sobota 10. listopadu 2012

Co nosím ve své kabelce

Mám moc ráda články - co nosím ve své kabelce - takže jsem se dneska taky rozhodla jeden vytvořit. Sice nevím, jak moc tohle baví vás, ale budu doufat, že prostě baví :)




V kabelce občas tahám tunu zbytečností a pak když kabelku měním a věci dávám do další, tak se nestačím divit, co všechno jsem v ní schopná přenášet :) Zrovna jsem vychytala relativně střídmý stav po jejím uklízení. Máme tu takovou tu klasiku, co nosí asi většina z nás - mobil, peněženka, kapesníčky, diář a klíče. Na klíčích si dávám záležet a dávám na ně jako vzpomínku různé suvenýry z cest (vzpomínky na Paříž, Barcelonu, San Francisco, Londýn a Djerbu). Jednou budu mít asi 10 kilo, ale co se dá dělat, jsem v tomhle směru dost sentimentální :) Dále u mě nesmí nikdy chybět ještě kapesní Tangle Teezer, antibakteriální gel na ruce a mini deodorant. Většinou s sebou tahám i něco na čtení (knížky, časopisy), ale momentálně jsem tam žádnou neměla. Nejvíc místa klasicky zabírá kosmetická taštička, kterou máte blíže vyfocenou níž.
Co se parfému týče, nikdy v mé kabelce nesmí chybět, protože si bez něj přijdu nesvá. Měla bych si už taky konečně pořídit i nějaký atomizér, do kterého bych si pokaždé přestříkala oblíbenou vůni a nemusela pokaždé tahat těžké a velké flakony s vůní.



Obsah kosmetické taštičky často a ráda obměňuji. Záleží, co mě zrovna baví a jestli je venku teplo nebo zima. Podzimní verze je tedy následující:

- můj milovaný krém na ruce L´Occitane v menším balení
- gumička
- balzám na nehtovou kůžičku Bi Mat cay
- vzoreček krému na obličej (co kdyby byl někdy potřeba)
- černá tužka na oči od MUFE
- Clarins multifunkční pudr (používám jako pudr nebo tvářenku)
- balzámy na rty - těch musí být pokaždé dostatek - tentokrát jsem měla v taštičce své oblíbené Crazy Rumors, M.A.C a Yves Rocher.
- zmatňující máslo na obličej Sephora
- rtěnky - ty taky střídám podle toho, co mám na sobě - momentálně s sebou tahám dvě nude - Catrice a Rimmel
- lesk na rty taky nesmí chybět, momentálně u mě vede tento od M.A.C
- rozjasňovač pod obočí od Benefitu
- a samozřejmě žvýkačky



Taštička (Benefit) - dárek k nákupu a kabelka (Mango)



No, někomu to možná přijde jako příliš moc věcí, ale věřte, že to někdy pěkně zredukuju a moc toho s sebou netahám. Takže ve výsledku jdu pak jen s balzámem na rty a pudrem :) 

Jsem vážně zvědavá, takže jestli jste někdy psaly o tom, co nosíte ve své kabelce, tak mi hoďte odkaz a ráda se podívám. Baví vás podobné "šmírácké" články? Co ve vaší kabelce nikdy nechybí vám? :)

29 komentářů:

  1. Já mám tyhle články strašně ráda:))) Kabelka je nádherná, taky mám jednu z Manga a jsem s ní moc spokojená:) Jinak si nemyslím, že toho taháš moc, naopak tam máš některý skvělý věci, ten pudr od Clinique, balzámek Bi Mat Cay i ta tužka od Benefitu, to bych si taky nechala líbit:))

    Moje verze tohoto článku je tady:

    http://beautyofbodyandmind.blogspot.cz/2012/09/whats-in-my-bag.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo jsem šmírák, takže mě to moc baví...a v kabelce toho tahám ještě daleko víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě zaujal mini tangle teezer a kosmetická taštička! :)

