úterý 6. listopadu 2012

Gabriella Salvete řasenka Diamante

Nejnovější řasenkou z kolekce Gabriella Salvete je Diamante, kterou v drogeriích objevíte koncem listopadu. Dneska jí můžete v malé předpremiéře omrknout už zde a zjistit, jestli se vám líbí nebo ne :) Slogan k této novince by mohl znít - chcete-li udělat ženě radost diamanty a nemáte na ně, kupte jí alespoň řasenku, která je obsahuje :)





Věděly jste, že Gabriella Salvete je původem česká značka, která se ale vyrábí v Itálii? Já to třeba netušila :) Tato značka je na našem trhu již přes 20 let a právě v této době se celý koncept trochu předělává a možná jste si všimly, že stojany i design obalů kosmetiky se změnil a je teď mnohem hezčí a modernější. Ale tak pojďme se věnovat řasence :)



Oficiální popis výrobce:


Nová řasenka DIAMANTE obsahuje diamantový prach, který pomáhá rozzářit váš pohled. Díky němu budou vaše řasy neobyčejně lesklé, krásné, ale hlavně posílené a zdravé. Asymetrický plastový kartáček, který se přizpůsobí každé vaší řase, řasy nejen dokonale prodlouží, ale také jim dodá neuvěřitelný objem. 


Obal je jednoduchý, při detailním pozorování obalu zjistíte, že se jemně třpytí a září (jako diamanty?). Řasenka se mi používá snadno, i když na umělé kartáčky moc nejsem, tak s tímto nemám problém. Řasy neslepuje, hezky je pročeše a jemně prodlouží. Kupodivu se s ním dobře líčí i spodní řasy. Barva je černočerná, žádné třpytky nebo odlesk diamantů nepozoruji. Sem tam se mi obtiskne na víčko, ale to je spíš tím, že je mám od přírody takhle blbá a padající :)

Cena je 169Kč





Kartáček je umělý, ale celkem pružný. Na jedné straně jsou štětinky kratší a na druhé delší. Připomíná mi řasenku Wonder Lash od Oriflame, která má podle mě kartáček úplně totožný.




Výrobce slibuje, že by řasenka měla jít odlíčit jen vodou. Zkoušela jsem to asi týden v kuse a prostě se mi to ani jednou nepodařilo. Pokaždé to chtělo ještě část nánosu řasenky odlíčit odličovačem, takže v tomto bodě je to malé mínus pro řasenku. Další mínus je pro mě fakt, že občas najdu pod okem malou černou šmouhu. Není to ale pokaždé, když řasenku nosím, takže je to spíš tím, že je někdy venku větší vlhko a řasenka má tendence šmouhy trochu dělat. Ale beru to jen jako malé mínus, protože se to nestává pokaždé.


K řasence máte i certifikát, že opravdu obsahuje diamanty


Detail kartáčku, takhle lépe vynikne kratší a delší strana kartřáčku





Celkově jsem z řasenky mile překvapená, kartáček je celkem fajn. Navíc si myslím, že pokud máte rády slavnou Wonder Lash, že tohle bude něco pro vás. Minimálně mě ten kartáček přijde skoro totožný. Ty avizované diamanty jsem v ní tedy nijak nepocítila a ani na výsledný vzhled nemají vliv, ale tak někoho by to jako dárek mohlo nadchnout a potěšit :)

Líbí se vám kartáček? Taky vám tak připomíná jinou zmiňovanou řasenku? Používáte jiné řasenky Gabriella Salvete?

Pokud si chcete přečíst názor někoho dalšího, podívejte se např. zde k Verunkám na jejich recenzi :)

PS: řasenka byla dárek od zastoupení společnosti GS

22 komentářů:

  1. Dochází mi řasenka a tahle nevypadá vůbec marně!

    www.kejtsworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já už ji okukovala u verunek a sonidla. Kartáček je fajn, ten mám ráda. Všichni jsou z ní mile překvapení včetně tebe, tak jsem více méně rozhodnutá a určitě se na ni chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně připadá, že ti dělá bezva řasy a ani kartáček nevypadá zle.
    Své stálice kvůli ní nezradím, ale až budu shánět co přihodit kamarádkám k dárkům, vzpomenu si na ni.

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenka vypadá na očích moc přirozeně:) líbí se mi
    www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je tahle řasenka ta nejlepší, co jsem kdy měla. Překonala Glam´eyes od Rimmelu i Cat Eyes od Maybelline. :) Kartáček mi maximálně vyhovuje, jediným mínusem je to, že mi během dne pod očima udělá malou šmouhu. Jinak je ale fakt úžasná, už o ní brzo napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře a cena je taky pěkná. Za vyzkoušení by stála...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo, kartacik ako Wonder lash, tak to dufam, ze je tato spirala aj v hnedej!!! Lebo oriflame hnedu zrusil a ja som ten kartacik zboznovala!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za typ, vypadá docela pěkně ;) Zrovna nějakou potřebuju, tak si asi počkám na konec listopadu...

    OdpovědětVymazat
  9. tuhle řasenku bych vyzkoušela ráda, aspoň pro ten pocit :D

    OdpovědětVymazat
  10. měla jsem jednu Gabrielu Salvete, už nevím, jak se jmenovala, ale moc spokojená jsem nebyla, roztékala se a pak šla špatně odlíčit i odličovačem)

    OdpovědětVymazat
  11. Já tyhle kartáčky moc nemusím, ale jinak se zdá fajn :).

    OdpovědětVymazat
  12. Já používám právě řasenku wonderlash, takže tahle by mi určitě seděla. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dosť mi pripomína WonderLash od Oriflame :D

    OdpovědětVymazat
  14. no ted mám novou řasenku od gabrielly salvete( má podobný obal jako tahle - sinergia) a neskutečně mi dráždí oči a to na to nejsem nijak háklivá... :(

    OdpovědětVymazat
  15. Koupit sis rasenku od GS by me nenapadlo, ale mozna ze se necham nalakat :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá moc pěkně, ale mně by určitě vadilo to, že ve vlhku dělá šmouhy - potřebuju větší držák :).

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj označila som ťa v tagu 11:) Budem rada, ak budeš pokračovať.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá opravdu dobře :). Od GS žádnou řasenku nemám tak nad ní popřemýšlím.

    cornerofbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moje sestra nedá dopustit na Wonder od Oriflamu a pořád chce abych jí ji tamobjednávala jenže né vždy (v poslední době spíš vůbec) mě tam něco zaujme takže už vím, co sestřička dostane po stromeček. Ten kartáček je téměř totožnej :)
    Skvělej článek!:)

    http://elitiethebeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. to mě těší, že vám taky přijde, že je podobná Wonder Lashce :) myslím, že ten, kdo jí nechce objednávat z katalogu a bude mu vyhovovat tato, má o starost méně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)