pátek 2. listopadu 2012

Lady Box - listopadové vydání

Ve středu mi doma přistálo nejnovější vydání Lady Boxu a ráda bych se s vámi podělila o své dojmy. Asi nemá cenu se obhajovat, proč jdu s davem a jsem 15987. co o něm píše. Kdo si bude chtít přečíst něco originálního a vidět fotky, co ještě neviděl má holt asi smůlu :) Věřím, že kdo si chce přečíst názory ostatních, tak si rozklikne i 150tý článek nazvaný Lady Box :)


Takže úplně na úvod. Jsem ráda, že můj balíček byl zalepený a nemůže tak dojít k vykradení, jako se to bohužel mohlo stát u nejnovějšího vydání Senza Boxu (taky vám dorazil nezalepený a jakkoliv zajištěný?). Krabička je nově černá, což se mi líbí mnohem více. Navíc je krabička na magnet a dost bytelná, takže praktické využití pro ní najdu určitě. V tomhle ohledu u mě tentokrát LB vyhrál. Uvnitř není růžová vystýlka a mě je to asi i jedno. K životu jí nutně nepotřebuju, i když uznávám, že to s ní vypadá trochu upraveněji. Taky už krabičku nezdobí nápisy LB ze všech stran a nikdo už nemusí mít pocit, že si doma vystavuje krabičku na vložky (jak někdo rád poznamenává :) Takže v tomhle ohledu jsem vážně nadšená a balení je prostě suprové. Jsem ráda, že tentokrát se na mě nevysypala pečeť z dopisu, protože je gumová (či jak ten materiál popsat?) :)












Co jsem našla ve svém LB:





1) Taštička Fleur de Santé

Vzor se mi líbí, taštičku určitě upotřebím, protože jsem na taštičky trochu úchylná :) Navíc je taštička celkem velká a prostorná. Takže taštička má u mě +




2) NIP + FAB tělové máslo Mango Smoothie (50ml)

Jestli jsem se po rozhovoru s tvůrci LB na něco těšila, tak právě na tuto značku. Je to pro mě novinka, ale ty já mám ráda. Tělové máslo se u mě nikdy neztratí, uznávám, že by mi nevadilo vyzkoušet spíš něco na obličej, ale tak třeba se někdy v budoucnu dočkáme. Navíc jsem moc ráda, že mi dorazila mango verze, protože na čokoládu moc nejsem. Máslo má u mě +


3) Yves Rocher Tělové mléko Fruit de Noel (300ml)

Limitovaná edice těchto přípravků se v obchodech teprve objeví, takže v boxech mají premiéru. Co jsem koukala u jiných blogerek, tak existuje také více parfemací. Tato mě příliš neuchvátila, ale mléko použiju jako dárek k Vánocům pro někoho blízkého, takže mě to ani tolik netrápí. Oceňuji, že si můžeme vyzkoušet něco, co v obchodě ještě není. Byla bych ráda, kdyby se tímto směrem boxy ubíraly a nabízely něco, co nemůžeme pokaždé sehnat a je to něčím zajímavé.


4) Reniu obličejové a tělové máslo -ananas (15ml)

Druhé tělové máslo v jednom boxu se mi nelíbí. Chápu, že na někoho vyšel extra panenský kokosový olej a tohle neřeší, ale já tu kliku neměla. Trochu škoda, kdyby se místo tolika mazadel na tělo hodil nějaký krém na obličej nebo balzám na rty, byla bych nadšenější. Za mě -,i když máslo moc pěkně voní













5) Yves Rocher řasenka Beauty mascara

Chytla jsem černou, takže jsem ráda. Určitě vyzkouším, kartáček se zatím na pohled zdá takový univerzální a ničím výjimečný. Každopádně je to asi druh dekorativní kosmetiky, který mě nikdy v podobných boxech neurazí. Řasenka mě sice vyloženě nepotěšila, ale zároveň mi ani nevadí, takže je to tak polovina +


6) Tvářenka Fleur de Santé Radiant Blush - soft peach

Z tvářenky jsem upřímně nadšená, ať by byla od jakékoliv značky. Zatím nemůžu posoudit, jestli je kvalitní nebo ne, ale jsem ráda, že mám nositelný odstín soft peach. Jestli jsem to dobře vypozorovala, celkem jsou v boxech 3 odstíny. Za mě každopádně +






7) Pure Fiji šampón z kokosového mléka (29ml)

Na tuto značku jsme narazily i v minulém vydání, jen v podobě tělového másla. No, že šampónu takovou radost nemám, protože mám celkem problematické vlasy a nerada experimentuju. Navíc kokosovou vůni moc nemusím. V dalších verzích jsou masážní oleje nebo tělová mléka ve vybraných vůních. Asi by mě nejvíc potěšil masážní olej, ale to by bylo už moc dokonalé. Šampon vyzkouším a uvidím, co to s vlasy udělá. Ale pro mě spíš -


