky hrůza.

    no a obsah se mi taky moc nezamlouvá. není příšerný, ale Senzabox to umí (nebo uměl?) lépe. zaujal mě jen ten balzám a olejíček.

    OdpovědětVymazat
  55. A já jsem s ním moc spokojená!:)

    OdpovědětVymazat
  56. Já jsem jako jedna z mála spokojená, asi nejsem moc náročná :D CHI mi absolutně vyhovuje, protože jako levná pánská voňavka mi smrdí Biosilk a CHI mi voní :) Korektor je na tmavé kruhy pod očima opravdu skvělý, nikdy jsem od Lavery nic neměla, takže jsem ráda vyzkoušela a ten korektor sám o sobě stojí 300 Kč, takže se to vyplatí :) Balzám mám vanilkovo-višňový, krásně voní a skvěle hydratuje..Šampon a odličovač ještě čekají na vyzkoušení. Myslím, že vánoční senzabox bude mnohem lepší :)

    OdpovědětVymazat
  57. Zítra taky budu psát recenzi. Vesměs mám stejný pocit jako ty.

    OdpovědětVymazat
  58. Ja ten odlicovac mam rada, kupuju si ho pravidelne, ale do senzaboxu podle mne nepatri.

    OdpovědětVymazat
  59. Já si umím vyrobit vlastní bio balzám na rty z vosku, bambuckého másla a mandlového oleje. Když je starší, začnou se mi v něm dělat stejné cucky jako jsem i já měla ve svém Figs and Rouge balzámu. Proto se domnívám, že ty balzámy jsou poněkud staršího data. Nemusí to sice nutně znamenat, že jsou zkažené, ale rozhodně to na mě jako na zákaznici neudělalo dobrý dojem.

    OdpovědětVymazat
  60. To je teda slabota. Také bych byla naštvaná.

    OdpovědětVymazat
  61. Já se na SenzaBox vlastně docela těším. Jen škoda, že Lavera přidala korektor. Ráda bych zkusila nějaký BIO make-up (zatím jsem žádný nezkoušela a už mě nebaví se všude na fotkách lesknout jak psí kulky...). Ovšem peprmintový balzámek, na to bych asi taky neměla žaludek...

    OdpovědětVymazat
  62. Já jsem si tenhle měsíc box nestihla koupit a bylo mi to strašně líto ale když vidím co tam je tak jsem úplně šťastná, že jsem zbytečně nevyhodila 300,-kč, jediný co se mi líbí je ten korektor ale jestli je opravdu k ničemu tak stejně o nic nejde :)

    OdpovědětVymazat
  63. mno to víš že nas to v brnisku potěšilo že si mužem zajet se do prahy ostříhat :D a maš pravdu ten balzam je nějaký hrudkový - celkove ten senzabox stojí uplně za houbelec a ja osobně si spíš připadam nachytana.. takže už ne-e žadnej si nekoupím. radči si zajdu do drogerky nebo lekarny a koupím si co potřebuju

    OdpovědětVymazat
  64. hmm, tak já nevím. já byla vcelku spokojená, ale co čtu na netu negativní ohlasy, tak mám pocit, že to teda takový zázrak není. tak stále se můžem upokojovat, že vánoční edice bude mnohem lepší a bude v ní sada tužek od mufe:DD

    OdpovědětVymazat
  65. bohužel jsem přesně tuhle klesající tendenci čekala, proto jsem opravdu ráda, že jsem si SB neobjednala (no stejně mi víc sednul LB, ale i u něj tenhle měsíc vyčkávám...) byla bych zklamaná!

    OdpovědětVymazat
  66. Ani já nebyla z tohoto SenzaBoxu nadšená, ba co víc - byla jsem dokonce zklamaná. Ale řekla jsem si, že dám SB ještě jednu šanci (do třetice všeho dobrého). Příští krabička totiž vypadá podle uveřejněných značek na hlavní stránce docela zajímavě - Make-up For Ever, Ziaja, e.l.f. Tak snad se vytáhnou a potěší nás :-)

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj,
    nejdřív bych se chtěla omluvit za takovou malou reklamku ale je to pro Vás. Doma vyrábím Senzaboxy. Nejsou jako originál ale je tam kosmetika a dopis k tomu a o produktech. Pokud by jste měli zájem napište na email: nikcamrazkova@seznam.cz. Jeden Ladybox/Senzabox Vás vyjde kolem 4 stovek. Tento jen 2 stovky. Takže pokud máte zájem napište na email vaši adresu a pošlu vám ho. Každý měsíc má šanci jiný člověk.
    A teď po té reklamě
    Máš úžasnej blog. Někdy se zarazím kam až to jde dotáhnout. Doufám že jsem tě nijak neurazila s tou reklamou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)