středa 3. října 2012

Rozhovor s tvůrci Lady Boxu


Dneska jsem si pro vás připravila trochu netradičně rozhovor a rovnou s tvůrci Lady Boxu. Posledních několik týdnů je jeho uvedení velice diskutované téma, které vyvolává spoustu otázek. Snažila jsem se dát dohromady ty, které mě osobně nejvíc zajímaly a zeptala se tvůrců. Doufám, že pro vás bude rozhovor přínosný a odpoví třeba na některé vaše otázky. Pokud budete mít nějakou další otázku, která by vás zajímala, nebojte se jí do komentářů napsat. Některé z nich vyberu a dodatečně tvůrcům ještě pošlu, aby vám na ně odpověděli :) Dneska to bude trošku delší, tak si vezměte něco dobrého na zub nebo něco k pití a můžete se začíst :)



Na úvod by se hodilo malé představení týmu, který pro nás LB připravuje:

Ladybox tým se skládá ze čtyř osob a také využívá firmy Fresh services, která vytvořila web a neúnavně ho dnem i nocí vylepšuje na základě cenných připomínek jak od vás tak od týmu LB.  


Honza – 26 let, neúnavný pracant, založil a vede  Ladybox a neustále vymýšlí, jak službu rozvíjet a vylepšovat. Zkušenosti nabral během pěti let svého vlastního podnikání v jiných oblastech. Jeho motto zní „Co můžeš odložit na zítřek, udělej ještě dnes“.

Jitka – 26 let, pět let praxe v marketingu, stará se o část komunikace se zákazníky, správu webu, objednávek a rozesílání LB do ČR. Práci pro Ladybox prokládá péčí o tříletého syna.

Lady – ? let, tajemná spolupracovnice známá velké části z vás z jiných oblastí. Naše kosmetická expertka, píše články do sekce Magazín, pomáhá s výběrem produktů, často s vámi komunikuje na FB.

Bára – 29 let, mnoho let zkušeností s e-shopy.  Spravuje Ladybox Obchod, vyřizuje objednávky a stará se o zasílání LB na Slovensko.

Na otázky odpovídá zakladatel LB Honza:

Kdy poprvé vznikl nápad vytvořit krabičku krásy a jak dlouho na tomto projektu již pracujete? 
Nápad vytvořit český beauty box mne napadl v létě 2011 při hledání nových podnikatelských příležitostí. Nešlo si nevšimnout úspěchu Birchboxu a následných podobných služeb. Práce na projektu započaly v srpnu 2011, původně měl Ladybox vzniknout již na podzim 2011. Bohužel z  nedostatku času byl projekt odložen a úsilí na něm  jsme obnovili na jaře tohoto roku. Od té doby na Ladyboxu pilně pracujeme. Za na první dojem jednoduchým konceptem, “Zabal kosmetiku do krabičky a rozešli lidem”, se ve skutečnosti skrývá mnoho neviditelné práce a řešení.

