středa 31. října 2012

Dermacol: řasenka Curl Mania a oční stíny


Dneska se podíváme na zoubek těmto dvěma produktům od Dermacolu. Po nedávném článku z rubriky Koupit nebo nekoupit, jsem zjistila, že máte tuto značku poměrně rády a některé z vás jsou dokonce pyšné, že máme tak pěknou českou značku :) Nedávno se má sbírečka výrobků této značky malinko rozrostla, tak se podíváme, jak mě oba tyto produkty zaujaly :)




Řasenka Curl Mania (zde

Řasenka má poměrně mohutný a lehce prohnutý aplikátor. Jeho mohutnost mi nevadí, ba naopak, mám přesně takové ráda. Řasy nalíčíte pár tahy poměrně snadno. To slovo pár bych ráda zdůraznila, protože více nánosů barvy = slepené řasy. V tomto případě tato rovnice platí, takže méně je určitě více :) Jak název řasenky napovídá, měla by vám řasy natočit a tímto tvrzením musím souhlasit. Řasy neslepuje (pokud to s nánosem barvy nepřeženete), zvýrazní i kratší řasy a celkově jsem s výsledkem vážně spokojená. Posuďte samy, jak se vám řasenka na mě líbí :) Navíc dobře drží, neopadává pod oči ani se nedrolí.









Trio Eye Shadow (zde)

Ty z vás, co už mě dobře znají tak ví, že na oční stíny z drogerie moc nejsem. Nechci tvrdit, že všechny jsou stejné a k ničemu, ale málokdy mě nějaké vyloženě překvapí a dostanou. Těmto roztomile flekatým stínům se to taky moc nepodařilo. V jejich prospěch hraje zajímavá barevná kombinace, relativně dobrá pigmentace a měkká textura. Nejvíc se mi líbí odstín po smíchání všech barev (viz. foto níže). Ovšem výdrž není nic moc. I s bází během dne stíny hodně vyblednou a tak po 4-5 hodinách je barva na očích nic moc. Nejsou určitě špatné, ale spíš prostě průměrné. Třeba mé mamce by na líčení bohatě stačily, ale já jsem v tomhle ohledu už trochu "zmlsaná" a od stínů čekám víc :) To je u mě obecně problém se všemi drogerkovými stíny, nehledě na značku. Sama od sebe bych si stíny asi nekoupila a své favority mám holt jinde.






Dneska to dopadlo tak 50:50. Do řasenky bych klidně šla znovu a nebála bych se jí koupit. Stíny jsou podle mě spíš pro nenáročné slečny, nebo ty, co s líčením spíš začínají a zatím nechtějí investovat vysoké částky do své kosmetické výbavy. Mě osobně ale neokouzlily a určitě bych si pro ně do drogerie sama od sebe nešla.

Budu ráda, když se s námi podělíte o své dojmy nebo zkušenosti s těmito produkty. Máte rády oční stíny z drogerie? Případně které konkrétně? :)



PS: Děkuji zastoupení značky Dermacol za darování produktů za účelem recenze

20 komentářů:

  1. Já mám z drogerie ráda LOreal Infaillible, mám už 4 různé odstíny a jsem s nimi moc spokojená. Ty od Dermacolu mají moc krásný vzor, škoda té výdrže... Ale jak píšeš, pro někoho, kdo s líčením začíná, by to mohla být skvělá volba:)

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka mě zaujala. Na stíny tak náročná nejsem. Takže věřím, že by mi stačily, ale růžovky a fialky určo ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se zdá, že ti každá řasenka dělá skoro uplně stejné řasy
    jinak takové husté velké kartáčky nemám ráda ale ty stíny jsem viděla v kosm.taštičce u tety a zaujaly mě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za recenzi, ty stíny mě zajímaly :-) Patřím do kategorie nenáročných, sice moje oblíbené stíny z drogérie nejsou, ale jsou to Avon, ELF a podobně, což, myslím, je na úrovni drogérky (aspoň ty, co mám), takže pokud na tyhle narazím a bude tam nějaká kombinace, co mě zaujme, klidně bych si je koupila a myslím, že bych byla spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. mezi řasenkami svoji stálici mám.. a zatím nemám důvod ji měnit, ale nějaké stíny pro mé začátky bych potřebovala:) nějak jsem zatím neměla pořebu stíny používat, ale poslední dobou mě to láká čím dál víc.. a tyto by mi mohly pro začátek i postačit, určitě se po nich kouknu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mila: ty jsou taky moje oblíbené :)

    Eve: to se možná zdá, ale taky jde o to, jak se řasy řasenkou malují, jestli se obtiskává, jestli celý den vydrží v takovém stavu atd. :)

    MissBB: stíny od Avonu jsem měla jen jedny, ale teda musím říct, že tyhle od Dermacolu jsou lepší, než ty co jsem kdysi měla a vůbec nekreslily :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekne napisana recenzia, s riasenkou ani s tienmi od Dermacol nemam skusenosti, no už dlšie pozeram na tiene od Dermacol tak možno sa odvažim a kupim si nejake, už zabudla nazov ktore sa mi to pozdavali :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já vůbec nevím jestli jít do řasenky od Dermacolu či nikoliv. Dermacol má skvělé báze, tonovací krémy nebo stíny ale s těma řasenkama ...nezkoušela jsi náhodou i jiné řasenky od Dermacolu?

    OdpovědětVymazat
  9. Veronika: zkoušela jsem z této řadu tu voděodolnou řasenku, s tou jsem byla celkem spokojená, ale občas měla tendence nějaké ty šmouhy pod očima zanechat, takže spokojenost tak na 90% :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám od Dermacolu řasenku Pump up a ta je podle mě příšerná, jako by s řasama neudělala vůbec nic a když už - tak je akorát trochu slepila :( První dojem jsem z ní měla celkem dobrý, ale pak mě to teda naprosto přešlo..
    A ty stíny vypadají odstínově hezky, skoda, že jsou nic moc :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám od Dermacolu nejraději Imperialku :) Tuto taky časem zkusím, láká mě ten kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujala mě ta řasenka. Moje oblíbená L'Oréalka začíná totiž padat pod oči :(.

    OdpovědětVymazat
  13. Řasenka vypadá pěkně, ta mě zaujala.

    OdpovědětVymazat
  14. Já ještě neobjevila žádné dobré stíny, asi budu muset také někam jinam než do drogerie.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám řasenku Dermacol Obsesion volume and length mascara v hnědé barvě. Koupila jsem si ji hlavně proto, že je hnědá, a i když ji mám už asi měsíc, ještě pořád nevím, co si o ní mám myslet. Zdá se mi, že na ty řasy skoro nechytá, takže téměř není vidět, jestli jsem ji použila, nebo ne. Aspoň že ty řasy prodlouží.
    Jinak stíny mám jen jedny, takové metalické, ale v krabičce vypadají teple růžové, zatímco na kůži oranžové, což mi vůbec nesluší, takže je nepoužívám.
    To jsou mé jediné zkušenosti s Dermacolem, nevím, jestli se mi chce zkoušet toho víc.

    OdpovědětVymazat
  16. ten kartáček nevypadá špatně

    btw. pokud máš chuť udělat jedenáctkovej tag, vybrala jsem tě http://cernamoora.blogspot.cz/2012/10/jedenactkovej-tag-cast-druha.html

    OdpovědětVymazat
  17. obojí vypadá skvěle :) takové štětečky mám nejradši

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jsem si po první fotce udělala na ty krásné stíny zálusk už pro tu barevnou paletu a vtipnou kombinaci a po recenz se jich vzdávám. Zase jsem ušetřila :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)