čtvrtek 11. října 2012

Pár "krásných" tipů pro vás

Jak už jste si mohly přečíst, sraz blogerů s Biodermou se odehrával v make-up school Surface. Vizážistka Bára nám prozradila pár kosmetických triků a zajímavostí a protože jste se na ně ptaly, tak jsem vám je sepsala. Pro někoho to možná nebude nic nového, ale věřím, že se najde pár z vás, pro které to budou třeba nové nebo zajímavé informace :) Je to spíš takový miš maš, od každého trošku. Nebyla to celodenní přednáška ani vizážistický kurz. 




(web)


Make-up

- odstín make-up je nejlepší zkoušet na bradě (na ruce je odstín velice odlišný)
- většina středoevropanek má pleť do žluta (ty opravdu velice světlé "sněhurky" jsou ojedinělé a ten zbytek si to jen namlouvá). Proto nám často make-upy z drogerie svou barvou nesedí, protože jsou béžové až do růžova 

- před použitím by se měl make-up zahřát v dlaních - lépe se pak spojí s pokožkou (tento proces trvá až 30min, pak si make-up opravdu "sedne" a splyne s pletí). Tím tedy nechci říct, že se máte líčit takovou dobu, je to jen konstatování, jak dlouho to trvá :)
- make-up nezapomínat nanášet i na uši a přes hranu obličeje (na krk je lepší pro ztmavení použít pudr)
- výborný pro nanášení je beauty blender (růžová houbička níže), kterou se make-up nanáší snadno a díky špičce se dostanete i do všech záhybů. Jeho výhodou je, že do sebe nesaje make-up jako to dělají jiné houbičky a nemusíte se bát, že budete zbytečně plýtvat. Jako jediný ho u nás na trhu prodává právě Surface, ale můžete je sehnat samozřejmě třeba i na ebay.
- make-upy s pumpičkou jsou údajně zbytečně drahé, protože platíte za pumpičku (pro mě jsou ale praktické a na tenhle argument moc neslyším :)
- na make-upu by se nemělo šetřit (základ by měl být kvalitní). Kvalitní make-up ale nemusí stát tisíce a být od světoznámé značky
- pro make-up si zajděte do obchodů, které nabízejí kosmetiku i pro vizážisty (např. M.A.C nebo Inglot). Tam vám školený personál pomůže s výběrem odstínu lépe a nebude vám nutit značku, kterou potřebuje prodat, protože z toho má vyšší osobní ohodnocení :)



(web)

Korektor

- kruhy pod očima vám nejlépe zamaskuje oranžový korektor. Jak jsme se ale dozvěděly, podobné odstíny nehledejte v drogeriích, ale spíš u profesionálních značek (takže není oranžová jako oranžová :)
- přes něj pak aplikujte světlý béžový korektor 
- korektor po očima roztírejte až k nosu (jinak si vytvoříte vlastně světlé kruhy pod očima)
- na bradu a kolem rtů můžete dát korektoru trochu více (čím jsme starší, tím jsou tyto partie tmavší)
- když aplikujete korektor pod make-up, tak se pak lépe spojí a nebude působit tak nápadně

Pudr

- nejlepší je sypký pudr (lépe fixuje)
- nanáší se od středu obličeje do stran
- pokud máte problém s tím, že se po použití pudru zviditelní drobné chloupky na obličeji, zkuste použít olejový pudr (např. Alverde prý takový vyrábí)
- rýžové pudry naopak zase pleť hydratují
- nejlepší jsou jemně namleté pudry





(web)

Tvářenka

- jako univerzální odstíny jsou brány lososová a meruňková
- pokud si nejste jisté, kde začít s líčením tváří, tak si nahmatejte vrchol lícní kosti a odtud veďte tah směrem ke spánkům
- nejlepší štětce na tvářenku jsou spíš drobnější a trochu zkosené





(web)

Oční stíny

- Bára nám radila, ať na stínech určitě nešetříme
- kvalitní stíny jsou mnohem více pigmentované, stačí jich použít méně a tím pádem nám déle vydrží
- neřiďte se pravidly, že pokud máte hnědé oči, máte používat jen určité odstíny. Každé oči snesou jakoukoliv barvu, když se správně sladí 
- všem barvám očí sluší neutrální odstíny (každá barva může být teplá i studená, záleží na odstínu)
- v Evropě jsou spíš studené typy slečen
- základní líčení by mělo mít 3 odstíny (jako základ nějaký neutrální, do vnitřního koutku světlý a do záhybu víčka tmavší stín)
- líčit by se mělo hlavně horní víčko (spodní jen do 1/3)




