neděle 25. listopadu 2012

Make-up sbírky z celého světa - MAKEUP COLLECTION & Storage

Až se mi zas jednou bude někdo snažit namluvit, že mám příliš mnoho kosmetiky, pošlu mu odkaz na některá tyto videa :) Jsem prostě nula a vedle některých youtube gurus nemám prakticky nic :) Pojďme si dneska trochu oddechnout od recenzí a pokochejme se tunou kosmetiky. Možná je těch tun i víc :) Některé záběry jsou opravdu děsivé a myslím, že málokdo z nás je schopen hromadit tolik kosmetiky v jedné místnosti :) Budu ráda za vaše názory na podobná videa, jestli vás baví, užíváte si pohled do skříní jiných slečen nebo vám přijdou úchylné? :)

PS: jednou bych moc chtěla nějaký pěkný kosmetický stoleček na míru s obrovským zrcadlem, ale tolik kosmetiky bych snad ani nechtěla :) Leda že bych líčila denně v průměru 20 lidí a sebe tak 5x denně přemalovávala :)













Video níže mě upřímně trochu zděsilo. Je to už trochu moc bych řekla :) Ale kouká se na to každopádně pěkně...






PS: taky se vám zdá, že většina blogerek i vlogerek má jednu a tu samou skříňku na kosmetiku z Ikei? :)

50 komentářů:

  1. tie američanky toho maju toľko kokso! to nie je normálne :D

    OdpovědětVymazat
  2. To se snad ani nedá spotřebovat, ne? :D Nakonec se jim to všechno zkazí a budou mít po parádě...

    OdpovědětVymazat
  3. jako ty ženský by se měly jít líčit o tom žádná:D
    ale jakej je rozdíl mezi blogerkou a vlogerkou?.)

    OdpovědětVymazat
  4. Třeba to jsou kosmetičky,vizážistky a tají to.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak třeba tu kolekci Ingrid nebo Elle bych si líbit nechala, ty ostatní jsou už přehnaný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybych měla takové množství produktů doma, tak si otevřu drogerii... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ako je nato pozerať sa pekne ale či to tie slečny spotrebuju všetko pochybujem je to zavislosť :D a tak ked ličia iních tak potrebuju tolko veci :D ale čo je vela to je vela :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky se na to kouká, ale já nesnáším, když nějaký produkt nestíhám vypotřebovat. Nerada plýtvám a tyhle tuny kosmetiky nemůžou slečny nikdy spotřebovat, ani kdyby líčily sebe a ještě 10 kamarádek :) Ráda mám na výběr třeba z několika tělových olejů, vlasových masek, stínů, ale co je moc, to je moc. Možná bych změnila názor, kdybych na to měla, ale i tak... Na druhou stranu, někdo sbírá známky, někdo kosmetiku, proč ne? :) Mě by ale chyběl ten skvělý pocit, kdy nějaký produkt vyplácám až do konce a mám skvělý pocit, že jsem ho maximálně využila (a můžu vesele nakoupit další). Pokoj Elle z prvního videa miluju. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hehe, ty videa mi udělaly radost, utvrdila jsem se, že jsem naprosto normální a v žádném případě nemusím mít výčitky, že jsem si opět koupila novou rtěnku.... těm sbírkám jsem stále na hony vzdálená. Jinak jako sbírku to dokážu pochopit, pokud by to ale shromažďujou jako věci denní potřeby, tak to už je na docenta Chocholouška:D

    OdpovědětVymazat
  10. Taky by se mi to líbilo, né že ne :) ale nevím co bych s tím dělala :D Ale přijde mi děsivé, jak mají třeba všechno od jedné/dvou značek.. to já zas mám ráda rozmanitost a zkoušení všeho možného, od jedné značky by mě to nebavilo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mě dost vyděsilo to množství tvářenek od MACu :D A v předposledním videu ty rtěnky od NARSu :D Můj ty bože :D

