pondělí 15. října 2012

Skin 79 Hot Pink Super + BB cream


BB mánie pokračuje a dneska si dáme jeden z nejoblíbenějších krémů od Skin 79. Před nějakou dobou jste si mohly přečíst o mém dojmu z bb krému od Misshy a protože mé dojmy byly velice pozitivní, naladilo mě to na zkoušení dalších krémů. Když přišla nabídka od eshopu bbcreamshop.sk, neváhala jsem a byla moc ráda, že můžu vyzkoušet bb krém, na který jsem četla samou chválu. Rozhodování, který vyzkoušet, bylo tedy velice jednoduché :)


E-shop nabízí různé značky BB krémů, např: Dr.Jart+, Etude House, Hanskin, Skinfood, Missha, Skin 79, Lioele a další.






Něco málo o krému:

- obsahuje téměř výhradně přírodní složky
- dodává pleti přirozený jas a neucpává póry
- má SPF 25
- regeneruje pokožku a redukuje jemné vrásky
- skryje pigmentové skvrny i jiné nedokonalosti pleti
- nahradí jak make-up, tak i pleťový krém 
- obsahuje výtažky ze zeleného čaje, rýže a slunečnicových semínek
- vyrábí se v jednom odstínu
- balení má 40g

více informací zde


Cena 18,79€ 



Co se mi na BB krému líbí:

- jako vždy si cením praktického dávkování s pumpičkou (dávkuje opravdu i pidi množství krému)
- konzistence je příjemně krémová, takže pleťový krém můžu s klidem vynechat
- neslévá se do vrásek ani drobných linek, nezalézá do pórů
- vydrží na pleti celý den, netvoří mapy, nezdůrazňuje sušší místa
- pleť lehce rozjasní, ale zároveň se neleskne nepřirozeně
- krycí schopnost je střední, pleť hezky sjednotí, ale větší nedokonalosti skrýt nedokáže
- má příjemnou decentní parfemaci
- ač se prodává jen jedno barevné provedení, tak si myslím, že mi barva sedla skvěle (je prostě béžová, ani žlutá nebo našedlá)

Jako malé mínus bych mohla brát, že je balení docela robustní a trošičku těžší, takže v kabelce bych ho s sebou asi netahala, ale na druhou stranu na kvalitu produktu to nemá žádný vliv, takže je to spíš jen takový postřeh. Barevný tón pleti sjednotí pěkně, ale neočekávejte, že by vám zakryl nějaké výraznější nedostatky.






A teď pár fotek krabičky ze všech úhlů :)







Složení krému:



Nemůžu jinak, že vám tento BB krém doporučit, protože já osobně jsem s ním vážně moc spokojená. I když jsem se bála, že se díky jeho krémové konzistenci moje pleť bude lesknout, tak se nic takového nestalo a nemusíte se bát, že dopadnete jako po použití rádobybbkrému od Garnieru :) Navíc se mi líbí, jak krásně sjednotí barevný tón pleti, pleť je krásně rozzářená a pěkná na pohled. S klidem vyhoďte všechny drogerkové BBčka a pořiďte si jedno pravé a kvalitní a uvidíte, že nebudete litovat :) Vážně jsem mile překvapená a pokud váháte, který z asijských BB krémů si třeba vybrat, vyzkoušejte určitě vzoreček tohoto. S klidem nahradí i make-up a ode mě má tenhle růžový krasavec plný počet bodů :)

Máte s tímto BB krémem někdo osobní zkušenost? Případně máte rády jiný krém této značky?


PS: děkuji zastoupení e-shopu BB Cream Shop za poskytnutí krému k recenzi. Prezentuji své názory a zkušenosti, za které mě nikdo neuplatil :)

30 komentářů:

  1. tak subjektívne je podľa teba lepšia Missha alebo Skin 79? mne Missha dochádza, tak neviem, či staviť na istotu alebo ísť do Skin-u...

