pondělí 8. října 2012

Max Factor:Facefinity All Day Flawless make-up

Max Factor uvádí právě v těchto dnech na trh svůj nový make-up. Facefinity All Day Flawless 3v1 je určený všem slečnám a ženám, které chtějí docílit profesionálního a odolného líčení a přitom netrávit při korekci svých nedokonalostí spoustu času. Proto nám make-up nabízí hned několik benefitů v jedné lahvičce:

1) obsahuje podkladovou bázi pro vyšší odolnost líčení
2) make-up má SPF 20
3) funguje zároveň jako korektor

Díky technologii flexi-hold, která na pleti vytvoří tenoučký jemný film, dokonale přilne k pokožce. Mikrokorektory pak působí proti vnějším vlivům (pot, maz apod.), takže se pleť neleskne a zůstává dokonale matná.

Tento make-up si odbyl svou premiéru již vloni na podzim na módní přehlídce Valentina a modelky si chválily, že vydržel náročné podmínky přehlídky i následnou afterparty :)






Co se mi na make-upu líbí:

- nejsvětlejší odstín je opravdu světlý (žádná oranžáda)
- make-up se dobře roztítá a je tak akorát tekutý
- po použití je make-up na pleti opravdu matný (což je pro mou stále se lesknoucí pleť docela dobrá vlastnost) - dokonce jsem přemýšlela, jestli mám vůbec použít pudr :) Matný vydrží na tváři celý den, opravu nebylo nutné přepudrovávat ani problémové partie
- i když matuje celý den, tak pleť nevysušuje a nezdůrazňuje sušší místa
- výběr je z 5 odstínů
- má střední krytí (jde vrstvit, ale jen lehce)
- praktické balení s pumpičkou (dávkuje i menší množství produktu)
- neotírá se a má slušnou výdrž (i večer je co odličovat)
- je vhodný i pro citlivou pleť

Co se mi na make-upu nelíbí:
- během dne mi zalézá do pórů (což nemusí trápit vás všechny, co na rozšířené póry netrpíte :)
- ani po použití báze se to nezlepší (což je vlastně další vroubek, protože bázi prostě použít musím, samotný make-up by mi nevydržel tak dlouho v dobrém stavu)
- bohužel musím použít ještě i korektor, protože make-up není natolik krycí, aby všechny nedokonalosti zamaskoval 


Doporučená cena je 419 Kč, k sehnání v drogeriích a vybraných parfumeriích



Na výběr jsou odstíny:

45 Warm Almond
50 Natural
55 Beige
75 Golden
80 Bronze




Celkově bych řekla, že make-up je na drogerkové poměry velmi dobrý. Mám s make-upy od Max Factor dobrou zkušenost a tento mě také nezklamal. Není sice novinka, že chce někdo spojit více produktů do jednoho - v tomto případě báze+make-up+korektor, ale tak nějak stejně používám každý produkt zvlášť a pouze make-up samotný to v mém případě nevyřešil. Takže svoje mouchy určitě má a označovat ho jako úžasný a nejlepší make-up určitě nechci. Ale co opravdu můžu hodnotit jako skvělou vlastnost je jeho matný finiš, který si udrží celý den. Za mě doporučuji vyzkoušet všem se smíšenou až mastnou pletí. Make-upy jsou i přesto velice individuální záležitost, takže říkat tohle si určitě kupte nebo nekupujte je blbost. Jako u všeho to chce vyzkoušet na sobě a rozhodnout se podle svých dojmů :) Až budete mít cestu do drogerie, tak na něj schválně mrkněte a nebo si v parfumerii nechejte odlít vzoreček.


Slyšely jste už o této novince? Používáte nějaký make-up od Max Factor?


PS: make-up mi byl poskytnutí firmou Max Faktor. Tímto jím velice děkuji a slibuji, že prezentuji své názory, za které mě nikdo neuplatil :)

30 komentářů:

  1. Mě zaujalo, že tak skvěle matuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten efekt zmatnění vypadá hodně slibně...na druhou stranu nevím, jestli by to převážilo ostatní nedostatky, o kterých jsi psala. Asi ho budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na to, že má mít i funkci korektoru mě příjemně překvapil, že je tekutý. Ale bojím se přesně toho o čem jsi psala, že mi bude zalézat do pórů, ikdyž na té ruce se tváří obstojně.

    OdpovědětVymazat
  4. Make upy od MF nepouzivam z prosteho dovodu - nevyhovuje mi ponuka odtienov. A ziaden z nich ma nepresvedcil natolko, aby som si kupila dva, ktore budem miesat.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá na zajímavou novinku, já o něm slyším poprvé:-) Matující makeupy pro mě nejsou vhodné, ale mít mastnější pleť, tak jdu do něj:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Používám, mám malou recenzi na blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také používám a taky mám na blogu recenzi :) A já s ním jsem teda moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujal mě, ale mám špatnou zkušenost s matujícími makeupy...začne se mi loupat nebo šupinkatět nos. Marně čekám na nějaký, který mi sedne. Hmmm třeba to bude tento :) Za vyzkoušení nic nedám.

    OdpovědětVymazat
  9. Uvažuje nad zmatňujícím makeupem 18hr od Dermacolu, tak teď nevím...Možná tento bude lepší. Asi mi v tomto neporadíš, co?:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímalo by mě, jestli zvýrazňuje šupinky? A nezalézá i do vrásek, když do porů ano? Jinak věřím, že je určitě jeden z nejlepších, co se dá v našich drogérkách sehnat.. asi si dojdu na ozkoušení pro vzorek :))
    Btw. já tak ráda čtu o něčem novém!