8) Iswari Macaccino Bio kakakový energetický nápoj (20g)

Ani minule jsem z podobné směsi nebyla nadšená a ani teď se to nezměnilo. Podle mě to do krabičky krásy nepatří, ale jsem asi jedna z mála, co si to myslí a ostatní jsou nadšení :) Opět daruji mamce, co si na tohle potrpí a bude jistě nadšenější než já :)




Jako vždy box obsahuje i letáčky a slevové kuponky. Spíš asi žádný nevyužiju, ale líbí se mi katalogy Yves Rocher a NIP+FAB







Tento měsíc u mě Lady Box porazil Senza Box na plné čáře. Má hezčí a bytelnější krabičku, víc plných produktů a hlavně vzorky, co jdou použít víc jak jednou! Příští číslo si určitě zase objednám a budu se těšit, co si pro nás Lady připraví.

Jak se líbí nejnovější LB vám? Líbí/nelíbí se vám obsah? Z čeho máte největší radost?

27 komentářů:

  1. Ladybox mi dorazil ve středu a obsah je prakticky totožný s tvým, až na to máslo Reniu. Místo něj mám kokosovo-melounový scrub, kter v létáku ani není a voní tak, že bych ho snědla :D Dojmy mám podobné, tělové mléko mi nevoní, řasenka mě potěšila, ale je pro opravdu hodně přirozený look, takže půjde dál. Mangový máslíčko mě potěšilo a z tvářenky jsem absolutně nadšená, protože to je přesně můj odstín, já růžový tvářenky mít nemůžu. Dělá krásný glow efekt a drží :) Na šampon jsem docela zvědavá a kuponky nejspíš taky nevyužiju :)

    OdpovědětVymazat
  2. U mě tenhle měsíc taky rozhodně vyhrál ladybox. Akorát si myslím, že to tělový mlíko je z loňský vánoční edice, ta letošní by měla být vanilkovo citronová podle toho, co jsem tak vyčetla

    OdpovědětVymazat
  3. Mně nejvíc potěšilo tělové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám na Ladybox stejný názor, tenhle měsíc na mě udělal mnohem větší dojem. Je mi líto, že jsem se rozhodla objednat Senzabox, protože z Ladyboxu bych využila mnohem více.

    OdpovědětVymazat
  5. co se výrobků týče, tak to u mě také vyhrál LadyBox, ale ta obecná nevraživost vůči SenzaBoxu, co se začala šířit jako mor, mi docela vadí. V SenzaBoxu byla tři plná balení, stejně jako v LadyBoxu. Stejně tak ten opovrhovaný krém L'occitane mně osobně vydržel na sedm dní. pokud někomu ten vzorek vydržel na jedno použití, tak upřimně lituji jeho pleť, kterou tak zatěžuje extrémním množstvím krému. Taky si to chce uvědomit, že žádný z vzorků v LadyBoxu nemá hodnotu plného balení 1500 Kč, jako ty krémy L'occitane, proto si můžou dovolit být větší. Tohle mě fakt vytáčí. POřád se všude brečí, jak tam mají být jen super luxusní značky a když už tam je takhle drahý krém, tak se zase brečí, že je ho málo. Někdy mám pocit, že mnozí mají takovou představu, že jim za tři stovky přijde krabičky plná zlata.
    (omlouvám se za ten výlev, většina nebyla myšlena konkrétně na tebe, ale spíše tak obecně, musela jsem to ze sebe dostat ven)

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, vidím to obdobně, ty jsi alespoň měla šampon, na mě vyšly čtyři mazadla na tělo, já bych raději něco na vlasy nebo obličej, alespoň vzoreček, ale jinak velká spokojenost, za ty peníze jsou oba boxy zlaté:-)...

    A taky souhlasím se Stannah nade mnou, která to napsala v podstatě za mě, díky:-). Krémy od L'Occitane mi vydržely týden(!), jsou perfektní a už je mám v tužebníčku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. jsem z něj naprosto nadšená!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chytla jsi to dobře, já jsem na tom stejně jako Levandule, 4 mazadla na těla a třytkovitá tvářenka, to mě trošku zklamalo, ale zase kromě tvářenky využiju všechno, takže Ladyboxu palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já byla z LB nadšená a koukám, že máš jiný olejíček a tělové mléko :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Labradoora: ten melounový scrub závidím :) fakt musí vonět báječně!

