sobota 27. října 2012

Tohle nikdo z vás nečekal!

Tohle určitě nikdo nečekal a kdybych tento článek nazvala jeho pravým jménem, tak pochybuju, že by na něj někdo ještě kliknul. Když jsem projela seznam mých sledovaných blogů, každý druhý řval nápisem Senza Box. Jako co si budeme povídat, spousta z nás si je kupuje (někdo dostává) a proto se o nich logicky bude psát. Každý měsíc, pravidelně. Příští týden to samé bude s Ladyboxem :) Bude asi čím dál tím těžší vymýšlet, jak originálně produkty v boxu fotit a co psát, protože o tom píše prostě téměř každá blogerka. Nevím jak vy, ale zajímají mě názory ostatních. Jaké produkty se líbí, které nelíbí, nebo co třeba vyloženě propadlo. Fotky holt budou všude skoro stejné, ale hlavní je pro mě názor dotyčné.



(web)


Omlouvám se, že jsem zneužila obrázek nebohého dítěte ke své vlastní propagace, ale znáte to, titulky prodávají (a čtou se). I já bych si ráda dneska vylila srdce a řekla vám svůj názor na nejnovější edici SB. Upřímně se mi líbí víc než první verze. Složení produktů mě zaujalo víc (lepší, než tmavý make-up, který má expiraci v lednu 2013!) Příjemná změna je pro mě jiná dekorace na vrchu krabičky, čekala jsem, že nás peříčko bude těšit pokaždé (ale upřímně nemám ráda oranžovou). Jinak se uvnitř krabičky kromě produktů nic nezměnilo.








1)+ 2) L´Occitane slaměnkový denní krém a slaměnkový noční krém (3ml)


O této řadě čtu vesměs samé kladné recenze a víte, že značku L´occitane mám moc ráda. Těšila jsem se na vyzkoušení vzorečků, i když nejsem cílová skupina této řady. Jaké bylo mé zklamání, když jsem z krásné krabičky vytáhla tubičku, ve které byl asi miligram krému. To výrobce šetří? Nebo se nepovedla jedna várka? Nebo je to jen do "blbého" boxu, tak to ošidíme? Každopádně nejsem jediná a na facebook SB psalo mnoho z vás, že se jim stalo to samé. Zajímalo by mě vyjádření někoho ze SB, kde se stala chyba.


3) L´Occitane tělové mléko Verbena (30ml)

Přesně tento krém jsem už kdysi měla, ale nevadí. Líbí se mi svěží vůně a na cesty se krém bude hodit. Na zimu mám raději něco hutnějšího, tohle je hodně hodně lehoučké a za chvíli na kůži není moc poznat, že jste jí něčím mazaly (což je u mě ale zase v určitou roční doba žádané).


4) L´Occitane parfém Pivoňka (5ml)

Balení je rozkošné, spíš tak na koukání, než na používání. Parfém mám doma i ve velkém balení a psala jsem vám o něm zde. Kdybych měla doma malou holčičku, dám jí vůně na hraní do domečku pro panenky (jako malá jsem měla takovýhle mini Chanel a moje panenky ho milovaly :)







5) Weleda Mandlový pleťový krém (7ml)

Zatím s touto značkou nemám žádnou zkušenost, tak uvidíme. Líbí se mi roztomilé růžové balení, ale něco mi říká, že ho bude zkoušet spíš přítel, protože mandlové krémy jsou obecně mastné a pro můj typ pleti nevhodné. Ale třeba jako krém na ruce do kabelky je to fajn velikost :)


6) Dermacol Satin make-up base (30ml)

Z tohoto produktu jsem osobně nadšená asi nejvíc. Patří mezi mé svaté grály, bez kterých se žádné líčení neobejde. Moc mě potěšilo, že se v boxu objevilo to největší balení. Zrovna mi dochází to staré, takže mám hned náhradu. Za mě palec nahorů a jak jsem tak koukala jinde, asi začnu od jiných a nespokojených slečen tyto báze vykupovat :)

 7) Elmex Erosion Protection (20ml)

Někdo tvrdí, že pasty nepatří do balíčků krásy, někdo je rád, že si vyzkouší novinku. Mám doma sice asi deset kilo tubiček Elmexů z práce, ale na cesty se nikdy neztratí. Mě pasta vyloženě v balíčku nevadí, ráda jí vyzkouším, ale nepovažuju to za nějaké terno, že bych si z toho musela sednout na zadek. Každý lepší zubař nebo dentální hygienista vám jich dá deset a pro mě nemají příliš velikou hodnotu (pro mě jsou stejně "zajímavé" jako vzorky, které vám dají v každé lékárně nebo parfumerii).