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som tento make-up videla na Interbeauty, tiež som po ňom hodila očkom. Neviem prečo som si nezobrala vzorku - aha viem odradilo ma to 3v1 a myslela som si, že je to pre staršiu pleť. No moja škoda. Nabudúce po ňom mrknem :-) Rozhodne vyzerá dosť dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Lucy: určitě vyzkoušej na sobě a třeba ti nikam zalézat nebude :)

    tuttobene: po dlouhé době make-up, co mi tohle udělal, ale jinak konzistence a všechno ostatní v pohodě :)

    lučiak: já byla mile překvapená, že nejsvětlejší odstín je opravdu světlý, takže v tomhle ohledu jsem spokojená :)

    shaki: tohle jsem naštěstí nevypozorovala a nikde se mi nic neloupe :)

    Levandule: ten zmatňující od Dermacolu jsem bohužel ještě nezkoušela, takže nemůžu říct :)

    Markvitka: mě nezvýrazňuje nic :) možná že kdyby bylo venku -20st. tak by se něco takového stalo, ale zatím všechno v pohodě :) vrásky nemám, takže to těžko říct, ale do pórů mu bohužel zalezl :)

    OdpovědětVymazat
  13. já používám dermacol, ale je fakt, že bez pudru a korektoru to nejde. Tohle vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  14. kouknu na něj, ale stejně se mi teď ani nijak moc make-upy používat nechce.. i když mě tedy nejeden láká :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je jediný make-up, co mě za dlouhou dobu zaujal a zviiklal - všude proklamuju, že používám jen minerální, ale tenhle bych možná i koupila! Láká mě hlavně ten matný finish. No minimálně si vezmu vrozeček :).

    OdpovědětVymazat
  16. Já jiné make-upy než od této značky ani nepoužívám :-) Ale tenhle jsem zatím nezkoušela! Nejvíc se mi zatím líbil weightless foundation :-)

    OdpovědětVymazat
  17. že by vážně tak skvěle matoval a že bych ho prubla? :D fakt mě to zaujalo

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám ráda Dermacol a Bourjois make-upy.. ale tenhle vypadá moc hezky :) četla jsem o něm už včera od Lili a moc se mi líbí. Akorát si vždycky nejsem jistá, jestli se mi chce dávat tolik peněz za makeup, který mi pak nebude vyhovovat. Takže většinou bez vzorku předem nekupuji.

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. vyzerá byť celkom spoľahlivý a krycí

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá hezky a podle mě, to že se musí použít báze by se mu dalo odpustit. Jen ta cena...ach jo. Asi počkám na nějakou akci :-)

    OdpovědětVymazat
  21. od Max Factore používám make-up Lasting Performance a musím uznat, že kdykoliv se k němu vrátím, potvrdím si, že ze všech vyzkoušených make-upů různých značek je tento prostě the best! v make-upy od MF věřím, jsou dobré. měla jsem tu čest i s tuhým makeupem /teď bohužel nevím název/ a ten byl též dobrý, dokonale kryl a zmatnil. takže věřím v to, že tenhle bude stát také jistě za to!

    OdpovědětVymazat
  22. Já ti nevím, Rendy. Z "plusů" jsem byla nadšená, jenže pak jsem si přečetla "mínusy" a asi bych je nezkousla.
    Díky za super recenzi, moc užitečná!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  23. Silvie_Art: mě ani nevadí, že musím použít ještě korektor, spíš mi vadí to zalézání do pórů :(

    In your face: určitě vyzkoušet vzoreček, třeba ti tak super matující nepřijde :) ne, ale fakt by mě zajímaly názory dalších slečen, co ho zkoušely :)

    Nikol: vyzkoušej a uvidíš :) a dej vědět, jak ti sednul :)

    Michaela: make-up bez vyzkoušení na sobě bych už nekoupila, musí prostě skvěle sednout :) jinak bych se nebála, že brzy nebude nějaká ta slevová akce :)

    calm cat: s tím mám výbornou zkušenost, měla jsem ho před lety a byl skvělý. S tím tuhým mě jednou někde líčili, a taky dobrý, ale v té době mi na mě přišel moc krycí a takový hutný :)

    Vivi: nebudu lhát a napíšu to, jak to cítím :) Ale zkus ho sama a uvidíš, třeba se mnou nebudeš souhlasit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hmm... a to mě tak lákal, než jsem si přečetla ty mínusy. Budu si někde muset vydyndat vzorek :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  25. A nedela masku? Dost si zakladam abych pres vsechny makeupy a korektory vypadala vicemene prirozene a nenamalovane, ale jsem teda nahlodana....

    OdpovědětVymazat
  26. Sabina: nee, maskovitě určitě nepůsobí :) to jedině, že bys na obličej dala třeba tak 5 a více vrstev, ale to by pak jako maska působil asi každý make-up :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se dnes poštěstilo vyzkoušet vzorek přímo na pusině, odstín 50 Natural, a ty póry jak jsem se obávala vůbec nedopadly zle. Hodně příjemné překvapení. Odstín mi taky sednul a výdrž taky dobrá. Opravdu bylo večer co odličovat, přesně jak píšeš. Ačkoliv vůbec makeup momentálně nepotřebuju, vážně o něm uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  28. Mejkap je to fakt moc dobrý a pořídila bych si ho hned, jen kdyby i ten nejsvětlejší odstín nebyl moc tmavý... A tak je to vždycky :/ :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mám jej doma a jsem s ním moc spokojená, jen mě trošku trápí ono zalézání do pórů, přesně jak tu píšeš.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)