pondělí 22. října 2012

Clarins Face & Blush Powder - limitovaná kolekce

Někdy se vám může splnit sen, i když nechápete, jak je to vlastně možné. Dnešní krasavec je toho důkazem :) Face and Blush powder je součástí nejnovější limitované kolekce od Clarins. Už jsem vám psala o tom, že jejich výrobky dostaly úplně nový a luxusnější kabátek a znovu se vracejí do parfumerií. Takže je nejvyšší čas vyrazit se pokochat a vyzkoušet všechny novinky včetně současné limitované kolekce.






Jak je dobrým zvykem u většiny luxusnější dekorativky dostanete pudřík zabalený do červeného semišového pouzdra (konečně barva, na které není vidět každý přilepený chloupek nebo smítko :)



Všimněte si detailu na obale - malé C je vyryté na okraji krabičky. Mě osobně se nové zlaté obaly moc líbí



složení pudru:



A k čemu je tento pudr vlastně vhodný? Sjednotí a zároveň prozáří vaší pleť. Díky složce "Light optimizing + complex" je pleť hebká na dotek, protože pudr obsahuje mikro vlákna která vyplní případné vrásky nebo nerovnosti pleti. Díky složce "Plant Micropatch®" chrání pudr vaší pleť před vnějšími vlivy, jako je například znečištěné ovzduší. Kdyby vás to zajímalo, tak tyto dvě složky obsahují i všechny Clarins make-upy.




Pudr je vhodný pro všechny věkové kategorie a mě osobně se líbí nejen svým krásným designem, ale hlavně tím, že je v jednom produktu máte hned 3 - pudr, tvářenku/rozjasňovač a bronzer. Celý obličej zmatníte světlejším odstínem pudru, tváře vykonturujete tmavším odstínem a lícní kosti rozjasníte růžovou barvou. Po smíchání všech barev můžete pudr použít třeba jen na rozjasnění tváří. Záleží prostě na vás, jak si s ním pohrajete :) Jinak si myslím, že odstín pudru sedne většině slečen a barevně s ním nebude problém (výsledný efekt je celkem jemný). Cena je 960Kč. V Praze ho seženete např. v Tesco My Národní nebo Sephora na Zličíně má kromě Clarins beauty baru i dekorativní sekci této značky.



Pro mě má pudr jen jedno malé mínus - růžové proužky jsou docela drobné a nabrat samotnou růžovou barvu není tak snadné. Co bych to ale byla za kosmetickou milovnici, kdybych si i s tímto neporadila a nepoužila plochý štětec :)



Úplně vlevo je odstín po smíchání všech barev a vedle jsou pak jednotlivé části pudru. Všechny barvy jsou matné a bez třpytek. Omlouvám se za absenci fotek na tváři, ale světlo ani technika mi nepřála a kdybych čekala další týden na foťák, tak už by tenhle článek nemusel být aktuální, vzhledem k tomu, že je to limitovaná kolekce :)





Asi víte, že mě osobně často vzhled kosmetiky okouzlí a zejména limitovaným edicím ráda někdy podlehnu. Ani tento pudr není výjimkou a opravdu jsem si jeho vzhled zamilovala. Pleť je po jeho použití jemná na dotek, pudr vydrží celý den, nedělá mapy ani nezdůrazňuje sušší místa na obličeji. Jeho balení je celkem malé a tudíž ho můžu sebou nosit v kabelce a během dne podle potřeby použít. Navíc je si myslím celkem praktické na cesty, protože ušetříte místo v tašce a nemusíte tahat extra pudr, tvářenku a bronzer.

Podle mě se pudr vážně povedl a bude těšit nejen vaše oko, ale zdobit i vaší tvář :)

Jak se vám líbí? Zaujal vás podle popisu? A co vy a limitované kolekce? Taky jim tak rádi podléháte? :)

Clarins má i svůj český facebook, kde můžete sledovat všechny připravované novinky.


PS: děkuji zastoupení značky Clarins za poskytnutí pudru k recenzi. Prezentuji své názory, za které mě nikdo nepodplatil :)

41 komentářů:

  1. Balení je absolutně nádherné....

    OdpovědětVymazat
  2. Balení je krásné, musím souhlasit ;) Veronika z www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. pozerám po ňom nejaký už ten piatok, vyzerá lákavo.