8) Purity Vision Deo krystal

No, upřímně jsem trochu skeptická, že by tohle mohlo fungovat. Zatím nemůžu vynášet nějaké soudy o kvalitě a užitku, ale ráda zkouším nové a pro mě neobvyklé věci, takže jsem za něj taky ráda. Použití se mi zatím nezdá moc praktické, ale kamarádka říkala, že je to skvělá věc, tak snad má pravdu. Určitě dám pak vědět, jak se krystal sžil s mým podpažím :) Jinak to opravdu vypadá jako krystal, je to trochu hrubé na povrchu a vypadá to jak z plexiskla.


9) Benecos Natural kajal tužka na oči

Pro mě opět nová a neznámá značka. Vítám dekorativní kosmetiku v každém směru, takže mě mile potěšila. Je vážně krásně měkoučká a pěkně kreslí. Člověk vůbec nemusí tlačit a tužka pěkně maluje. V boxech je několik barevných variant - černá, šedá, hnědá a olivová. Mám šedou, která mi ale přijde tak tmavá, že je spíš jak černá. Asi by mi bylo jedno, jaká barva by v boxu byla, všechny mi přijdou nositelné. Ovšem výdrž se zatím nezdá příliš valná, tak uvidíme třeba za dva týdny :)






Celkově se mi složení této edice líbí více, než to předchozí. Minimálně všchno používám a zkouším. A ač mám L´Occitane moc ráda, příště bych raději mix více značek. Já vím, že toto je brané jako nějaký cestovní set, ale jsem pro více značek a ne polovinu boxu od jedné. Podkladová báze mě vyloženě potěšila a tužka na oči taky. Ten krystal jako deodorant bych si sama od sebe asi nikdy nekoupila, tak mě zajímá, jaký bude. No, a pasta je spíš taková navíc, moc bych jí do boxu nepočítala. Celkově si myslím, že by bylo potřeba se zaměřit na detaily, které časem rozhodnou, který box se na trhu udrží a bude úspěšnější. A to, že si někdo koupí box za téměř tři stovky a objeví v něm pastu a třetinové vzorky asi nikoho nebude lákat, aby si objednal další edici. Nebo se mýlím? :) Uvidíme do třetice, čím nás Senza překvapí...

Jak se říjnová edice líbí vám? Potěšilo nebo zklamalo vás něco? Taky máte místo krémů v tubičkách spíš prázdno?

26 komentářů:

  1. Já se uplně lekla co to bude za článek, když jsem viděla tu první část :D ale dobrý! :)
    Mně se říjnový SenzaBox líbí, jsem spokojená :) Hlavně s tou bází od Dermacolu, asi tak dva měsíce zpátky jsem uvažovala, jestli si ji koupit nebo ne.. nakonec jsem se na to vyprdla a ted ji tady mám v plném balení, skvělé! :) A krémy putovaly k mamce, co já s nimi.., ale taky byly poloprázdné.. bohužel :( Kdyby byly plnější, tak si opravdu není na co stěžovat

    OdpovědětVymazat
  2. To s tím miminem byl teda dobrý tah :D kdyby si dala jako první fotku ladybox, neklikla bych na to :D škoda jen že mě ty ladyboxy totálně nezajímají a pak už jsem přestala číst :D

    OdpovědětVymazat
  3. Výrobky vypadají dobře. A určitě by mi taky nějvětši radost udělala báze a pak parfém. Jsem zvědavá čím se předvede Ladybox. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý nápad s tím miminkem :)
    www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsem moc spokojená, vlastně z ničeho vyloženě nejásám radostí. Měla jsem radost z tužky na oči, ale po týdenním zkoušení mě rychle přešla...nic nevydrží a ještě dělá šmouhy po okem :( Senzaboxu dám ještě jednu šanci, ale pokud zklame i potřetí, tak aspoň měsíčně ušetřím 3 stovky :) Pro mě nemá Senzabox s luxusní beaty krabičkou nic společného...
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se lekla, o čem ten článek bude, když jsem viděla ten obrázek :D Mě osobně se barevně víc líbil ten minulý SenzaBox, ale s produkty nevim... Doufám, že jak mi slíbili, tak mi dojde ten listopadový, tak už se taky těšim!

