neděle 7. října 2012

Parfém roku

Každý rok se vyhlašuje soutěž o parfém roku. Docela mě baví sledovat toto klání a přemýšlím, že letos bych se sama hlasování i účastnila. Nejsem akorát schopná vybrat jen jeden, který by mé srdce okouzlil nejvíce. Mám více favoritů a protože jsem zvědavá, zajímá mě, který parfém to letos vyhrál u vás? Samozřejmě z této nabídky, která je i v oficiálním klání :) Který z těchto krasavců je pro vás parfém roku?

O vaši přízeň se poperou:

1) Guerlain - La petite Robe Noir
2) YSL - Opium Vapeurs de parfum
3) Chloé - Love Eau Florale
4) Burberry - Body edt
5) Givenchy - Dahlia Noir
6) Versace - Vanitas
7) Lancome - La vie est belle

Z těchto vůní bych si nejspíš vybrala Chloé, Lancome, Burberry a překvapivě i Guerlain, protože dokázal neskutečnou věc - jejich první vůně, co snesu a nerozbolí mě hlava po prvním přičichnutí :) Navíc ten flakon se jim podle mě povedl snad nejvíc ze všech!


8) Kenzo - Madly
9) Mango - Lady Rebel Rock deluxe
10) Cacharel - Catch me
11) Benefit - Sasha
12) Jimmy Choo - Jimmy Choo edt.
13) Juicy Couture - Viva La juicy la fleur
14) Thierry Mugler - Alien Essence absolue

Z tohoto výběru je mi blízký jen Benefit a Thierry Mugler. Klasického Aliena miluju, ale novou verzi jsem ještě nestihla vyzkoušet, tak uvidíme. Jinak ve většina parfémů mimo mou mísu - Cacharel pro mě navždy bude jen parfém bohatýrských Rusek a když slyším slovo Kenzo, vybavím si neuvěřitelný puch jménem Kenzo Jungle, na kterou bych vydávala zbrojní pas :)
15) Diane von Furstenberg - Love
16) Zadig Voltaire - Tome 1 La Pureté
17) Swarovski - Fashion edition
18) Bvlgari - Mon jasmin Noir L ´eau exquise

Z tohoto výběru nemám ani jednoho favorita a ani jedna z těchto vůní mě nezaujala, ani se mi vzhledově nelíbí atd. :)
Do výběru na fotku se nevešly ještě dva kousky:
19) Gap - Established 1969
20) Yves Rocher - So Elixir Purple


Jsem vážně velice zvědavá, který z výše uvedených to mezi vámi vyhraje. Takže který a proč vlastně? Stačí vám jen líbivý obal nebo je pro vás rozhodující jen vůně? :)

24 komentářů:

  1. Suhlasim s tebou:) Mna najviac chytil za srdce La Vie Est Belle, pre krasnu ustrednu myslienku, z ktorej parfemy vznikol a potom urcite aj Guerlain :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také už jsem hlasovala :) Benefit je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  3. Mizérie a jedno velké zklamání za druhým... Nejvíce mě mrzí asi Guerlain, kterého mám ráda, ale Le petit robe noir až na krásný flakón nemá moc co nabídnout, rozhodně to není nic, co by bylo podobné tvorbě této značky ani původní verzi této vůně. Škoda. O Opiu ani nemluvím, to kolem původní verze ani nešlo a nechápu, proč má tedy její název. A jinak mě nic nezaujalo. Dělat limitky limitek a odnože dalších odnoží jako to dělá Chloé a teď i Bulgari je trošku zoufalé... Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já bych si neuměla vybrat jen ten jeden nej...Ale musím se přiznat,že jsem v tomhle velmi povrchní.Nejprve mě musí okouzlit flakón a pak teprve zkoumám,co je uvnitř.Samozřejmě pokud tam je něco nesnesitelného,tak ani překrásný design mě neukecá.Ale ten Guerlain si na flakonku dal fakt záležet;-P

    OdpovědětVymazat
  5. moj top je č.16, hneď som si ho aj kúpila hoci na moje prekvapenie je úplne z iného súdka ako moje zvyšné parfémy. hneď za ním nový Lancome.
    priznám sa, že parfémy si kupujem len podľa vôňe, resp. podľa značky, na flakóne mi nejako nezáleží, páčia s ami tie pekné, ale parfém je pre mňa o vôňi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě Chloe nebo Lancome..ale u mě doma to teď vyhrává Dior Jadore:)

    OdpovědětVymazat
  7. Burberry, anebo Chloé! Jedině! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Mě nejvíc voní Chloe a Guerlain :) Ty fakt můžu :D A navíc mají taky krásné obaly...

