středa 14. listopadu 2012

Essence výprodej znovu a dárky pro vás


 Většina z vás asi ví, že se v Praze na konci října konal výprodej značek Essence, Catrice a Manhattan. Původně jsem neplánovala se k výprodeji vracet, ale když jsem se dozvěděla, že kvůli velkému úspěchu bude mít pokračování, tak jsem si řekla, že se o něm ještě zmíním :)

Výprodej se konal v sídle e-shopu babybaby.cz v Praze Modřanech. Už cestou k budově jsem potkala asi 10 slečen, které měly úplně narvané tašky. Tak jsem si říkala, že to teda bude asi něco :) Když jsem dorazila na místo, bylo všude sice plno slečen, ale nemusela jsem čekat na vstup do místnosti, kde byla asi tuna kosmetiky. Podél celé místnosti se táhla dlouhá fronta nakupujících a trochu jí brzdila jen jedna pokladna. Jak bylo avizováno, k dostání byly výše zmíněné značky kosmetiky a starší limitované kolekce. Původně jsem si šla jen pro jedny oční stíny ze starší kolekce a nakonec jsem toho pořídila trochu víc. Na fotkách ještě pár věcí chybí, měla jsem je zrovna už zabalené v kufru, takže lesky a bronzer Catrice uvidíte někdy jindy. Všechno stálo 29,90Kč, ale všechny testry stály jen 5Kč (ty věci zabalené do plastových krabiček). Takže jsem samozřejmě koupila i to, co bych jinak nekoupila, protože nech to tam, když je to jen za 5 korun, že :) Největší radost mám z mé milované rtěnky Catrice v odstínu 50 a rozjasňujících pudrů (které bych si jinak v obchodě nekoupila). Catrice stíny mám docela ráda, i když hodně záleží na odstínu a celkové kvalitě, která se někdy liší kus od kusu. Kulaté testrové stíny mám spíš jen tak ze zvědavosti, na nějakou srandu by se někdy mohly hodit :)


Když jsem se důkladně prohrabala všema krabicema a košíkama, šla jsem si vystát frontu. Při placení jsem pak dostala lístek do tomboly a netušila, co se bude dít. Šla jsem tedy do vedlejší místnosti, kde jsem potkala Miu, která měla celou tombolu na starosti :) K mému příjemnému zjištění si pak každý, kdo si něco koupil, mohl vybrat z přetékajících krabic, produkty které ještě chtěl :) Takže jsem pro vás vybrala pár dárků do soutěže :) Chápu, že někdo z vás to má do Prahy daleko a na výprodej se tak nedostane. Pokud se chcete podívat na fotky, jak to na výprodeji vypadalo, podívejte se zde. Já jsem ani nefotila, protože se v krabicích stále někdo hrabal a celkově tam bylo spoustu lidí a já měla málo času čekat, až se místnost trochu vyprázdní :) Celkem mile mě překvapilo, že všeho byl dostatek a když jsem odpoledne dorazila, bylo rozhodně z čeho vybírat. Info o dalším výprodeji máte úplně na konci :)








Sehnat šlo i něco z péče od Manhattanu





A teď ta slibovaná soutěž :) Mám pro 4 z vás takové mini balíčky různých produktů. Všechno jsou to úplně nové produkty, jen s nápisem Tester. Všechny byly jednotlivě zabalené do igelitu, ale kvůli fotce jsem je vyndala. Nicméně nebojte, jsou to úplně nové a nepoužité věci. Říkala jsem si, že by to pár z vás mohlo udělat radost :)

Jaká jsou pravidla:

1) být pravidelným čtenářem tohoto blogu
2) do komentářů napsat váš mail
3) a kromě mailu napište i pořadí oblíbenosti balíčků (např. 2,4,1,3), to znamená, že v případě výhry chcete nejvíc balíček 2 a nejméně pak číslo 3.


Soutěž trvá do 30.11.2012 do 20h. Random poté vybere 4 vítězky, kterým jejich výhru oznámím mailem :)

Držím všem palce









Na výprodeji vás budou čekat kromě kosmetiky i hračky a limitovaná kolekce Wild Craft od Essence.





253 komentářů:

  1. 3, 4, 2, 1

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vytvořila jsi krásné balíčky, které by mi určitě udělaly obrovskou radost, neboť já to mám do Prahy zrovna přes celou republiku. A moje preference balíčků je 1,4,3,2

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. afrydrychova58seznam.cz
    týjo, to je tak těžký je mi to prakticky jedno, ale tak třeba 3,4,2,1 :-)

    OdpovědětVymazat
  4. 3, 2, 1 , 4
    :)) ta trojka je pro mě ''nejpřitažlivější'' :D

    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, děkujeme za soutěž :) Mne by se balíčky líbily v pořadí 4, 3, 2, 1. Jsen taky jedna z těch, kterým je líto, že byl výprodej v Praze...