    OdpovědětVymazat
  7. teda ty umis cloveka vydesit! :D jsem se uplne lekla co se deje :D
    ja treba nazory na tyhle boxiky muzu cist treba 100krat, protoze co clanek to jiny nazor.. :)
    ty temer prazdne vzorky me taky mrzi :( pouzila jsem je dvakrat a pak koukam, ze tam nic neni..

    OdpovědětVymazat
  8. Nadpis mě upoutal a při pohledu na dítě jsem si myslela, že budeš mluvit o tom že sněží, už jsem se lekla..! To taky nikdo nečekal, ale dnes už jsem kdekoliv viděla snad desetkrát že je venku sníha zima..!
    Jinak SenzaBox je skvělej, já mám ráda oranžovou a myslím, že jste tento měsíc dostali skvělé výrobky..:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj :) Pěkný článek, já se právě včera rozhodla pro první objednání boxu. Ale nevěděla jsem jestli Lady nebo Senza, v různých diskuzích převážně vyhrával Senzabox a právě proto jsem si naopak zkusila objednat listopadový Ladybox, tak nějak ze zvědavosti, no snad nebudu litovat :) Pokud jo, dám šanci Senzaboxu :)
    www.emslifeee.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  10. když jsem článek otvírala, říkala jsem si, pane bože, co se jí stalo, že sem dává takovej nadpis a fotku..:-D
    já SB mám, nejvíc jsem zklamaná ze slaměnkových krémů, byla jsem ráda, že mi tubička vystačila na jedno namazání..takový vzorek je úplně k ničemu, podle toho nepoznám jestli mi vyhovuje...a stejně mám pocit, že je určený na zralou pleť, což asi většina odběratelek SB stejně nemá :-)
    Deo krystalu nevěřím, zkoušela jsem a teda asi radši dám na dno nějakého košičku s kosmetikou...
    báze je ale super, ta boxík hodně zachránila :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  11. Já chápu, že ty boxy si objedná skoro každý,koho zajímá kosmetika, na druhou stranu opravdu každá bloggerka, která ho má, o něm musí napsat článek? Já chápu, že každý námět je dobrý,ale ty boxy jsou i na blozích, na kterých bych to vážně nečekala... Jestli to bude takle každý měsíc, no tak to si vůbec neumím představit, pokud mám být upřímná...

    OdpovědětVymazat
  12. tleskám za ten titulek. dostala si nás:-) i když já bych na něj klikla i tak. recenzí na SenzaBox jsem četla už asi 15 (a to jsem ještě nepsala tu svoji vlastní) a přečtu si jich klidně ještě víc. jak říkáš, obrázky už jsem sice viděla, ale zajímá mě vždy názor dané blogerky.
    jinak k těm krémům. už na krabičce je napsané, že to má 3ml a ta trošku v tubě podle mě jsou právě ty tři mililitry, takže chyba se myslím nestala nikde. jen být jimi, tak bych takové množství dala jen do sáčku, abych zbytečně neprovokovala tak velkým a nevyužitým balením. Já to beru tak, že ten krém v plné velikosti stojí cca 1500Kč, takže ty tři mililitry vycházejí pomalu na sto korunu, což vzhledem k tomu, kolik nás stál celý box, není žádná tragédie.

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych na to klikla i kdyby název byl jiný:-) Já čtu ty recenze všechny :-) dívám se jakou kdo dostal tužku :D já mám totiž snad jako jedinná černou-a tu už doma mám v daleko lepším a podle mě kvalitnějším provedení od Barry M...takže asi poputuje k někomu stejně jako vzorečky krémů a parfém...:-) ale s obsahem jsem spokojená:-) bázi jsem nikdy neměla a příjde mi,že s ní se dokonce sníží i má "spotřeba" makeupu....:-) protože když jsem na ni dala obvyklé množství zdálo se mi,že ho tam mám moc...máš to tak taky?