    OdpovědětVymazat
  4. věř mi, že to fakt není moc věcí :D já v kabelce kolikrát mám 3x tolik věcí a pak to nemůžu ani utáhnout.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taketo clanky su skvele :) .. Ja kabelky osobne nenosim a ked ano tak malu kde mam iba mobil, penazenku a fotak :) a ked nahodou sa stane, ze mam velku tak tam mam tiez vsetko mozne :)) (Sisa)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem taky jeden z těch "šmíráckých" typů :-D Taky mě baví tyto články, protože potom zjístím, že v tom nejsem sama, při pohledu do některých kabelek, které pohltí kupu věcí..
    Naše kabelky trpí nejspíš stejně, protože s sebou tahám taky kosmetickou taštičku, která praská ve švech - pro případ, kdyby něco-.
    Jinak moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě to teda baví :-) Podobný článek taky někdy v budoucnu určitě stvořím :-) Osobně mi v kabelce nesmí chybět baterka :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky toho tahám docela hodně, ale nikdy u mě v kabelce nesmí chybět pepřový sprej, protože jsem hrozný strašpytel a pepřák mi dává alespoň trošku pocit bezpečí :D Btw ta kabelka je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já takové články taky můžu. :) Jen musím říct, že spíše místo kosmetické taštičky nosím asi X balzámů a hledám je vždycky v tašce jak sou všude rozkutálený. :D :) Jinak se ve všem shodujem klíče,mobil,peněženka,doklady a nyní tahám i velkou knížku. :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle šmírování mě baví :)
    Já se šla podívat, takže v kabelce mám dva typy věcí
    1. normální: diář - na rok 2012 a už i 2013, peněženku, mobil, klíče, foťák, gel na ruce, vlhčené ubrousky, jelení lůj, pár procvaklých lístků, několik žetonů do vozíků v obchodě
    2. ty co vypadají zajímavě, když něco hledám: 3ks lízátka s ferdou mravencem, nahá barbína, slipy velikosti 92, několik hrstí kaštanů, žaludů kamínků a větviček, leporelo s krtečkem, reklamní balení pastelek...
    No, děkuju za článek, trochu jsem to protřídila (a oblíkla bárbí :D)

    OdpovědětVymazat
  11. Kabelka je pekna :D


    http://myfashion-and-me.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Joo, tyto články mě baví :))

    OdpovědětVymazat
  13. kozmetická taštička vyzerá super

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, tyhle články mám moc ráda. Měla bych se zamyslet nad svou vlastní kabelkou. Kromě tisíců balzámů a lesků tam totiž nic pořádného není:-(

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju tyhle články :) A taky si myslím, že to moc věcí není ;)

    OdpovědětVymazat
  16. juj tieto články mám rada - super

    OdpovědětVymazat
  17. tyhle články mám hodně ráda :) :D taky se chystám podobný připravit na blog ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky mám tyhle příspěvky moc ráda :) Člověk v kabelce tahá ty nej a ověřené věci, takže tu čerpám inspiraci na nákupy :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. Teda ta kabelka je super! :) Já jsem další šmírák do fronty, taky mám tyhle články ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  20. já mám tyhle články teda děsně ráda!
    máš moc krásnou kabelku a tahám s sebou podobný věci. a s klíčenkou to mám přesně jak ty :D mám na ní eiffelku, plyšáka s Anglickou vlajkou z Londýna a hracího plyšáka, kterýho jsem dostala za příspěvek pro opuštěný pejsky.

    OdpovědětVymazat
  21. jéé! super článek, mám tyhle články moc ráda a mám ráda tvůj blog. jinak máš hezkej diář:)

    OdpovědětVymazat
  22. aj ja tieto posty zeriem, ta tasticka benefit je velmi mila a aj velka taska sa mi velmi paci :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ta kabelka je dokonalá :) ale na to jak je velká, tam toho moc nemáš :) já jí mám vždycky narvanou :D

    jana-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Mimo vůně, mám asi podobnou kabelku jako ty, ale plánuji si pořdit nějakou drobnou vůni, která by se vešla do kabelky... :)

    OdpovědětVymazat
  25. Dokonalosť sama o sebe, tá kozmetická taštička sa mi páči (a jej obsah ešte viac) :)

    PS: Rada by som teba a tvoje návštevníčky pozvala na moju Vianočnú giveaway, v ktorej môžete vyhrať krásne ručne robené pierkové náušničky :-)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/11/22-vianocna-giveaway.html

    S pozdravom Sue and colours

    OdpovědětVymazat
  26. Tyhle články mě hodně baví :). Zaujalo mě to zmatňující máslo. Podle mě toho nenosíš moc! A ta kabelka je krásná.

    OdpovědětVymazat
  27. Ta kabelka se mi moooc líbí.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)