    OdpovědětVymazat
  2. A uplne nejlip udelate, kdyz si ho za polovicni cenu koupite na ebayi :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten obal je úžasný, ale do BB cremu nepůjdu...na to mám moc špatnou pleť :/

    OdpovědětVymazat
  4. Absolutní souhlas se Sabinou, ty ceny u nás jsou směšný :/

    http://kocicizivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ja som skusala Lioele, Misshu, ale tento mi vyhovuje najviac.
    Pisala som o nich aj recenzie:
    nochokestroke.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám od Skin 79 VIP GOLD Collection a jsem s ním moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, super, ze nezalieza do vrasok, toho mam uz akurat tak dost a co sa tyka tohto aspektu, tak som zatial nemala dobru skusenost s ani jednym BBckom :-/, asi teda skusim toto :-).
    Inak, mozno sa mi to len zda, ale na tej fotke, kde je ruka, tak mam dojem, ze to trosku supinkuje, mozes sa prosim vyjadrit k tomuto? Dakujem :-).

    --> GIVEAWAY.

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám od Skin79 BB cream Snail Nutrition, který obsahuje mimo jiné 45% šnečího slizu. Musím říct, že to hezky zklidňuje pleť a trošku hojí atopický ekzém (na obličeji, bohužel). Úplně ho nevyléčí, ale rozhodně pak postižená kůže vypadá líp a ještě krém pěkně kryje, takže můžu vylézt mezi lidi.
    Chápu, že někomu sednout nemusí, ekzémy si někdy žijí vlastním životem, ale doporučuju vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  9. B: těžko říct, já jsem s oběma moc spokojená. Tenhle mi možná o chlup víc sednul odstínem, Missha je mnohem světlejší a tento je víc krémový a pleť víc rozzáří, Missha je pak spíš víc matná :) Ale někdy příště bude ještě jedna recenze na další Misshu :)

    Sabina: to je taky možnost a dodávám: s rozvahou vybrat prodejce, aby si člověk, byť levně, nekoupil fake :)

    Jaycee: jsou i spešl BBčka, která pleť léčí a jsou vnodné i pro pleť s akné :) např.http://www.bbcreamshop.sk/product/62/skin79_dream_girls_bb_cream#.UHvQnG8xrSl

    Veve: jsem asi slepá, ale šupinky nevidím a ani mi je na obličeji krém netvořil, takže v tomhle ohledu nemám problém :)

    OdpovědětVymazat
  10. Musím jedině souhlasit, já mám sice jen 5g vzoreček,ale je super, jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
  11. na zimu bych možná doporučila spíš ten zlatý, ale i tenhle je samozřejmě super, jako většina od skin79

    akorát k tomu složení bych měla výhrady - "obsahuje téměř výhradně přírodní složky" - to ani smykem ;), půlka je sice příroda, ale druhá půlka je čistokrevně chemková, a to dost ;)

    jinak k cenám na eshopu souhlasím s komentáři viz výše, je to směšně předražené - chápu, že si chtějí udělat reklamu na blozích (bude od nich recenzovat např. i Boo), ale s takovouhle cenovou politikou to může mít jen velmi krátkodobý úspěch, protože právě na blozích nejsou čtenáři blbci a mají o cenách čehokoli na netu dost široký přehled (uspět by mohli spíš u nějaké cílové skupiny, která po netech zas až tak nelozí a objednávat v zahraničí se jí nechce)

    OdpovědětVymazat
  12. Já ho měla ve vzorku v takové sadě a co mě nejvíc vždy na těch bb překvapí, jak po chvilce krásně splynou s pletí. Já jsem přece jen tmavší a stejně se tak neuvěřitelně přizpůsobí.. sice teda jak který, ale tenhle zrovna jako jooo :))

    OdpovědětVymazat
  13. Moora: já to beru tak, že napíšu svůj názor, nafotím co nejvíc fotek a je už každém, kde si co koupí :) uvádím odkaz na eshop, protože jsem od nich bb dostala, ale samozřejmě nebudu nikomu bulíkovat, že je to jediná možnost, kde krémy nakoupit :) budu ráda, když budou pro někoho užitečné fotky a vyvaruje se tak např. koupě faku :) btw. a to složení - je to informace ze stránek, já si to nevymyslela :)

    Markvitka: musím souhlasit, nevěřila bych, že jeden odstín bude tak univerzální, ale sedl mi dokonale, jak druhá pleť :)

    OdpovědětVymazat
  14. Chtělo by to přidat fotky na obličeji, z čárky na ruce a složení v korejštině člověk moc nepozná. Popis vlastností je taky subjektivní, co jednomu připadá svěží, rozzářený a pěkný zdá se druhýmu nesnesitelně lesklý (občas žasnu, co některý slečny považují za pěkný efekt řasenky) atd.