    P.S.: Na "oplátku" - u mě na blogu probíhá GA o balíček s překvapením :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super soutěž, já se bohužel do Prahy taky moc často nedostanu :/ Líbily by se mi balíčky v pořadí 4,3,2,1 :))

    simon.novotna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle články o výprodejích essence mě vždycky "naštvou", protože jsou jen v Praze. :D Takže díky, že nám, kteří máme od Prahy daleko, dáváš touto soutěží možnost aspoň trochu z nich "ochutnat". :)
    Balíčky se mi líbí v pořadí 4,3,2,1 :)

    vojackova.kristyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. 3,2,1,4 :)

    sikorovatana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. asi nejlepší by to bylo takhle 3, 2, 1, 4
    Jinak super soutěž :)
    janicka165@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 3,1,4,2

    vanda.dolinkova@seznam.cz

    krásné výhry

    OdpovědětVymazat
  11. 4, 1, 2, 3

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. 2,3,1,4 :) Děkuju za soutěž,
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 2,3,1,4

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. 1,4,3,2 rstiborova@gmail.com Hezký den! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky :-), tak mně se nejvíce zamlouvá balíček č. 4 kvůli rtěnkám :-) Pořadí bych volila následující:

    4, 1, 2, 3

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jeeej,
    1 3 4 2 je moje poradie :)
    a labudova.kukdong@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nemohla jsem se ani rozhodnout :D
    ale tak teda takhle: 2 1 3 4
    e-mail: 12dorka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Každý den se těším na devátou hodinu až opět přibude článek :) a s balíčkama je to super nápad :)

    4,1,2,3
    Tereza.Bajciarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. 4, 3, 1, 2 - ale potěší jakýkoliv, ve všech je něco úplně parádního :)

    runa.ars@gmail.com

    Měj se fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  21. 2,3,4,1 (jen proto, ze je to v podminkach, jinak je to uplne jedno :)) ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. 4, 3, 1, 2
    barbora.dankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. 1,4,2,3

    nezbedovak@seznam.cz :)

    příště tam musím jít sama a celé to vykoupit ! :D vůbec jsem nevěděla, že se tahle akce chystá :/

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj...sledujem ťa pravidelne, je to krásna súťaž, neviem či aj pre nás zo Slovenska...ale ak áno tak moje poradie je: 1,4,2,3
    semancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, musí být fajn nakoupit oblíbené věci za výprodejové ceny, snad se tam také někdy dostanu :)
    4,3,1,2
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. 3,4,2,1
    ewa.prochazkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. 3,1,2,4 :)
    Jinak je to moc milé, co děláš :))
    kvobornikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj.
    3, 2, 4, 1

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1,4,3,2... :) veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. 4,1,2,3
    Já mám do Prahy daleko, takže jsem se nezúčastnila :( a ani dalšího výprodeje nezúčastním.
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Za mě je to:
    3,2,1,4
    ekar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Oooooo, normálně bych si Essence nekoupila, ale na takovém výprodeji bych se asi vyřádila :-D A taky se připojím do soutěže, kdo by odolal :-)
    Baličky se mi líbí v pořadí 4, 3, 1, 2
    a můj email je reddie.robin@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  33. mail - zdenka.skodova@gmail.com. a 4,2,3,1

    OdpovědětVymazat
  34. Teď jsi mě celkem nalákala se jít na výprodej podívat :)
    4, 3, 1, 2
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. 3,4,2,1
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 2,3,1,4

    lucinka93@centrum.cz

    příště se na ten výprodej asi taky přijdu podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Třeba se usměje štěstí :)
    4, 3, 1, 2
    modraanita@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. 1,3,4,2

    :)
    Sarynkas@seznam.cz

    Škoda, že je výprodej jen v Praze, zašla bych.

    OdpovědětVymazat
  40. 4, 1, 3, 2 :)
    hartlova.d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduju tvuj blog jako Haňule Strakovic. Balíčky se mi líbí v pořadí 4,3,1,2.
    strakova.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. 3, 1, 4, 2

    Super ceny :)

    lucie.vejmolova(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. 1,4,3,2 to je moje pořadí :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. hanish.s@seznam.cz
    1,3,2,4.