    OdpovědětVymazat
  14. Na senzabox už mám alergii, úplně to přeskakuju...u tebe jsem klikla (dobrý tah s miminem), ale nedočetla.

    OdpovědětVymazat
  15. Také jsem o ní psala a přečtu si ráda každý názor :). Slaměnkových krémů mám v tubě taky strašně maličko, tak na jedno - dvě použití. Největší radost asi jako většina z nás mám z báze, navíc jsem jí ještě nikdy nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  16. Ó jak podlá fotka!
    Jinak parfém od L'Occitane vyzkouším, zrovna potřebuji nějaký nový, květinový..
    ---
    http://willyougivemeyourlossandyoursorrow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Já byla z mého prvního boxu nadšená a to jsem si ho zdarma nedostala. A jsem jenom já majitelkou pouze 5ml krému Weleda? Tak to by mě nasejřilo, vím že jsou to jen 2ml, ale jak je to tedy možné? Krásně shrnuté dojmy, na to že máš velký přehled a zkušenosti si cením toho, že nad ním ostentativně neohrnuješ nos:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Můj první box a jsem spokojená, protože týden před doručením jsem si chtěla bázi od Dermacolu koupit, ale musela jsem v košíku nechat jen to nejnutnější, pač bylo před výplatou. Z báze jsem tedy nejvíc nadšená.
    Černá tužka potěšila, ač mám pár dní novou od Rimmelu, ale aspoň si tuhle můžu nechat v kosmetické taštičce, kterou mám v práci (a v kabelce tak opravdu nosím jen to nejnutnější, tzn. balzám, vůni a rtěnku.). Pivoňka mi voní, ale koupím si ji až na jaře, protože se bojím, že tuhle vůni teď bude nosit každá (jako tomu bylo před lety s Light Blue). A mám už objednaný listopadový. Ještě netuším, jestli budu objednávat pořád, zatím mám v plánu třikrát a dost (a Ladybox nějak zkoušet nechci, třeba jsem povrchní, ale příčí se mi už ten název).

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem ráda, že jsem nakonec Senzabox neobjednala. Na první pohled mi sice obsah přišel super, ale na ten druhý už mě moc nenadchnul - vadí mi třeba čtyři vzorky od stejné značky. S tužkou na oči nevím, co bych dělala, asi by ji někdo dostal :). Nejvíc mě asi zaujal deokrystal, ale jen kvůli němu to pro mě nemá smysl. Těším se na Ladybox :).

    OdpovědětVymazat
  20. Také všude slyším o Senzaboxu, a tak mě to přesvědčilo alespoň jednou si ho koupit..takže už mám objednaný na listopad :D

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem si objednala Senzabox, ale nakonec jsem si ho nevyzvedla,kdyz jsem videla co v nem je...baze mi nevyhovuje a ostatni me neprijde tak extra abych tedy ty 300Kč dala :/ bohuzel...

    OdpovědětVymazat
  22. já jsem zkoušela ten mandlový krém a ačkoli mám mastnou pleť, tak jsem byla spokojená. Zkoušela jsem večer po koupání, krém mi nepřipadal vůbec mastný, pleť byla po použití vláčná, příjemná, až jsem se divila!Na den bych jej ale nevolila

    OdpovědětVymazat
  23. Zdravím Rendy, když jsem o boxu četla u Mily, říkala jsem si, že jsem udělala dobře, že jsem si ho nekoupila, přestože už jsem ho měla téměř "v košíku". Žádný z těch výrobků mě nenadchnul, plno L´occitane v ultra pidi baleních a k tomu zubní pasta? Nic moc. Ale stejně si ho chci zkusit na vlastní kůži, takže příště si ho objednám a užiju si ten moment překvapení. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  24. me to taky sklamalo :/ byla sem uplně nadšená když sem si to donesla domu z pošty, otevřu ho a vidím jen vzorek vzorek vzorek - pasta (vzorek :D) nejaké pseode deo, tužka hnedá na moje modre oči ktera nic nevydrží a baze pod makeup kterou mam od lorealu :D mno.. dam jim taky ještě jednu šanci ale proste za 3ookč hromada vzorečku..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)