středa 21. listopadu 2012

Giveaway - vyhraj tvářenku Clarins

Vánoce se blíží a já jsem moc ráda, že můžu vyhlásit další soutěž o moc krásnou cenu. Škoda, že nemůžu odměnit každou z vás. Nicméně tentokrát 3 z vás můžou vyhrát tuto krásnou tvářenku Blush Prodige odstín 02 Soft Peach od Clarins :)

Pravidla jsou jako vždy jednoduchá:

1) být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC
2) dát like facebooku Clarins zde
3) do  komentáře napsat váš mail
4) odpovědět na otázku - proč zrovna já bych měla vyhrát? :)

Soutěž bude trvat do 9.12.2012 do 20h

Jednoho výherce vybere zastoupení Clarins, jednoho já a jednoho random :)


Všem držím palce a už se moc těším na vaše odpovědi :)


Zároveň bych ráda poděkovala zastoupení Clarins za poskytnutí cen do této soutěže.

245 komentářů:

  1. sleduju, sleduju a proc ja? pac Clarins jeste nemam a ty jejich designy jsou uzasne, hlavne ta vanocni Odyssey Face Palette a ta paletka stinuuuu, aaaaach :)

    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  2. WOW WOW WOW!
    Tak toto ja jednoducho potrebujem a chcem vsetkymi 20 prstami, co mam! Podmienky splnene a preco by som mala vyhrat?
    A. Lebo si to zasluzim:)
    B. Znacka Clarins patri k mojim dlhodobo najoblubenejsim, tak by to bol pekny doplnok do mojej zbierky
    C. Lebo som kozmeticka blogerka, tak by vyhra padla na urodnu podu :)
    viacstylu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Proč já? To si kladu já sama. Ještě jsem neměla možnost tuto značku vyzkoušet, a proto bych to ráda změnila. Ikdyž tuto giweaway nevyhraju, tak určitě bych chtěla jednou dát této značce šanci.

    anny_lollipop@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  4. Protože by to byl ideální vánoční dárek pro ségru posedlou kosmetikou:)

    TerezaSahulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi design a chci ji vyhrát, protože bych ji darovala sestře k Vánocům. A taky protože doma ještě od téhle značky nic nemáme.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Rada bych vyhrála z prostého důvodu. S touto značkou nemám žádné zkušenosti, tak bych si ráda rozšířila obzory :)
    d.piglova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůů, bájoš :-) A proč? Protože nemám štěstí a skoro nikdy jsem nic nevyhrála :-( A protože ji strašně moc chci a mám v prosinci svátek :-) A taky proto, že tuhle značku neznám, nic od ní nemám a ráda bych ji vyzkoušela.
    PS: Tvůj blog sleduji a FB stránky Clarins pod jménem Evelinka Weiserová

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně moc bych ji chtěla vyhrát. Jednat proto, že v soutěžích nemám vůbec štěstí a také proto, protože kdybych vyhrála byla by to nejkrásnější klenot v mé kosmetické taštičce.

    FB sleduji pod Adelaide hořáková
    Ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tvářenku si přeji už dlouho a tu pravou jsem ještě pořádně nenašla. O této značce slyším jen chválu a byla bych v sedmém nebi ji odzkoušet a říct konečně je to ta pravá :)

    annasglamour@volny.cz
    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. loo.boo@seznam.cz
    Clarins má moje líbí se mi už dlouho, mám je ráda:)) A proč bych měla vyhrát já? Asi to bude sobecký, ale prostě chci:))

    OdpovědětVymazat
  11. 1. sledujem
    2. justina vesela na fb
    3. justinaforfun@gmail.com
    4. vyhrať by som chcela, pretože nevlastním nič z vyššieho levelu dekoratívnej kozmetike a taktiež by som si veľmi rada spravila obraz o rozdieloch medzi bežnou drogériovou dekoratívnou kozmetikou a špecializovanou kozmetikou :) V neposlednom rade je to kozmetika s krásnym dizajnom, ktorá láka určite nejedno ženské srdce ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Protože mám doma jen jeden produkt od Clarins a chtěla bych se utvrdit v dokonalosti této značky.
    Protože jsem od přírody bledule a tvářenky potřebuju jako sůl.
    Protože jsem nikdy žádný kosmetický produkt touto cestou nevyhrála a byla bych velice šťastná vyhrát něco tak hodnotného.
    hermelinka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem tvářenkový začátečník, takže jsem jich ještě neměla možnost vyzkoušet tolik a byla bych moc ráda, kdybych mohla pokračovat právě tímto luxusním kouskem.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Proč já? Protože ještě nemám svou nejoblíbenější tvářenku a tahle by se jí třeba mohla stát :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Samnozřejmě tě sleduju.)

    mail: Michaela.krickova@gmail.com

    A tuhle tvářenku bych prostě měla vyhrát já protože výběr tvářenky mě upřímně děsí, chci nějakou kvalitní která by zase opár let vydrží a protože všechny penízky vrážím do bytu tak bych si udělala velkou radost touhle nádherou.)

    OdpovědětVymazat
  16. Tebe i Clarins "lajkuju" už dávno;-)
    Vyhrát bych měla proto, že tvářenku teď akutně nutně potřebuju- došla mi moje nejoblíbenější od Estee Lauder a když jsem si pro ní šla do parfumerie, tak jsem zjistila, že už se nevyrábí a já teď nevím co... zatím mám zástupnou od FdS z ladyboxu, ale ta jí prostě nenahradí:-( Navíc ještě můžeme připočítat fakt, že povedený design Clarins miluju;-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem už dlho :)

    e-mail: kikushkah@post.sk

    Tváreniek nemám ešte veľa,zatiaľ, len 2 a mať tak krásnu v zbierke by bolo pre mňa obrovským potešením :)

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji pres Google.
    A proc bych mela.vyhrat? Bot jsem cely rok hodna a poslusna O:) A ted je presne cas, aby se to zurocilo :D
    patissie@live.com

    OdpovědětVymazat
  19. Luxusná giveaway :) Rada by som vyhrala, pretože doteraz som si veľmi na môj vzhľad nepotrpela, no teraz keď mám úžasného priateľa chcem, aby aj on mal tú najkrajšiu a najmilšiu priateľku pod slnkom a preto je ten správny čas začať sa o seba starať viac, než len naniesť si make-up a púder.. Celkovo by som sa rada začala výraznejšie líčiť a aj preto rada sledujem tieto babské blogy, je tu vždy veľa zaujímavého a verím, že pomocou tvojich článkov i článkov ďalších blogerok sa zo mňa jedného dňa stane skutočne kočka, na ktorú by mohol byť môj partner hrdý.. :-)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Rada bych vyzkoušela vyrobek od této pro mě zatím ne moc známé značky.
    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Protože jsem ještě nikdy nic nevyhrála a asi si jen tak něco tak drahého nekoupím, ačkoli bych moc chtěla..

    dolliis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ráda bych vyhrála, protože jsem ještě nikdy nic nevyhrála a průpovídka, že budu mít alespoň štěstí v lásce už mě teda přestává bavit:) Jinak ta tvářenka vypadá nádherně, nikdy jsem nic tak luxusního neměla, tak bych si ráda vyzkoušela, zda se opravdu vyplatí si za kvalitní výrobek připlatit.
    novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Měla bych vyhrát z úplně jednoduchého důvodu - potřebuju tvářenku:) Sháním už půl roku svoji první a ještě jsem žádnou nevybrala. Takže slibuju, že bych ji hýčkala!

    luckasiamka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. sleduju vse:)
    siena.style@gmail.com
    rada bych vyhrala, protoze si myslim, ze tvarenek neni nikdy dost:)

    OdpovědětVymazat
  25. Já se velice stydím, ale budu se muset přiznat ... já tvářenku nikdy nepoužívala. Bála jsem se. Vybrat odstín, nanést na správné místo, nevypadat jako klaun atd. Ano, jsem obeznámena s kosmetickými blogy i s tím, že tvářenka je základní věc, která může prozářit můj ksichtík. Ale nikdy jsem se neodvážila. Až teď! Protože tahle je NÁDHERNÁ! Přímo stvořena k tomu, být moje první ;)