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že ani nevím jak všechny voní, ale z těch které jsem očichávala se mi nejvíc líbí Lancome, Kenzo a Juicy Couture :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně moje milovaná Chloe love a Jimmy Choo :D:) A ještě mi příjemně voněl i Lancome :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím, jak úplně všechny voní, ale za mě určitě Burberry Body! A nejdřív upřednostňují, zda mi vůně voní a pak až koukám na flakonek. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Chloé a nebo Burberry :) a samozřejmě mi záleží hlavně na vůni. když se člověk navoní a vyrazí ven, tak na něm obal vidět není, za to je cítit.. takže bych rozhodně nechtěla mít na sobě něco, co mi nevoní jen kvůli krásnému obalu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mne Mugler Alien essence absolute. Ale stejně u mne už několik let vede klasický Angel. A budu ho milovat až do smrti smrťoucí :)

    OdpovědětVymazat
  14. miluju Burberry Body a líbí se mi i Lancome, Chloé...

    OdpovědětVymazat
  15. tak Guerlain, to je jasný ;) i když zrovna Malé černé mě za srdce nechytily (ani jejich dvě předchozí verze), z toho zbytku to je pořád vítěz

    btw. Cacharel mě nikdy nenapadlo přirovnávat k Ruskám ;) měla jsem Amor Amor a je to moc pěkná sladká vanilková vůně, úplně neškodná
    to samé Jungle - krásná vůně evokující Vánoce, ale už ne neškodná, musí se s ní opatrně, protože v souladu s názvem má sílu jako slon .))

    OdpovědětVymazat
  16. Viva la Juicy, myslim, ze u nas jeste neni tolik znama, ale prijde mi to idealni vonavka pro mou vekovou kategorii. Ani tezka, ani moc svezi, ani moc sladka, proste ideal. Stalice me kabelky:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Moora: když jsem pracovala v Sephoře, pro Cacharel si chodily jen Rusky :) nikdy jsem neviděla, že by si pro něj přišel někdo jinej a já se přiznám, že ty vůně taky nemám ráda a jsou na mě strašně silné a to Rusko mi vážně evokují i tak :) A Jungle je pro mě stejně strašné jako Opium, takže kdyby mě chtěl někdo mučit, tak na mě stačí nastříkat jednu z těhle vůní a já bych pošla :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný článek. O této soutěži / klání slyším prvně a já bych teda nebyla schopná hlasovat. V tom množství parfému na trhu se ztrácím :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se moc líbí nová Lancome.Ale musím se zastat Cacharelu:)jako ruská mi přijde Anais Anais,ale Promesse je pro mě naprosto úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy :DDD ale musím říct, že Opium taky nemám ráda, nudně těžké

    s těma Ruskama zajímavý, taková preference by mě u nich nenapadla, Cacharel mi nikdy nepřišel nějak zvlášť vyčnívající, spíš dost okrajová značka, co skoro nikdo nezná

    OdpovědětVymazat
  21. Normálně bych volila Guerlain, ale LPRN - to je prostě nuda, nevědět to, tak to ani ke Guerlainu nezařadím.
    Pro mě je vítěz a překvapením roku Dahlia Noir ve verzi EDP, tu si snad budu přát pod stromeček. Dál musím očichat Aliena, ten mě bere snad v každé variantě, a souhlas s Plum kolem Juicy Couture - ty jejich nové vůně jsou všechny moc pěkné. Ve zbytku souhlasím s Verčou, je to nuda nuda šeď šeď šeď. Odnože a zase odnože. A ředění. A bez inovace.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  22. Me se libi ten Bulgari, ale je to tim, ze na me voni mydlove a to ja mam moc rada. Ten Guerlain nedam, citim tam anyz ci co a ten nesnasim, ale flakonek je kouzelny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)