Všechny Lady Boxy jsou již odeslány, napsána byla spousta recenzí  a reakce majitelek boxů jste si také už mohli přečíst, jak nyní hodnotíte zářijové vydání?
V tuto chvíli odesíláme ještě objednávky na Slovensko, které nebylo v našich silách rozeslat zároveň  s těmi českými. Pro velký zájem jsme rozesílání do SR přidali těsně před zářijovým vydáním, původně mělo být umožněno až v říjnu.
Většinu z  reakcí na druhý (zářijový) Ladybox máme přečtenou a děkujeme za každou z nich, jsou to pro nás cenné informace a bereme je v potaz při udávání směru, kterým se bude služba v budoucnu ubírat. Byť mnoho mušek není vychytaných a vždy je co vylepšovat, první masivní vydání vyhodnocujeme jako úspěšné, resp. splnilo naše cíle. Značka Ladybox je nyní v povědomí těch správných lidí (vás zákaznic :). Všechny kusy byly vyprodány velmi rychle (vyšlo několik stovek kusů, které byly nakonec zamluveny ještě před vydáním), zájem předčil naše očekávání a koncept se začíná ukazovat jako životaschopný. Což není předem jisté, i přes různé odhady, první srpnový Ladybox a podrobný business plán je vždy klíčovým momentem až v konfrontaci se skutečnými zákazníky s produktem. Koncept Ladyboxu je víceméně stanoven a nyní ho budeme  jen dolaďovat.
Nelze se strefit do vkusu všech zájemkyň, celkově byl Ladybox ale přijat velmi kladně. Jak svým balením, tak obsahem. Jistě, budeme na základě zpětné vazby od zákaznic vkládat více dekorativní kosmetiky, sem tam něco upravovat, hrát si s počtem a typem umístěných produktů, ladit typy propagace značek a podobně. Základ Ladyboxu je ale nyní pevně stanoven a zásadní rozhodnutí přijata. Nápadů máme mnoho. Klíčové pro úspěch služby je ale přijetí a prodej u zákaznic a ochota kosmetických firem poskytovat produkty do Ladyboxu výměnou za propagaci. Tato propagace není jen na nás, ale na každé naší zákaznici. Pokud značky uvidí, že je pro ně spolupráce s Ladyboxem přínosná a vyplatí se jim, jsem si jist, že vám budeme schopni každý měsíc poskytovat službu té nejlepší kvality a produkty, které budete s radostí poznávat a poté kupovat v Ladybox Obchodu.

Spoustu čtenářek by jistě zajímalo, jak to bylo se srpnovým vydáním, které nebylo masivně rozesílané. Co obsahovalo a kdo vlastně první boxy zkoušel?
Srpnové vydání naší služby vyšlo kolem 20.8. a zkoušeli ho jak naši známí a kamarádky kamarádek, tak reálné zákaznice, které jsme ale poprosili o diskrétnost :) Toto vydání LB bylo omezené  jen na  60 kusů a záměrně jsme ho moc nepropagovali, protože v případě, že se setká s úspěchem, což v té době šlo pouze odhadovat, jsme nechtěli aby došlo k situaci, že budeme moci uspokojit jen pár zákaznic a zbytek odejde s nepořízenou. Mně jako zákazníkovi by se toto nelíbilo. Na základě kladného přijetí  jsme poté stanovili počet pro září na několik stovek kusů. Nakonec se ani tak na všechny nedostalo, ale rozdíl nebyl zdaleka tak velký, jako kdybychom měli k dispozici pouhých 60 kusů.  Příští vydání bude značně navýšeno tak, že by se mělo dostat na všechny, minimálně by se Ladybox neměl vyprodat okamžitě ale po nějakou dobu vydržet v nabídce :)
Vydání obsahovalo cca pět vzorků ve velikosti 10-25ml a jedno plné vydání. Jediné co nemohu prozradit je, o jaké značky se jednalo. Jsme vázáni mlčenlivostí se spolupracujícími firmami, jejichž většina produktů se  objeví v některém z příštích LB J:)Skladba produktů byla: krém na obličej, tělové máslo, lak na nehty, parfém, sprchový gel a šampon na vlasy.

