úterý 30. října 2012

Jak na umělé řasy - krok za krokem

Podobný návod už jsem vytvářela kdysi dávno v začátcích mého blogu. Pak se díky špatné shodě okolností vymazala část fotek ze starších článků a tento "tutorial" jaksi pozbyl smyslu. Navíc jsem od té doby snad ještě více vypilovala techniku a v tomto článku vám ukážu krok za krokem jak řasy aplikovat a jak se o ně následně postarat. Spoustu cenných rad mám od make-up artistky Báry z Inglotu, která byla tak hodná a celým procesem mě provedla a vše názorně ukázala. Celé jsem to pro vás shrnula do pár bodů:




1) základem všeho je mít kvalitní lepidlo

Na to se ptáte taky docela často - kde vlastně koupit kvalitní lepidlo? V obchodech Inglot seženete hned dva typy lepidel a cena je si myslím příznivá. Navíc je téměř nemožné vypotřebovat celou tubu (mě se to zatím ještě nepodařilo) a investice je to tedy jistě dlouhodobá :) Toto lepidlo má ráda např. i Lucka z Get The Louk (video)

Modré - je průhledné, ale není voděodolné (250Kč)

Růžové - je černé a voděodolné (230Kč)



Druh lepidla vybírejte podle tvaru a typu umělých řas. K výraznějším řasám se černého nebojte. Pokud máte řasy, které jsou velice přirozené, navázané na tenoučkém proužku, tak použijte raději lepidlo průhledné. Já sama jsem začínala s černým (moje neznalost), ale zjistila jsem, že pohodlnější a pro mé nešikovné ruce praktičtější, je prostě průhledné.

2) při vyndavání řas z obalu dávejte pozor, ať si je neponičíte. Pinzetou je jemně po částech odlepujte z původního obalu. Poté je prsty lehce přejeďte, ať řasy získají přirozený klenutý tvar.

3) lepidlo si mezitím kápněte na nějakou podložku, aby se trochu odstálo a za chvíli jste ho mohly použít 

4) umělé řasy si nejprve bez lepidla přiložte k vašim řasám a změřte si je. Pokud přesahují, tak je odstřihněte. Umělé řasy by měly začínat i končit s těmi vašimi přirozenými




5) když máme řasy naměřené, vezmeme vatovou tyčinku a na jejich horní hranu naneseme tenoučkou vrstvu lepidla. Je důležité nedávat lepidlo ani pod ani nad hranu, protože pak nikdy nedocílíte toho, že dáte umělé řasy co nejtěsněji k vaší přirozené linii řas

6) řasy jemně vatovou tyčinkou přimáčkněte na všech místech a nechte zaschnout




7) nejlepší způsob, jak řasy na oko lepit je ten, že se před zrcadlem co nejvíc zakloníte (zvednete bradu a zakloníte hlavu). S jedním okem zavřeným se tak dobře nelepí :)

Někdo by si možná nemusel být jistý, jak řasy přesně na oko nalepit. Vždy se řiďte tím, jak jsou řasy nalepené v krabičce. Uvidíte, která část patří do vnějšího a která do vnitřního koutku oka.




Umělé řasy lepte vždy na již jemně nalíčené řasy. Tak dosáhnete větší přirozenosti a nebudete muset ničit umělé řasy nánosy řasenky.

Odstranění řas také není žádná věda. Chytnete jejich konce a lehce je budete z očí odlepovat. Je dobré je pak opatrně očistit od lepidla (když zaschne, je trochu jak žvýkačka a jde dobře odstranit). Pokud jsou na řasách i jiná líčidla, navlhčete dva vatové polštářky a řasy očistěte. Na jeden polštářek řasy položte a druhým jemně stahujte líčila po směru řas. Pokud se o řasy dobře staráte, vydrží vám dlouho. Určitě to není na jedno použití :)



Největší výběr řas mají asi v prodejnách Inglot (zná někdo místo, kde by jich měli více?) a seženete jak decentní a nenápadné řasy, tak super výrazné až ulítlé řasy. Cena je 200Kč (ty barevné a výrazné stojí o něco více)






Řasy, které na mě Bára zkoušela. Omlouvám se, že foto není tak ostré, ale fotila jsem to večer. Na první pohled se řasy zdají možná výrazné, ale věřte, že když jsem si je vzala na kafe s kamarádkou, téměř nepoznala, že mám na řasách něco neobvyklého :) O tom, že ani přítel si ničeho neobvyklého nevšiml nemusím asi ani říkat :) Číslo těchto řas je 73S.




Používáte umělé řasy? Liší se váš postup od tohoto? :)


PS: děkuji Inglotu za pozvání a ukázku aplikace řas a také za lepidlo na řasy a balení umělých řas.

31 komentářů:

  1. Keď sa povie niečo umelé, mám voči tomu trochu averziu, ale umelé riasy by som raz rada vyskúšala :) Tieto, čo si vyskúšala ty vyzerajú dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tyhle řasy jsou krásné :) Dělají ti kočičí oči.

    OdpovědětVymazat
  3. hmm, zajimave. Nevedela jsem, ze Inglot toho ma tolik :-) Asi se tam zastavim - i pro ty barevne - ostatne Silvetr se blizi :-))) Diky za clanek - postup je super a taky za inspiraci!!

    Ja mam zatim jen jedny od Catrice /welcome to Las Vegas/ a jedny nejake no name z drogerie. Takze urcite do nejakych lepsich zainvestuju.

    OdpovědětVymazat
  4. vyborny postup :) skusala som to neraz ale nikdy mi to nedrzalo, asi zle lepidlo..a mam skor problem s tym ze svoje riasy mam dost dlhe a huste, takze by som s umelymi vyzerala asi dost "babikovsky"..