    OdpovědětVymazat
  4. Podle popisu mě určitě zaujal:) A hlavně ta zmínka, že vyrovnává nerovnosti pleti a kamufluje vrásky. Limitované kolekce mám ráda, jen se pak těžko s případným kouskem loučím:(

    OdpovědětVymazat
  5. tuttobene: něco mi říká, že než se s tímhle pudrem rozloučím, uteče pár let :) zatím vypadá úplně netknutě a to ho používám tak ráda a často :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem od Clarins před pár lety vyhrála řasenku v soutěži Elle. řasenka přišla totálně, ale totálně vyschlá, vůbec nemalovala. Vyhrála i moje kamarádka a její kousek přišel též vychlý...bylo to moje první seznámení s touto značku a zároveň i poslední, neb věnovat do soutěžr vychlé kousky, to mi připadá opravu jako špatné PR....

    OdpovědětVymazat
  7. Meduňka-B: to mě mrzí, že máš zrovna takovou špatnou zkušenost. Chápu, že to pak člověka někdy odradí od toho zkoušet i jiné produkty této značky :/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj.
    Mám ráda tvůj blog a čtu jej pravidelně. Už v mnoha věcech jsi mě doopravdy ovlivnila. Nicméně, vadí mi, že fakt, že jsi výrobek dostala od nějaké firmy, píšeš miniaturním P.S., skoro jako by ses za to styděla? Já jako čtenář chci vědět, že jsi ten daný produkt dostala zdarma, nebo přinejmeším bych byla ráda, kdyby jsi to napsala normálním písmem. Potom také nechápu, proč za to ještě dodáváš, že prezentuješ svůj názor, za který tě nikdo neuplatil. Já vím, že to říkáš podle sebe a v tomto ti věřím, ale proč to tam, proboha, dodáváš? Samozřejmě, že tě maličko "uplatili", dali ti pudr v hodnotě 1000 korun zdarma. Ty na něj děláš recenzi a neměla by ses za to stydět a "propašovávat" to na závěr článku a psát to písmem, ze kterého mě bolí oči. Můžeš si to samozřejmě psát jak chceš, ale já se budu vždycky lehce pousmívat nad tím trapným, "neviditelným", dodatkem na konci tvých článků, co mě ujišťuje, že jsi objektivní s připitomnělým úsměškem. Na rovinu, prosím! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jinak, balení je nádherné. A ten pudr chci! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Klára: děkuji za tvůj názor :) zrovna nedávno jsem na facebooku na toto téma zavedla malou diskuzi a ani jeden komentář se slovem nezmínil, že by tato forma někomu vadila :) píšu to tak pokaždé, zatím to nikomu nevadilo a formuluji to pokaždé stejně. Určitě se za darované věci nestydím, to mají v oblibě jiné blogerky, které zapřou kde co a pak to vypadá, že si všechno samy kupují a já si pak přijdu blbě :) proto jsem se na facebooku ptala, jestli to mám uvádět nebo ne, na můj názor to sice nemá žádný vliv, ale považuji to za slušnost poděkovat dané firmě :) Nevím, mám asi velký monitor, ale mě to písmo nepřijde tak malé, není to součást recenze, je to jen zmínka, že mi byl produkt darovaný. Na tento týden mám naplánovaný článek, kde bude prostor se vyjádřit a říct svoje výtky či náměty ke zlepšení, takže když se vás ozve víc, klidně tuhle formu přehodnotím a vymyslím jiný způsob :) Zatím jsi první komu to vadí. Každopádně děkuji za námět :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, ty se máš, že jsi pudr dostala, pamatuji si, jak jsi ho někde zmiňovala, že by si ho ráda zkusila :)) Obal je vážně krásný a i na pohled pudr vypadá hodně povedeně.. jen si právě nejsem jistá, jestli by mě ty uzké proužky nevadily a byla bych ochotna si s tím dát větší práci - nabrat pouze konkretní barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Markvitka: to se tak jednou za rok stane, že se člověku splní sen :) joo, někdy je to trochu piplačka, ale v tom případě přejedu štětcem po všech "políčkách" a dám si tu barvu na tváře, protože se mi taková líbí :) ale ty růžové proužky mohly být klidně větší, vyměnila bych je za ty nejtmavší části :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá opravdu luxusně, ale mě by docela vadilo že jsou ty barvy namíchané dohromady. Ale vzhledově teda perfektní.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Myslim, ze rikat, ze to na "tvuj nazor nema zadny vliv" je blbost a sama to vis. Osobne mi to nevadi, firmy moc dobre vi, proc to delaji a dat pudr bloggerce je nejlevnejsi a nejlepsi reklama, jakou si vubec muzou prat.
    Tusim ze uz jsem to psala i toho masla od L´Occitane, ale tohle proste neni objektivni recenze. Ani byt nemuze, precejen se clovek jinak chova k veci, na kterou si vydelal a k veci, ke ktery prisel jak slepej k houslim.
    Nijak to nekritizuju a celkem to chapu, precejen blog je casova investice a nejaka odmena se hodi kazdemu (a rad by ji dostal, logicky, za praci odmena), ale pomijet tady tohle je proste a jednoduse pokrytecky...viz. litr za pudr, kde je tvarenka uplne k nicemu, protoze se nabira tak debilne.
    Neber si to ve zlym :) Jen si myslim ze i nejaka debata protichudnejch nazoru je pro lecktery blog prinosnejsi, nez porad dokola se omilajici "to je krasny". (No a jako je, co si budem, Clarins je Clarins :)

