čtvrtek 1. listopadu 2012

Best of October

Je velice těžké vymýšlet úvody k této pravidelné rubrice, když dneska začínáme už 11.měsíc v roce! Nechápu, že to tak rychle běží a vůbec se mi to nelíbí, ale asi s tím moc nenadělám :) Příští měsíc už napíšu asi jen bla bla bla a rovnou budu povídat o mých oblíbencích a nejpoužívanějších produktech uplynulého měsíce. Tentokrát více než jindy platí, že je rozdíl mezi oblíbeným a nejčastěji používaným :) Ale to asi poznáte podle jednotlivých článků samy...


1) Skin 79 Hot Pink Super + BB cream (zde)
2) Dermacol Curl Mania řasenka (zde)
3) Benefit High Brow Glow (zde)
4) Clarins Powder and Blush (zde)
5) Max Factor Face Finity make-up (zde)
6) Maybelline Baby Lips balzám na rty (zde)
7) Catrice Eyebrow set (zde)
8) Max Factor Eyye Brightening mascara (zde)

Tento měsíc byl takový dekorativně chudší, mám ten pocit. Vůbec jsem neměla potřebu používat např. oční stíny a nejvíc jsem řešila make-up a celkové sjednocení pleti. Zvláštní, že by nějaké znamení? :) Takže celý měsíc dokola bb krém nebo make-up, na to nejnovější multifunkční pudr Clarins, zvýraznit obočí a šup do práce/školy. Už asi vím, proč vynechávám oční stíny - jsem unavená ze začátku školy :) O "krásu" mých řas se staraly tyto dvě řasenky a to je vlastně všechno. Před Vánocema se asi odvážu víc.



1) Balea sprchový gel s vůní třešní a mandlí (zde)
2) Ryor Ultramastné tělové mléko (zde)
3) Bioderma Matriciane Sérum (zde)
4) Bioderma Matriciane Multi-Défense (zde)
5) L´Occitane tělový krém s vůní manga (zde)
6) Ryor Hydratační maska s mořskými minerály (zde)

I v péči jsem byla minulý měsíc jaksi střídmá. Poctivě jsem se mazala novým krémem i sérem, abych zabránila prvním známkám stárnutí a obličej jsem zavlažovala hydratační maskou. Když jsem si ve sprše dosyta užila vůně třešní a mandlí, tak jsem se střídavě mazala mořskýma řasama a mangem :) Někdy je holt méně více...



Momentálně mě nejvíc baví tyto dvě vůně - Lancome Trésor in Love a Burberry Beat. Oboje jsem vytáhla po letním období a užívám si jejich intenzitu, kterou bych v létě nezvládla.

No, milé dámy, zima se blíží a je to znát, protože bych nejraději celé dny spala, na diplomku se nechci podívat ani z 10ti metrů a začíná mé čajové období. Řekněte někdo další, že to taky tak máte, ať si nepřipadám jak vyvrhel :) Máte taky někdy chuť všechno zaklapnout a jenom spát? Joo, budete to mít se mnou těžké až do jara :)

PS: líbí se vám některý z produktů výše? Používáte některý z nich?


PSS: Dneska se začíná prodávat nová limitka M.A.C. Mám vyhlídnutého jednoho favorita, tak uvidíme, jestli se mi ho podaří ukořistit, protože pokaždé, když si něco vyhlédnu z jejich limitek, tak je to pokaždé hned vyprodané! Líbí se vám něco?




PSSS: stále čekám, až se mi ozve Haru se svojí adresou, protože byla vylosovaná v poslední soutěži!

29 komentářů:

  1. Musím říct, že mě tahle limitka od Baley vubec nezaujala, ani sprchace ani telovy mlika... a to mi vetsinou vsechno voni..tak tohle ne:) A o High Brow Glow uz jse napsala Jeziskovi, tak snad:)


    www.kejtsworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ohledně spaní... já bych nejradši všechno zaklapla a spala v podstatě pořád :-D Kupodivu s příchodem zimního období se mi zdá, že spánku potřebuju méně a nejsem tolik unavená. Nechápu :-O

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, mám to úplně stejně. Nejradši bych jenom spala. Kašlu na módu, důležité je být v teple. Přestávám používat stíny, maskuju kruhy pod očima, které jsou o dost horší než obvykle. Jsem pořád unavená, i když chodím spát už v 9!
    Kdybych si měla vybrat jeden výrobek z tvého přehledu, který bych si přála jako dárek, byl by to určitě Benefit High Brow Glow. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, ja bych spala porad, nejen na podzim a v zime :D. Ale ted je to proste horsi, ta tma a moc prace :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám pracovat na bakalářce a taky se mi nic nechce :) Taky bych nejradši pořád spala, i jen přemýšlení o škole mě unavuje :D