    Zdravím a připojuji se do soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  45. 1,4,3,2 :)
    Lucie.Stocesova@seznam.cz
    Závidím ti, že si tam mohla být, bohužel já to mám docela daleko:( Tak, třeba se na mně usměje štěstí u tebe:)

    OdpovědětVymazat
  46. 3,1,2,4:)
    a.n.e.t.t.t.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Jéé ty se máš, závidím. Škoda, že nebydlím poblíž Prahy, to bych stoprocentně na výprodeji Essence nechyběla. Essence miluju :-*
    Hezká soutěž :-)

    andreageo@seznam.cz
    1,2,3,4

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, tak treba takto:

    4,2,1,3

    Skoda, ze se na ten vyprodej taky nedostanu, to by byl nakup:D
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. 1 - 4 - 2 - 3
    ropuska.starostliva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. 3, 2, 1, 4 :)
    Labudkova.R@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  52. 2-3-4-1
    katarina.gajdzikova@gmail.com

    skoda ze u nas na slovensku o niecom takom mozme iba snivat

    OdpovědětVymazat
  53. já ten minulý nestihla, takže se těším na tento!!!
    pořadí: 1,4,3,2
    silvie.valcharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. 4-3-2-1 :)
    diky za soutez :)
    zakova.vl(at)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. skvele :)
    pathusqa-87@azet.sk
    4,1,2,3

    OdpovědětVymazat
  56. 1,2,4,3 :)
    tak třeba se zadaří :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. tak uvidíme, jestli se na mě usměje štěstí :)
    mhxx@seznam.cz
    4 3 2 1

    OdpovědětVymazat
  58. pěkná soutěž:D
    1.4.2.3
    děkuji

    kynclova.e@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. 4,3,2,1 :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Pořadí: 1,2,4,3

    díky:-)

    f89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. 3-2-1-4
    absolutvejs@gmail.com
    Skoda, ze taketo vypredaje nie su aj u nas, wau. u nas su essence vypredaje take, ze niečo stoji 2,89 a daju to za 2,50 :/ Vejs

    OdpovědětVymazat
  62. 3,4,1,2 :-)
    sellinafromblacksun@gmail.com

    na další vyprodej určitě půjdu, to si nemůžu nechat ujít :-)

    OdpovědětVymazat
  63. ahoooj, tak pořadí výrobků co se mi líbí nejvíce nemám protože se mi líbí všechno stejně takže se kdyžtak nechám překvapit :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. 2,1,3,4

    fotocharnel@seznam.cz

    škoda, že mám výprodej přes celou ČR :/

    OdpovědětVymazat
  65. Škoda že to mám tak z ruky, jinak bych se tam šla taky určitě podívat :)
    4,1,3,2
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. 3,2,4,1
    taky se tam tentokrát s kámoškou chystám!
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Škoda, že je výprodej až v Praze :(
    4, 3, 2, 1..

    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. 4, 2, 1, 3
    :)
    stepi.masatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj! Teď jsi mě nadchla..já se bohužel do Prahy dostanu jednou za rok, protože to mám 300 km. Krásný balíčky jsi vytvořila! taborska.l@seznam.cz
    4,1,2,3

    OdpovědětVymazat
  70. 4, 2, 1, 3
    Samozrejme tvoj blog sledujem :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com
    Krásne ceny :)

    OdpovědětVymazat
  71. Do Prahy to mám dost daleko takže to je super že děláš takovou soutěž :).

    3,2,1,4

    Tereza.Vot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. 3, 2, 1, 4
    prasatkopepa@centrum.cz
    :))

    OdpovědětVymazat
  73. silviau21@gmail.com
    4-1-2-3 ...ale všetky sú moc pekné :)

    OdpovědětVymazat
  74. Jj... pro NePražáky je to škoda, že tu nemáme taky takové výprodeje... ale aspoň ty nám dáváš možnost :-)

    nikolamichalcik@gmail.com

    4,3,2,1

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  75. 1, 4, 2, 3
    Musím se přiznat, že od essence zatím vůbec nic nevlastním. Až se tomu divím :D Ale teď mě láká rozjasňující pudr z Twilight limitky. Tak možná to bude moje první věc od essence vůbec.

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. 1,4,3,2,
    milujem essence:)
    luciam28@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  77. 3,1,4,2
    cocovica@seznam.cz

    Kéž by tyhle výprodeje byly i v Ostravě :-/ ale možná je to lepší, aspoň neutratím peníze :D

    OdpovědětVymazat
  78. 4, 3, 1, 2

    tereza.gastova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  79. 3,2,1,4 :)
    mikulackovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. skoda ze mam prahu tak daleko :/ :(

    monikakrogmanova26@gmail.com

    3,2,1,4, :)

    OdpovědětVymazat
  81. 3214 :)
    ambrozalia@centurm.sk

    ďakujem za súťaž, som rada, že si si na nás spomenula :)

    OdpovědětVymazat
  82. 1, 4, 2, 3.
    adzopa@seznam.cz

    Děkujeme!:-)

    OdpovědětVymazat
  83. 1,4,2,3 :)

    d.piglova@gmail.com
    Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj! :)
    tak pořadí toto: 4, 3, 2, 1

    Zirafka.Bar123@seznam.cz

    Měj se krásně! ;)

