neděle 14. října 2012

Jak vonět na podzim

Možná si ještě pamatujete článek, kde jsem vám ukazovala, že si můžete vybírat parfémy podle svých oblíbených složek. V létě jsem se zaměřila na svěží okurky, dneska jsem si připravila pár obrázků parfémů, které obsahují konkrétní složky, které podle mě více ladí s podzimem. I když jsou vůně vnímány velice individuálně a co je pro jednoho letní vůně, je pro druhého spíš zimní, tak to berte spíš jen jako takovou inspiraci :)


Moje milované frézie. Asi bych si s nimi mohla i tapetovat a nikdy bych jejich vůně neměla dost. Zcela nečekaně i většinu těchto parfémů mám, protože mi prostě krásně voní. Pokud i vašemu nosu lahodí, zajděte si ovonět právě tyto parfémy:

Burberry Body
Calvin Klein Eternity
Chloé by Chloé
Lancome Miracle
Hugo Boss Woman
Armani Emporio Diamonds
Issey Miyake L ´Eau D´Issey
Lanvin Marry Me!
DKNY Pure
Versace Vanitas
Dior Addict 2



Když se řekne pižmo, vybavím si nějaké malé chlupaté zvířátko :) Jo, holt moje fantazie nezná mezí. Každopádně ve mě ale vyvolává jakýsi hřejivý pocit, který prostě k podzimu patří. Krasavci, kteří mimo jiné obsahují právě pižmo jsou například:

Chloé Love
Prada Candy
Nina Ricci Nina L´Elixir
Lancome Trésor in love
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh
Calvin Klein Euphoria
Dior J´Adore
Givenchy Very Irresistible L´Intense
Versace Versence
Salvatore Ferragamo Incanto Shine


Meloun je pro můj nos velice lákavá záležitost. Pro někoho to možná není typicky podzimní záležitost, ale já fandím svěžím vůním po celý rok. Pokud i vám se líbí, tak se můžete zkusit podívat např. na tyto vůně:

Calvin Klein ONE
Davidoff Cool Water Woman
Elizabeth Arden Sunflower
Carolina Herrera CH
Bruno Banani Magic Woman
Guerlain Champs-Elysées
Juicy Couture Viva La Juicy
Viktor & Rolf Eau Mega


A jako poslední jsem vybrala citron, protože mám pocit, že když někdo někomu vybírá jako dárek parfém, sáhne právě po citrusových vůních (možná to dělají jen lidé v mém okolí, ale připadá mi to tak). Citrony tak můžete cítit z vůní:


Versace Yellow Diamond
Lanvin Eclat D´Arpege
Dolce Gabbana Light Blue
Givenchy Ange ou démon Le secret
Paco Rabanne Lady Million
Lanvin Jeanne
Moschino I Love Love
Viktor & Rolf Eau Mega
Armani Acqua di Gioia Essenza
Givenchy Eaudemoiselle de Givenchy
Chanel Cristalle


Je některý z těchto parfémů váš oblíbený? Jaké vůně nejraději používáte během podzimu a zimy? :)






40 komentářů:

  1. Prada Candy je pro mě srdeční záležitost a už se moc těším na to, že jí budu konečně moct víc nosit :) na léto je moc silná

    OdpovědětVymazat
  2. to je škoda, že tento článek přišel až dnes. zrovna včera jsem si objednávala kupu vzorků, abych začala hledat nějakou zimní vůni pro mě. ale i tak jsem dvě vůně z tvého výběru trefila, tak uvidím, jak se mi budou líbit.

    OdpovědětVymazat
  3. dior j'adore je prostě úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Burberry a Chloé! já mám teď políčeno na sestřičku Chloé - Love a to eau florale (snad jsem to napsala dobře :D) ale ani normální Love nebo Burberry - Body bych nepohrdla. voní nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. annadotorg: mě se u téhle vůně líbí strašně ten flakon, ale vůně samotná je na mě krapet těžká :)

    Stannah: schválně jaké dvě to jsou? :)

