čtvrtek 15. listopadu 2012

Co si přát od Ježížka z L´Occitane?

Vánoce se nám pomalu blíží a dneska bych vám ráda ukázala pár kousků z vánoční kolekce L´Occitane. Můžete to brát jako první část tipů na vánoční dárky :)

V kolekci naleznete buď produkty růžové řady Fleurs Merveilleuses (voní po růžích, pivoňkách a grepu) a také zelenou řadu Feuilles Magiques (voní po verbeně, vanilce a lískových oříšcích)

Celá kolekce na mě působí trochu pohádkově a osobně se mi moc líbí obaly produktů. Sympatické je, že L´Occitane nepoužil barvy a vůně typické pro Vánoce a přesto všechno působí svátečně. Blíže vám teď ukážu dva produkty z této kolekce - sprchový gel a tělový krém.






Sprchový gel Fleurs Merveilleuses (info zde

Gel voní po pivoňkách a růžích. Má celkem hustou gelovou konzistenci a dobře pění. Kůži příjemně provoní květinovou vůní, nijak nevysušuje a vůně se na pokožce dlouho udrží :) Musím podotknout, že se mi moc líbí obal gelu a ač je plastový, v koupelně vypadá moc pěkně a člověk by si ho spletl i s parfémem :)

Cena: 250ml - 395Kč   75ml - 150Kč







Tělový krém Fleurs Merveilleuses (info zde)

Já jsem si familiérně tento krém přejmenovala na Pribináčka, protože má neuvěřitelně příjemnou a našlehanou texturu. Skoro bych krém nazvala spíš tělovým máslem. O krásné vůni se už asi znovu nemusím rozepisovat. Prostě krása a trefa pro můj nos. Balení je plastové s kovovým uzávěrem, celkem nic zajímavého (design lahviček gelů a parfému se mi líbí asi více). Ač je krém celkem husté konzistence, tak se dobře roztírá, rychle vsakuje,  krásně kůži hydratuje a hlavně jí na dlouhou dobu provoní květinovou vůní. Prostě taková delikátní mňamka, co vám zpříjemní večerní mazání po koupeli. Když to tak vezmu zpětně, zatím jsem neměla žádný produkt na tělo této značky, který by mě zklamal nebo by mi ničím vadil. Ani tento tak nemám proč hanit a prostě jsem na něm nenašla nic špatného  :)

Cena: 250ml - 895Kč






Kolekci Fleurs Merveilleuses máte níže. Nejvíc ze všeho mě zaujal asi třpytivý tělový olej (och, něco pro starou straku, jako jsem já :) a také se mi líbí tuhá mýdla. Musím se jít zase po nějaké době mrknout do obchůdku a všechno to vyzkoušet :) Úplně kompletní přehled všeho, co do kolekce patří najdete na stránkách zde.












Celkově se mi vánoční kolekce moc líbí. Růžová řada se mi svou parfemací opravdu trefila do vkusu. Je to pro mě příjemná alternativa oproti jiným "typicky vánočním" vůním, které mě většinou nechávají chladnou (např.skořice a jablka atd.). Určitě by se mi líbilo, kdybych pod stromečkem našla ještě nějaký produkt z této řady :)

Jak se kolekce líbí vám? Zaujalo vás něco konkrétního, nebo jste si už něco pořídily? :)


PS: děkuji L´Occitane za poskytnutí produktů k vyzkoušení

20 komentářů:

  1. Já si od L'Occitane Ježíškovi napsala o pivoňkový parfém....ach!....kéž by mě vyslyšel:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obaly se jim fakt povedly, jinak mě nelákají :)

    OdpovědětVymazat
  3. obaly se mi taky moc libi! na ty ja jsem zatizena od jakziva :) a vonet musi taky nadherne, dostat se mi cokoliv do rukou, nestezovala bych si :D