Je známo, že zářijové vydání LB zkoušely i blogerky. Jak je to s rozdáváním boxů zdarma k recenzi a jakou plánujete do budoucna spolupráci s kosmetickými blogy?
V tomto směru jsme si na sebe trochu upletli bič :) Na našem webu, který běží již dva měsíce, jsme
umístili nabídku, že věnujeme Ladybox zdarma těm, kteří se o něj přihlásí a současně jsou blogerkou,
redaktorkou, videorecenzentkou, nebo obecně z médií. To, že se ozvalo opravdu velké množství
zájemkyň nás nesmírně potěšilo, na druhou stranu jsme museli dostát svému slibu dodat jedno balení
zdarma, a tak také děláme. Některé zájemkyně dostaly LB v září, některé LB dostanou až příští měsíc. Rozdělili jsme zájemkyně takto na dvě části, protože jako nutnou podmínku jsme měli stanoveno, že naprostá většina kusů musí jít přímo k zákaznicím. Celkově jsme za tento zájem rádi a rozhodně ho nelitujeme.
Pouze bych rád zdůraznil, že neexistují žádné spolupráce nebo dohody ve smyslu, že budeme bloggerkám LB do budoucna dodávat. Každý si ho bude muset koupit sám. Tento krok byl pouze přirozeným, a v podnikání běžným  způsobem, jak Ladybox dostat k takzvaným early adopters, což ve výsledku znamená důležitou zpětnou vazbu na naší službu. Tato vazba je poskytována také „klasickými“ zákazníky, tam se jedná ale o něco trochu jiného.  Rovněž jsme nikomu za zrecenzování Ladyboxu nezaplatili, a ani do budoucna tak nebudeme činit.

Podle jakých kritérií jste vybírali dodavatele a proč jste vybrali zrovna tyto značky?
Kritérium pro vybrání dodavatele je pro nás v podstatě jen jedno, a to, že produkt musí být pro zákazníky zajímavý nebo něčím přínosný. Z toho vyplývá, že musí být kvalitní. Nečekejte žádné ultralevné značky. Ta zajímavost může znamenat novinku na trhu (Garnier BB cream), neznámou ale velmi kvalitní značku, která si dle nás zaslouží větší pozornost (např. Pure Fiji, která je ze značek v zářijovém LB nejméně známá a reakce nejen na ní jsou skvělé), domácí a přírodní kosmetiku (Nobilis Tilia), kvalitní osvědčenou firmu (Sebamed), nebo produkt kvalitativně o několik tříd výš než je jeho skutečná cena (lak na nehty Color Club), případně něco, co nikdo nečeká, ale je cíleno na stejnou cílovou skupinu zákaznic (snídaňová směs Iswari). Nikdy není možné se strefit do vkusu všem, koneckonců koncept Ladyboxu počíta s překvapením a tím, že pro část zákaznic jsou umístěné produkty nové, k otestování, aniž by si musely naslepo kupovat drahé plné balení.

Nemyslíte si, že zařazení BB krému Garnier do LB byl velký krok vedle? Obecně to není příliš populární produkt a jestli bylo něco kritizováno, tak právě to, že majitelky LB našly tento krém ve své krabičce.
Velmi diskutované téma :) Záleží na úhlu pohledu. Jedná se o produkt, který byl letos uveden na trh a velká část zákaznic a s ním zatím nebyla seznámena a chtěla ho vyzkoušet. Garnier BB cream polupární je, během prvních několika měsíců se ho prodalo přes milion kusů a v České republice se za tři měsíce stal nejprodávanějším krémem. Jak už to tak bývá u All-in-one produktů, produkt nemůže sednout všem. Pro jednoho je světlý, pro druhého tmavý, někomu nevoní, atd. To se ale stává s čímkoli. Produkt měl kampaň v televizích a ze všech umístěných produktů byl jednoznačně nejznámější a od největší značky. Tím pádem na sebe strhl i největší pozornost, a jeho hodnocení jsou nejvíce slyšet. Četli jsme na něj jak pozitivní, tak negativní reakce. Každému na něm přijde dobré nebo špatné něco jiného. Současně dostáváme spousty hodnocení od zákaznic po e-mailu, na FB a někdo dokonce volá (a proč ne?). O tom ale Ladybox je, vyzkoušet něco nového, diskutovaného, udělat si vlastní názor.

