pátek 5. října 2012

Miš maš: YSL rtěnka, Wet´n wild paletka i Baby lips

Zase po nějaké době tu máme článek namixovaný z několika různých produktů.

A jako první bych vám ráda ukázala lak na nehty Korres, který mi z Řecka poslala čtenářka Hanka. Musím říct, že barvu vybrala skvěle a jasná korálová červená (s kapkou růžové) se mi okamžitě zalíbila. Ale hlavní, co mě překvapilo byla neuvěřitelná výdrž. Patří mezi nejodolnější laky, co jsem kdy vyzkoušela a porazí i mnohem dražší značky. Na nehtech vydržel týden jen s minimem odloupnutí nebo odření. Za mě tedy rozhodně doporučuju omrknout barevnou škálu laků a třeba se vám taky nějaký zalíbí :)



Tahle paletka od Wet´n wild čeká na svůj článek od března :) Chudinku jsem jí trochu zanedbávala, ale na druhou stranu jsem si říkala, že když vám jí ukážu a vám se bude třeba líbit, tak si jí stejně asi jen tak nepořídíte. Ale to se změnilo v momentě, kdy Kája otevřela svůj e-shop, kde můžete jak tuto, tak i další paletky této značky nakoupit. Ceny jsou opravdu příznivé a konkrétně z této paletky mám několik oblíbených odstínů (2,3,4,6). Ne všechny stíny jsou stejně dobře pigmentované (nejslabší je číslo 1), ale zbytek mi vesměs vyhovuje, kreslí krásně a hlavně neuvěřitelně dobře drží. Stíny jsou spíš měkčí, nejsou tedy úplně máslové, ale takové hedvábné a práší málo. Jestli se zas někdy podívám za oceán, nakoupím si jich zásobu :)






Dneska to bude vypadat jak placená reklama na Káji e-shop, ale nebojte, nijak mě neuplatila a protože jí v tomhle strašně fandím, ráda se o její práci zmíním :) Tento balzámek Baby Lips od Maybelline tam také seženete (pokud tedy nebyl v nabídce jen do vyprodání) a mě docela zajímalo, jestli fakt stojí za ty nadšené recenze. U nás se sehnat nedá a pochybuju, že se k nám někdy dostane. Trochu jsem se bála, aby to nebyl takový ten typický suchý a lacině barvící dětský balzám na hraní. Naštěstí musím říct, že je v pohodě, měkký a krásně voňavý. Jako není to hydratatční zázrak, to určitě ne, ale když potřebujete rychle ulevit suchým rtům, tak to stačí. Třeba jako dárek kamarádce bych se ho nebála dát, ale že bych měla potřebu si jich nakoupit hromadu, tak to taky ne :) Jinak je to podle mě to samé co klasická Labella...






A na závěr to (podle mě) nejhezčí. YSL Rouge Volupté v odstínu 13 peach passion. Vybírání bylo dlouhé, ale po zjištění, že Opera Rose na našem trhu stejně není k dispozici jsem rozhodla pro tuhle narůžovělou krasavici. Vlastně ta barva není ani tak růžová, jako spíš broskvová šmrncnutá a nějakým odstínem nude, ale každopádně se mi strašně líbí a to je hlavní. Jak si tuhle barvu pojmenujete je jen na vás :) O své první rtěnce Rouge Volupté jdem psala zde, víc k tomu asi nemá cenu znovu dodávat. Tedy možná jen jednu věc a to je aplikace rtěnky. Několikrát jsem se setkala s názorem, že rtěnka je příliš krémová a na rtech nevypadá dobře. Ano, pokud rty přetřete přímo vrstvou barvy, tak se dočkáte nepěkné krémové vrstvy. Tuto rtěnku musíte prostě do rtů jemně vklepávat a po malých vrstvičkách zintenzivňovat její barvu. Nebo použijte i štěteček na rty a barvou rty vykreslete, ale pokud nanesete rovnou vrstvu krémové barvy, tak to vážně nebude vypadat pěkně a barva vám ani tak dlouho nevydrží :)









Máte samy zkušenost s některým z těchto produktů? Zajímalo by vás k nim ještě něco dalšího? :) Jinak doufám, že vás tato "rubrika" stále baví :)

A jaký kosmetický produkt potěšil v poslední době vás? :)


21 komentářů:

  1. YSL vypadá barevně hodně pěkně, škoda, že mi dost nevoní. No ale budu jí muset okouknout naživo, třeba mě přesvědčí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi barva rtěnek YSL a laku na nehty! :))
    Jinak tě chci pozvat k sobě na GIVEAWAY o kosmetiku, jejíž tváří je Eva Decastelo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že Rouge Volupté u Tebe boduje. Ta 13 se mi líbí ještě víc než ta předchozí YSL a moc Ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. O těch baby lips jsem si to myslela. Řekla bych, že hlavním lákadlem je spíš zajímavý název a roztomilý obal:-) Ta rtěnka od YSL nemá chybu, balení i barva působí prostě dokonale. Lak od Korres se mi docela líbí, koukala jsem, že Korres má svoji prodejnu i v Praze, tak se tam někdy budu muset zajít mrknout.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že je lak Korres dobrý, jeden ke mně zrovna putuje z asosu, mají je tam akorát za 5 liber.
    Paletku wet n wild mám jednu, a mě teda nijak neuchvátila, takže další bych si určitě nepořídila..
    A rtěnka YSL je náderná, asi si zas další koupím pro radost. První jsem chtěla z 99% kvůli tomu obalu, pro někoho kýč, pro mě zobrazení luxusu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, dneska mě dostaly produkty všechny. Všechny. Ale asi nejvíc ta paletka, to jsou nádherné odstíny!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja chci nejvic tu rouge volupte...v jakemkoli odstinu, hrozne dlouho uz po nich pokukuji ale porad je mi lito tech penez :D