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Proč bych měla vyhrát? No blíží se Vánoce nebo třeba i Mikuláš a já byla hodná.. a k tomu jsem ještě skoro nikdy nic nevyhrála (a to nemám ani štěstí v lásce). Docela by mě i potěšilo vyhrát, jelikož tvářenky miluju :).
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Už dříve jsem chtěla kosmetiku od Clarins vyzkoušet, takže bych ráda začala třeba právě s touhle krásnou tvářenkou :)

    k.lesakova@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, to víš že pilně sleduji, like dám ráda.. Kosmetiku Clarins vůbec neznám, do teď se mi bohužel vyhýbala obloukem, tak bych ráda udělala recenzi na tvářenku právě od této značky, moc bych si přála vyhrát, vypadá dokonale a pro mě by to byl nejlepší vánoční dárek letos :D :) Můj blog sice není nějak moc populární, ale kosmetika je mým koníčkem a v recenzích se vyžívám :)
    kosmetickykufrik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tahle nádherná tvářenka by se krásně hodila do mé nové kosmetické taštičky a ten sofistikovaný nový design!!! ááááach...Letos jsem byla opravdu moc moc hodná ;)navíc tenhle odstín by se krásně vyjímal na mých tvářičkách a skvěle ladí k mé nové barvě vlasů...:-*

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Proč? Takový skvostný "šperk" mi v mé kosmetické taštičce chybí. Představuju si, jak bych s patřičnou hrdostí v tramvaji, v práci, či na záchodcích, tuhle krásku vyndala z kabelky a lehce si zvýraznila líčka (i když by to samozřejmě nebylo potřeba, ale pro ten pocit luxusu bych se klidně přemalovávala 5x denně :-D).
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji už dlouho oboje. Na to, že se považuji celkově stižená kosmetickou posedlostí, tak tvářenku od Clarins ještě nemám. Miluji jejich make-upy, lesky na rty a hrozně se těším na jich jarní kolekci, ale tvářenkami jsem ještě nepolíbená. Tak snad už konečně bude při mě stát štěstí :)

    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. anna.kaplanova@gmail.com

    Kouzlu tvářenek jsem podlehla až nedávno, když jsem byla na akci s Bobbi Brown a tam mě slečna vizážistka poučila, že jsem světlý tip, který potřebuje trošku oživit tvářenkou. Měla jsem tam broskvový odstín, který mi skvěle padnul, ale bohužel kosmetika BB je pro mě finančně nedostupná a proto by se mi vážně hodilo, kdybych nějakou tvářenku vyhrála:)

    OdpovědětVymazat
  34. lucia.kukurovalm@gmail.com

    Pretože by som konečne chcela vyskúšať nejakú high-end tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
  35. sleduju :-) ale facebook bohuzel nemam.. marievesela@hotmail.com Tvarenka vypada kreativne a sexy proto chci, aby byla v me kosmeticke tasticce, moc rada bych ji vyzkousela!

    OdpovědětVymazat
  36. veronika.bejdova163@gmail.com

    1. lebo si to zaslúžim, celý rok som bola dobrá 2. lebo mi ružové lícenky pristanp najviac na svete 3. lebo ešte nemám nič od clarins (a vlastne nič, čo patrí medzi medium až high-end... i keď úprimne, toto pomenovanie sa mi nepáči) 4. lebo by som o nej napísala určite krásnu recenziu na blogu a 5. lebo citrón je žltý a nemá zips :)

    OdpovědětVymazat
  37. já já já :-)) protože potřebuju zvednout náladu při učení se na státnice z ekonomie a takovej skvost ještě ve sbírce nemám :-) Takže radost by byla veliká!

    Měj se krásně a děkujeme za super soutěž. Bára

    barbora.eisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. vsetko splnene :)
    lenka.kerteszova@gmail.com
    tazka otazka preco prave ja..bohuzial som moementalne bez prace a bez skoly, preto nemam moc penazi na veci, ktore sa mi pacia a chcela by som ich. nikdy som nemala drahsiu tvarenku a chcela by som sa presvedcit o tom, co na tvojom blogu casto citam, ze drahsie veci su ovela kvalitnejsie a clovek to spozna az vtedy, ked ich vyskusa :) farby na licka mam velmi rada a mam ich doma dost, ale vacsina je z drogeriek a nie su moc drahe. tak ked uz nam davas takuto super prilezitost, rada by som ju vyskusala a tesila sa z nej :) vyzera naozaj luxusne :)

    OdpovědětVymazat
  39. Chcela by som vyhrať, pretože lícenky jednoducho patria k žene, ku krásnemu make-upu. :) S väčšinou líceneik mám ale problém, že sa mi po nich vyhádže nepekne líce. Preto by som chcela vyskúšať niečo nové, vyzerajúce skvelo. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. sleduji, sleduji (pod pravým jménem)
    vyhrát bych měla:
    a) protože by si tím Clarins vylepšil u mě reputaci (po té vyschlé řasence, co jsem vyhrála cca před 7mi lety, ta mě šeredně mrzela!!!)
    b) protože by se radostný zážitek fakt šiknul!
    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Sledujem cez GFC
    Lubim na FB (Mária Čabalová)
    Moj email je: maria.cabalova@gmail.com
    Veľmi by som sa potešila, ak by som niečo vyhrala. Tú správnu tvárenku hľadám už dlho a Clarins je skvelá značka a vybraný odtien Soft Peach vyzerá fantasticky a vôbec celý dizajn tvárenky je krásny:)))

    OdpovědětVymazat
  42. zajickova.lucie@gmail.com

    tak rika se, ze kdyz neco chces, muze se to splnit. A tuhle soutez byc vyhrat chtela. Jsem v oblasti teto kosmetiky nepolibena a vypada velice dobre. Navic vim, ze u Tebe na blogu by nic spatneho nabizeno nebylo.. :)

    OdpovědětVymazat
  43. 1. Oboje sleduji ;-)
    2. florinka@seznam.cz
    3. Vyhrát bych měla já,protože si na tvář nemůžu dát kdeco. V létě jsem 2krát příšerně otekla tak, že jsem vypadala jak po žihadlovém kouzlu (zdravím fanynky HP ;-), soucitně se na mě dívala i kožní lékařka, soucitné pohledy jsem zažila na imunologických odběrech. A nic! Zatím se nepřišlo na to, co způsobilo mé letní "zkrásnění". Vzhledem k tomu, že jsem ale kosmetický fanoušek, tak to samozřejmě nevzdávám a za 2 měsíce mě čeká má poslední naděje: budou testovat na co jsem alergická tak, že si mám přinést VŠECHNU svoji kosmetiku. Když mi to řekli, tak jsem se zhrozila, protože mi bylo jasné, že se pak zhrozí oni. A ani nevím, v čem to tam ponesu...no to jsem se rozepsala, ale z toho je jasné, jaké patálie mě potkaly, takže si tvářenku určitě zasloužím, protože je kvalitní a můj strach se rapidně sníží a taky jako náplast, takovou útěchu :))

    OdpovědětVymazat
  44. Proč bych měla vyhrát?:) Protože se mi to zdá jako perfektní odstín pro mojí mamku, tak bych jí ráda obdarovala k narozeninám, které bude mít brzy :))

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Sarah
    Facebook: Šárka Morávková
    A proč bych měla vyhrát zrovna já? Protože nejsem v dekorativní kosmetice tak zbehla, tvarenku v podstatě nepoužívám, ale pomalu ale jistě pronikam do světa licidel, tak bych byla rada, kdyby mi to tahle úžasná tvarenka ulehčila :)
    Muj e-mail: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. lenkasurova13@gmail.com

    Protože bych si pak mohla koupit tuhle kosmetiku a mohla bych přestat řešit jeslti mi vlastně vyhovuje nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji a na FB jako Denisa M.....
    Proč bych měla vyhrát? Protože od téhle značky nic nemám a docela bych jí chtěla vyzkoušet :) Odpověď je asi neoriginální, ale pravdivá :)

    neutral.bubble@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Fb: Žaneta Koukalová
    Vyhrát bych měla, protože jsem vždy byla nemehlo na tvářenky a pak jsem na ně rezignovala. Koupila jsem si od Avonu, spadla a je po ní, pak jsem měla od Lorealu, spadla a je po ní. Teď používám místo tvářenky stíny Essence Its up to you :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Cant.be.perfect@seznam.cz
    FB: Michaela Zvoníčková
    Proc bych měla vyhrat? Hmm, protože bych si s touhle tvářenkou udělala radost pod stromeček a měla bych líčka jako Sněhurka, kdyz políbíla svýho prince :)