    OdpovědětVymazat
  12. Na tyhle videa koukám docela často a budu další blogerka, která bude skříňku na make-up z ikea vlastnit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, úplně mi spadla brada. Není přece možné, aby se to dalo za jeden život všechno spotřebovat, to už není ani koníček, ale naprostá závislost :)

    OdpovědětVymazat
  14. V těch posledních dvou videích mají doma snad všechno od všech značek jako Nars, MAC apod. Nechápu, kde na to berou peníze a taky by mě zajímalo, jestli to stihnou ,vypiplat" do záruční doby :D

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím se Škodulkou,taky mám ráda rozmanitost a že toho mám doma fakt hodně.Můj chlap pořád vymýšlí nějaký police,skříňky a tak..:-D.Tohle asi snese málo kterej chlap.Minule jsem se zasmála v obchodě,kdy si dívčina dávala do košíku řasenku a mužský se na ni obořil "si děláš srandu né,to Ti ta,co máš doma nestačí nebo co?V duchu jsem si říkala,ať je rád,že nemá doma mě.Mám štěstí,že můj chlap si toho nevšímá,nepočítá a toleruje..Jinak super videa.Inspirace pro ježíška..:-D

    OdpovědětVymazat
  16. já se na to nemůžu ani dívat, slečny to mají krásné, ale musí jim strašit ve věži, jak by řekla moje milovaná babička :)Chudáci děti v Africe nemají co do huby a slečny mají doma půl Sephory :D (myšleno s nadsázkou)

    OdpovědětVymazat
  17. Já tomu osobně moc nerozumím a můžu upřímně říct, že takovouhle sbírku bych doma mít nechtěla. já totiž nevěřím, že člověk může mít radost z nějakého nového produktu, když má doma kosmetiky plný pokoj. Podle mě troška skromnosti nikdy neuškodí a může to člověku přinášet i radost... Naopak takovéhle chorobné hromadění už podle mého nemá co dělat s koníčkem, ale spíš s naprostou ztrátou sebeovládání:) Jako kdo z nás by chtěl, aby mohl mít vše co si zamane? Třeba právě v té kosmetice? Já si myslím, že pak se ta radost vytratí. Už nezažívá to, když si našetří na nějaký třeba luxusnější produkt, a pak se kolem něj radostí vznáší, protože si ho taky úplně jinak váží...

    OdpovědětVymazat
  18. většina těch holek má víc kosmetiky než drogerka :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je síla! Já mám dekorativky vlastně pomálu (pokud nepočítám lesky na rty a balzámky...) Ale tělová mazadla a krémy na tlamičku, ty mi bohatě zabírají celou koupelnu. A když říkám, že celou, tak fakt myslím celou...:-D

    OdpovědětVymazat
  20. Baví mě to šmírovat a okukovat. Doma bych nevěděla co s tím, ale na pohled se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  21. :O! Tak tohle je teda něco :D Ti už si nemusí na celý život kupovat kosmetiku! :D Mě se nejvíc líbí to první, druhé a třetí video, to ještě není tak hrozný, a hlavně ta v tom prvním to má krásně přehledné a uspořádané :) Ta skříňka je skvělá, asi si ju taky pořídím ... no ikdyž to bych si prvně musela nakoupit ty tuny make-upu :D
    http://4ever-styles.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. a že vraj ja mám doma toho veľa :D

    OdpovědětVymazat
  23. Stačila by mi půlka jejich výbavy :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  24. tak to je sila :) hlavne ty posledni dve videa.... ale treba skladovani u Elke z prvniho videa se mi libi moc! jak je to vsechno hezky krasne schovane :) ani to nevypads jako pokoj makeup maniaka :))

    OdpovědětVymazat
  25. Já když se na ty videa taky občas divám a vidím jak ty holky mají např. 10 řasenek, který použivají a šuplíku dalších 15 v obalu zataveny ještě.Tak mi jde z toho hlava kolem a to byl jen příklad. Z toho snad nemůže mít normální člověk radost..

