neděle 4. listopadu 2012

Dovolená

Moje milé čtenářky, 

mám pro vás dobrou zprávu. Na celý týden se mě zbavíte a budete mít (částečně) pokoj od kosmetiky :) Konečně jsem se i já dočkala své dovolené a touhle dobou snad už přistávám na Paphosu. Ani nevíte, jak jsem se těšila a po úmorném létu, které jsem vesměs proseděla v práci si jedu konečně prohřát kosti někam k moři.  Upřímně ani nevím, jak to bude s přednastavením článků. Denní frekvence tedy nebude, ale snad se mi něco před odletem ještě povede nastavit, abyste na mě úplně nezapomněly :) Na všechny případné maily i dotazy odpovím asi až se vrátím, netuším, jak to v našem hotelu bude s wifi a dovolená je stejně od toho, aby člověk vypnul mobil i mail a nic nedělal. To slíbit všem můžu :)

Mějte se tu moc hezky a doufám, že na mě během té doby nezapomenete. Za týden jsem (snad) zpátky :)

Vaše Rendy





21 komentářů:

  1. jee, závidím ti! každopádně si to užij!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. né, co budu číst? :D
    samozřejmě si to užij jak nejlíp můžeš a odpočiň si :)

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si dovolenou a za týden se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee na Kypru jsem byla loni a v Paphosu jsme byli na výletě :) Hezky si dovču užij, závidím.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to si tu dovolenou pěkně užij:) Taky bych ráda někam odletěla za mořem.

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo, to sis vymyslela dobře, jet na dovolenou až teď když je zima:) užij si to tam pořádně:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně si dovolenou užij :)

    OdpovědětVymazat
  8. dobrá správa pre teba pre nás nie ;D
    ale uži si na cyprušteku ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak si hlavně odpočiň, užij si to tam a už se těším, až se nám vrátíš .))

    OdpovědětVymazat
  10. Teeeda, moc si to užij, obravsky ti závidím, sice jsem byla v létě v chorvatsku, ale už bych zase potřebovala prohřát kosti:)

    www.kejtsworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, užij si to a vrať se živá a zdravá :))

    OdpovědětVymazat
  12. Čauky,tak si to tam určitě moc užij ! :) Na kypru jsem také už byla :) Je to tam moc fajn. Jinak bych tě chtěla informovat , že jsem si založila můj první blogspot a to tento : http://funcosmetics.blogspot.cz/ tak by mě velice potěšil komentář nebo jen že by jsi chodila na muj blog :) Jinak Áhoj :*

    OdpovědětVymazat
  13. Jé ty se máš, tak to si to moc užij :)!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak na Kypru už jsem byla tříkrát a je to tam skvostný! Hned bych jela z tohohle hnusnýho počasí s tebou. Užij si to!!

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy, doufám, že si touhle dobou náramně užíváš dovolené a přijedeš pořádně odpočatá.

    OdpovědětVymazat
  16. tak to přeju krásnou dovolenou, pořádně si to tam užij! Hned bych jela taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)