pondělí 26. listopadu 2012

Luxusní limitované klenoty

Blížící se konec roku evokuje asi většině z nás Vánoce, oslavy vítající nový rok, sváteční atmosféru atd. Luxusní kosmetické značky nezůstávají pozadu a mají pro nás nachystané noblesní a krásné limitované edice. Když se podíváte na fotky níže, zřejmě vám přijde, že se jedna kolekce od druhé zase tolik neliší. Minimálně barevnou paletou odstínů nebo všudypřítomnou zlatou barvou, třpytem a leskem. Tak se pojďme podívat na ty kosmetické skvosty :)



L’Eclat du Soir de Chanel 

Přiznám se vám bez mučení, že tato kolekce je přesně podle mého gusta a líbí se mi asi úplně nejvíc ze všech. Tvářenkou (spíš rozjasňovač) jsem si už radost udělala a teď slintám nad paletkou stínů. Tak na 99% sice moje nebudou, ale jsou opravdu krásné (vyzkoušeno) a tak no :)


(web)

                                                          

                                         No nejsou nádherné?





(web)



Happy Holidays de Lancôme

V pořadí hned druhá nejhezčí je pro mě kolekce Lancome. Budu asi vážně psychicky narušená a zatížená na oční stíny, ale mě se prostě strašně líbí :) A když navíc vypadají jaké flitry, tak se mi líbí dvojnásob. Obaly jsou tentokrát zlaté a i celé barevné spektrum se točí okolo zlatých a vínových odstínů a všude je samozřejmě spousta třpytu.





(web)





(web)




(web)



Clarins Odyssey

I Clarins se letošní zimní kolekce vytáhl. Po rozjasňujícím pudru i paletce pokukuji na zahraničních blozích asi už měsíc a kape mi slina :) Pudr si nejspíš nechám ujít, ale ta paletka!






(web)




(web)




Liu de Guerlain

Každoroční klasika v podobě třpytivého pudru mě láká do parfumerie jít omrknout celou kolekci. Miluju je a jednou si ho prostě koupím (i když kdo ví, kam bych se stále třpytila?) :) Letos se mi navíc ještě líbí i slisovaný rozjasňující pudr a perly Metéorites. Ach, chci mít na to všechno peníze :)


(web)



Nejkrásnější z celé kolekce jsou podle mě Meteority. Ani vám nevím, které se mi líbí víc :) Akorát cena slisovaného pudru je podle mě prostě přehnaná (téměř 3500Kč!)





(web)




Grand Bal de Dior

Kolekce plná zlatých a rudých barev mě zaujala asi nejméně. Nejspíš to mají na svědomí obaly produktů, které mi zavánějí trochu kýčem, ale chápu, že je to zřejmě jen můj subjektivní pocit a dojem. Trochu marně přemýšlím nad tím, co bych si osobně z kolekce vybrala. Myslím, že můžu žít v klidu dál bez toho, aniž bych něco z kolekce vlastnila :) 







(web)



(web)




Jak vidíte, je z čeho vybírat. Chce to mít jen trochu plnější konto a milovat všechno třpytivé, blýskavé a zlaté. Škoda, že nejsem ropný magnát nebo dítě velice bohatých rodičů :) K Vánocům by mi stačilo pár "drobností" z některých těchto kolekcí.

Která kolekce se líbí/nelíbí nejvíce vám? Máte svoje favority? Nebo už si někdo z vás pořídil něco pěkného z výše uvedených kolekcí? :)

30 komentářů:

  1. každá žena by chcela aspoň jednu vecičku od chanela ;)
    aspoň s recesie

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, já už na blogu taky nastavené články na tyhle limitované edice:) Jsou nádherné a určitě bych s výběrem neměla problém. Bohužel kromě Diora jsem v Sephoře zatím žádnou jinou limitku neviděla:(

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka od Clarins je fakt dokonala! :)

    OdpovědětVymazat
  4. clarins je asi najvydarenejšie kolekcia zo všetkých, z môjho pohľadu... ale tento rok si asi aj tak spravím radosťou lícenkou od chanelu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mě z Chanelu teda dostává ta rtěnka :). Ale zda bych ji unosila, to je věc jiná :D. A ty stíny jsou taky úžasné.
    Lancome - opět rtěnka, samozřejmě stíny (ta krabička!), i laky a lesky.
    Clarins - pudr i paletka, ale slintám po celé kolekci.
    Guerlain - ta rtěnka vínová, ta barva! No a samozřejmě meteority, k tomu není co dodat :).
    Dior - tady vypadají zajímavě laky, ale nic extra, v porovnáním s ostatními kolekcemi.

    OdpovědětVymazat
  6. mě teda dostává Chanel celkově :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mila: na Smíchově mají určitě už i Guerlain a Clarins se snad už chystá každou chvílí. A Chanel jsem zatím viděla jen v dutyfree a vyhlížím ho i u nás, alespoň se ještě jednou podívat na tu paletku :)

    Lucifrid: koukám, že tě uchvátily rtěnky :) to já jsem spíš na ty pudrový věci z těhle kolekcí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajimave jak mi lrzos pripadaji vsechny skoro stejne:-) Ja uchyl na stiny nejsem, zato na Guerlaina jo a ty Meteoritky jsou zase tak nadherne.. A navic Liu! Krasna vune. Mit zbytecne penize, vybrala bych si, ale nic z toho nutne nepotrebuju, boty budou mit prednost:-) Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. člověk jen uslintává a lituje že není vrcholový manažer aby na to vše měl:-D...Především Chanel a Dior, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno vypadá opravdu luxusně, ale tohle je cenově úplně někde jinde.