    OdpovědětVymazat
  15. Baleni je nadherne! I ty barvicky vypadaji moc hezky. Jen to slozeni je neuveritelne dlouhe. A cim vic veci ve slozeni, tim pro me vetsi pravdepodobnost, ze to udela neplechu. Alespon u me. Veronika

    OdpovědětVymazat
  16. Praktičnost na cesty by mi teda nehrozila, protože u pudru za tisíc korun bych v kabelce byla asi krajně nesvá, vzhledem k tomu, že po mobilu by to pravděpodobně byla druhá nejdražší věc, kterou u sebe mám. :-) Při své šikovnosti bych ho tak možná mohla mít doma na stolku a doufat, že i tam odtud se mi ho nepodaří shodit na zem a rozbít. :-)
    Btw. nemohla by sis zrušit ten zákaz pravého tlačítka? Jsem zvyklá si ručně otevírat všechny odkazy do nového panelu (někde to tak defaultně je, na některém webu ne, já se obvykle někde zakoukám a přitom nechci ztratit to původní, co jsem četla), zakazovat si kvůli tomu neustále javascript je fakt pruda... (Říkám to nerada, ale fakt je zákaz pravého tlačítka zbytečný, protože je to skript asi na řádek, který vypnutím javascriptu bez problému odstřelíš.)

    OdpovědětVymazat
  17. Sabina: mám trochu pocit, že darovaná řasenka z drogerie tolik emocí nevyvolá, ale dražší pudr už jo :) jsem ráda za všechny názory, ale říkat, že jsem ovlivněná se mi nelíbí, protože si stojím za tím, že pokaždé píšu svůj názor. Myslím, že nejsem z těch, co za každou cen chválí všechno, nejsem sluníčková a není pro mě všechno boží :) Chápu, že si to někdo myslet můžu, nevyvracím mu to, ale mám svědomí čisté. Zároveň nemám důvod psát záměrně cokoliv negativního, jen proto, že jsem něco dostala. Líbí se mi to? řeknu to. Nelíbí se mi? taky to řeknu. Klidně mi definuj slovo objektivní recenze :) nechám se poučit. nedělám rozdíl mezi tím, co si koupím nebo dostanu. To setotiž pak můžeme dostat až k tomu, že všechno co si koupím, tak budu muset vychvalovat, abych nevypadala blbě, že jsem za něco utratila spoustu peněz a stojí to za prd :) Kdyby sis přečetla dnešní článek a na jeho konci nebyla věta, že jsem pudr dostala, změnilo by to pro tebe něco? :) Pudr se mi líbí asi tak od léta, kdy jsem kolekci poprvé viděla, koupila bych si ho klidně i sama, to že přišla taková nabídka bylo překvapení, ale měla jsem jí odmítnout jen protože mě pak někdo bude podezřívat z neobjektivnosti? Kdybych se chovala jako jiné nejmenované blogerky, tak bych nenapsala ani slovo, každý by si myslel, že jsem si to koupila a nikdo mě tu pak neosočoval :) Nevadí, nenadělám s tím nic, ale já osobně mám svědomí čisté a to je pro mě hlavní :)

    Veronika: já tohle opět ignoruju a nerozumím tomu :) měla bych najít někoho, kdo mi v tomhle ohledu bude radit :))

    OdpovědětVymazat
  18. Aailyyn: ono to původně byla jen ochrana fotek a tím, že by se odkazy měly automaticky otevírat v nové záložce, tak jsem neřešila to, že je někdo otevírá i pravým tlačítkem :) zkusím s tím něco udělat, ale bylo to jen kvůli fotkám, ne kvůli odkazům :)

    OdpovědětVymazat
  19. Většinou jsem zvyklá, jo, to mě zaujalo, tak si to tady dočtu a pak se mrknu vedle do okna. Takhle, když se to otvírá samo, rovnou mě to pošle na tu novou stránku a já se musím zase vracet, dočíst si to a pak hledat, kam jsem si to otevřela. Myslím, že omezuješ zbytečně uživatele, to tlačítko se dá velmi snadnost obejít, je to zbytečnost. Na fotky si dávej vodoznak (ne malinký nápis v rožku, který by šel oříznout, ale opravdu vodoznak přes celou fotku), jestli je chceš chránit.

