neděle 28. října 2012

Co je nového v Inglotu?

Po delší době jsem zavítala zase do oblíbeného Inglot obchodu na Chodově, abych omrkla, co nového nás může potěšit. Pokud pravidelně sledujete ingloťácký facebook, o většině novinek asi víte. Pokud ne, tak mi dovolte pár novinek ukázat :)



Nejvíc ze všeho jsem se těšila na kolekci modrých rtěnek. Nevím proč, ale takhle pohromadě se mi moc líbí :) Asi uznáte samy, že na nošení do práce to není, ale make-up artisti musejí juchat nadšením. Někdy se fakt odvážu a zkusím si tu blankytně modrou někam vzít (ta úplně vpravo). Tipuju, že na mě pak někdo zavolá odchyt z Bohnic, ale ten odstín je prostě boží :) Cena za kus 270Kč.




(foto - facebook Inglot)

Úplnou novinkou v sortimentu je i tato 14ti dílná sada štětců v pěkném pouzdru. Obsahuje všechny základní štětce, které využije asi většina z vás, co se ráda líčí a jeden štětec jim k tomu nestačí :) Na cesty si můžete štětce zabalit do tohoto pěkného futrálku a jinak je mít doma ve stojánku. Cenu vám ještě bohužel nepovím, protože zatím není stanovená, ale snad se jí brzy dozvíme.





Do obřího sortimentu laků na nehty přibyla ještě tato pětice. Metalické odstíny, které pěkně kryjí už v první vrstvě. Jinak nenechte se zmýlit, ty dvě stříbrné jsou ve skutečnosti na pohled rozdílné, ale na fotce to nevyniklo. Cena jako u všech laků 200Kč.


Nové jsou i odstíny očních stínů. Barvy jsou sice trochu zkreslené umělým osvětlením v prodejně, ale jsou to spíš decentní až neutrální odstíny, které potěší slečny, co nevyznávají výrazné líčení.


Do Freedom systému přibylo i 8 nových odstínů tvářenek. Vážně se moc omlouvám za foto, ale foťák prostě v těchto podmínkách nechce spolupracovat :/ Tvářenky nejsou opravdu tak oranžové a všechny stejné. 



Jinak podle mě největší a nejlákavější novinka z Inglot obchodu je ta, že si teď můžete objednávat jejich zboží ze všech koutů ČR až k vám domů. Často jste v komentáří nadávaly na to, že chcete něco vyzkoušet, ale do Prahy to máte daleko. Tak teď už si můžete objednávat v pohodlí domova podle svého gusta. Všechny produkty a jejich odstíny najdete zde v albu na facebooku Inglotu.



A úplně na závěr ještě připomenutí jménem Masterclass. Jsou to vlastně jakési lekce líčení, kdy vám nejdřív make-up artista ukáže postup na modelce a vy si to poté zkoušíte na sobě. Tyto akce mají vždy nějaké téma a trvají zhruba 2 hodiny. Pořádají se přímo v prodejně Inglot na Chodově a akce je vždy max. pro 5 lidí. Účast je podmíněna nákupem certifikátu v hodně 1000Kč, za který si potom nakoupíte produkty (nejpozději v den školení). Tento certifikát můžete darovat někomu i jako dárek :) Všechny kurzy vede make-up artistka Bára, která má mnohaleté zkušenosti s líčením.


Tak co, které z novinek se vám líbí nejvíce? Využil už někdo z vás dobírky po ČR? :)

21 komentářů:

  1. Ty modrý rtěnky - wow! Tak to budeš fakt odvážná, jestli si jí vezmeš ven za bílého dne :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda bych někoho v tý modrý rtěnce chtěla potkat, nejlépe tebe, Rendy - páč jinak vypadáš "normálně" , hehehe...
    Přiznám se, že já na to teda odvahu nemám, mít nebudu a ani v útlém mládí bych neměla!

    OdpovědětVymazat
  3. můj největší odvaz je oranžová a hot pink rtěnka...myslím, že na modrou už bych asi (pardon za ten výraz) neměla koule :D

    OdpovědětVymazat
  4. patrně jsem velmi přízemní osoba, ale ty modré rtěnky mi nejdou na rozum....

    OdpovědětVymazat
  5. Modré rtěnky jsou úžasně ulítlé. A moc se mi líbí odstín hnědého laku úlně vpravo, přesně takový hledám.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, to jsou skvělé novinky, Rendy! Zaujala mě sada štětců, jsem zvědavá na cenu a když bude přijatelná, tak pro ni hned poběžím! Kouzelné jsou také ty metalické laky. Co se týče těch Masterclass lekcí, tak za ten certifikát 1000 Kč si pak můžu nakoupit produkty, tzn. lekce make-upu je v podstatě "zadarmo"?

    OdpovědětVymazat
  7. Ty modré rtěnky jsou hrozné, v tom někoho potkat, tak nevím co bych si myslela :D. Jinak sada štětců by se mi taky hodila, mám ted novou pudřenku a nemám k ní žádnej štětec, takže pěkně na prd. :)

    ZVU TĚ NA SVOU MINI GIVEAWAY!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ulalá...
    Mňa nadchla tá sada štetcov, škoda že na Slovensko neposielajú. Som zvedavá, akú cenu im prihodia.

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tie modré rúže sú perfektné! Asi by som neodolala :))

    OdpovědětVymazat
  10. no neviem, neviem tie modré rúže... o.O

    OdpovědětVymazat
  11. Kamila: no, jako musela by to být nějaká speciální akce :) ale fakt se mi líbí, na nějaké focení by to bylo skvělé :)

    In your face: přesně tak, pak už nic víc neplatíš :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak pro tvářenky vyrazím :) a ty štĕtce se mi taky líbí, tak je aspoň omrknu.
    beautylollipopblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vyfoť nám na sobě pak tu rtěnku!:):D

    OdpovědětVymazat
  14. já ty modré rtěnky nechápu. jako k čemu je to dobré nebo jako to vyjadřuje nějaký styl, postoj? nebo recese?

    OdpovědětVymazat
  15. modrá rtěnka? proč ne, docela by mě zajímalo, jak by mi slušela, asi se tam zajedu podívat :-D a ty štětce vypadají dobře, zrovna nějaké sháním :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Pauline: jestli si jí někdy fakt vezmu, určitě se vyfotím :)

    Violets: to je spíš pro make-up artisty :) to si určitě nikdo masivně nenakupuje na doma. Na nějaké extra focení, něco výrazného. Případně na nějakou tématickou party, ale určitě to asi není pro každého na denní nošení :)

    OdpovědětVymazat
  17. Při pohledu na modré rtěnky se mi hned vybavil Avatar :) Líbí se mi ta kolekce laků, taková slavnostní, pro advent a svátky jako dělaná.

    OdpovědětVymazat
  18. Modra je dobra;) skoda ze nenositelne...

    OdpovědětVymazat
  19. Ježíš, bylo by strašně super, kdyby krom modrých rtěnek dělali i jiné netradiční barvy :))

    OdpovědětVymazat
  20. Modrú nie, nanajvýš tmavo modrú na nechty ale oči a pery sú úplne zakázaná zóna pre túto farbu u mňa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)