                             (web)







Řasenka


- nejvíce záleží na kartáčku (vnitřek je u všech skoro stejný)
- při líčení je důležité "nacpat" kartáček co nejvíce ke kořínkům řas a poté řasenkou kmitat
- hned po otevření se řasenka začíná vlastně kazit (víc jak 6 měsíců jí nikdy nepoužívejte)
- kupujte zásadně zafóliované řasenky, předejte tak tomu, že si koupíte "jetou" :)
- pokud se vám s kartáčkem špatně řasy líčí, prostě ho ohněte a půjde vám to lépe (viz.foto níže)
- pokud používáte kleštičky na řasy a nedaří se vám (stejně jako mě) řasy natočit, tak zkuste řasy nejdřív jemně nalíčit, přicvaknout kleštičky a trochu s nimi "pumpovat". Chce to tak praktikovat min. 15 sekund, jinak se kýžený efekt nedostaví. Poté řasy doličte. Údajně se poničení řas bát nemusíme a náš pohled tak díky tomu otevřeme :)







(web)



(web)


Rtěnka

- teplé odstíny opticky více zažluťují zuby (cihlové, červenohnědé)
- naopak jasné červené barvy to nedělají (studené odstíny)
- pro optické zvětšení rtů se doporučuje na střed rtů (na srdíčko) aplikovat světlý stín, který odráží světlo
- pokud chcete dosáhnout "botox efektu" nafouknutých rtů, tak stačí srdíčko rtů překreslit leskem
- všechny výraznější barvy rtěnek se doporučuje nanášet štětečkem, protože je každý detail vidět 
- pro dlouhotrvající barvu udělejte nejdříve konturku kolem rtů, aplikujte vrstvu rtěnky a tu pak obtiskněte do tenké vrstvy kapesníku. Přes něj rty jemně přepudrujte a poté aplikute rtěnku


To je z mých poznámek všechno :) Dejte určitě vědět, jestli jste se dozvěděly něco nového, nebo všechno dobře znáte (jako správné beauty maniačky :) Přiznám se, že by mi nevadilo absolvovat nějaký celodenní kurz, kde by byly i ukázky a techniky líčení a člověk se něco přiučil :)

35 komentářů:

  1. Parádní článek a pěkné shrnutí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek ! Hodně jsem se toho dozvěděla, moc hezky si to napsala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Článek se mi moc líbí a hrozně moc se mi líbí kočičkové rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý shrnující článek. Pro mně užitečný.

    OdpovědětVymazat
  5. ...ďakujem za pekný článok...mňa zaujal ten olejový púder...lebo moja tvár je posiata takými úplne jemnučkými chĺpkami (pripadám si ako broskyňa), ale normálne to nevidno, až keď si dám púder, tak to zblízka vidieť...

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem se sice dozvěděla asi jen dvě nové informace, protože toho mám o líčení a kosmetice hodně načteného, ale článek je to moc hezký a určitě užitečný! :)
    jinak mně by se taky nějaký makeup kurz líbil, i když ono stačí většinou jen zkoušet a člověk na to přijde, co mu sluší a co se mu na sobě nejvíc líbí :) (když má šikovné ruce a umí si s tím vyhrát)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se poučila o existenci olejových pudrů, takže ti patří díky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. clanek super. Chtela jsem se zeptat. Beauty Blender pouzivas? Jakou mas osobni zkusenost? co treba nejaka recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní článek!:-) Chci se zeptat, nevíš náhodou kde by se daly sehnat ty kočičí rtěnky od Paul&Joe? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký článek:). Zaujalo mě to, že si většina žen namlouvá, že jsou ultrasvětlé bledule. Docela by mě zajímal názor odborníka, jestli jsem jedna z nich. Ale po zkušenostech, kdy lidé v mé přítomnosti kontrolují, jestli nenechali běžet plyn, si myslím, že to asi není namlouvání :D. Pak mě trochu vyděsila informace, že si máme nanášet make-up i na uši. To mi přijde opravdu mírně řečeno divné, to určitě nikdy dělat nebudu :).