Plánujete v budoucnu do boxů dávat i luxusnější značky kosmetiky? Přece jen produkty, které si každá z nás může koupit v drogerii nejsou tak lákavé.
Zcela jistě ano. Ideální poměr luxusní kosmetiky pro zákaznice se během pár měsíců vyprofiluje. V tomto ohledu doporučuji sledovat nacházející vydání Ladyboxu, kde v tuto chvíli jsou dvě výrazně drahé značky :) My na druhou stranu nemůžeme umisťovat zase moc značek, kde plný produkt stojí nad 1 000 Kč. Koncept LB je o tom, produkty nejen vyzkoušet, ale následně kupovat a mít většinu produktů v této cenové hladině by dle nás nebylo přijato dobře. Takže nejdražší luxusní značky zcela jistě ANO, ale jen do jisté míry. Sehnat velmi drahé značky je také těžší a firmy nám jen tak nedají produkty za několik set tisíc korun bez nějaké zkušenosti s námi. Toto ale platí pro libovolnou značku – ne všichni si uvědomují, že dát například jeden, či dva tisíce produktů do Ladyboxu není pro značku levná záležitost. U vzorků by se při tomto množství jednalo o částky kolem 50 000 - 130 000 Kč, u plných produktů od 150 000 Kč až do jednoho milionu Kč a to jsou ceny pro firmy nákladové, nikoli koncové ceny pro zákazníky.

Dočkáme se v LB i dekorativní kosmetiky?
Určitě :) Doporučuji sledovat již přístí Ladybox, který si může kdokoliv (žádné objednací kódy již nejsou třeba) objednávat na www.ladybox.cz od 10.10. od 10 hodin. Tento třetí Ladybox poté budeme rozesílat všem najednou 29.10. Velmi rád bych prozradil o jaké značky se jedná, ale to by nebylo překvapením o které u tohoto konceptu jde . Mohu ale odhalit, že to není pouze jeden produkt z dekorativní kosmetiky. Koneckonců Color Club lak na nehty ze zářijového Ladyboxu je také dekorativní kosmetika.

Tajemství krabiček krásy je sice neprozrazovat dopředu jaké značky se v nich objeví, ale i tak se zeptám, jestli nám prozradíte, na jaké značky se můžeme do budoucna těšit?
Toto téma je také velmi žhavé mezi zákaznicemi. Spíše se k němu vyjadřují ty, pro které je koncept krabiček krásy novinkou. Což je ale naprosto v pořádku a jakmile všichni uvidí, že platit za něco, u čeho v podstatě neznám předem obsah není v tomto případě problém ani bláznovství, tak jsme si jisti že i toto téma bude kladně všemi přijato. Již nyní jsou pro předem neznámý obsah (s výjimkou cca jednoho produktu)  čtyři z pěti zákaznic, viz. naše  anketa na našem Facebooku - www.facebook.com/ladyboxCR .
Tímto bych rád odhalil dvě značky z nadcházejícího Ladyboxu.
První je Dermalogica (www.dermalogica.cz a www.facebook.com/pages/Dermalogica-CzSk/171175949634812?ref=ts&fref=ts ) kterou jsme již naznačili  na Facebooku. S touto luxusní značkou jsme domluveni již od srpna. V Ladyboxu bude ale až nyní, protože jsme přesvědčeni, že si zaslouží být v krabičce, která má podstatně víc vydání než ty předchozí a dostane se tak k daleko více zákaznicím.
Druhou je zejména v Anglii oblíbená značka celebrit NIP+FAB (www.nipfab.cz a www.facebook.com/nipfab.cz ), která před pár měsíci vstoupila na český trh a my jsme nadšeni tím, že vám ji můžeme představit. Tato rychle rostoucí značka, kterou si oblíbily celebrity jako například Julia Roberts, Jennifer Anniston či Kelly Rowland, je čím dál tím oblíbenější a my jsme přesvědčeni, že tomu tak bude i u nás v České republice.

