čtvrtek 25. října 2012

Pánská volenka

Pokaždé, když mi domů přijde nějaký balík, tak se přítel zvědavě ptá, co v něm je. Když prohlásím, že kosmetika, tak znuděně prohlásí, že té mám přece už tolik. Je ale vidět, že by byl taky rád, aby mu nějaký takový balíček přišel :) A tak se jednoho dne stalo, že se drahý zase zeptal a já mu řekla, že mu něco přišlo. Mně? zeptal se s velkým překvapením. Jo, přesně tak, tobě! Takže tady to máš a brzy tě čeká první recenze :) Nemusím asi ani dodávat, jak si pyšně kupičku modrých tubiček odnesl a potutelně se u toho usmíval. Takže dneska to bude pánská premiéra a taky ukázka toho, že Ziaja nerovná se jen kozy a olivy :)


Zklidňující balzám po holení - 75ml (seženete např. zde) 59Kč

Co na to můj muž: Balzám po holení má hodně lehkou konzistenci (trochu tekutější), velice příjemně voní a pokožku po holení zklidní a nepálí. Cítil jsem úlevu a lehké chlazení na tváři a balzám se dobře doplňoval s mou vodou po holení. 

Co na to já: Musím říct, že celá řada Yego opravdu pěkně voní. Žádná laciná pitralonová vůně, kterou v pánské kosmetice nemám ráda. Mile mě překvapilo, že se podle mě vyrovná dražším značkám z drogerie. Zejména k tomuto balzámu si občas chodím jen tak do koupelny přivonět, protože mi vážně pěkně voní :)




Gel na intimní hygienu - 300ml (seženete např.zde)59

Co na to můj muž: Tento přípravek stejně jako celá řada Yego velmi příjemně voní. Při použití nijak nedráždí a mám pak pocit dokonalé čistoty :) Balení je praktické a navíc velké. Jedním slovem skvělá věc!

Co na to já: Konečně mi už má drahá polovička tajně nebere moje mycí emulze a má svoje :) Navíc neznám další značku na našem trhu, která by pro pány vyráběla podobný přípravek, takže myslím, že tohle určitě není první a poslední balení, co se v naší koupelně vyskytne. 






Hydratatční pleťový krém - 50ml (seženete např.zde) 79Kč


Co na to můj muž: Tento krém používám 2x denně, vždy ráno před odchodem do práce a pak večer před spaním. Má velmi příjemnou vůni, kterou bych přirovnal např. ke značce Nivea nebo Dove. Bezprostředně po použití krém velmi dobře hydratuje, což ale netrvá moc dlouho. Tento problém ovšem může být dám mou velmi suchou pletí. Pro moji pleť je vhodnější spíše mastnější krém, který jí uleví a opravdu dlouhodobě hydratuje.

Co na to já: Je to tak, můj muž má opravdu hodně suchou kůži a tento krém na ní nestačí. Je docela lehoučký a celekm tekutý a víc by sednul pánům s mastnější pletí, si myslím. Pravidelně mu kupuju mandlový krém nebo klasickou Niveu v kelímku a to je jedno z mála, co mu trochu pomáhá :)





Musím říct, že můj muž si testování opravdu užíval a troufám si říct, že ho i bavilo :) Bylo vidět, že si připadá důležitý a velice se těšil, až bude moct říct, co si o všem myslí :) Já už teď alespoň vím, kam mu jít příště pro balzám po holení nebo emulzi :) Protože mě osobně kosmetika moc příjemně voní a je cenově dostupná. Navíc můj muž není na kosmetiku vůbec náročný a většinou používá to, co mu koupím. To samé třeba i můj taťka, kterému k Vánocům určitě z této řady něco pořídím, protože u nás je už trochu tradice, že mu k Vánocům kupujeme pěny na holení nebo balzámy a vody po holení :)

Znáte některé přípravky z této řady? Kupujete svým přítelům/manželům/tatínkům taky kosmetiku nebo si jí vybírají sami? :)


PS: Děkujeme Ziaje za poskytnutí produktů k vyzkoušení. 

17 komentářů:

  1. Randy, prosím Tě, jaký mandlový krém přítelovi kupuješ?? Ten můj má taky suchou ple%t a nedokáže se mazat pravidelně, snad by ho ten správný krém donutil :) Jinak super článek! Přemýšlím nad koupí toho gelu pro intimní hygienu na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle je bomba! jak Te to napadlo udelat panskou recenzi? Super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, super tipy! Vidím to tak, že H. dostane na Vánoce samou Ziaju ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký :-) Je fajn, vidět pohled na pánskou kosmetiku i z té mužské stránky :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. navlinka: naposled měl od AB, ale ty už se neprodávají, tak jsem mu do zásoby pořídila od Ryoru :) to je jediné, co mu pomáhá :)

    Blondýna: chtěla jsem něco nového, co není na každém blogu :) ukázat Ziaju i v jiném úhlu

    OdpovědětVymazat
  6. Výborný nápad, recenzi na pánskou kosmetiku jsem ještě neviděla takhle :) palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  7. Kromě sprchových gelů, které si potřebuje očuchat, používá přítel hlavně to, co mu koupím já. Dokonce i šampony začal používat ty moje :-) Jsem za to docela ráda, protože má citlivou kůži a moje kosmetika je většinou spíš přírodní nebo z lékárny, takže už konečně nepoužívá ty drogerkové dryjáky, po kterých má akorát tak lupy, nebo ekzém.

    OdpovědětVymazat
  8. už jsem několikrát na tyhle produkty koukala, takže možná tentokrát třeba k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  9. Runa Ars: děkuji, jsem moc ráda, že se ti článek líbí :) přítel bude mít taky radost :)

    Micha(e)la: já jsem taky ráda, že dá na mé rady a nechá si poradit. Třeba ohledně šamponu, protože má jak já problematické vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně to napsal :)). Určitě si mu udělala velkou radost Mému přítelovi je to také jedno, co dostane, to spotřebuje. Když to teda není něco extra laciného co smrdí jako aviváž :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvěle zpracovaná recenze.. ten se ale má! :)

    OdpovědětVymazat
  12. woow ziaja ma aj mužskú kozmetiku?

    OdpovědětVymazat
  13. Už vím, co dostane můj muž k svátku.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. super nápad! je hezké, že byl přítel natěšený na testování. Já jsem teprve nedávno zasáhla a koupila jsem příteli krém od Synergenu. Aby už konečně něco používal:D asi si myslel, že krémy by na sebe měly patlat jen holky :D a světe div se, teď se maže sám od sebe bez remcání :D

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi recenze líbí, plánuji něco podobného i s mým přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  16. pekne napísané :) musím povedať, že s ingredienciami teda vôbec nešetria :D

    OdpovědětVymazat
  17. Perfektni clanek, asi si ho prectu vicekrat a za tip velmi dekuji, jen premyslim koho podaruji driv jestli brasku, tatku nebo pritele.:-) Rada si prectu dalsi panskou recenzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)