    OdpovědětVymazat
  20. Ja nerikam ze to nemas priznavat/nabidky prijimat/ recenzovat/ jen rikam, ze je blbost tvrdit, ze je to stoprocentne objektivni, stejne jako ze neni rozdil mezi "darovanym a koupenym". To je cely. A emoce stoupaji s hodnotou penez, to vis sama- recenzujes ty vyrobky primarne pro to, aby pak ty holky, co si to tu ctou sly a ten pudr si za litr z kapesnyho koupily- o to jde Clarins predevsim, ne? Proto se snad tyhle blogospoluprace delaj.

    A jestli nerozeznas mezi konstruktivni kritikou a osocovanim, tak to potes... kazdopadne musim priznat ze ty recenze mas aspon docela dobry (i kdyz ten sloh je nekdy silenej) a trochu si na tobe vylivam tu aroganci, ktera se ve mne nahromadila po vsech prectenych zmrsenych recenzich napric blogy, takze- sorry :)

    OdpovědětVymazat
  21. musím říct, že mi taky učaroval, ale jelikož mám podobných věcí nepřeberně, ještě si rozmyslím, jestli ho pořídím :-) ještě jedna otázka, v jednom z minulých příspěvků si psala, že se dá bobble lahev sehnat už i v DM, já se byla koukat v Palladiu, na Chodově i na Pankráci a zatím sem jí neviděla, neměla bys pro mě tip? díky :-)

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. dost často si kosmetiku vybírám podle toho, jak vypadá. no a tenhle pudr se mi teda líbí moc! pravda, té růžové tam ale mohlo být víc :)

    OdpovědětVymazat
  23. ani ja som mu neodolala a uz ho mam par tyzdnov doma, ale na svoju velku chvilu este len caka:DD

    OdpovědětVymazat
  24. Sabina: já to neberu jako osočování, spíš jako co může být 100% objektivní? :) Když si něco koupím sama, taky mě z tohodle může někdo nařknout :) Spíš to beru tak, že co se líbí mě, nelíbí se někomu dalšímu (nebo mu to nevyhovuje), ale o objektivitě hodnocení to není :) Jsem ráda, že někdo napíše i takový komentář a nejsou to jen prázdné věty "jéé, to je hezké" :) jen mě malinko překvapilo, že tohle nikdo třeba nenapíše pod něco darovaného, co je třeba z drogerie :) Když jsem psala o řasence MF, že mi příliš nevyhovovala a nesplnila to, co slibovala, nikdo mi neřekl, že jsem neobjektivní :) ale děkuji za tvůj názor. PS: s šíleným slohem asi moc nenadělám a každému se líbí něco jiného :)

    Lúca: Bobble jsem potkala třeba na Karlově náměstí :) Zkus se zeptat přímo na prodejně, jestli je tam mají, jsou docela někdy zastrčené :)

    Natálje: mohlo, ale to by pak bylo až moc dokonalé :)

    evie: tak mi dej pak schválně vědět, jak jsi s ním spokojená :) někdo další určitě ocení i názor někoho nezaujatého :)

    OdpovědětVymazat
  25. balení je krásné, ale co do použitenosti, tak to mě pudr nezaujal, toho bronzeru je tam na můj vkus strašně moc a na zimu mi taková kolekce přijde jako úplně nelogický krok ... zimní kolekce bývají spíše bledé - na používání zvlášť bych neměla nervy, takže bych šmrdlala všechno dohromady a měla ve finále takový světlejší bronzer :/
    ta tvářenka snad ani nemůže být určená na použití zvlášť, to aby si člověk u líčení vyhradil 10+ minut, jen aby se tímhle kousek nalíčil, jak potřebuje :D

    jinak mě to přimělo k zamyšlení nad tím, že o Clarins na blozích (i zahraničních) v podstatě vůbec nečtu a ani já sama jsem od něj nikdy nic v plánu neměla ... což z něj dělá jedinou parf značku, u který se mi něco takovýh stalo ;)))

    OdpovědětVymazat
  26. a ještě malá rada na ty výtky k zakázání pravého myšítka - otevírejte odkazy (i obrázky) KOLEČKEM MYŠI, tam vám žádné okýnko skákat nebude a je to taky mnohem rychlejší než myšítko (a jo, pro někoho s noťasem je tahle rada na nic .))