    OdpovědětVymazat
  50. Na fb jsem pod jménem Dana P..
    jinak email je dea13@seznam.cz a už dlouho přemýšlím, že bych si pořídila nějakou tvářenku, ale nikdy jsem se k tomu nedokopala, tak mi tohle přijde jako dobrá příležitost :D :)

    OdpovědětVymazat
  51. Vše splňuji :) Můj email je: cer.terka@gmail.com
    Proč zrovna já bych měla vyhrát tuhle giveaway? To je jednoduché, tvářenky nepoužívám, protože jsem nikdy nenašla takovou, která by mi vyhovovala a ráda bych, aby si u mě tvářenky zase našly zastoupení. Tak proč rovnou nezačít s touto kvalitní tvářenkou? :)

    OdpovědětVymazat
  52. No protože vypadá naprosto úžasně. Tvářenky používám teprve tak rok, ale už jich mám asi 5 :D docela jsem jim propadla, takovou růžovku ještě nemám. Navíc ten luxusní obal :) Měla bych hroznou radost, kdyby se na mě usmálo štěstí.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. veronika.pastorkova@centrum.cz

    Proč bych zrovna já měla vyhrát?? No určitě proto, že jsem od značky Clarins ještě nic nevyzkoušela a určitě bych si ráda rozšířila obzory o dekorativní kosmetice a má současná tvářenka mi dochází, proto novou potřebuji jako sůl :-)Bez tvářenky "nemohu žít" a kdybych vyhrála, měla bych šílenou radost :-) Děkuji Vám za tak užitečné a pěkné GIVEAWAY.

    OdpovědětVymazat
  54. Zdravím:)
    proč zrovna já?:) No dle složitých matematických a vědeckých výpočtů mohu zveřejnit malou nepatrnou ukázku:-)Clarins + Ordinary Life + Facebook+Google= nová tvářenka…..sem přišla k tomu, že je zde malá šance, že bych výhru mohla získat i já. Tak proč to nezkusit. :)
    FB - Dana K. Hammer
    Email: danakrizanova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Balenie vyzera krasne, chcela by som vyskusat aka je kvalita...
    barboraba@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. 1) sleduju
    2) likuju
    3) annie.malecka@gmail.com
    4) Protože značka Clarins je normálně mimo moje finanční možnosti a ráda bych zjistila, jestli cena odpovídá její kvalitě a jestli se tedy vyplatí raději šetřit a koupit si jednou za čas dražší a kvalitnější produkt nebo si dál vystačím s běžnými drogerkovými značkami.

    OdpovědětVymazat
  57. Mám jenom jednu tvářenku a zatím se s ní učím zacházet,tak snad potřebuji další? :)
    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. zabudla som email lebo mi to akosi sisi z toho aka je tvarenka krasna :P tak j.smatanova@gmail.com
    aaaaaaaach <3 !!!
    raz som skusala od tejto znacky make up, ktory mi tak dokonale sadol a citila som sa s nim tak skvele, ze mi strasi v hlave uz par rokov! :) zatial si ho nemozem moc dovolit, kedze studujem a nezarabam tazke prachy ale je cislo jedna na mojom zozname co si kupim z prvej velkej vyplaty :D (uz aby to bolo :P )
    a chcela by som vyhrat tuto tvarenku pretoze
    1.) verim, ze je tiez tak skvela ako makeup co som skusala :)
    2.) ma uzasny odtien aj dizajn!!
    3.) bola to laska na prvy pohlad, hadam nam nechcete obom zlomit srdiecka! :)

    OdpovědětVymazat
  59. Ahojík, proč bych měla vyhrát právě já? Protože jsem splnila podmínky a především bych si to opravdu moc a moc přála, určitě ze všech nejvíc, výhra je móóóóóc a móóóóóc krásná! Navíc tenhle kousíček kosmetiky právě ukrutně nutně potřebuji! Hrozně by mě dáreček potěšil a ráda bych se s toutu skvostnou tvářenkou seznámila velice zblízka, nejlépe "tváří v tvář"! :)
    e-mail: hezkakytka@seznam.cz
    FB: Ivana Mikuličková

    OdpovědětVymazat
  60. Chtěla bych vyhrát, protože jednak s touto značkou nemám žádné zkušenosti, a také bych tvářenku ráda darovala své mamince jako vánoční dárek :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Protože by mi to udělalo ohromnou radost, vyzkoušela bych něco nového a navíc tvářenku teďka úplně nutně potřebuju! Konečně jsem se je naučila používat, tak by se vážně hodila :) :D
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj :) podmienky sú splnené...
    Napriek tomu, že som študentka a peniažky od rodičov si čo najviac šetrím, nepracujem, pretože pri mojom odbore sa to ani nikdy nedalo (akurát cez tie prázdniny sa vždy snažím robiť)a aj napriek tomu zbožňujem kvalitnú kozmetiku (po našetrení alebo keď dostanem ako darček) a o značke Clarins ani nehovorím...práve z tejto značky sa mi najviac páčia tie tvárenky, pretože sú krásne či farbami, ale aj výzorom..Clarins si dá na tom vždy dosť záležať, čo mne osobne veľmi imponuje :)...navyše blížia sa Vianoce a ja už si odkladám peniaze na darčeky pre iných..preto si nikdy v tomto období pre seba kozmetiku nekupujem a keď tak nad tým rozmýšľam, tváreniek ja osobne vlastním úplné minimum..tak by mi to urobilo strašne veľkú radosť :)
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. schabik@seznam.cz
    Proč bych měla vyhrát?
    Tak třeba proto, že bych tuhle tvářenku ráda vyzkoušela...a taky proto, že někdo přeci vyhrát musí, tak proč ne třeba já :)

    OdpovědětVymazat
  64. Tyhle dny jsou tak děsivě šedivé a já marně hledám světlo, kterým bych je prozářila. Ale jak tak koukám na tuto rozkošně rozkošnou věcičku, mám naději, že se díky ní s rozzářenými tvářemi rozzáří i můj svět.
    Podmínky splněny a email: svetpodleeveliny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. 1.sleduju už delší dobu
    2.splněno
    3.soulinkaa@seznam.cz
    4.protože vyhra by mi udělala obrovskou radost a byl by to zaroven i muj narozeninovy darek :-)

    OdpovědětVymazat
  66. PruchovaAdela@seznam.cz
    Proč já? jsem v zimě docela dost bledule a bylo by fajn vyzkoušet tuhle tvářenku a dodat mému obličeji trošku zdrave barvy:)

    OdpovědětVymazat
  67. Noo tak odpověď naprosto jendoduchá, moje jediná tvářenka je momentálně rozmázlá v koupelně na podlaze (a taky na stěně, ve vaně a na předložce do sprchy), protože jsem prostě pako a ve snaze zvládnou tolik opěvovaný ženský multitasking jsem se snažila zároveň si namalovat řasy a použít tvářenku, přičemž tvářenka mi vypadla z ruky tak inteligentně, že se jí koupelna do dalšího bílení asi nezbaví. A můj další pokus o nákup tvářenky skončil, tím, že spíš než vzorek na ruce byl na bílém kabátě (důrazně nedoporučuji zkoušet jakoukoli dekorativní kosmetiku v bílém oblečení :-/ =), takže potřebuju nějaké vnitřní uklidnění, protože sama to asi duševně nezvládnu :D

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. olaros@seznam.cz

    Ráda bych vyzkoušela tuto tvářenku, protože vypadá moc hezky a ještě od Clarins nic nemám :). Bohužel na giveaway štěstí nemám, tak budu doufat že to konečně výjde :)

    OdpovědětVymazat
  69. Protože neustále hledám, a mé marné pokusy jsou toho důkazem, tu pravou jedinou, se kterou nebudu vypadat namalovaně, ale zdravě a přirozeně, jako když přijde z procházky se psem =)

    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Pytate sa preco prave ja?
    Ja sa pytam preco nie PRAVE JA!
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Moc ráda zkouším nové tvářenky, ale pořád jsem ještě nenašla tu pravou, trošku to ruinuje moji peněženku :D Proto bych ráda zkusila tuto :))

