úterý 16. října 2012

Doplňující otázky k rozhovoru s tvůrci Lady Boxu


Nedávno jste si mohly přečíst rozhovor s tvůrci Lady Boxu. Jsem moc ráda, že se vám líbil a že odpověděl na některé vaše otázky. Navrhovala jsem vám možnost, že pokud vás nějaké další otázky ještě napadnou, napište mi je a já je pak dodatečně tvůrcům předložím. A dneska tu máme malé doplnění několika otázkami, které vás nejvíce zajímaly :)

1) Když v dotazníku vyberu možnost, že se nelíčím, znamená to, že mi v boxu nikdy nepřijde žádná dekorativní kosmetika? Bude na to brán 100% zřetel?
To co popisujete, je ideální stav, ke kterému bychom se rádi časem dopracovali. V současnosti na to nemůžeme brát zřetel, vysvětlím proč. Abychom mohli Ladyboxy personalizovat, musíme mít data od uživatelek cca dva měsíce před vydáním, a to z toho důvodu, abychom věděli, kolik od kterých variací produktů vyjednat s kosmetickými firmami. Jenže v tu dobu ještě zákaznice nebudou mít dotyčný LB objednaný a i pokud bychom objednávky zprovoznili takto předem, tak ho dva měsíce před vydáním bude mít objednána jen část zákaznic. Co ale s těmi, které objednají později? Zatím jsme nepřišli na elegantní řešení. Jedna možnost je proměnlivá smlouva s dodavateli, která by nám umožnila část výrobků vyměnit nebo vyžádat až těsně před vydáním na základě odpovědí těch, které mezitím objednaly. Ale co když zrovna firma nebude mít na skladě požadované produkty? Polovina firem produkty do LB nemá na skladě a musí je objednávat ze zahraničí. Byla by to jen otázka času, že něco nedopadne a polovina zákaznic co nechtěla make-up ho dostane nebo dostane o dva produkty méně, a to nebudeme riskovat.
Toto je obecně problém personalizace LB, a to dle jakékoli otázky z dotazníku. Jediné elegatní a dlouhobě na 100 % funkční řešení je, že Ladybox budou mít personalizovány pouze předplatitelky. U těch totiž víme, že jim budeme LB dodávat. Jakékoli jiné nám známé řešení je dlouhodobě rizikové, nespolehlivé, učinné pouze pro část zákaznic, nebo z jiných důvodů nevhodné či omezené 

2) Jak je myšlen výrok "Lady znáte z jiných oblastí?" Z jakých oblastní konkrétně?
Lady píše jeden beauty blog ;-)

3) Jak je to s předplatným LB na více měsíců? Je to již možné a jak přesně to probíhá? Platí se dopředu celá částka za např. 6 boxů nebo postupně každý měsíc jednotlivě?
S předplatným počítáme a bude. Máme ho nachystané a můžeme ho okamžitě spustit, zatím tak ale neuděláme. A to z toho důvodu, že nejprve chceme Ladybox etablovat na českém trhu. Jsme první, máme nejvíce zákaznic, nicméně přijmutí platby na předplatné na x měsíců dopředu je sice skvělá, ale velmi odpovědná věc. Dokud za sebou nebudeme mít pozitivní reakce dodavatelů z několika Ladyboxů a zajištěné budoucí spolupráce, není kam spěchat. Zdali  předplatné spustíme dnes nebo v prosinci, není tak podstatné. Podstatné je že budeme mít 100 % jistotu, že mezitím nevznikne pět dalších beauty boxů, nezačnou umisťovat značky typu Balea (nic proti, ale do konceptu beauty boxů se nehodí), nezkrachují a nepoškodí v očích dodavatelů celý business.
Co se způsobu placení týká, tak bude se platit celé předem. A to z důvodu popsaného v první odpovědi. Mohu ale prozradit, že předpaltitelky budou mít výhodu - zřejmě nižší cenu a možná něco k tomu.
 4) Kde se vzal název "Lady Box" ?
Název vešel jako nejlepší ze všech, které nás napadly :-) Nápadů byla spousta, od Beautybox, Lovelybox, Stylebox, Trendbox, Showbox, Luxebox, Czech beautybox, Missbox, Czechbox, přes české špatně znějící názvy Krabička krásy, Krásobox, Kosmetický box, Lady krabička, Kosmetická krabička, až po finální Ladybox. Tento název nám dává smysl, protože obsahuje jak box, což je v zahraničí již zajetý název pro tento koncept a služba je fyzicky dodávána v boxu, tak obsahuje Lady, protože je určen pro dámy - ladies.

Na závěr ještě pár aktualit - nadcházející Ladybox, který vychází 29.10, a říkáme mu listopadový (protože budete obsah testovat v listopadu) lze od 10.10. zakoupit na našem webu. Počet jsme dle poptávky výrazně zvedli tak, aby se dostalo na všechny. Za těch pár dnů se zatím nevyprodal, mizí ale rychle. V první hodině nám málem spadl web, bylo to velmi těsné a to jsme se připravovali :-D
Hodně se nás ptáte na předplatné - v tomto případě odkáži na odpověď výše.
Na našem webu www.ladybox.cz jsme v sekci Magazín před týdnem zprovoznili diskuse - můžete tam debatovat přímo pod článkem.
Již je funkční možnost koupit Ladybox jako dárek http://www.ladybox.cz/daruj-ladybox/
Minulý týden jsme rovněž na http://www.ladybox.cz/eshop/ zprovoznili Ladybox Obchod, kde můžete zakoupit plná balení většiny produktů z LB.
V případě, že nás ještě nemáte na Facebooku, tak zde http://www.facebook.com/ladyboxCR se nacházíme a na tomto místě s vámi každý den komunikujeme a ohlašujeme aktuality z planety Ladybox.




Tak doufám, že jste dostaly odpověď na všechny vaše otázky a některé věci jsou vám teď objasněné :) Ještě jednou moc děkuji tvůrcům za jejich ochotu odpovědět na dodatečné otázky a shrnutí všech novinek, které nás ohledně LB čekají.

Těším se na nové vydání LB a o jeho obsahu vás budu určitě informovat (tak jako desítky jiných blogerek :)

11 komentářů:

  1. Už se taky těším na svůj první Ladybox a jsem zvědavá, jak se mu bude dále dařit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo by super, kdyby se dal vypbrat i jiny zpusob dopravy - treba PPL. S postou u nas mame spatne zkusenosti :-( Rada bych si i priplatila za PPL, kdyby to slo..

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké :) já si LB zase objednám třeba za pár měsíců :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud to není tajemství můžeš mi napsat adresu Lady beaty blogu?

    OdpovědětVymazat
  5. Super rozhovor, Rendy:) Já jsem si tenhle měsíc pro změnu objednala jen Senzabox, abych měla srovnání a příště uvidím. Zajímalo by mě, kdo je záhadná Lady. Na FB slečny psaly, že tuší, o koho se jedná, ale já vůbec nemám ponětí...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si listopadový LB objednala a těším se :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle měsíc už ji mám taky objednanou, tak jsem zvědavá co v tom bude za krásy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych docela chtěla vědět, kdo je ta Lady :D, jinak opět super článek :).

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda lehce podezírám Báru z mých šminek :)) No jsem zvědavá, jestli to odtajní někdy :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)