pondělí 5. listopadu 2012

M.A.C Glamour Daze kolekce - rozjasňovač Whisper of Gilt

Dneska pro vás nemám ani tak recenzi, jako spíš ukázku toho, co jsem si pořídila z nejnovější M.A.C limitky s názvem Glamour Daze. Pořídila jsem si nečekaně další rozjasňovač do sbírky, protože se mi zdál prostě krásný, jak na pohled, tak na výsledný efekt, co na obličeji vytvoří. Kdybych se chtěla o rozjasňovači nějak více vyjádřit, musela bych ho zkoušet nějakou dobu. Jenže to by vám pak už byly fotky asi k ničemu, protože jak dobře víte, po limitkách M.A.C se u nás vždycky zapráší a jsou hned pryč. Tak proto dneska spíš jen fotky kolekce a rozjasňovače samotného. K jeho vlastnostem se vyjádřím někdy jindy, až ho pořádně otestuju (nejsem z těch, co by si koupily ráno rtěnku a večer o ní měly už hotový článek, to snad chápete :)





Omlouvám se za absenci fota na tváři, ale bohužel jsem to před odjezdem už nestíhala :) Takže někdy příště dodám





Jelikož a protože se v prodejnách M.A.C nesmí fotit, tak vám fotky z internetu musí stačit :) Každopádně mě se z kolekce (která je tentokrát celkem obsáhlá) líbíly laky, oční stíny a rozjasňovače. Očních stínů mám dost, lakům M.A.C moc nevěřím, takže hádejte, co zbylo :) Do obchodu jsem si raději pospíšila, protože po předprodeji kolekce toho věru moc nezbylo. Zjistila jsem, že mám asi nejraději M.A.C na Flóře, protože mám pocit, že se mi tam prodavačky věnují a neobtěžuji je svou přítomností :) I tentokrát jsem narazila na báječnou slečnu, která byla moc milá a ochotná, takže jí tímto zdravím a děkuji. Rozjasňovač v odstínu Whisper of Gilt jsem si zamilovala už ze swatchů ze zahraničních blogů, takže nebylo co řešit :) Ten druhý byl na můj vkus moc tmavý a bronzový. Zatím se mi moc líbí, že když rozjasňovač použiju, tak se nelesknu jak vánoční ozdoba. Přehnat s ním by to dalo docela práci, takže za tuhle vlastnost jsem moc ráda. Balení je klasické, líbí se mi černé M.A.C obaly, ale rozjasňovač dělá zvláštní ta "vlnka", co je na něm vyražená. Co mě trochu překvapilo, že je balení hrozně lehoučké. Nevím proč, ale čekala jsem, že bude těžší (dezén pudru na mě tak působí) :)




(web)





(web)


Z laků se mi nejvíce líbí druhý zleva a úplně poslední. Na nehtech jiných blogerek se mi líbily, ale na mě nevím, nevím.






(web)

Krabičky s lesky a pigmenty se mi moc nelíbí. Na můj vkus jsou až moc sladké (ale třeba odstíny lesků nebo pigmentů byly moc pěkné). Na spojení pastelových barev a živočišných vzorů mě moc neužije, takže zbytek kolekce mě moc nezaujal (spíš teda vzhledově) a moc jsem si jí ani neprohlížela.





(web)






(web)






(web)


Jak se tato kolekce líbí vám? Tipuju, že části z vás se vzory i barvy krabiček a pouzder líbit budou :) Pořídily jste si něco, nebo to máte v plánu? Nebo se vám naopak kolekce vůbec nelíbí?

16 komentářů:

  1. Mně se tak kolekce nelíbí, jen ty taštičky :)) Za mě už nebyl na Václaváku a Chodově ani jeden rozjasňovač, tak pochybuju, že teď bude k sehnání. Vlastně toho bylo už hodně vyprodáno. Líbily se mi jen tužky, ale zas ne tolik, abych si nějakou koupila.

    OdpovědětVymazat
  2. mě se moc líbí ty sady - rtěnka, lesky, tužka na rty :-) do toho bych i šla :-) akorát do MACu se nedostanu protože bydlím dááááleko od Prahy:-(ale ani mi to nevadí... :D až někdy pojedu do Prahy tak se pokochám:-) a něco možná ukořistím:-) nevíš cenu té sady o které jsem psala že se mi líbí??
    Užij si krásnou dovolenou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo asi se budes divit, ale me tentokrat nezaujalo nic :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Prodavačky dělají to "kouzlo" v obchodě. Některé jsou natolik milunké, že i kdyby prodávaly jen vazelínu, tak to podají takovým způsobem, že má člověk radost, jak dobře nakoupil :-)
    Jinak rozjasňovač vypadá tuze hezky. Akorát nevím, jestli bych ho uživila, páč s tím moc neumím... ehm... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. mac má proste čaro! :D
    úžasný odtieň- tekuté zlato ;*)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten rozjasňovač je opravdu nádherný, taky se mi hrozně líbí ten design vyražený přímo na něm. Působí vznešeně a luxusně.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty štětce jsou sladký! A ten tvůj rozjasňovač vypadá úžasně...

    OdpovědětVymazat
  8. Prekrásne, fakt nádherný dizajn :) Mňa najviac zaujali tie štetce, tie sú neskutočne krásne!

    OdpovědětVymazat
  9. ja na rozjasňovače vôbec nie som, ale tento má krásnu "textúru" a zlatá farba lahodí aj mojim očiam :)

    OdpovědětVymazat
  10. Me se ta kolekxe docela libi az na ty tasticky s tim vzorem. Libi se mi ta sada stetcu docela , nevys kolik stoji a jsou nejak jine nebo jen barbou se lisi ?:) ten rozjasnovac vypada dobre :)

    OdpovědětVymazat
  11. jojo, taky si myslím, že bez známých v takových obchodech fotit nemůžeš. takže.. :D víš jak :D

    strašně se mi líbí ty štětce s růžovými štětinkami a leopardí obal k tomu. to je boží!

    a rozjasňovač mě zaujal hlavně svým vzhledem!

    OdpovědětVymazat
  12. Pořizovat si nejspíš nic nebudu, ale ten rozjasňovač vypadá nádherně a dost mě zaujaly i ty štětce, přestože na ty zbířecí vzory moc nejsem :-)

    OdpovědětVymazat
  13. na mě moc pastelových barev a ty pouzdýrka na štětce vypadají lacině :/ nějak na ten leopardí vzor nejsem. každopádně ty laky vypadají božsky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)