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Nebudem tu pisat neviem co , ze ju nutne ppotrebujem a podobne , tvarenky mam aktualne asi dve. Len som jednoducho nikdy nemala moznost vyskusat taku tu drahsiu kozmetiku ako napriklad Clarins, kedze je pre mna financne nedostupna a ak sa nestane ziaden zazrak , tak to tak nanestastie este dlho ostane. Prevaznu cast mojej kozmetickej tasky tvori essence , miss sporty atd. jednoducho na drahu kozmetiku a celkovo na kozmetiku prilis nemam , a tak by ma potesilo vyskusat aj nieco fakt kvalitne a z tych renomovanejsich znaciek , ktore blogerky tak ospevuju.
    Moj mail je : m.dercova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. kubjatova.kl@seznam.cz

    A proč já? Protože vždycky, když vidím nějakou pěknou věc, tak si řeknu "Boží, tohle by mi slušelo / To ještě nemám, to chci.." a podobně. Ale když jsem viděla tuhle tvářenku, tak moje první myšlenka byla "Tak tohle je přesně produkt, který by seděl k mojí mamči". A vzhledem k tomu, že to mamka nemá v životě zrovna moc jednoduché, tak bych chtěla vyhrát tuhle giveaway pro ni a rozzářit jí tak den, jelikož nic víc pro ni momentálně udělat nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  74. Chtěla bych vyhrát, abych se více seznámila s touto značkou, zatím jsem měla tu čest jen s krémy. A jsem tvářenková milovnice. :-)

    barbora.dankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Proč bych ji měla vyhrát já?? :) Je pravda, že tvářenku jsem se naučila používat jako poslední v mém make-upovém rituálu a nikdy jsem do ní nebyla ochotná investovat takové částky jako třeba do řasenky nebo make-upu. Takže její výhru bych brala jako příležitost vyzkoušet kvalitnější značku, která by mě konečně odradila od nákupu levnějších tvářenek. A ten design!!!! - Byl by to klenot v mé kosmetické taštičce!

    vytiskova.iveta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Proč bych měla vyhrát zrovna já?

    a proč ne? :D
    Alespoň by se ukázalo, že už začíná být štěstí opět na mojí straně a dostávám se do rovnováhy...

    daisypansy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  77. takže proč já? no protože jsem stále jen ,,chudá"studentka a takovouhle kosmetiku (i když určitě kvalitní) si prostě dovolit nemůžu :(
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj. Moj mail je heidi.o.kozmetike@gmail.com
    Samozrejme, ze by som chcela vyhrat? Preco? Lebo moje licka si to zasluzia :-D
    Dakujem za moznost a prajem ti pekny den

    OdpovědětVymazat
  79. Oooo, taková krásňoučká tvářenka! Zrovna nějakou potřebuju, jdu hned zkusit štěstí :-)
    Hotovo a hotovo a nechci teda naznačovat, že bych měla vyhrát, ale docela by se mi to hodilo, protože potřebuju zamaskovat, že jsem zombie :-D

    reddie.robin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Protože je i pro mě, jako pro většinu z nás, Clarins něco co si nemůžu jen tak dovolit a protože tvářenky miluju..

    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. 1)sleduji přes google
    2)na fb like mám
    3)pmezlikova@gmail.com
    4)pač jsem se po tvářence pokukovala a měla v plánu si ji pořídit na Vánoce :)) ale vyhrát by ji bylo lepší!!!! Byl by to krásný dárek! :)

    OdpovědětVymazat
  82. Sleduju už dlouho :)
    Stránku likuju :D
    A proč bych měla vyhrát? Ještě nikdy jsem žádnou giveaway nevyhrála a navíc tyhle tvářenky se mi strašně líbí a kdyby mi neseděla barva, mám pro mamku k Vánocům krásný dárek. Zasloužila by si to! :)

    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. marketa.heinrichova@seznam.cz
    protože bych to moooccc chtěla!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  84. Sleduji a fandim :)
    Mela bych vyhrat, jelikoz po Clarins dekorativce koukam jiz dlouho a potrebuji zjistit, zda je opravdu tak uzasna. To zjisteni me nejspis rozhoupe k nakupu letosni limitky, kde se mi neskutecne libi rozjasnujici pudr!!! A toho se prave bojim... Bojim se, ze to bude ma nova zavislost :)

    OdpovědětVymazat
  85. 1) být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC
    - she.is.the.one

    2) dát like facebooku Clarins zde
    - ema sheistheone

    3) do komentáře napsat váš mail
    - dayelegant@gmail.com

    4) odpovědět na otázku - proč zrovna já bych měla vyhrát? :)
    - na tyto otazky nikdy neumim odpovidat!

    OdpovědětVymazat
  86. Máš super blog, hlavně se mi líbí, že přidáváš články denně..:)
    zaneta.skrdlova@seznam.cz
    Proč já? A proč ne.. :)

    OdpovědětVymazat
  87. čtenářem jsem, na fb jsem like dala pod jménem natálie humlová, email 26nikolka26@seznam.cz a proč bych měla vyhrát? :) měla bych strašnou radost a tvářenka se vždycky hodí :)) je to moc hezká cena :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  88. angellovely-things@email.cz
    Proč? Protože tvářenky jsou má závislost a od Clarins žádnou ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
  89. bfulierova@gmail.com

    vyhra by bol prijemny darcek pre mamu, lebo clarins zboznuje :)

    OdpovědětVymazat
  90. chtěla bych vyhrát, protože tu tvářenku nutně potřebuji, protože by mi jistě slušela :D a protože jsem Milý Ježíšku byla letos fakt hodná;)
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. 1) GFC: Z
    2) FB: Stray Alley
    3) zuzanagrajciarova@gmail.com
    4) Celý rok som poslúchala a keď už idú tie Vianoce, takýto darček by ma potešil! :)

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj, tvářenku jsem začala používat teprve nedávno, až v 27 letech, ostuda, vím. Každopádně mě moc baví a tenhle odstín by se mi do mých tvářenkových začátku skvěle hodil:o))
    ilovemakeup@email.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj, blog sleduji už dlouho a jinak vše splněno.. A proč bych měla vyhrát? Ani vlastně nevim, značku Clarins znám, ale zatím jsem nic od této značky nevyzkoušela a ta tvářenka vypadá bonbonek v krásném, lesklém obalu který mi připomíná vánoční sladkosti na stromečku, každý by chtěl zkusit :))
    Gretaaazidkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Vše poctitivě sleduji. Chtěla bych vyhrát protože jsem začala tvářenku používat teprve nedávno, ale už za tu chvíli jsem zjistila, že se pro mě nanesení tvářenky stala nutnost a závislost. Tudíž se mi i počet tvářenek hezky rozrůstá. Bohužel mi ve sbírce chybí nějaký ten dražší a luxusnější kousek a to je třeba napravit, ne? ;-) Proto by bylo úžasné vyhrát takto luxusní kousek.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Těžko říct. Nemám žádný takový srdceryvný důvod jako tady někteří, takže těžko někoho přesvědčovat, že zrovna já jsem ta pravá, která by měla mít to neskutečné štěstí a vyhrát něco tak hodnotného a ještě ke všemu od opěvované značky Clarins. Takže budu jen doufat, že se na mě třeba před mými jmeninami nějaké to štěstí usměje a budu se moci těšit nádhernou tvářenkou k svátku. :) Jinak ho samozřejmě přeji i všem ostatním holkám a těším se na jejich recezne. :)

    katthrin95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. První tvářenku jsem si pořídila nedávno a jsem nadšená, jak mi dokáže rozzářit můj bledý obličej. I po celé noci nad učením ráno vypadám docela jako člověk, i když se spíš plížím jako mrtvola. Nedávno jsem se bavily s holkama v jednom baru a zjistily jsme, že je buď skupina holek, co si nedokáže bez tvářenky představit, že by vyšly vůbec z domu, a pak jsou ty, co ji ještě neobjevily. :D Podle tvých rad jsem si vybrala první odstín a jsem spokojená. Ráda bych zkusila i nějakou lepší značku.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Můj e-mail je Ellegirl@seznam.cz
    A na FB jsem jako Tereza Formánková.
    Ráda bych vyhrála, protože už dlouho toužím vyzkoušet značku Clarins.