    OdpovědětVymazat
  26. zase si jednou připadám jako "chudá příbuzná" :-D nechápu jak tohle dokážou pro svojí potřebu využít. Já mám doma kosmetiky poměrně dost (nebo alespoň v očích ostatních je to až příliš) a sama upřímě říkám, že všechno nestíhám spotřebovávat a ještě dlouho to taky nespotřebuju a to se líčím denně! A to mám třeba 10% toho, co má slečna v předposledním videu :D:D:D takže mazec !

    OdpovědětVymazat
  27. Bože, to sú úžasné videa! Tentokrát sa priznám,že babám dosť slušne závidím ^_^

    OdpovědětVymazat
  28. tak to je mazec, to už není "mít ráda na výběr" to už je posedlost a sběratelství :)

    OdpovědětVymazat
  29. To nesmíte brát tak vážně :-) Většina těch holek spolupracuje s některou z kosmetických značek a mají od nich dost věcí zadarmo, pak taky můžou mít takovéhle sbírky. MAC, NARS i ostatní značky si můžou dovolit jim spoustu věcí dávat, když jim to pak udělá reklamu před půl milionem lidí :-) Mně to přijde taky přehnaný, ale kdyby mi to někdo dával, tak se bránit nebudu. Ale obdivuju, jak na to mají ty skříňky a je to krásně srovnaný :-) I když by mě pak štvalo, že mezi těma 50 rtěnkama nemůžu zrovna najít tu, co chci :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Jak už tady padlo, neměla bych pak radost z něčeho nového, už tak mi příjde že toho mám až až a to pro ti nim mám asi tak nic:D

    OdpovědětVymazat
  31. tak tohle mít doma, tak z toho přítele asi trefí šlak :D
    vždyť to nemůžou v životě vypotřebovat!! :D a jestli ty jsi nula, tak to potom netuším co jsem já :D
    ... a to pořád slyším, že toho mám moc.. haha :D :D

    OdpovědětVymazat
  32. když tohle vidím, tak se moje deprese ještě prohlubuje

    OdpovědětVymazat
  33. Já se tedy přiznám, že se na tyhle videa strašně ráda koukám a vždy tiše závidím. Inspiruji se a píšu si na svůj seznam přání kosmetiku, která mě zaujme :D A taky budu jedna z těch, co budou vlastnit ikea skříňku :D
    A ta poslední slečna/paní píše v info boxu, že je makeup artist, takže asi pro to má té kosmetiky tolik ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Zjaimalo by me jestli si pamatuji co vsechno maj:D A a posledni by si snad mola otevrit vlastni Sephoru :DD

    OdpovědětVymazat
  35. Mít toaletní stolek je i můj velký sen, jen ne s tím kvantem kosmetiky, nevyužila bych to a bylo by mi to líto vyhodit za pár let nepoužité a prošlé. Zatím se ale musím spokojit asi s 30cm prostorem na poličce v koupelně :D

    OdpovědětVymazat
  36. Ja nedavno videka jen to prvni video a byla jsem v soku. Teda, jen jsem to lehce proklikala, bo neni cas a nechci slintat. Ale jako potesilo me to, bo zas tak strasne na tom jeste nejsem :D.

    OdpovědětVymazat
  37. :D No jako na koukání je to pěkný ale já bych to nechtěla...bylo by mi děsně líto to pak skoro netknuté vyhazovat :/

    OdpovědětVymazat
  38. Ty videa by vyděsily snad každýho psychologa popř. psychiatra... :D