    Monča: já vím, že minulý rok bylo nějaké podobné, ale měla jsem zafixováno, že bylo jiné a tohle je teď to nejnovější :)

    Mila: no, uvidíme, co příští edice, já jsem zvědavá, který tentokrát vyhraje :)

    Stannah: no, já zase nemám ráda to přepočítávání ceny na množství vzorku :) to, že stojí krém 1500 v obchodě, to neznamená, že i ten vzorek je drahý. to my ten krém kupujeme draze s přirážkou, ale výrobní cena toho vzorku je pár korun :) takže obecně (jedno který box) u mě nepochodí s argumentem, že mi nacpal 5ml, které stojí vlastně x stovek. prostě nestojí :) já nevím, já s krémem šetřila jak blázen a bylo to na 2 namazání a myslím, že ani ostatní si nedali na obličej vrstvu krému, nevím, měla jsi třeba štěstí na množství krému :) Nevraživosti vůči SB jsem si nějak nevšimla, sami na svém webu píšou, jak jsou rádi za kladné ohlasy na poslední vydání, takže to pro ně dopadlo asi kladně :) Jinak se skladbou značek nemám problém, nečekám, že tam někdy bude Dior nebo Chanel, protože jsou prostě značky, co nestojí o cpaní vzorků do krabiček krásy a my se můžeme stavět na hlavu a prostě tam nebudou :) já pokaždé hodnotím, co mi přinese nějaký užitek nebo něco navíc a tento měsíc to byl LB, neberu to jako nevraživost vůči SB :) Příští měsíc to může být naopak :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já osobně jsem víc nadšená ze Senzaboxu, ale možná to bude tím, že novou tvářenku jsem si koupila včera a to samé s tělovým mlékem od Yves rocher - příště budu zvědavá a podívám se po blogách, co se v ladyboxu nachází. Nicméně tvářenka a mléko půjde do šuplíčku s vánočními dárky, takže se neztratí. Každopádně to překvapení za ty tři stovky stojí, takže objednávám příští vydání Ladyboxu, asi začínám být závislá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Yves Rocher Tělové mléko Fruit de Noel bylo loni, loni byly dva typy a tohle byl jeden z nich, takže to na mě zase působí jako vyhazování starých zásob. Ale zase je to věc, která když se nehodí, tak dáš dál a je to.

    Jinak se mi líbí ten šampón, kdybys jej nechtěla, jsem pro výměnu! :)

    Souhlas se Stannah, obecná nevraživost vůči Senzaboxu mě taky už nebaví. A na LB se mi líbí, že si vzali k srdci připomínky od zákaznic a poupravili dle toho krabičku. Já měla Senzabox, jsem spokojená a zvědavá, co oba boxy vytasí příští měsíc!

    OdpovědětVymazat
  13. Najviac ma asi zaujala tá kozmetická taštička a kakaový nápoj.. Mmmm, mám chuť na niečo sladké :D

    OdpovědětVymazat
  14. Z LB mám radost, ale souhlasím s tebou, že bych uvítala nějakou kosmetiku na pleť. Sama mám největší radost z taštičky a másla Nip+Fab - taky jsem dostala mango (vlastně celý box máme úplně stejný) a ovocné vůně mám ráda, takže trefa :).

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem v tom svém objevila něco, co jsem na letáčku nenašla, asi nějaký výrobek pro VIP, nebo nevím :D

    OdpovědětVymazat
  16. tak tuhle verzi bych brala mnohem radši :) včetně toho kokosového šamponu

    OdpovědětVymazat
  17. díky za recenzi, díky ní jsem LB hned objednala ;)

    OdpovědětVymazat
  18. já mám vždycky to štěstí, že se mi lepší krabička vyhne :D když mám teď senzabox, tak jsem si říkala, jak je lepší než minulý ladybox a teď když vidím nový tak jsem naštvaná, že nemám ten :D to jsou problémy :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky,
    mě by tedy víc tenhle měsíc nadchl Senzabox, ale když jsem objednávla boxíky, tak už byl vyprodaný. Většinu věnuji někomu jinému a nechám si jen máslo a řasenku. A už jsem využila kupónek od Yves Rocher na dárek a dostala jsem minilesk na rty v růžové barvě. Jsem zvědavá na další balíček :D myslím, že je to hrozná závislost.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, taky jsem psala recenzi na listopadovy ladybox a řasenka mě teda zklamala. Nahodila jsem i fotky - před a po a není skoro vidět žádný rozdíl. Tvářenka mi přijde super, vyhovuje mi i odstín. Přitom tu značku ani moc neznám... co se týká tělového mléka od yves rocher měla jsem jinou verzi, ta moje ale není žádná novinka. Je to loňská vánoční limitka...

    OdpovědětVymazat
  21. A já ten svůj ještě ani neměla v ruce, fnuk :( :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem s obsahem spokojená :) krabička je sice asi hezčí než u SB jenže ji mám zase pěkně obouchanou, takže to u mě teda projela.. :( ale jinak spokojenost, výrobky super.. dokonce i tvářenka co se mi zdála nejdřív nepoužitelná (mám tmavší odstín) tak nevypadá tak špatně a celkem i vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem se stala asi závislá na balíčkách od LADYBOXU :-))Holky dávejte pozor nebo se vám stane něco podobného :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Jo jo, po otevreni me hrozne ladybox prekvapil :) vse me mile prekvapilo a budu odebirat i nadale ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Listopadový Ladybox musím pochválit - jsem s ním velmi spokojená ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)