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj, tvůj blog sleduji už velmi dlouho a vždy se velmi těším na další nový článek nebo recenzi :)
    Tuto tvářenku bych chtěla vyhrát proto,protože je velmi krásná a slušivá :)
    marketaburyova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. 1) Splněno
    2) Splněno
    3) marketa.formankova@centrum.cz
    4) Vždy jsem chtěla značku Clarins vyzkoušet, ale bohužel jsem ještě neměla tu možnost a když se blíží ty Vánoce tak dárků pro rodinu není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  100. Sleduji, fanouškuji. :)
    runa.ars@gmail.com

    Odjel mi přítel a já se nemám s kým mazlit... Co takhle pusu na tvář od Clarins? ;)

    OdpovědětVymazat
  101. Sledujem, :) a velmi rada, tvoj blog velmi oblubujem a vzdy si rada precitam tvoje clanky :)
    preco by som mala vyhrat ? asi preto, lebo rada skusam nove veci, a clarins je jedna zo znaciek ktore by som velmi rada vyskusala ! :) strasne sa mi pacia ich designy :) a celkovo ich kozmetia :)

    monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Chtěla bych zjistit, jestli drahá tvářenka = velká kvalita, a čím se liší od těch levnějších. A taky už konečně někdy něco vyhrát ;) Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  104. Už vím, proč jsem si stále jistější,proč tě každý den sleduji a že jsi skvělá :) odměňuješ čtenáře, máš úžasné články "O NĚČEM" čemu aspoň rozumíš a příjdeš mi hrozně přátelská a vtipná, sympatická... tomu také odpovídají ty články Rendy ! :)

    Proč bych ji měla vyhrát? Protože jsem tvoje věrná čtenářka, co je celý rok mooooooooc hodná ! :D :)

    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. 12dorka12@seznam.cz
    Snažila jsem se vymyslet nějakou velice chytrou a vtipnou odpověď, ale nějak se mi to nedaří. :D Tvářenku bych móc chtěla, momentálně žádnou nemám, peníze mi taky do ruky samy neskáčou a navíc bych si chtěla zlepšit náladu poté, co jsem zjistila, že mi z matiky vychází 4 :D haha

    OdpovědětVymazat
  106. 1) splněno
    2) splněno
    3) lencaaa@gmail.com
    4) v blízké době budu mít narozeniny ;)

    OdpovědětVymazat
  107. Ahoj,
    tak tvářenku bych si strašně moc přála vyhrát asi jako každá, co uviděla tuto Giveway :)
    Tvářenku mám jednu od Miss sporty, která je nekvalitní a práší, a tak bych si přála vyhrát tuto, abych aspoň jednu pořádnou měla:) Už jsem se po tvářenkách dívala v drogerkách a nevím, buď jsou moc drahé nb nekvalitní...každopádně jen chci říct, že se mi moc líbí tvůj blog, asi stejně nevyhraju ale za zkoušku nic nedám, že? :D měj se hezky.. terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  108. ZeldaMartina@gmail.com

    Jiný důvod než že budou Vánoce mě nenapadá, možná ješte že by to byla má druhá výhra v životě, a udělala bys mi tím velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  109. Ahoj, moje maminka už pár let strašně touží po Clarins tvářence, zamilovala se do ní, když ji viděla u kamarádky, sama za ni takové peníze nedá, ani nevím proč, ale pro sebe by si ji nekoupila. Přítele to nenapadne, protože co si budeme povídat, chlap- je to zbytečné. A tím bys/ bych jí udělala šílenou radost. Já sama jako studentka na ni musím nějakou dobu šetřit, ale přiznám se, když si na něco ušetřím, tak to má být prostě pro mě :D i když to neni asi dvakrát správný :) Takže tak a já mám radost, když někomu udělám radost :)
    SiBarborka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Ahoj! :) No proč bych zrovna já měla vyhrát? :D Třeba proto, že nevlastím žádnou "luxusnější" kosmetiku a také bych jí chtěla vyzkoušet ;) Navíc tvářenky poslední dobou zbožnuju a potřebovala bych nějakou, která se po hodině neztratí :)

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Sleduji. ;-) A jednoduše, moc ráda bych vyzkoušela značku Clarins, se kterou jsem ještě neměla tu čest (a sama od sebe si ji nejspíš nekoupím). :)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Sleduji :)
    Protože sem byla celý rok hodná:) a protože si myslím, že za to že pomáhám ostatním a nikdy nic za to nedostanu si ji prostě zasloužím?
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Tvarenky moc nepouzivam protoze jsem stale nenasla tu pravou, ktera by me oslovila a libila se mi a tahle vypada nadherne tak ze bych se konecne naucila pouzivat tvarenku?...

    Hubertka009@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj :) tak proč bych měla vyhrát, no protože je tvářenka pro mě jednou z nejdůležitějších součástí líčení a už si bez ní nedokážu představit svůj kosmetický život :D A tahle je prostě nádherná! adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Sledujem a chcela by som vyhrať hlavne preto, že v poslednej dobre uvažujem nad kúpou tvárenky a nie a nie sa rozhodnut a táto by mi urobila velku radosť velmi sa mi páči ako je dizajnovo riešená :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Uf – ráda bych vyhrála,ráda bych dala like, jediné co mi schází je FB. Jo jo …… člověk je trochu podivím, když nefunguje v FB světě, ale snad mi to bude prominuto a soutěže se zkusím zúčastnit. Dost lidí, se mě ptá, jak to mohu bez FB vydržet. A já s úsměvem na rtech odpovídám, že to opravdu není problém. Jen mě trochu někdy štve , že se o věcech dovím jako poslední , neboť je FB rychlejší než lecjaký zpravodajský server. ………………Prostě raději žiju ve skutečném světě než ve stylizované a vyretušované online realitě. Aby ten reálný svět byl ještě hezčí , může si ho člověk zpříjemnit různými drobnostmi – a to třeba tvářenkou,neboť ta dokáže rozzářit obličej každé ženy .
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Protože mám od Clarins jen pleťovou kosmetiku, která je skvělá, a tak bych ráda svou skromnou sbírkuu rozšířila o tuhle krasavici:)
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. - protoze, kdyz jsem si sla koupit prave tuhle krasku, tak mi ji (velice krasna) pani vyfoukla doslova pred nosem. A tak jsem vzala jinou a ted je ji samotne moc smutno...
    sabina.stiblova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Chtěla bych vyhrát, protože jsem celkem bledule a jak jsem viděla u Petry a Mii, že tvářenka je nezbytností, tak si hodlám nějakou pořídit. Tahle vypada kvalitně :)

    OdpovědětVymazat
  120. factoryBrick@gmail.com

    Já bych měla vyhrát, protože značku Clarins mám hodně v oblibě a tahle tvářenka se se tváří skvěle. Navíc ta barva je jemná a v mém kosmetickém kufříku vyloženě chybí. :)

    OdpovědětVymazat
  121. Sleduji
    ráda bych vyhrála protože mi má tvářenka dávno došla a teď mám jen takovou v kazetce kde jsou i stíny lesky na rty.. a jsem líná tak velkou kazetku každý den otvírat vyjíždět šuplíčky.. a zase zavírat, tak tvářenku nepoužívám a to mě potom štve, takže by se mi takováhle přesně hodila :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Sledujem ťa už dlho, Clarins mám lajknuté už celú večnosť... Chcela by som ju preto, lebo po nej už dlho túžim, ale teraz nemôžem veľa vyhadzovať za kozmetiku, lebo sa mi splní sen a idem do Paríža :)
    magdalenka98@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  123. 1) Splněno
    2) Splněno
    3) sengin@seznam.cz
    4) Jak vidím, každý by rád vyhrála, tak i já bych ráda vyhrála... tvářenku jsem si v posledních týdnech oblíbila, krásně rozzáří celý obličej. :) a v mé kosmetické taštičce určitě nemůže chybět.
    Přeji Ti krásný den... :)
    S pozdravem Markét

    OdpovědětVymazat
  124. mkristyna@seznam.cz
    Tvářenku bych chtěla, protože nemám žádnou pořádnou. A navíc jsem teď nemocná a potřebovala bych něco, co mi rozzáří obličej :D

    OdpovědětVymazat
  125. Sledujem! :) Bez tvárenky si už neviem predstaviť deň, nádherné rozžiari pleť, a táto? Táto by bola ten najkrajší šperk :)

    simonakocucurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. marquitta@seznam.cz

    protože zrovna sháním dobrou tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
  127. Pretože som nenašla ešte dobrú farbu na líčka ktorá by mi nazvýraznila jazvy

    OdpovědětVymazat
  128. IvanaPaulusova@email.cz

    Tuto značku neznám, a určitě bych chtěla vyhrát, abych tedy vyzkoušela něco nového a třeba si tuto značku velmi oblíbím. :)

    OdpovědětVymazat
  129. Sleduji :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz
    A proč bych měla vyhrát... No třeba proto, že nic od této značky nevlastním ale jen nad ní slintám na tvém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  130. Už jsem zkoušela několik tvářenek od různých značek, ale tu správnou stále hledám, třeba to bude ta od Clarins!

    cervena.ana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Sleduji, lajkuji :)
    Juvia@email.cz
    Je mi 14 let a tvářenky nepoužívám. Jelikož mám problematickou pleť, hodně používám make-up a vypadám jako mrtvola, proto bych ráda tvářenku začala používat. Žádnou doma nemám a doufám, že tato od Clarin´s bude moje první! Navíc bych ráda dostala k Vánocům takový pěkný a luxusní kousek.