    OdpovědětVymazat
  8. Lak má krásnou barvu, hlavně ta výdrž, kéž by to tak bylo u všech :D!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná rtěnka YSL,jen pro ten obal bych vraždila:-D Na rtech vypadá překrásně.Baby lips je roztomilý balzámek...Oni prostě vědí,že obaly nás vždycky dostanou.Já jsem vždycky smutná,když vidím kosmetiku ve fuj obalech,ale přitom je to třeba něco fajn..Ale chápu,že třeba na přírodní kosmetice by asi nějaký luxusní obal vypadal dost nepatřičně.

    OdpovědětVymazat
  10. hezky post :)
    udelej si chvilku a pojd na giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lak je krásnej! A že vydrží týden? Wow! Nevíš, kde se dají koupit a za kolik?? :)

    OdpovědětVymazat
  12. kde sa dá zohnať wet n wild okrem ameriky prosím?? a tie baby lips takisto? :) dikii

    OdpovědětVymazat
  13. Ten lak má moc krásnou barvu, já poslední době také uvažuji o koupi Nubaru, ale rozmýšlím :D Na Korres mrknu ;)
    Nejvíc mě ovšem zaujala paletka Wet n Wild... na e-shop sem se dívala, ale ty barvy jsou docela mmm nic moc.. :D možná kdyby tam byl větší výběr... no nemůžeme mít všechno :-) ale slečna/paní, která ho vede opravdu zaslouží obdiv, že sem "dotáhla" věci z Ameriky:) to je super. :)))) můj sen je mít vlastní e-shop a zpřístupnit ženám a dívkám "nepřístupné" zboží (šminky atd.) :-))))
    Pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ta YSL rtěnka je bezkonkurenční - jedním slovem prostě nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  15. Mína: nevoní doslova? já z té své nějak nic necítím :)

    tuttobene: u mě co se vzhledu týče vede ze všech rtěnek na světě :) jinak bych teda chtěla ještě tu Operu, ale tu musím sehnat někde v zahraničí :)

    Mila: jo, je to asi trochu zbytečnej humbuk, nic zázračnýho :) na druhou stranu to není tragédie jako Essence balzámy, které měly tyhle zřejmě napodobit, takže si toho nebývale cením :)

    Markvitka: no to abych Asos omrkla :) díky za tip! dej mi pak schválně vědět, jestli si s ním taky spokojená. Jinak z té paletky taky nejsem vyloženě unesená, na druhou stranu má několik krásných odstínů, které v jiné paletce nemám. Když se to zkombinuje s jinou značkou, tak jsou super :)

    Lucie: tak to jsem moc ráda :)

    Plum Foolery: to chce nějakou pěknou akci nebo v zahraničí :)

    Betty Boop: o tom, jak mě dokáže někdy okouzlit obal bych mohla napsat knížku :) je fakt, že člověk nakupuje i očima

    Klára: jak psala Markvitka výše, tak je teď mají na Asosu v akci, jinak je mají prodejny Korres v Praze a možná jestli i Profimed by něco od Korresu neměl :)

    Januš: jak jsem psala, má je Kája v e-shopu. Jinak asi jedině přes ebay :)

    NikolaMichalcik: mě přijde výběr v pohodě, resp. je tam dost spíš neutrálních stínů, které využije asi víc slečen, než ty divočejší varianty paletek :) ať je víc takových, které chtějí zprostředkovávat kosmetiku pro české slečny :)

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, ta rtěnka YSL je nádherná! Asi si ji strčím do svého virtuálního vánočního wishlistu :-D A laky korres jsou fakt dobré, drží solidně!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten lak na nehty a rtěnky musím mít!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ráda čtu tvoje články a vždycky tady najdu nějakou inspiraci k nákupu nějaké kosmetiky...no jo-jsem sysel obecný..:-D
    A mohla bys prosím tady hodit odkaz na ten eshop? Nevím, kdo je Kája.. :-)
    Děkuji. B.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ráda čtu tvoje články a vždycky tady najdu nějakou inspiraci k nákupu nějaké kosmetiky...no jo-jsem sysel obecný..:-D
    A mohla bys prosím tady hodit odkaz na ten eshop? Nevím, kdo je Kája.. :-)
    Děkuji. B.

    OdpovědětVymazat
  20. Kobzana: on v textu ten odkaz možná není vidět, ale dávala jsem ho tam :) jinak adresa je http://www.plumfooleryshop.cz/ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)