    OdpovědětVymazat
  15. A pro někoho s tmavší pletí bys doporučila jaký? :)

    OdpovědětVymazat
  16. měla jsem vzorečky, byl fajn, ale trošku mi zvýrazňoval sušší místa, tak stále nevím,jestli do něj investovat nebo raději hledat dál.

    OdpovědětVymazat
  17. Aailyyn: chtěla jsem fotit i obličej, ale nepřálo mi světlo bohužel, rozdíl byl vidět hlavně na ruce. samozřejmě to každému můžu připadat jiné, proto je nejlepší vyzkoušet vzoreček na sobě a sám to posoudit :)

    ShoesManiac: Markvitka výše v komentářích psala, že je tmavší a tento se na ní dobře přizpůsobil. Jinak třeba Missha prodává několik barevných variant, tak třeba i od nich vyzkoušet vzoreček :)

    OdpovědětVymazat
  18. já mám VIP gold a musíme přiznat, že až teď jsem si našla v čem se jednotlivé barvy liší - a vzhledem k mé leti bych asi měla použít růžový BB... nevadí

    každopádně tím, že gold je pro suchou pleť (kterou až tak úplně nemám), tak mám pocit, že se mi něm občas dělají pupínky... i kddyž, kdoví, jetli za to může on, že?

    jinak se ale přidávám ke skupině spokojených zákaznic - hned po nanesení jsem jak po krému - mastná, že bych mohla prasátka házet, ale po chviličce voilá, nádherná pleť!! a můžu doporučit i nákup přes e-bay...

    OdpovědětVymazat
  19. Jasně, každá pleť se chová jinak, ale alespoň kvůli přibližnýmu odstínu, lesku a matu a maskovitosti/přirozenosti. Každý máme v tomhle ty hranice jinde. Někdo si pochvaluje, jak to hezky sice kryje, ale pokud už vidím, že to vypadá nepřirozeně, radši krytí osobně oželím.

    OdpovědětVymazat
  20. S tímhle zkušenost nemám, ale líbí se mi růžové balení :-)
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. tento krém se mi moc zamlouvá, jen ta cena se mi vůbec nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  22. Teda Rendy, ty mi dáváš, taková pěkná recenze, že mám pocit, že ho opravdu nutně potřebuji! Rozhoduji se mezi tímhle, Lioele a ještě tím gold od skin79. Jen si nejsem jistá, jak by mi vyhovoval barevně, jsem poslední dobou strašně bledá a tenhle mi přijde, že úplně světlounký nebude... Jinak ta cena je trochu vyšší, ale pořád lepší než si na ebay koupit fake.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento BB krém som kupovala za cca 25 € a som neskutočne spokojná, že som do neho investovala peniaze :) Je úplne výborný, vyhovuje mi úplne všetkým, make-upy už nepotrebujem :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zdravím, nemáte prosím někdo tip na solidního prodejce tohoto krému na ebay? děkuju Kristýna

    OdpovědětVymazat
  26. Oproti Misshe mi přijde, že méně kryje a dlouho trvá, než se přizpůsobí

    OdpovědětVymazat
  27. já mám taky od Skin79 ale ten fialový Dream girls. Používám ho už někdy od konce června, pořád nedochází a jsem s ním strašně spokojená. v létě byl super, že nezatěžoval, ale láká mě ho prostě používat dál i v zimě, protože kryje lehce až středně jako make-up a prostě necítím, že na obličeji něco mám..a i kamarádky se mě ptaly,co to používám, že mám pleť krásně sjednocenou :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)