    OdpovědětVymazat
  132. protože desing i značka jsou úžasné...
    protože na tvém blogu dokážu strávit hodiny...
    protože bez tvářenky vypadám jak mrtvola...
    protože teď máme ples a já potřebuji vypadat k světu :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Vyhrať chcem, kto by nechcel? :) Je to super pocit, výhra vždy poteší. Vždy keď sa mi naskytne príležitosť, kúpim si žreb, lístky do tomboly a podobne :D Už som asi na tom prerobila toľko, že by som si za to mohla kúpiť make up od výmyslu sveta :D ale raz sa mi podarilo vyhrať 50 eur a ešte týždeň som chodila s neprítomným úsmevom na tvári. Riadne potešilo. Táto lícenka by mi určite urobila rovnakú radosť...
    A ešte jeden dôvod - konečne by som dokázala kamarátkam, ktoré považujú celý tento blogový ošiaľ za stratu času, že toto moje nekonečné preklikávanie blogov stojí za to.. ;) lebo zatiaľ ako čitatel ostávam nepochopená... :/

    dana.koniarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. bygoldie@gmail.com

    vyhrat bych treba mohla proto, ze jsem zatim v zadne giveaway nevyhrala a pokud by se mi to povedlo, tak bych samozrejme udelala recenzi na svem blogu, protoze jinak mam asi s recenzemi smulu, dnes jsem si koupila dum, tak budu muset setrit :D

    OdpovědětVymazat
  135. protože jsem chudá studentka, tak si můžu dovolit jen ty levné tvářenky, které většinou nestojí za nic :) a jelikož jsem před týdnem měla narozeniny, byl by to fajn pozdní dárek :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  136. marta.drabkova@gmail.com
    Vyhrát bych jí mohla já, protože zdravíčko je prostě něco jako třešnička na dortu, podržení šťavnatosti ženské a to si jakožto studentka medicíny, které často vypadáme jako chodící zombie, doopravdy zasloužím :-)

    OdpovědětVymazat
  137. tebe sleduju :D A Clarins taky, už nějaký ten pátek, slintám nad jejich výrobky čím dál tím víc.
    A proč já? A proč ne! Splnilo by se mi jedno přání, a to je dostatečný důvod, ne snad? :))

    OdpovědětVymazat
  138. Ach jo, proč nejde již vložený komentář upravit :( Můj mail je marketka.pobudova@gmail.com a vše ostatní viz výše :/

    OdpovědětVymazat
  139. Vše splněno!!:D:) Mohla bych vyhrát, abych konečně zkusila něco od Clarins (jsem z malého města, takže se s touto značkou málokdy setkám, ale moc ráda bych něco vyzkoušela)...tak snas to vyjde..PS: a taky proto, že jsem ještě nikdy žádnou giveaway nevyhrála...:D:D:D
    prasatkopepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  140. sleduju blog už dlouho a proč bych měla vyhrát? No, clarins kosmetika mě vždycky lákala, ale coby studenka si jí prostě nemůžu dovolit. A taky, byl by to moc hezký dáreček k vánocům :) můj mail je nezbedovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Jéé další giveaway, který určitě nevyhraju :-)
    No nemyslím si, že bych měla vyhrát, nicméně výhra by mě určitě potěšila, neboť jsem holt milovník kosmetiky a makeupu a od Clarin's jsem nikdy nic ještě nezkoušela :) A tvářenek nemá nikdo nikdy moc!
    annadotorg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. sleduju, likuju..momentalne pouzivam make-up od Clarins (Skin Illusion Natural Radiance), a je nejlepsi, takze s tvarenkou by se skvele doplnovali ;)marecalena @ gmail . com

    OdpovědětVymazat
  143. Body 1 a 2 splněny, můj e-mail je whatever.kenzi@gmail.com

    A proč bych měla vyhrát zrovna já? Možná proto, že pořád čekám na to, až se i na mě usměje štěstí a já uvidím svou přezdívku na "listině vítězů." A nebo taky proto, že bych tak mohla oddálit nákup tvářenky, protože nemůžu stále sehnat tu pravou :) Co kdyby to náhodou byla právě tahle?

    OdpovědětVymazat
  144. jak já nesnáším otázky typu proč bych to měla vyhrát já! :F nikdy mě totiž nenapadá dost dobrá odpověď na to, proč zrovna já. tahle otázka by se totiž dala rozepsat do pěkně dlouhý úvahy, na ty já jsem expert :D né dobře.. tak proč? žádný důvod není. zasloužím si jí stejně tak, jako všichni ostatní. ale víš co? já si jí určitě přeju víc jak ostatní! tak! :D

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Protože téhle krásce to na mé poličce bude děsivě slušet a protože mě Clarins hrozně láká, ale boužel si ho nemůžu dovolit:/ Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. denisa.hilovska@gmail.com
    prečo by som mala vyhrať práve ja? pretože už dobrých 7 rokov hľadám tú pravú tvárenku a stále neúspešne a táto od Clarins vyzerá báječne, navyše so značkou Clarins mám vynikajúce skúsenosti :)

    OdpovědětVymazat
  147. vše splněno :)
    Proč zrovna já a vítězka? Odpověď je jednoduchá, čtu všechny tvoje články, který jsou vážně super! :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Vyhrát bych měla určitě proto, že bych namalovaná touto tvářenkou vypadala krásně. :-)
    kucerovakaterina12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Chtěla bych ji vyhrát, protože chci vyzkoušet kosmetiku od Clarins, abych se příště nebála utratit za ni peníze a věděla, že mi vyhovuje. A tvářenky jsou můj nejoblíbenější kosmetický produkt:)
    barborakuc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Pavla.Kvasinska@seznam.cz

    Proč bych měla vyhrát právě já? Protože každý chce vyhrát a radovat se z výhry. Stejně tak i já. Ovšem moje výhra by nebyla až tak úplně sobecká, ale využila bych ji i k líčení ostatních, což je můj velký koníček. Takže by z mé výhry nebyla radost pouze jedna,ta moje, ale i mnooooho dalších:))Vyhrálo by nás mnohem víc:)

    OdpovědětVymazat
  151. Měla bych ji vyhrát já, protože ti ji nestydatě závidím a závist je přece špatná, takže by se s tím mělo něco udělat, ne..? :))

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Tvarenku bych mela vyhrat prave ja, protoze se mi hrozne libi a navic bych se s ni mohla vytahovat v praci. Take bych nastvala manzela, pac on nikdy nic nevyhral a ja bych byla konecne v necem prvni:-)

    OdpovědětVymazat
  153. Malem bych zapomnela martina.dvorakova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Proč bych měla vyhrát? Proto, že si to zasloužím stejně jako ostatní? Nebo možná proto, že je tato kosmetika pro mě nedostupná, co se ceny týče, tak aspoň vyzkoušet, jaká je a třeba mě přesvědčí a začnu si ji kupovat nebo možná proto, že každý den checkuju tvůj blog, co novýho za článek si přidala nebo možná proto, že by mi tato tvářenka slušela? Možností je spousty :)
    ifka01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Prečo vyhrať?...nejaký super argument nemám,ale strašne by som chcela vyskúšať kozmetiku aj z takéhoto súdka :)...proste cenovo je takáto kozmetika mne nie moc dostupná, je to určite super produkt,ktorý stojí za vyskúšanie a bola by som veľmi rada kebyže sa mi to podarí,Clarins designy ma vždy pútali a aj ked som nevyskúšala zatiaľ žiadny produkt,kvalita to určite je:) Milujem kozmetiku,ako každá z nás tu a taktiež tvoj užasný blog, užitočné rady ktoré sa mi často fakt zídu a skvelé giveawayky ;D
    sledujem,fandím,čítam a ..ľúbim to tu :D ..kikviska@centrum.sk :)