    Natálje: tak to jestli se někdy potkáme, tak budeme vonět stejně :) tu novou Chloé bych moc chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chloé.. pusou si ji kupuju už nákej ten rok a pořád né a né si ji koupit.. :D a že bych ale měla..
    Pěknej článek.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem (nejen) parfémový maniak a tak mi tento článek udělal ohromnou radost.Mám spoustu vůní..Ale pro mě by byl hřích nezmínit Hermés Elixir Des Merveilles. To je můj úplně nej.Ale i z Tvojí "nabídky" jsem jich už oňufala hodně..Mám třeba Pure DKNY,Pradu Candy,Chloé Love,Burberry Body,J´adore(no prostě maniak)...Teď si dělám zálusk na Guerlain La Petite Robe Noire.Tak snad se do vánoc bude u mě doma zahřívat na poličce.A u Tebe Chloe Love Eau Florale ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy: je to DKNY Pure a Salvatore Ferragamo Incanto Shine. a potom ještě podobnou Calvin Klein Eternity Moment. Chtěla jsem vyzkoušet tu oranžovou, co pořád chválíš, ale k té vzorek nebyl.

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy: Jo, dá se to s ní lehce přehnat, ale já si jí třeba dávám jen jedno stříknutí na zápěstí a pak je hned nositelná :) jenže poslední dobou jí mají všichni mi příjde.

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám na zimu nejraději Gucci Rush, Escadu Magnetism nebo CK Euphoria :)Ale přemýšlím o Marry Me a o Tresoru ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Chloe a Marry me... marry me je takovy univerzal, pouzivala jsem ho hlavne ale jako letni parfem. Chloe v lete nesnesu, ted ale v chladnejsim obdobi zase nastava jeho cas 8-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak teda ani jednu z nich nepouzivam a nemusim :D. Ja na zimu stridam letni (haha) Angely :)

    OdpovědětVymazat
  13. ja nemením vône podľa ročného obdobia nastriekam tým čo mám ;D

    OdpovědětVymazat
  14. Ja to mam s pizmom podobne, tiez sa mi zjavi v mysli nieco hunate :-). Velmi si ma prekvapila, ze MJ Daisy Eau So Fresh ho obsahuje, nakolko je to moja oblubena (letna) vona a cely zivot mam zafixovane, ze hocico s pizmom je skor usadnute, tazke a proste pre starsie panie :-). Vidim, ze si musim oprasit zaklady... velmi pekny clanok a plny tipov, take mam najradsej :-).

    Inak, pozyvam ta na GIVEAWAY, verim, ze sa ti bude pacit ;-).

    OdpovědětVymazat
  15. já momentálně voním Lady Gagou. jsem její velká obdivovatelka, takže ten parfém jsem musela mít. navíc stál jen 700 korun, což je oproti obvyklým cenám perfémů v Sephoře dobré a i kdybych ten parfém měla mít poprvé a naposled, tak to za to stálo. voní hezky, strašně se mi líbí design flakonu, ale určitě bych si vybrala i jiné vůně, které bych napříště zkusila. chystám se na Pure DKNY.

    OdpovědětVymazat
  16. p.s. ještě jsem ti chtěla říci, že odkaz na můj blog honeyblondeme si můžeš v menu smazat, na něm už psát nebudu, a pokud budeš chtít, ho vyměnit za můj současný - thecalmcat.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Prada Candy jasná jednička pro mě <3 těším se celé léto, až jí budu moct nosit ..

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý článek, frézie miluji, meloun mám ráda a citrusové vůně jsem osvěžující. Už vím po čem v parfumerii sáhnout až budu vybírat nový parfém.
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Calvin Klein Eternity používá mamka a Chloe zase teta.. obojí nádherně voní! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Burberry Body je klenot! :) dostala jsem ji a v tomhle období na ni nědám dopustit...mám ji ve verzi Intense takže ani na výdrž si nemohu stěžovat :) Prada Candy je hezká vůně ale na mě je až příliš "jednoduchá"..Lanvin Eclat d´arpege je klasika ale spíš na jaro/léto dle mého názoru...evokuje mi čerstvě připravený broskvový ledový čaj :) a pak je tu J´adore od Diora, což byl můj úplně první parfém a miluju ho stále..je to nádherná sofistikovaná, ženská vůně...Ještě bych možná zmínila novinku od Lancome La vie est belle, kterou jsem si přivezla z Londýna..je to sice vůně těžší a velmi výrazná, ale na podzim/zimu se skvěle hodí..hezky zahřeje :)

    OdpovědětVymazat
  21. chloé, light blue, všetky lanviny, ale teraz je u mňa topkou Marry me! proste báječný jazmín...