    OdpovědětVymazat
  4. Set je pěkný, ale vím, že kdybych tam přišla, tak se mi nebude líbit vůně! Já a květiny, to nejde moc dohromady. Měli by zkusit nějaké jiné vůně, třeba vanilku, nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  5. vlastním vôňu z tej limitky a je geniálna, božská, som na nej závislá! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprchový gel opravdu vypadá jako parfém, určitě by se v koupelně krásně vyjímal :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jj, Rendy, to jsi napsala moc hezky, že v LOccitane vlastně nepoužili typické vánoční vůně, ale přesto působí svátečně:) Já si chci ještě přivonět k té zelené řadě, ta musí vonět taky nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  8. Vánoce mají být pohádkové, stejně jako ty dvě řady od L'Occitane :) Podle popisu by se mi asi víc měla líbit ta verbenově.vanilkovo oříšková řada (zelená) A jak jsem se už zmínila u Míly,musím je při nejbližší příležitosti okouknout.

    OdpovědětVymazat
  9. Dostala jsem nedávno email s touto řadou a hned jsem věděla, že pro ni budu muset brzy letět do prodejny :D a teď po přečtení článku to bude muset být asi ještě dnes :D
    http://kosmetickykufrik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Nedávno jsem tyto produkty viděla a jsou kouzelné, jen jejich cena již tak kouzelná není... chtěla jsem krém na ruce, ale když jsem viděla, že stojí necelé dvě stovky, tak jsem si říkala, že si vystačím s tím co mám.... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Šla bych do krému na ruce, ale před pár dny jsem si koupila ten s vůní sladkých datlí z podzimní limitky a upřímně mi moc zázračně nepřišel, což bych od krému s takovým poměrem, objem X cena vážně čekala...

    http://cnbymiisha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. milý Ježíšku,
    nič z týchto vecí my nosiť nemusíš ;) ďakujem

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno to vypadá tak krásně Vánočně..:-) Vůně lískových oříšků a vanilky? Mňam! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Kejt: jestli máš ráda pivoňku, tak by se ti líbila i tahle řada, protože mě voní úplně stejně :)

    wesulle: já se taky za milovníka květin nepovažuju, ale tahle parfemace mi nevadí a je mi příjemná :)

    Mila: zelená řada mě taky zajímá, nějak si neumím představit kombinaci verbeny a lískových oříšků :)

    EliB: tak to dej vědět, jestli sis nakonec něco vybrala :)

    Markétka: já jsem asi zdegenerovaná, ale mě to tolik za krém nepřijde, tedy resp. za můj milovaný s bambuckým máslem jsem ochotná utratit i mnohem vyšší částku

    Mi-sha: věř nebo ne, ale mě od nich nejlepší a fakt nejkvalitnější přijde s tím bambuckým máslem (modrý obal) a z těch jiných jsem taky většinou nebyla nadšená.

    OdpovědětVymazat
  15. verbena a vanilka? wut?! no tak to snad budu muset zajít ovonět ... opravdu zvláštní kombinace, kterou si neumím dvakrát představit

    obaly jsou pěkné (i když neklasickou kombinaci bych jim spíš vyčítala - páč Vánoce bez červený? nemyslitelné! :D), ale ty ceny jsou prostě přehnaný, jako vždycky :D, nemůžu si pomoct

    OdpovědětVymazat
  16. Tak mě zaujal ten krém na ruce, asi do něj půjdu. Jinak ale vůně skořice a jablko, to já můžu pořád:o))

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné balení, abych se přiznala, v prvním momentu jsem si opravdu myslela, že gel je parfém :) Vůbec bych se nezlobila, kdyby mi Ježíšek něco takového naježil :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten olejík mi leží v hlavě a ne a ne se té představy zbavit :-)
    A i ta zelená řada je těžce návyková, co se vůně týče :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta růžová řada vypadá překrásně! :)

    OdpovědětVymazat
  20. to je krásná limitka. půjdu si jí "očuchat" a třeba něco ukořistím mamince k Vánocům :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)