    OdpovědětVymazat
  85. 2 , 3 , 4 , 1 :)

    petra.krykorkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. 4,1,2,3 :)
    Natka.horvathova@seznam.cz:)

    OdpovědětVymazat
  87. supermanek1957@seznam.cz


    1, 3, 4, 2

    OdpovědětVymazat
  88. Na další výprodej se chystám a snad mi to vyjde už na 12tou ! ^_^

    2 1 3 4

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. 4,3,1,2 :-)

    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. 2 3 1 4
    elusive.tezz@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  91. 1, 3, 2, 4
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. 2, 3, 4, 1
    kamca.novackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Je škoda, že u nás nejsou takové výprodej... :(
    e-mail: sengin@seznam.cz
    pořadí: 2, 3, 4, 1
    S pozdravem Markét

    OdpovědětVymazat
  94. parádní soutěž :))
    4,3,1,2
    horkji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Sleduji přes GFC jako Deni
    rozanska.d@seznam.cz
    3,2,1,4

    OdpovědětVymazat
  96. Skúsim šťatie! :) 3,2,4,1 :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Tak pro mě je ideální pořadí 3,2,1,4 :)
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. vždycky si říkám, že to není fér, že tyto akce jsou jen v Praze, ale zase moje peněženka říká, že je to dobře :D

    ladavanova@gmail.com

    1, 4, 3, 2

    díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  99. Super článek, docela mě nalákal na návštěvu dalšího výprodeje :)))
    Dárečky jsou krásně vybrané, nejvíce mě okouzlila 4 a 1, potom 3 a 2 :)
    bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Pěkné věcičky. :) 2,4,3,1.
    blogsimplelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj. Škoda, že bydlím na Moravě, jinak bych tam jela...
    Líbí se mí balíčky v tomto pořadí 1,2,3,4 :-D
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. 2,1,3,4 ;)
    icka.gazdova@gmail.com ;)

    OdpovědětVymazat
  103. ZeldaMartina@gmail.com
    můj výběr 4,3,2,1

    OdpovědětVymazat
  104. Ahoj já bych brala v pořadí 3-1-4-2.
    annasglamour@volny.cz
    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  105. 2 - 1 - 3 - 4
    Karolina.Holcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  107. Škoda, že nebydlím v Praze :/
    2-4-1-3
    mylady.hoop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj 13 a potom je mi jedno :)

    stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  109. 1-2-4-3 :))
    Ani.Vankovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. 4-1-3-2
    safarikova.klara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. anna.repikova@gmail.com

    4,1,3,2 :)

    OdpovědětVymazat
  112. Fakt parádní soutěž :)
    vera.p@centrum.cz
    2,3,1,4

    OdpovědětVymazat
  113. 3,1,2,4

    hruba.re@gmail.com

    prima soutěž :) určitě se na další výprodej zajdu podívat

    OdpovědětVymazat
  114. 4, 3, 1, a posledna 2 :)

    gabriela.drobnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. O výprodeji jsem uvažovala ale nevím jsetli bych zvládla to množství lidí :-)

    OdpovědětVymazat
  116. 2,3,4,1
    :)

    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Na ten další výprodej bych se možná i zašla podívat, žel zrovna 23. musím z Prahy pryč...
    4-3-1-2

    Krecek.jana@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  118. elisek0908@seznam.cz

    4-1-3-2

    Snad do budoucna bude nějaký výprodej i v jiném městě, například v Brně (jakožto hlavní městě Moravy :D ).

    OdpovědětVymazat
  119. 1, 4, 2, 3 To je kráása :D
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. jasumineren@gmail.com

    3 - 2 - 1 - 4

    Dlouho jsem nic od Essence nevyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  121. Skvělá ceny! :)
    4,3,1,2
    e-mail: luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. 3,4,2,1 všechny jsou super :)
    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. škoda,že jsem se na ten výprodej nedostalo, je to moc daleko z mého města :/ 1,2,4,3

    karolina.spilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Ahojky,

    3,2,1,4

    Lil
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. 1,2,4,3 :)
    Michaela.Mihulkova@gmail.com
    P.S. Su naštvaná že tyhle akce nikdy nejsou v Brně :/

    OdpovědětVymazat
  126. Ahoj Rendy, tak zkusím štěstí :-)
    Blog sleduji již nějakou dobu.
    E-mail je edita.stratilkova@seznam.cz
    a pořádí 1,2,4,3

    OdpovědětVymazat
  127. 4,2,1,3 :)
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. 2,1,3,4 :)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. 1,3,2,4 :)
    Moc by mi výhra udělala radost, mám moc ráda tyhle značky a mrzí mě, že jsem neměla šanci se na výprodej dostat :/
    Jinak jsi skvělá Rendy, ale to ty víš, nechci se opakovat :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. 2, 1, 3, 4

    Jé, tak moc bych chtěla na další výprodej :)

    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)