    OdpovědětVymazat
  22. velmi pekny a prehladny clanok :) pre mna je mojim naj uz par rokov Moschino I love love :) vseobecne milujem vone Moschina, takze si brusim zubky na Pink bouquet :)

    OdpovědětVymazat
  23. Super tipy, já jsem se teď vrátila zpátky k Estee Lauder Sensous, je to taková těžší dřevitá vůně, ale strašně se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný článek, Rendy! Já na zimu nejraději používám Armani Code, Calvin Klein Euphoria,Lancome Trésor Midnight Rose, mám zálusk na Aliena od Muglera.

    OdpovědětVymazat
  25. Ja mám na zozname asi najväčšie klasiky a to kokos a vanilku. Len bohužiaľ som nič také, čo by mi nevadilo nenašla a tak vždy skončím pri kvetinových vôňach.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. Z těchto nemám ani jeden. Ale do druhé skupiny - pižmo by jsem se mohla přidat s vůní - Miss o fashion od Oriflame - to byla donedávna moje nejzamilovanější vůně.

    Vůně nestřídám ani tak podle období ale podle toho jak mi voní a když třeba objevím nějakou novou tak ty ostatní používám méně ale pak se k nim zase vrátím. Nejnovějším úlovkem je pro mě deodorant Rio Glam Girl od Elite Models než jsem se rozhodla že si ho koupím v parfémové lahvičce tak ho měli jako deodorant .. takže volba byla jasná. A zálusk mám na vůni Scentini Purple Pulse od Avonu ,vím že ji teďka mají v akci ale už jsem zase na mizině, takže budu čekat až jí zase zlevní. :D

    OdpovědětVymazat
  27. asi ani jeden som nemala tú česť vyskúšať :) škoda.. každopádne do budúcna lánujem :)

    onlynatalys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Žahavá kopřiva: děkuji za upozornění, překopírovalo se mi to špatně :) opraveno

    OdpovědětVymazat
  29. Můj oblíbenec je Lancome Tresor in love, používám ho celoročně a stále mi voní božsky :)

    OdpovědětVymazat
  30. vanilka! to je pro mě podzimní a třeba vanille noir od YR :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Krásná, přkrásná frézie byla tak 20 let nazpět v Priscila Presley - Indian Summer. Od té doby jsem na tak pěknou nenarazila. Jo ještě zmiňovaný Miracle je obstojný :)
    Já bych ještě přidala něco lehce orientálního s kořením :)

    omlouvám se za ten krapet bordel, co jsem tu naděla :(

    OdpovědětVymazat
  33. Magic Woman od Bruno Banani som mala minulu jesen a bola skvela, navyse nie je draha a dlho vydrzala, vdaka za jej pripomenutie, Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  34. já jsem obvykle věrná Chanel Chance... růžová jaro, zelená léto a klasika zima... podzim, moje oblíbená část roku, podle nálady ;)

    OdpovědětVymazat
  35. uff, Tresor in Love vôbec neodporúčam, musela som ju podarovať mame. Ale je to individuálne, napr ja cez zimu potrebujem niečo ťažšie ako Idele od Armaniho a občas niečo úplne ľahučké ako Miracle od Lancome.

    OdpovědětVymazat
  36. Vanitas používá má maminka a přiznám se, že občas se jím také nastříkám, protože je to naprosto ideální vůně na toto období. momentálně používám Acqua di Gioia :)

    OdpovědětVymazat
  37. To je strašně zajímavej výběr- třeba jen proto, že mně citron, meloun a kytky (kromě růží) nevoní a snesla bych je jen v největších pařácích :) Já jsem teda na dřevito-květinové vůně obecně, už jsem takovej profík, že je objednávám z netu bez testování....

    Každopádně tohle jsou takové asi nejprofláklejší parfémy, což je dobrý: líbí se většině lidí a zároveň i blbý: většina lidí se jima taky voní. Já se celoročně voní Lalique: Encre Noir a Ralph Lauren: Notorious....a kdybyste některá měla doma vzoreček Illamasqua!, vyplatím vám ho zlatem :)

    OdpovědětVymazat
  38. Vesace Versence, už několik let. :)

    OdpovědětVymazat
  39. \Já mám taky Versace Versence, asi půl roku... Spolu s ním jsem kupovala ještě Funny od Moschino, je to hodně podobné, ale trochu hravější :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)