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, ten CHANEL mě naprosto dostal! Mám zálusk na ten lak na nehty a pudr :) jinak mě nic z těchto limitek neláká. A je pravda, že Dior nevypadá nic moc. :/

    OdpovědětVymazat
  12. Zamilovala jsem si vínové rtěnky a je škoda, že bych je nenosila běžně. Ale i tak bych je moc chtěla. No uvidím co přinese Ježíšek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty stíny Chanel se mi líbí snad ze všeho nejvíc...nicméně můžu si tak leda nechat zajít chuť :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ten Chanel a jeho limitky :o))) Fakt sa nato kráásne pozera ale tie ceny..:D

    OdpovědětVymazat
  15. tak za moji maličkost jednoznačně Lancome a Clarins!!! opravdu krása!

    OdpovědětVymazat
  16. tvářenka Chanel, stíny Lancome, víc jsem neprohlížela, jdu se najíst, pak vezmu tužku a papír ať vím, co mám zítra koupit :DD díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  17. Ty Chanel stíny jsou fakt krásný :) Ani se ti nedivím, že bys je chtěla...

    OdpovědětVymazat
  18. Clarins mě proste nenechava letos chladnou. A ja furt nevim, jestli do toho za tu cenu jit, nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  19. máš pravdu, ty stíny od Chanel jsou naprosto luxusní ! :) Kde by se tak daly koupit?
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Zlato-černo-rudá je tak strašně sexy kombinace, že mě to fakt bere :)) Na to bych se mohla dívat do nekonečna.. a nejlépe mít to všechno hezky doma pohromadě! :D Chanel je úžasný, Diorek mě trochu zklamal :/

    OdpovědětVymazat
  21. Violets: tak to se máš :) taky bych šla nakupovat!

    LuxyLady: určitě by se měly brzy objevit v parfumeriích, Sephora, Douglas atd. :)

    Markvitka: mít doma takovou pěknou limitovanou sbírečku (viz.včerejší článek :)

    OdpovědětVymazat
  22. tak zatim vlastnim jen Clarins paletku a musim rict, ze jsem zklamana, vypada krasne, ale to je tak vsechno..pigmenty se nekam vytratily :/ stiny od lancome vypadaji skvele, hned je pujdu omrknout, a pokud se nebudou moc trpytit, asi si je poridim, trosku mi pripominaji pudr (nebo rozjasnovac? porad nevim) z podzimni kolekce Chanel. Chanel rozjasnovac jsem zkousela na letisti, ale zda se mi, ze se trpyti az moc, uz se tesim na tvoji recenzi :) stiny me vubec nelakaji, nejsou to moje barvy, ale samozrejme jsou krasny...Dior me vubec neoslovil, obaly hrozny, celkove nuda..no a Guerlain? achjo...perly mam z kolekce 2010, a porad je pouzivam, jsou opravdu vecny. Slisovany bych chtela strasne, ale zatim se necitim na tu investici...

    OdpovědětVymazat
  23. no musím říct, že mi ukápla slina :D Chanelu bych neodolala, nejkrásnější jsou pro mě ale ty kuličkové meteority! to je asi můj produkt snů :D
    teda až na tu cenu - spadla mi brada :D ani nechci vědět, kolik stojí ty kuličky.. :D

    OdpovědětVymazat
  24. No, tak na tohle se krásně kouká ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Od Chanelu stíny a tvářenka a Guerlain meteority....ahhhh. Krása.
    Co se týká rozjasnovače od Chanelu, tak na zahraničních blozích píšou, že je opravdu moc třpytivý a že se spíš hodí na dekolt nebo ramena, když máte večerní šaty.

    OdpovědětVymazat
  26. Alce: já jí zkoušela a ty matný jsou sice slabší, ale v kombinaci s jinýma stínama mi ta jejich decentnost vyhovuje. Ovšem ta zlatá je úchvatná, tu její konzistenci sice neumím úplně definovat, ale na očích je boží.

    Natálje: ty kuličky stojí polovinu, nějakých 1500Kč zhruba, což bych tipovala sice obráceně, ale je to tak :) jako 3500Kč je fakt MOC! to je na můj ksicht fakt škoda :))

    Klára: jo, je hodně třpytivý, nechápu, proč tomu říkají tvářenka, když nebarví ale jen se třpytí. Mě se to líbí přes tvářenku nebo přes oční stíny, že to dodá fakt pěkný třpyt, ale musí se s tím opatrně :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mně se strašně líbí ta zlatá a vínová kolekce od Lancome! Ta rtěnka je nádherná. Ale u těch slisovaných meteoritů za 3500, jsem jen na prázdno polkla :-D. Nene, za to by byly nějaký pěkný botičky (minimálně! :-D).

    OdpovědětVymazat
  28. Mně ta pigmentace u Clarins přijde zase poměrně slušná! Zlatá je z toho asi nejvíc ale nepřijde mi že by ostatní barvy nějak zaostávaly. I když může se mi to zdát, jsem pořád takový vyblitý lečo :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Mně se také hrozně líbí první limitka. Třpytivé miluji, teď ještě to vysoké konto :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)