    PS: zkratka je PPS a PPPS (Post Script) :)

    OdpovědětVymazat
  6. jj i ja zacinam cajove obdobi :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Máme hodně stejný oblíbených výrobků, tak jsem ráda, že jsem si vybrala dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě mě zaujala vůně, půjdu je do parfumerky očichat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy já prostě žeru ty tvoje fotky. Vždycky si je dlouho prohlížím, a všechny produkty u tebe vypadají super luxusně ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. zase si tam šupla moju naj baleu ♥♥

    OdpovědětVymazat
  11. ach ten clarins... vyzerá úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám Baleu, nemůžu se jí ve sprše vynačuchat:)))

    OdpovědětVymazat
  13. Včera jsem si to namířila do DM pro něco z téhle limitky od Balea a ono nic.. Všechno úplně vybrané! :(

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj nemohla by jsi vyfotit i tvé oblíbené čaje?

    OdpovědětVymazat
  15. Skodulka: to se vůbec nedivím, v Praze byly regály skoro prázdné snad druhý den po uvedení :)

    Martina: no, nevím, jestli se to sem tématicky hodí :) klidně je někdy vyfotím :) momentálně mám nejraději citrónovo-zázvorové z Marks and Spencer :)

    OdpovědětVymazat
  16. V DM jsem čuchala k těm Balea sprcháčům a mě moc nevoněly... Bylo to na mě moc sladký. Trésor mi voní krásně s tím s tebou souhlasim! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mám to úplně stejně..teda mě čeká zatím "jen" bakalářka, ale radši bych pořád jen spala, byla v teple a na školu se ani nepodívala :) Jinka mě hodně láká ten makeup do max factor, měla jsem dva vzorečky a přišel mi super, tak do něj asi půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tu masku od Ryoru jsem si koupila včera a zrovna ji mám na obličeji, takže zatím dobrý :). Jinak se chystám vyzkoušet tu řasenku Max Factor.

    OdpovědětVymazat
  19. U nás mají těch "makronek" dostatek od Balea, ale mě ta vůně nějak neoslovila ... jinak Trésor in Love chci už delší ... tak snad třeba Ježíšek mi ho přinese :))) Já zase teď nějak vůbec nenakupuju dekorativní kosmetiku ... patlátek na pleť mám nad hlavu takže ani není potřeba :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem také hrozný spáč, poslední dny sice furt šprtám, ale nic si nepamatuji, ani o těch víkendech nemám klid, pořád někdo něco chce =/.
    Já si dneska taky byla pro makronky od Balei, už mi chybí jen nějaké mléko a jsem zase na čas vybavená :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Limitka vyzerá krásne, hlavne rúže :)

    OdpovědětVymazat
  22. souhlasím s BB, sprcháčkem, tělovým mlékem i hydratační maskou! mám je moc ráda :)

    a chuť spát mám poslední dobou pořád a pořád, nesnáším to :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ač jsem to vůbec nečekala, příjemně mě překavpil make up do Max Factor. Nejprve jsem před pár dny o něm četla u Tebe na blogu, pak se mi úplnu náhodou dostal do rukou vzorek, no a teď už mám celé balení :)

    OdpovědětVymazat
  24. Úžasnej blog :) super recenze, budu tě sledovat :)

    www.luciet2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělý výběr, máme tam některé kousky společné:) Jj, s tou zimou to znám, nejradši bych byla zalezlá doma a nikam nevycházela. Kdyby aspoň víc svítilo sluníčko:(

    OdpovědětVymazat
  26. tak dneska jsem si koupila ten make-up od max factoru - ráno jsem četla tvoji recenzi :), tak uvidím, co to se mnou udělá a jak zkrásním :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj! Nevím, jak se stavíš k tagům všeobecně a nekosmetickým tagům zvlášť, ale v jednom jsem tě označila, tak učiň, jak uznáš za vhodné :-)
    http://aodori.blogspot.cz/2012/11/11-muj-prvni-tag.html

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý výběr! Místo sprchového gelu mám tělové mléko a jedna z věcí, co Balee povedla. :)
    S tou zimou mám to samé, když jsem chodila do školy, tak jsem u učení usínala, teď bych spala i v práci,, což samozřejmě nejde a vždycky mi "probudí" nějaká jobovka. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)