    OdpovědětVymazat
  156. protože pravidelně navštěvuji Tvůj blog a strašně ráda bych vyzkoušela nějakou lepší tvářenku ;-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Protože se mi povedlo ztratit kosmetickou taštičku a nemám žádnou pořádnou tvářenku. A to takhle dál nejde!
    A.Pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Sleduji a lajkla jsem :)

    Proč bych měla tuhle tvářenku vyhrát? No aktuálně se u mě projevila tvářenková mánie a tenhle odstín ještě nemám. Takže opravdu akutně tuhle giveaway potřebuji vyhrát, abych sbírku měla kompletní :DD

    OdpovědětVymazat
  159. Protože kdybych vyhrála tuhle tvářenku, tak by se mi určitě líp učilo na zápočty a na zkoušky, když by se mi líp učilo na zápočty a na zkoušky, tak bych dostala samý A, kdybych dostala samý A, tak bych se mohla náležitě odměnit, kdybych se mohla náležitě odměnit, tak bych si koupila hodně hodně kosmetiky, kdybych si koupila hodně hodně kosmetiky, tak bych vypadala hodně hodně krásně, kdybych vypadala hodně hodně krásně, tak bych měla pocit, že dokážu cokoliv, kdybych měla pocit, že dokážu cokoliv, tak bych to taky dokázala a kdybych to dokázala, tak bych si splnila všechny své sny, byla bych úspěšná a přitom blonďatá :D procestovala bych svět, otevřela bych si bar a míchala koktejly (můj tajný/netajný sen).
    A nebo taky ne.. a měla bych vyhrát proto, protože miluji ten pocit, když vyjdu do ulic s něčím novým a přijde mi, jako by na mě každý s obdivem koukal, jak mi to sluší :D

    miki.ziki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. radkacerna@centrum.cz
    Měla abych vyhrát, protože kdo jiný dokáže ocenit kvalitní tvářenku než já tvářenkový maniak:D.
    Navíc od Clarins ještě žádnou nemám a jsem zvědavá na její kvalitu:).

    OdpovědětVymazat
  161. No teda, vyzerá veru skvele.. A prečo by som mala vyhrať? Dievčatá predo mnou uvádzajú naozaj výborné dôvody, ich určite neprekonám, ale možno aspoň random :)

    Ale vážne, tvárenka je na pohľad úžasná a práve som sa odhodlala nejakú vyskúšať, lebo som žiadnu doteraz nepoužívala. Bola som pozrieť v DM, ale som dosť bezradná z toho veľkého výberu.. Tým lacným veľmi neverím a z tých drahších si zase neviem vybrať. Ale táto z Clarinsu vyzerá naozaj luxusne a je aj studenší odtieň ružovej, čiže je to asi ten správny odtieň pre môj studený typ pokožky :) Aspoň podľa rád z internetu.. Clarins ako značka na mňa vždy pôsobila luxusne a kvalitne, ale ešte som od nich nič neskúšala, čiže by som bola naozaj nadšená, keby som práve ja vyhrala :)

    V každom prípade díky za skvelú giveaway!

    sonkad@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. vypadá nádherně
    žádnou takovouhle tvářenku ještě nemám, tekže bych za ní bylamoc vděčná :)
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. je užasna, sledujem a lajkujem :)
    prečo? lebo je jednoducho užasnaaa, a chcem ju :D..Clarins mam rada vlastnim od nich lesk a som spokojnaa maximalne, takže myslim že by som týmto mohla svoju zatial mini zbierku "rozmnožiť" :D vyzera fakt luxusne :)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  164. Rendu sleduji tady, na fcb, na mobilu :)) Super články, super inspirace. Clarins mám odlajkovaný již delší dobu... Po recenzi pudříku Clarins Face & Blush Powder si říkám, že si něco musím určitě vyzkoušet, tak tohle je šance :)
    Ty jejich obaly jsou nádherné a asi každá žena by ráda takový klenot měla v kabelce a ani já nejsem vyjímkou... A proč bych ho měla vyhrát? Asi proto, že si to moooc zasloužím? :)))
    sarka.placha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. 1. sleduju přes Verunky
    2. sleduju za sebe
    3. verunkovský mail stačí? udvouverunek@gmail.com
    4. Proč já? Protože mám akutní nedostatek tvářenek a tohohle miláčka bych si extrémně hýčkala, protože na skvostné obaly a krásný design jsem zatížená :)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  166. evusj@seznam.cz
    Vše splňuji :)
    Proč bych ji měla vyhrát zrovna já? Zaprvé abych svým čtenářům konečně mohla připravit recenzi na nějaký ten lepší dražší výrobek a ne pořád na ty levné šunty které doma mám :D, zadruhé abych konečně zjistila jaká barva tvářenky mi pasuje, protože žádná ještě nebyla to pravé ořechové a zatřetí abych se měla čím chlubit a aby mi zase trošku stouplo sebevědomí, když u sebe budu nosit takového krásného miláčka, no a začtvrté, abych se měla s kým zase mazlit protože takový produkt potřebuje lásku ♥:)

    OdpovědětVymazat
  167. Požadavky splňuji. A Proč právě já? Protože čekám miminko a už nějakou chvíli se opravdu necítím ve své kůži. Vím, že žena se o sebe musí starat, jenže v těhotenství se najednou objeví tolik důležitějších věcí než je vzhled. Termín mám za měsíc a samozřejmě bych se chtěla líbit mému partnerovi. Tak by to byl pro něj i pro miminko hezký vánoční dáreček - mít pěknou maminku se zdravýma tvářičkama :-)

    mail: miimidesign@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. protože Clarins je jediná parf značka, od které jsem nikdy nic nezkoušela, dokonce ani vzorek! :) a to už je co říct :D
    cernamoora@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  169. Protože jsem zrovna dneska udělala státnice a je třeba bojovat proti předsudkům, že žena nemůže být chytrá i krásná :D

    superandrejka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Sledujem tvoj blog cez google účet a poctivo sem chodím každý boží deň už skoro rok a prečo by som chcela vyhrať ja? Pretože milujem kozmetiku a takúto roztomilú lícenku si prajem už velmi dlho, nebudem tu písať že mám rakovinu, ani že som bezdomovkyňa a nemám ani na chleba, ale hovorím ako čestná makeupholička že bez nej nemôžem žiť, aj ked to znie velmi sebecky a sú tu baby ktoré majú tisíc krát lepšie dôvody ako ja. Ale aj tak by som ju velmi chcela a budem sa modliť aby som aspoň raz v živote vyhrala nejakú giveaway, pretože ešte nikdy sa mi to nepodarilo :(.
    P.S.: Ak aj nevyhrám ja tak dúfam, že aspoň niekto kto bude túto krásnu lícenku opatrovať s láskou. :)

    OdpovědětVymazat
  171. Proč bych ji měla vyhrát zrovna já? Ach, to je jedna z těch mých nejneoblíbenějších otázek, protože mi nejspíš chybí dostatek genů k tomu, abych byla natolik dravá, že bych tuhle větu uměla zaobalit tak nějak důvěryhodně a - no, zkrátka, přesvědčivě. Nezbývá mi tedy nic jiného, než skromně napsat, že by se za odpověď snad mohl považovat fakt, že jsem nic od Lush ještě nezkusila - takže bych byla nanejvýš potěšena, kdyby se mi dostalo té česti jejich výrobek držet v ruce. :D
    Omlouvám se za tak přihlouplou odpověď, nicméně případný šťastný email je amyclae@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  172. aaaaaa...jaká nádhera - s touto tvářenkou bych prostě byla za hvězdu...
    efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  174. Proč bych jí měla vyhrát já? Asi proto, že už víc jak měsíc chodím po všech drogerkách a žádná tvářenka se mi prostě na pohled nezdá a žádnou si nejsem schopna koupit. Tak by bylo nejlepší tvářenku vyhrát a pak ji určitě používat budu. Navíc tahle vypadá moc krásně a jelikož jako studentka nakupuji jenom v drogerkách, bylo by fajn vyzkoušet i něco luxusnějšího. :))
    Aduska93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Proč bych měla vyhrát? Třeba proto, že kdykoliv si vybírám něco sama, nikdy se to ke mně nehodí. Ale kdykoliv tajně vezmu mamčin tmavý pudr a snažím se jím vystínovat obličej, už to nevypadá to zle. Tak třeba bude toto taky trefa do černého :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. Sledujem!
    Prečo by som mala vyhrať?
    Lebo by to bola krásna odmena za zvládnutú stužkovú , som lícenkový maniak, lebo chcme :D

    stokyadik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  177. Sleduji, sleduji :) Proč zrovna já? Protože je zkrátka nádherná, a po tvé recenzi na pudr,kdo by odolal :) zelkova.misa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Sleduji.))
    v.hanusova1@gmail.com