Jak reagujete na častý názor, že vaše propagace je masivní a na někoho působí až trochu otravně? Některé slečny vám vyčítají zavedení objednacích kódů a celkové napínání  (např.že nechcete prozradit dopředu značky produktů)
Vezmu to postupně :)
“Masivní” propagace – docela nás těší, že je to tak vnímáno. Jediné, co jsme udělali, bylo, že jsme dva měsíce zpět spustili náš web a k tomu vytvořili Facebook stránku a na té komunikovali s fanoušky. Také jsme v e-mailu po registraci na webu zmínili, že by nás potěšilo, pokud se o nás někde napíše. Napsalo o nás několik desítek blogů a je pravda, že jsme na Facebooku někdy spíše naznačovali než sdělovali fakta. Uspořádali jsme tři soutěže o první LB a to je asi tak vše. Propagace v tomto rozsahu nám přijde jako vhodná a přiměřená. Samozřejmě lze věc dělat i opačně, ani jeden postup není ten “správný”, protože univerzálně správný postup neexistuje :)
Objednací kódy – toto má zcela jasný důvod. Jak jsme od začátku avizovali, nějakým způsobem jsme chtěli odměnit ty, kteří se nebáli svěřit nám svoji e-mailovou adresu v době, kdy jsme na webu měli jen pár vět. Tato odměna byla přednostní objednávka, která se vyřešila pomocí objednacích kódů. Tímto nám posloužily a od 10.10.od 10 hodin, kdy půjde objednat další Ladybox, již nejsou třeba. LB může objednat naprosto každý.

Věděli jste dlouho dopředu o své konkurenci nebo vás překvapila? Nebojíte se, že v budoucnu nebude na trhu místo pro 3 krabičky krásy?
Věděli a nepřekvapila :) V podstatě od začátku víme jak o boxu, který přišel cca měsíc po nás, tak o jiném, který se teprve chystá. První sice může být jen jeden (loňský propadák LBB nepočítáme, protože to nemělo s konceptem beauty boxu nic moc společného z mnoha důvodů), ale jako naši výhodu to nevnímáme. Obecně je konkurence pro trh jedině dobrá, prospívá všem a my jí nepřejeme nic špatného.
Kolik krabiček krásy tu ve finále bude, není možné stanovit, my s nějakým počtem však počítáme a jsme na to připraveni. Soustředíme se na sebe, na zákazníky současné i budoucí a na budování vztahu s nimi. Je slušné se ke konkurenci příliš nevyjadřovat, proto jen takto stručně.

Kdy se dočkáme personalizovaných boxů? Od kterého vydání bude brán zřetel na vyplněný dotazník s naším věkem i typem pleti?
Již od příštího. U srpnového a zářijového tato personalizace nešla uskutečnit, protože jsme od zákaznic ještě neměli vyplněné informace. Nyní už je máme pro všechny registrované na našem webu a zrovna v těchto dnech ladíme odstín jednoho dekorativního produktu :) Některé produkty personalizované nebudou, protože jsou vhodné pro všechny, ale např. barva stínů, rtěnky, anti-age pro věk 30+ atd, s tím počítáme a budeme dle těchto kritérií box personalizovat. Je to něco, o co mají zákaznice zájem a hlavně je to logická alternativa při uplatňování konceptu Ladybox.

Jaký je koncept LB? Chcete zařazovat do boxů např.přírodní kosmetiku či sázet na méně známé značky? Nebo bude každý LB naprosto odlišný a nemá žádný jednotící prvek?
Co se týká konceptu a zařazování značek, odkáži na předchozí odpovědi. K jednotícímu prvku – ano, s tím počítáme. Nebude to vždy a tímto prvkem může být třeba roční období, či funkce produktů (hydratace…), ale i jiné věci.


Kdo si myslíte, že je vaše cílová skupina?
 V tuto chvíli jsou to ženy ve věku 15-40 let, které se starají o svůj zevnějšek, zajímají se alespoň okrajově o kosmetiku a mají rády překvapení a dárky, což je velmi rozáhlá skupina. Postupně skupinu rozdělujeme do menších segmentů na základě např. odpovědí z dotazníku.