    OdpovědětVymazat
  27. Milé dámy, já na tom nevidím nic špatného, když firma blogerce věnuje produkt k recenzování. Rendy je naopak jedna z mála, která napíše, že produkt dostala a ne, že si ho koupila, nebo že ho dostala od maminky. Velikost písma bych neřešila – v časopisech máte taky věci s hvězdičkou menším písmem. Blogerky tvrdě pracují na svých článcích a není to snadné získat tolik čtenářů jako má Rendy, proto si myslím, že to má i jako práci a ne jen koníček - budiž jí tedy odměnou občas nějaký ten produkt. Líbilo by se vám neustále číst dokola o krému Balea za 39,90Kč? Mě teda ne a jsem ráda, že se můžu alespoň pokochat pěknými fotkami.

    Je mi líto, že jsou mezi námi tak přízemní lidé, kteří toto nechápou.

    OdpovědětVymazat
  28. Moora: já přestala řešit logiku barevného výběru těhle limitek :) Chanel taky uváděl svůj rozjasňovač v září a jak jsem se na něj těšila a strašně ho chtěla, tak mě zklamal, tím jak ve výsledku vypadal. Jinak o Clarinsu taky nečtu denně, i když jeden ze zahraničních blogů, co sleduju o něm píše celkem často (kdybych si tak pamatovala název :) Já to přisuju taky tomu, že u nás není tolik rozšířený, protože jak měnil obaly produktů, tak se na chvíli vytratil z trhu (resp.dekorativka) a teď se zase postupně vrací a pro mě osobně jsou teď obaly mnohem víc lákavější a luxusnější. Ale dokud nebude stojan v každé Sephoře, asi tolik rozšířený nebude :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ála: děkuji za názor a podporu :) možná kdybych nic nepsala, tak by byl klid a nic by se neřešilo...

    OdpovědětVymazat
  30. Álo, prosimte, nauc se cist nez napises nejaky komentar, jelikoz my se s Rendy bavime o voze a ty o koze.

    Je mi lito, ze jsou mezi nami takovito prizemni lide, kteri nechapu, ze nekdy je lepsi se reakce zdrzet nez placat uplne mimo. Jasne pisu ze na obdarovani recenzentky produktem nic spatnyho nevidim, je to kompenzace za jeji cas a odmena za psani. Deal with it.

    OdpovědětVymazat
  31. Gratuluju, to potesi, kdyz dostanes neco, po cem touzis :). Je moc pekna, ale jak se znam, bala bych se do ni sahnout, jak by mi to bylo lito :D.

    OdpovědětVymazat
  32. Balení je krásné, óchala jsem nad ním už když jsi ho dávala na facebook. Nejvíc mě překvapilo, jak vypadají barvy smíchané, čekala jsem spíš, že to bude hnědorůžové nic a ona taková pěkná barva. Tenhle produkt bych určitě využila :).

    OdpovědětVymazat
  33. jójha aké krásne balenie to má škoda použiť ;DD

    OdpovědětVymazat
  34. pudr nepoužívám, takže nic pro mě, každopádně už jsem měla nutkání si to koupit:D jsem blázen, ale mám ráda tyhle blbůstky. červené pouzdro je super, já mám obvykle černé a to je fakt k ničemu:)

    OdpovědětVymazat
  35. Mně ty poslední kolekce od Clarins přijdou jedna lepší než druhá a jsem moc ráda, že se tahle značka zase objevila v Sephoře.

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to vypadá luxusně! To balení je krásný :))

    OdpovědětVymazat
  37. Jsem moc ráda,že se Ti splnil sen.Je krásné,když se sny plní.Není to tak dlouho ,co jsi ho měla na wishlistu,šup a už je doma.Je to moc krásné balení a myslím,že každá správná mňaudáma touží něco takového vlastnit.Já takhle prahla po perlách od Guerlainu.Ach ten obal,je to prostě bonus navíc,když je něco super a ještě to dobře vypadá...Jsem ráda,že jsem se s tímhle mazlíkem blíže seznámila u Tebe na blogu.A do budoucna,ať se nám těch přání plní,co nejvíc....

    OdpovědětVymazat
  38. Nádherná paletka, balení překrásné, značku Clarins mám ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Černá Moora: Prima, ale já zrovna fakt nemám počítač a k noťasu myš nepotřebuju. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Jo, je nádherný. Jak mé srdce bije pro všechny edice Meteoritek, tak tady bych jim s chutí byla nevěrná ;-) Krása! Na složení si sice poslední dobou taky dávám pozor, ale zrovna u pudru si myslím, že to až tolik nevadí...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  41. Pudr a zároveň tvářenka! Přesně to momentálně hledám! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)