    Já bych si moc přála vyhrát proto, protože jsem si sebou dlouho nebyla jistá - konkrétně v líčení. Mám rovnátka a s rtěnkou se zatím moc necítím a výrazné oční stíny nejsou mým favoritem. Zato tváře... Kdo by řekl, že se dá při zvýrazňování lícních kostí, či konturování obličeje tak vyřádit? Hrozně se mi na sobě líbí zvýrazněné tváře, jak růžovou, tak hnědou tvářenkou, či konturou. Proto bych moc chtěla do sbírky další tvářenku... o:)

    OdpovědětVymazat
  179. Jednoduše jsem prostě závislák na kosmetice a to co vidím, bych samozřejmě hned chtěla, jen bohužel po těch dražších opravdu můžu jenom pokukovat. Moc se mi líbí design této značky a chtěla bych vyzkoušet něco nového, pro mě nedostupného :)

    Na facebooku jsem Helča Sammet-Richterová
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. no protože jsem tvářenkový maniak a žádnou podobnou ještě nemám a protože prostě chci vyhrát :D

    mhxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. misa.alb@seznam.cz

    A vyhrát bych měla/chtěla, protože už jsem vyzoušela spooustu tvářenek, ale zatím mi žádná nesedla, tak co když mi zrovna tahle sedne? :) taky by mi výhra udělala obrovskou radost, protože jsem ještě nikdy nic v životě nevyhrála, takže by to byla taková dvojitá radost :)

    OdpovědětVymazat
  182. alena.zmeskalova@gmail.com

    Měla bych vyhrát proto, že se mi má tvářenka nadobro vysypala při cestování Praha-Zlín a co je hlavní, už půl roku doslova riskuji svůj život tím, že kradu tu sestřinu O:) Hihi..

    OdpovědětVymazat
  183. Rada by som vyhrala, pretože už dlho hľadám pre mňa vhodnú tvárenku a zároveň mi dochádza tá moja s ktorou vôbec nie som spokojná, a ešte aj mamina je nespokojná lebo jej niekedy kradnem tú jej :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  184. annaviktorie@gmail.com

    Měla bych vyhrát, protože by mi to udělalo strašně moc velkou radost! :) od této značky ještě žádnou dekorativní kosmetiku nevlastním a když vyhraji, tak slibuji, že ji zrecenzuji na svém blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  185. Nedvedova.Katerina@seznam.cz

    Ráda bych vyhrála, protože jsem od Clarins zatím vyzkoušela jen pleťovou kosmetiku a ráda bych od této značky vyzkoušela i něco z dekorativní kosmetiky, a proč ne zrovna tvářenku v tak krásné barvě:-)

    OdpovědětVymazat
  186. Ráda bych vyhrála, protože od Clarins mám pudr a jsem s ním moc spokojená a druhým důvodem je, že jsem tvoje nejvěrnější čtenářka! :-D

    barbora.snajdrova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  187. Tak moja odpoveď bude veľmi stručná a jednoduchá.Vyhrať by som chcela,pretože som ešte nikdy žiadnu tvárenku nemala a rada by som začala s nejakou skvelou,a táto vyzerá veľmi veľmi dobre :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  188. email: market.stastna@gmail.com
    Vyhrát bych chtěla díky tomu, že po shlédnutí tvého posledního článku Make up sbírky, mě chytla menší deprese při pohledu na moji poloprázdnou přihrádku se dvěmi tvářenkami.

    OdpovědětVymazat
  189. čtenářem i lajkovatelem jsem.

    Podle mě bych měla vyhrát pro to, že by mi tvářenka vydržela suverénně nejdéle, vzhledem k tomu, že bych se na tu nádheru první roky jenom dívala a zřídila si speciální hadřík na oprašování, než bych ji vůbec otevřela :)

    prochazkova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  190. Čtenářem jsem
    Lajk tam je
    helanovaeva@seznam.cz
    Protože tvářenky jsem na život vyzkoušela jen dvě a jednu si kupuji stále dokola a chtěla bych vyzkoušet i jinou. Od téhle značky doma nic nemám, tak bych chtěla vědět, jaká je :)

    OdpovědětVymazat
  191. Proč bych měla vyhrát právě já? Protože jsem neskutečný závislák na kosmetice a tato tvářenka vypadá jako opravdový poklad, který nesmí chybět v mé sbírce :-)

    hatko @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Pekne v rade :)

    1) sledujem už veľmi dlho aj cez bloglovin aj cez GFC aj cez FB
    2) odlajkované
    3) monicainessence@gmail.com
    4) Prečo by som mala vyhrať?
    Lebo:
    - som blogerka, takže recenzia by určite bola, - od Clarins vlastním rúž a je perfektný,
    - balenie lícenky ma fascinuje a mám strašnú potrebu ho vlastniť,
    - vyzerá veľmi prirodzene
    - podľa fotiek je pravdepodobne bez ružového podtónu, čo mi veľmi vyhovuje
    - a ževraj je táto lícneka lepšia než NARS Orgasm, tak by to stálo za porovnanie :)

    OdpovědětVymazat
  193. Jsem pravidelnou čtenářkou tohoto blogu a ráda se účastním různých giveaways, ale ještě nikdy na mne nepadl ten "šťastný los". Přesto je pro mě každá další soutěž velkou výzvou zkusit štěstí,zvlášť teď, před Vánoci, kdy mohu udělat radost takto luxusním dárkem sobě nebo svým blízkým.:) L.Dostalkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  194. petamezlikova@seznam.cz
    chtěla bych vyhrát, protože ta tvářenka je vážně skvělá a chtěla bych jí dát sestře na vánoce, protože vím, že by jí udělala nesmírnou radost :)

    OdpovědětVymazat
  195. Ja nemám ani jednu tvárenku/lícenku a niečo sa vo mne zlomilo a rada by som ju začala používať, vraj by mi aj svedčala, najprv som sa toho bála ako to budem používať, raz som skúšala a dopadlo to zle, preto som si ju doteraz ešte nekúpila, ale pozerala som aj videá rôznych báb a proste, je to fakt človek sa musí najprv naučiť, skúšať a potom to bude mať v malíčku. A okrem toho táto je taká krásna, jemná a jej obal je taký roztomilý, že by potešil nejedno ženské srdce:)
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  196. Tvuj blog čtu už zhruba 3 měsíce a zúčastnila jsem se pouze 1 soutěže. Moc bych si přála vyhrát, protože jsem ještě nic nevyhrála a tuto tvářenku okukuji v obchodech celkem pravidelně. Ráda bych ji vyzkoušela. A protože nedisponuji tolika penězi, abych si mohla dovolit tvářenku za takovou cenu, ráda bych ji vyhrála :)
    kvobornikova@centrum.cz
    P.S.:Přeji krásné narozeniny a mnoho povedených článků! :))

    OdpovědětVymazat
  197. Pajinka.Ned@seznam.cz

    Ráda bych ji vyhrála, vzhledem k tomu, že takhle před vánoci vydávám všechny své peníze na dárky pro lidi, které mám ráda, a tak už mi nevystačí peníze na dražší kosmetiku pro mě. Byl by to pro mě úžasný vánoční dárek a udělal by mi ohromnou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  198. Ahoj:) No, ráda bych vyhrála protože mě podle tvých recenzí takhle kosmetika velmi láká:)a taky- byl by to pro mě takový hezký dáreček k vánocům :)) nezbedovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)