úterý 13. listopadu 2012

Instantní maska v kapslích od Ryoru

Dneska jsem si pro vás připravila trochu netradiční přípravu pleťové masky. Hrozně se mi líbí, že máte doma platíčko s kapslema, které když pokapete speciální vodičkou, tak nabobtnají. Dlouho dobu jsem netušila, že Ryor takovou srandu nabízí, ale v jejich e-shopu si masku můžete také objednat.


Jak to celé probíhá:

Rozděláte obal, ve kterém je placaté kolečko (slisovaná maska). To důkladně pokapete chladivou bylinnou maskou a poté pozorujete jak maska bobtná. Celý proces jsem vám nafotila. Doporučuji masku důkladně pokapat, aby se její účinek naplno projevil a maska byla dostatečně vlhká.

Co maska umí:

Nikdy jsem žádnou chladivou masku neměla. Přišla by mi asi zbytečná a nevyužívala bych jí. Zabalte mi ale masku do kapslí a začnu mít pocit, že jí nutně potřebuju :) A navíc, poté, co jsem si masku přiložila na obličej jsem zažila takovou vlnu osvěžení, jako už dlouho ne! Maska mi protáhla i dutiny a prokrvila celý obličej. Takový fičák jsem s kosmetikou snad ještě nezažila. Maska vážně pěkně chladí a osvěží i vaši mysl. Můžete být sebe víc unavené nebo zničené, ale tahle maska vás vážně probere :) Masku přiložíte na obličej na 10-15 minut (doporučuji vyhnout se očnímu okolí!). Ideální na nedělní relaxování u nějakého seriálu :)

Kde masku seženete a kolik stojí:

V klasických obchodech jí nehledejte, používá se v kosmetických salonech a koupit jí můžete přes e-shop Ryoru. Platíčko s 6ti kusy slisovaných masek seženete zde za 83Kč a roztok (50ml) koupíte zde a stojí 198Kč.





Když maska zvětší svůj objem a nabobtná, stačí jí rozvinout



Maska dobře pasovala na obličej. Dejte si jen pozor na oční okolí, v těchto místech masku určitě k pleti nepřitiskávejte, jinak fičák zažijí i vaše oči (a to určitě nechcete :)




Za mě je to tedy super vychytávka a docela návyková záležitost. Zjistila jsem, že mě jednak baví celý proces přípravy masky i následná relaxace s ní. Tak jako mě bavila maska v shakeru, tak mě baví i tato :)

Slyšely jste o této masce? Zkoušely jste někdy nějakou podobnou?
:)


PS: děkuji firmě Ryor za poskytnutí masky k recenzi

37 komentářů:

  1. To vypadá legračně. Ale na ranní probuzení nebo možná v létě na osvěžení to může být super :) Taky jsem nevěděla, že Ryor něco takového nabízí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle vypadá perfektně! Vidím to poprvé a strašně se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No to musím mít! Akorát se mi to nechce objednávat přes eshop :(. Nemají to v Ryoru na Národce?

    OdpovědětVymazat
  4. Lucifrid: no, teoreticky možná jo. Nebo by ti to mohli objednat na prodejnu, to by měl Ryor také umožňovat, zkus jim zavolat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. tak to jsem vůbec netušila, že Ryor něco takového má, moc se mi to líbí, hlavně teda to osvěžení, zkusila bych ráda:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na masky jsem trochu úchyl, takže tohle musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, to vyzera skvele, tuto znacku vam naozaj zavidim, samozrejme v v dobrom :)

    OdpovědětVymazat
  9. fiha, no to su mi veci.. chcem chcem chcem@ :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. To je super!:-D takový věci já ráda.

    OdpovědětVymazat
  11. Joo, tak to je něco pro mě - hračičku :). Určitě si ji pořídím,vypadá super.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je velice netradiční! Ne že bych po tom hned zatoužila (hlavně v téhle zimě se osvěžení spíše vyhýbám :-D), ale rozhodně je to něco jiného, proč ne :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nic takového jsem ještě neviděla:) A je skvělý, že si to nafotila! Jinak já bych si jí koupila už jen proto, abych viděla, jak se bude přítel tvářit, že ta tabletka bobtná a co se z ní nakonec stane :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  14. Instantní jsem nezkoušela, ale masku álá muž se železnou maskou jsem si přivezla z Číny. Moc se mi líbí, že se člověk nemusí v ničem patlat a nezalézá mu to za nehty, ale nějak mi moc nepasovala na obličej :(

    http://www.evelinbeauty.blogspot.cz/2012/10/skin-recovery-green-tea-mask.html

    OdpovědětVymazat
  15. wow, taková alchymie! :D přijde mi to strašně vtipné, hlavně ta fotka s rozloženou maskou :D

    OdpovědětVymazat
  16. TEda to vidím poprvé, to je velmi zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  17. taky to vidim poprve... ale nejak me to nechytlo za srdce :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  18. Ježiš to je úchylárna :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, to je srandovní :D Já nikdy na masky moc nebyla, teprve s nima tak nějak začínám..

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tohle si musím pořídit, přijde mi to děsně srandovní....budu v tom strašit přítele, chacha :D

    OdpovědětVymazat
  21. Rozhodně musím vyzkoušet! Díky za nápad.

    http://www.pudlo.cz/blog

    OdpovědětVymazat
  22. teda! tak něco takovýho jsem ještě neviděla, ale celkem mě to zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  23. Á, tak po návratu z dovči je Rendy v plný síle! ;-) Úplně cítím, jak vypadáš odpočatě (určitě i díky téhle masce, o kterém jsem nikdy neslyšela a je to pro mě úplná novinka). ;-) Sice Ryor vůbec nepoužívám, ale tahle maska a její použití vypadá tak srandovně, že si pro ni skočím.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  24. Nikdy jsem nic podobného neviděla... vypadá to ÚŽASNĚ :)

    OdpovědětVymazat
  25. wow :D to je pecka too by som vyskúšala

    OdpovědětVymazat
  26. Myslím, že vím, čím postraším manžela:)

    OdpovědětVymazat
  27. Coo? to je masakr, neuvěřitelný:D Možná to někdy vyzkouším, není to ani drahé:) děkuju ti za skvělý typ:)

    OdpovědětVymazat
  28. To neznám :D Musím vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to je vážně super. Miluji takové hračičky a myslím že si masku pořídím právě kvůli přípravě :-)

    OdpovědětVymazat
  30. No tak to je síla! To taky vyzkouším, ještě jsem o tom neslyšela...

    OdpovědětVymazat
  31. :D Rozvinutá maska mě pobavila takhle při večeru :D Úplně se s tím vidím :)) To je fakt super, mám ráda tyhle vychytávky, určitě to spoustu lidí naláká jen kvůli tomu, v jaké je to formě :))

    OdpovědětVymazat
  32. To je dobrá ptákovina!:) Když jsem viděla ty tablety a slovo "maska", myslela jsem si, že z toho bude nějaká emulze nebo něco podobného a ono tohle jak na Halloween:) Mají to super vymyšlené! Veronika

    OdpovědětVymazat
  33. tý jo, taky jsem netušila, že tohle Ryor dělá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)