    OdpovědětVymazat
  11. Ale jo, něco nového jsem se dozvěděla. Každopádně to máš ale moc krásně zpracované! Moc jsem se na ten článek těšila :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem moc ráda, že se vám článek líbí :)

    Martina: já bych řekla, že to nebude úplně to samé, údajně není houbička jako houbička :)

    Blondýna: nepoužívám, ale někdy bych ho ráda zařadila do svého repertoáru :) určitě mě láká k vyzkoušení

    Swan lake: to je jen kvůli tomu když někdo nosí třeba culík a uši jsou vidět. když tě pak někdo vyfotí, tak ty uši svítí, jak jsou oproti obličeji světlé :) ale jako denně si natírat uši taky nebudu, je to spíš jen na nějaké večerní akce :)

    Lestatka: na oficiálních stránkách jsem je nenašla, ale vypadá to, že na Asosu by je mohli mít http://www.asos.com/Paul-Joe/Paul-Joe-Cat-Collection-Blusher-Sticks/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2061889&cid=4950&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Glamour+puss :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jenom si neumím představit, když si nalíčím jemně řasy, tak si je splácnout těmi kleštičkami. Vždyť jak jsou "mokré" od řasenky, tak by se mi třeba slepily a tak..? No nikdy jsem to nezkoušela, ale tahle rada se mi nějak nelíbí :D Ostatní je bezva, s make-upem s pumpičkou souhlasím s tebou, radši si připlatím, ale ať je to praktické :))

    OdpovědětVymazat
  14. Super článok, niektoré informácie nové. Nevravím, že všetko z toho budem robiť, ale chcem si ísť kúpiť nový make up, takže na bradu =)

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy, kdbys někdy přišla na nějaké nformace ohledně těch olejových pudrů - sem s nimi - zatím je jdu googlovat. V mém případě by mi to hodně pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  16. perfektné tipy pre nás všetky

    OdpovědětVymazat
  17. Některé tipy mi pomohly :) Moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek! Líbí se mi, jak jsi všechny tipy pěkně uspořádala. Myslím, že se to bude hodit hlavně slečnám, co nejsou s líčením příliš zkušené a aspoň už nebude chodit po ulicích tolik zmalovaných holek :). Já jsem nevěděla, že existují olejové pudry, to je hodně zajímavý tip!

    OdpovědětVymazat
  19. Olejový pudr a beauty blender...vypadá to, že ještě mám hodně co k objevování :)
    Parádní článek pro všechny neznalce nebo jen tak, pro utřídění informací, kterými se člověk ne vždy řídí - třeba zásadně aplikuju korektor až na makeup, zkusím to změnit :)

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý a velmi užitečný článek :).

    OdpovědětVymazat
  21. většinu věcí jsem sice věděla, ale stejně jsem si celý článek přečetla moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  22. Fajn tipy, něco jsem sice znala, ale třeba oranžovej korektor pod oči mě překvapil. Doteď jsem všude četla, že na kruhy je nej žlutý. A zajímalo by mě jak vypadá olejový pudr.
    Typ s ohýbáním řasenky sice ynám, ale stále mi nikdo nevysvětlil, jak ji mám zavřít. Nějaká rada?
    A kočičí rtěnky jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  23. většinu věcí člověk slyšel, nebo je dělá podvědomě, ale rozhodně nezaškodí si vše shrnout a přečíst. nějaký kurz by byl určitě zajímavý. skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
  24. Zajímavý článek, jen mi moc nesedí spojení "nejlepší je.." (sypký pudr, malý zkosený štětec apod.), každému si oblíbí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělé tipy! Díky za článek:)

    OdpovědětVymazat
  26. Wauu, takových rad do života. Díky za ně :)

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělý článek Rendy! :) Většinu věcí znám, ale je dobré si je připomenout. Jinak ty kočičkový rtěnky jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já se nedám a pořád tvrdím, že jsem narůžovělá bledule, ale je fakt, že si lidi často myslí, že jsem nemocná. Většina makeupů je na mě moc dožluta a s tím souvisí i moje opačná zkušenost - věština volně dostupných makeupů je spíš do žluta a ty mi vůbec nesedí.
    Jinak vítám informaci o olejovém pudru, to by bylo něco pro mě; určitě se po něm podívám.

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý přehled:) Jednou snad začnu používat i make-up, ale zatím jsem moc líná:) Jinak jsem asi čunče, ale řasenku pozžívám, dokud ji nedopoužívám, naštěstí jsme s tím nikdy žádný problém neměla... Veronika

    OdpovědětVymazat
  30. Nesouhalsím s tvrzením, že teplé odstíny udělají zuby žlutší, mám opačnou zkušenost - meruňkové a korálové odstíny mi zuby opticky vybělí, zato chladné odstíny baby pink mi udělají neskutečně žluté zuby...

    OdpovědětVymazat
  31. Mně teda z kleštiček začaly vypadávat řasy, tak nevím jestli jsou opravdu tak neškodné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)