Kde vidíte Lady Box za rok?
Za rok bychom s Vámi rádi dělali rozhovor, ve kterém se nás budete ptát, kde se vidíme za rok :) Ne, vážně, my chceme aby Ladybox byla služba, která je zákaznicemi vnímaná jako velmi přínosná, jako jejich pomocník při navigací světem kosmetiky, jako prostředek k otestování nepoznaných produktů a jejich následné koupi. Kosmetickými značkami chceme být vnímány jako partner, kterému se vyplatí svěřit produkty, o čemž do velké míry rozhodujete vy. Rádi bychom se za rok za sebou ohlédli a pocitem, že jsme udělali maximum a brali ohled na veškeré připomínky zákaznic. Věříme, že se budete z Layboxu každý měsíc těšit jako třeba z narozeninového dárku a nedočkavě ho vybalovat. Největší pocta pro nás a současně náš cíl je, abyste koncem každého měsíce vyhlíželi pošťáka, zdali už náhodou nenese váš osobní Ladybox :)


Děkuji za rozhovor!

Já také moc děkuji za rozhovor jeho tvůrcům a hlavně Honzovi, který si našel čas a na mé otázky odpověděl. Novinářka ze mě asi nikdy nebude, tak na to berte prosím ohled :) Těším se na vaše ohlasy a případné otázky, které byste chtěly zodpovědět od tvůrců.

PS: co říkáte na značky, které se mají v příštím vydání objevit? :)



35 komentářů:

  1. Moc děkuji Rendy za tenhle rozhovor! Je fajn si přečíst o Ladyboxu také z jiného úhlu!

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní článek. Na říjnový boxík se těším ještě víc ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, moc diky za clanek, spousta zajimavych veci :))).

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Moc hezký rozhovor :)).

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek, ráda jsem si ho celý přečetla!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, zajímavý rozhovor. Jen bych podotkla, že vyčítat masovou medializaci může jenom někdo, kdo nemá o podnikání ani páru:)
    Jinak mě rozhovor docela navnadil koupit další várku:)Těším se.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za rozhovor, teď to všechno vidím úplně jinak:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Takže když jsem si zatrhla, že se nelíčím, znamená to, že mi stejně nacpou dekorativku? To bych teda byla dost nerada, z boxu hodlám mít radost pro sebe, ne všechno rozdat. Už jsem jim psala na FB, tak uvidím, jaký k tomu budou mít postoj.

    OdpovědětVymazat
  9. rozhovor je moc hezký, myslím že jsi položila ty pravé otázky a že všem teď bude plno věcí daleko jasnější :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem moc ráda, že se vám rozhovor líbí :)

    Jitka: to je určitě zajímavá otázka, na kterou bych taky ráda znala odpověď :) tak se pak tvůrců zeptáme.

    OdpovědětVymazat
  11. Nech na hlavě. Rozhovor si zvládla skvěle a já se dozvěděla v podstatě vše, co mě okolo LB zajímalo. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je opravdu skvělý nápad na článek! Značky vítám, obě mě hodně zajímají. Ladybox asi příští měsíc objednám :).

    OdpovědětVymazat
  13. Vážně skvělé, takový článek je dost originální! a odpovědi mě potěšily, jsem zy ně ráda! Doufám, že se ladyboxu bude dařit!

    OdpovědětVymazat
  14. Takže na FB mi k dotazu, jak to hodlají dělat u těch, co si zaškrtly (úmyslně píšu ypsilon), že derorativku nepoužívají, mi odpověděli:
    "Dobrý den Jitko, toto řešíme, ještě přesně nevíme jak to bude řešeno."

    Oceňuji, že mě neodbyli nějakou frází a podle všeho mají tendenci toto řešit. Bylo by to fajn, kdyby pro nás nelíčící se dokázali také udělat smysluplnou krabičku. Mohli by do ní třebas dívat vzorky vlasové kosmetiky, to by bylo super!!