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem nikdy umělé řasy neměla, ale docela ráda bych je vyzkoušela. jen by mě zajímalo, při tom odlepování, vypadnou ti i nějaké tvoje řasy nebo ne. toho se docela bojím :((

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc pěkně. Avšak s mojí šikovností bych si buď vypíchla oko, nebo v lepším případě vypadala jako klaun :-D
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi šikovná, na Inglot jsi mě hrozně nalákala, fakt zírám na ten výběr. Jinak podle mě v dnešní době, kdy začíná být vzácností najít slečnu bez Diamond nebo jiných lashes :D, si nikdo ani nevšimne nalepených řas, nebo to bere jako normální věc. Ty na poslední fotce ti sluší a vypadají přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak umělé řasy jdou teda úplně mimo mě, i když jsou krásné, když se to s nimi umí a člověk to nepřehání při výběru :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký návod. Mě se zatím nepodařilo řasy pořádně nalepit, tak jsem jejich nošení vzdala.

    OdpovědětVymazat
  10. Blondýna: a to co vidíš, je tak polovina ze všech :)

    Violets: toho se bát nemusíš, lepila jsem si je tolikrát a nikdy mi ani jedna nevypadla :) to lepidlo se tvých řas vůbec nedotýká, lepíš je nad ty svoje :)

    Riki: to souhlasím, má je dneska hodně slečen. Já bych do nich asi nešla, protože se bojím, že by mi zničily ty moje, které už tak jsou dost na prd

    OdpovědětVymazat
  11. super návod, kdybych nenosila brýle, řasy bych si určitě někdy podle tohoto "tutorialu" nalepila :-)

    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný článek. Já mám doma troje nalepovací řasy a zkoušela jsem je jen jednou. Bohužel mám obyč lepidlo a vůbec nedržely. U nás pořádné lepidlo neseženu :(

    OdpovědětVymazat
  13. Hm to lepidlo na slovensku asi nenajdem že ? :(

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek! Doporučuji zkusit Ardell, z pravých lidských vlasů, ten nalepovací pásek je průhledný, jsou to takové trsy na průhledném pásku a vypadají asi nejpřirozeněji ze všech. A cena stejná jak u inglotu na ebayi atd... zdá se mi že ve vnitřních koutcích je ta páska bohužel docela patrná, ještě bych jich střihla a nalepila dál:-) jinak duo je absolutní top to ano;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem ještě nikdy umělé řasy nezkoušela, ale do budoucna děkuji za tip :)!

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý článek. Já ty řasy lepit neumím. Ale vidím to, že si koupím toto lepidlo a vyzkouším tvou techniku. :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak toto lepidlo predávajú aj v Inglote? Strašne dlho ho už zháňam, lebo tu na SVK sa kúpiť nedá... No budem musieť niekoho z Prahy poprosiť :D Inak pohľad na tie riasy je úžasný, to je niečo pre mňa! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já si koupila kvůli jedné akci lepidlo v Sephoře, průhledné, ale určitě bylo dražší než to Inglotí, škoda, že Inglot tenkrát ještě nebyl. No a na řasy jsem pak stejně neměla trpělivost ani čas, abych to správně nalepila, takže jsem stejně byla ve výsledku bez nich :D Ale to lepidlo furt mám.. tak se třeba k tomu jednou zas odhodlám :D

    OdpovědětVymazat
  19. Super návod! Já mam řasy doma, ale ještě jsem je nikdy nepoužila, vždy mám pocit, že mi na oku nějak zavazí :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  20. Skvelý návod:))) Sama som to ešte neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem si koupila několikero řas, ale zjistila jsem, že jsem hrozně neschopná a neumím je nalepit :D. Díky tvému návodu tomu ale dám ještě šanci :).

    OdpovědětVymazat
  22. Párkrát jsem si je lepila na taneční soutěž, ale nikdy jsem v tom nezískala ten správný grif, navíc jsem měla essence řasy i lepidlo, takže až budu mít cestu do Prahy, tak určitě pořídím nějaké pořádné :)) moc fajn návod!

    OdpovědětVymazat
  23. návod hezký, ale u mě je to marný :D četla jsem jich už x a stejně jsem schopná si těmi řasy zalepit oko :D :D

    OdpovědětVymazat
  24. Dekuju moc za zminku o mne a mem blogu. :-) Ty rasy na te posledni fotce ti moc slusi! :-) A jsem rada za tenhle clanek, lidi u nas se nas hodne bojej je nosit, coz je skoda :-/

    OdpovědětVymazat
  25. ahoj, kupila som si tiež duo lepidlo ale zdá sa mi velmi riedke neviem, či také má byt lebo vo viacerých videách som videla, že ho nanášajú z tubičky priamo na celu liniu umelých rias a vyzerá tam byt take natahovacie, ale moje je strašne tekute a potom my vyjde zbytočne velaa :(

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj, kupila som si tiež duo lepidlo ale zdá sa mi velmi riedke neviem, či také má byt lebo vo viacerých videách som videla, že ho nanášajú z tubičky priamo na celu liniu umelých rias a vyzerá tam byt take natahovacie, ale moje je strašne tekute a potom my vyjde zbytočne velaa :(

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj, nalepovací řasy používám už nějakou dobu a jsem maximálně spokojená..chvilku trvá, než se člověk naučí řasy správně nalepit ale pak už je vše bez problému...zkuste mrknou na ruzna videa a zkoušet, zkoušet a zkoušet...http://kralovstvizen.cz/oslnte-na-plese-svym-pohledem-s-umelymi-rasami/..tak at to jde :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)