    OdpovědětVymazat
  39. ja tieto videa milujem pozerat, ale zda sa mi to strasne prehnane, to nemaju sancu vypotrebovat ani jej pravnucky hadam :D mne mamka vravi, ze mam toho doma strasne vela na to, ze licim len seba a sem tam ju, ale asi by som jej mala ukazat tieto videa :D aj ked, keby som zila v amerike a mala takych zazobanych rodicov a robotu zarucenu uz od narodenia v rodinnej firme, tiez by som peniaze minala na kozmetiku a podobne vecicky..asi je to tym, ze tam su takymto ludom tie peniaze ukradnute ked ich maju az prebytok a je im jedno, ze v kozmetike maju sta tisice dolarov..ale zavidim tie zbierky, to je fakt :D

    OdpovědětVymazat
  40. Já nevím, asi by mě ani nebavilo toho mít tolik, měla bych takový divný pocit, že to nestihnu spotřebovat ani do konce života. Jo, sama toho sice mám dost, ale co je moc to je moc....:)

    OdpovědětVymazat
  41. To je des! nikdy som netúžila po kvantite, ale po kvalite.

    OdpovědětVymazat
  42. No sakra !!! Tolik věcí.. to bych denně u toho líčení musela sedět tak hodinu, abych využila aspoň 10% z toho všeho co mají. Vždyť to přece nemůžou všechno vypoužívat.. Neříkám, že bych nechtěla stíny a tvářenky MAC, ale tolik.. ?

    OdpovědětVymazat
  43. Jo taky se koukám na tyhle videa abych se ujistila, že jsem stále ještě normální :D. A jako nejvíc mě baví, jak holka otevře šuplík a s nezájmem: No tohle je mejch 20 rtěnek od Macu, tady mám dalších 10 který nepožívám... :D V tu chvíli mám chuť skočit k ní domů a nějaký si pučit :D

    OdpovědětVymazat
  44. pozera sa na to sice fajn, ale pride mi to dost psychopaticke :D ja nemam ani tisicinu z toho co ony, ale aj tak mam pocit, ze pri mojom dennom pouzivani mi to vydrzi este aspon rok. co s tym tie baby planuju robit? ci sa licia cele dni a noci ? :oo :D

    OdpovědětVymazat
  45. tak jako být bohatá američanka tak tohle mám taky :D Občas jim závidím a občas si zase říkám že kdybych všechno měla nebo bych si všechno mohla koupit, už bych se asi nudila :D

    OdpovědětVymazat
  46. Fuha, keď si len predstavím, koľko by som na toto všetko musela pracovať...rátalo sa mi, keď slečna v jednom z týchto videí prehlásila, že stále ešte je na tom dobre a nemá toho toľko ako iné na ytb:) Myslím, že to je príznak závislosti - zapieranie. Pretože toto mi skôr pripadá ako závislosť v nakupovaní kozmetiky a jej skladovaní. Tento týždeň drogérku asi nenavštívim...:D

    OdpovědětVymazat
  47. A k čemu jim to všechno je? Např., ta první má půlku věcí ještě oreginálně zabalený a i ty vybalený sou netknutý..

    OdpovědětVymazat
  48. Upřímně? Tolik kosmetiky bych vážně nechtěla. Taky toužím po na míru udělaném stolku, se zrcadlem a dobrým světlem. Kupu zásuvek a tak.. Ale tolik kosmetiky? Vždyť se jim to musí zkazit, nebo to mají jen pro sběratelský účel? Pokud pro to druhé, tak proč ne, každý máme něco, ale pokud se s tím líčí, tak ani za 10 let nemůže spotřebovat všechno, když by líčila jen sebe. A i ta nejkvalitnější kosmetika přece nemůže tak dlouho vydržet, ne? No občas mi zůstával rozum stát..

    OdpovědětVymazat
  49. Já si vždycky říkám, co se s těma sbírkama stane? Však časem to všechno projde, budou to vyhazovat po tunách... nebo si to všechno budou nechávat a jejich make-up closet bude pak jako stezka odvahy pro jejich vnoučata, mezi všema těma pavoukama oblezlýma, nepoužívanýma a zkaženýma líčidlama... :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)