    OdpovědětVymazat
  15. výborný nápad :)

    mně by akorát zajímalo, jak o je myšleno to "Lady znáte z jiných oblastí" - z jakých jako? :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Překvapilo mě, že jyou tam takhle mladí lidé :) A moc pěknej článek!

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý rozhovor, alespoň jsem se zase dozvěděla o něco víc :). Nevíš jestli je možné si objednat jen nějaký LB, např., že budu chtít jen říjen a prosinec nebo to bude předplacené na každý měsíc dokud například nezruším objednávky ? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moora: zeptáme se :)

    eL: děkuji :) já myslím, že pokud si vyloženě nepředplatíš třeba půlroční odběr, že si musíš každý box objednávat zvlášť a vybíráš si sama :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super rozhovor :) Moc se ti povedl. Doufám, že takovýhle rozhovor nevidíme u tebe na blogu naposledy :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek, měla si skvělý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  21. Bezvadný nápad tenhle rozhovor! Jak už tu někdo napsal ... mám chuť si objednat další boxík po tomhle rozhovoru :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Super, konečně LadyBox trochu jinak :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy, ten rozhovor je super nápad, je fajn Ladybox vidět z trochu jiného úhlu:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tyjo perfektní rozhovor a podle mě jsi šikovná novinářka...dozvěděla jsem se odpovědi na spoustu otázek, které mě o LB zajímaly. Ze zvědavosti jsem si objednala říjnovej senzabox, ale myslím, že i u tohoto si říjnovou edici určitě objednám :)

    OdpovědětVymazat
  25. Výborný rozhovor. Rendy chci se zeptat, dělám projekt na marketing do školy a ráda bych zmínila právě zavádění LB. Mohla bych použít tvůj rozhovor s uvedením zdroje ?

    OdpovědětVymazat
  26. Chiarlotte: moc mě těší, že má rozhovor takový ohlas :) určitě se nebráním tomu ještě někdy nějaký udělat, když bude zajímavá příležitost :)

    Já si říjnovou edici také objednám, mě hrozně zajímá ta kosmetika NIP+FAB. Zatím jsem o ní neslyšela a co jsem se dívala na webovky, tak se mi líbí :)

    Bezega: budu ráda, když rozhovor poslouží i ke školním účelům :) nemám s tím problém a věřím, že zdroj uvedeš a nijak ho nezapřeš :) Kdybys mi pak chtěla poslat celou práci, budu moc ráda a ráda se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  27. Díky tomuto článku vůbec neváhám, jestli si příště objednám, je naprosto jasné, že ano :)! Velmi mě článek potěšil :).

    OdpovědětVymazat
  28. Výborný nápad na článek! Hodne me překvapilo, že jsou v týmu samí mlaďoši ;))

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkné čtení. Jsem původně článek otevřela, že jen proletím očima, o čem to vlastně celý ten Ladybox je... ale nakonec jsem to přečetla celé a odpovědi mi přijdou tuze sympatické :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tenhle rozhovor mě hodně potěšil. Byla jsem zvědavá jak bude sama společnost reagovat na svůj úspěch/neuspěch a kritiky z vydání prvního LB. Fajn počtení, takže děkuji. Veronika

    OdpovědětVymazat
  31. Nevěděla jsem že nipfab je v ČR, docela mě zaujalo jejich pistáciové tělvé máslo, které by mělo vonět jako milovaná Laura Mercier body souffle, která je nekřesťansky drahá. Takže úkol je jasný, ulovit box.

    Rozhovor je informativní a profesionální, taky jmi odpověděl na některé otázky, takže díky!

    OdpovědětVymazat
  32. Skvělý rozhovor, jsem ráda že tvůrci prozradili jaké značky budou v příštím Ladyboxu, o tajemství míň a o to víc se těším, protože značky mě zaujaly :))

    OdpovědětVymazat
  33. Perfektni rozhovor :) tenhle ladybox mam na zrecenzovani, tak jsem zvedava :) uz jen tyden! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)