sobota 13. října 2012

Chystané akce, slevy a jiné radosti

Po dlouhé době jsem měla den volna a kromě jednoho zajímavého setkání (o něm někdy příště) jsem zavítala po dlouhé době i do obchodů a nestačila se divit, co novinek se všude naskytlo. Berte proto dnešní článek jako malou inspiraci na jaké akce nebo novinky se můžete třeba těšit :)

Vezmu to od drogerie. V DMku teď můžete sehnat limitovanou edici božsky vonících tělových mlék i sprchových gelů s vůní čokolády a fíků nebo višní a mandlí. Mě višňová verze vážně učarovala a to je co říct, protože o mě asi víte, že parfemace čehokoliv od Balei zrovna obden nechválím :)



(web)

Jinak v DMku nově sežente i lahve Bobble, což pro mě bylo velice příjemné překvapení.




(web)

Sortiment drogerií se rozrostl jak houby po dešti a nestačila jsem zírat, kolik novinek se na mě smálo z regálů :) O make-upové novince od Max Factor jsem vám psala zde, nyní jí můžete koupit v akci za 319Kč.






Loreal nás oblaží novinkovými očními stíny (cena v DM 329Kč). Mě upřímně moc nelákají, ale tak na pohled nevypadají nejhůř :)







(web)

Loreal nám nabízí i svůj nový make-up Lumi Magique zatím za 449Kč.





(web)

Rimmel nám nabízí novou tužku na oči, která je voděodolná a měla by být fantasticky držící a nerozmazávající se :) Barevné spektrum se mi líbí a cena je také příznivá (89Kč)





(web)

Dermacol zařadil do svého sortimentu nový tuhý korektor Matt Control. Seženete ho ve 3 odstínech a stojí 99Kč.


(web)



V DM jsem objevila i novou značku Kneipp, která nabízí např. sprchové gely nebo pěny do koupele. Možná není v sortimentu tak nová, ale já na ní nikdy předtím nenarazila. Nejvíc mě oslovil sprchový gel s červeným mákem a konopím, který příjemně voněl (89Kč).





(web)

V drogeriích už můžete kromě laků Colorama, potkat i stíny, lesky nebo tužky na oči z této řady.


(web)

Bobbi Brown otevřel svůj nový obchod (butik chcete-li) v OC Nový Smíchov. Víte, že já a Bobbi moc kámošky nejsme, takže svůj komentář si nechám a radši vás odkážu na moc pěkný článek plný fotek (včetně ceníku) u Mily na blogu zde :)



Artdeco přichází s novou limitovanou kolekcí, kterou vytvořila Dita von Teese. Pro mě je Artdeco trochu předražené a nikdy na mě luxusním dojmem nepůsobilo, takže si většinu kolekcí nechávám s klidem ujít. Kdyby byly ceny poloviční, asi by mě k nákupu kolekce lákala více :) Pokud vás kolekce zaujala, tak vězte, že při nákupu 3 produktů z této kolekce máte slevu 20%, pokud máte kartu Douglas je sleva dokonce 25%.






(web)

Douglas má nově v nabídce i tento na první pohled boží retro pudr. Nevím jak vy, ale já miluju to balení a mám nutkání si ho koupit, i když vím, že bych ho použila jen párkrát za rok. Za 6g zaplatíte 329 Kč




                          (web)



Několik dalších akcí z Douglasu:


V Douglasu je teď i akce na kosmetiku Bourjois



V Marionnadu na Andělu mají výprodej Dermacolu s 50% slevou. Mají tam celkem dost různých výprodejů a je ještě docela z čeho vybírat. Dokonce i make-upy mají ve světlých odstínech :) Zaslechla jsem informaci, že Marionnaud pomalu a jistě z našeho trhu odchází, takže se na případné velké výprodeje asi můžeme těšit i nadále :) Plus probíhají různé akce a slevy třeba i na parfémy a pečující kosmetiku, nejlepší je sledovat jejich facebook.




Když už se bavíme o obchoďáku na Andělu, tak jsem v Promodu objevila super výprodej šperků (náramky, náhrdelníky atd.) za 70Kč :) Sice to sem moc nepatří, ale o takovou akci se nemůžu nepodělit!

12.10.2012 se otevírá nově zrekonstruovaná prodejna Sephora v OC Letňany. Těšit se můžete na slevy 20-30%.

Palladium slaví své narozeniny a ve dnech 19.-21.10 budou různé výprodeje ve vybraných obchodech (Sephora, Manufaktura atd.)


Chystaných akcí i nové kosmetiky je opravdu strašně moc. Pokračovat by se dalo asi do nekonečna. Kdyby vás zajímaly další tipy na akce, podívejte se k Luci na blog (zde).

Zaujala vás některá z akcí nebo nových produktů? :)

39 komentářů:

  1. tělové mléko od Balea už mám doma, voní fakt úžasně. A dnes se tedy asi vydám na ten Anděl podívat se na ty slevy.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články jsou zlo, ještě že mám v hlavě jakousi stopku a kupuju nové věci až když staré docházejí =D (až na pár vyjímek xD)
    A ještě trochu mimo, chtěla jsem se zeptat, jestli nevíš co stím, když se mi u pravidelných čtenářů ukazuje: Litujeme...

    Tento gadget není správně nastaven. Nápověda pro webmastery: Ověřte, zda adresa zadaná v poli Nastavení Sítě přátel – Adresa URL domovské stránky odpovídá adrese URL tohoto webu.

    Nemůžu nikde to nastavení sítě přátel najít :(

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty mléka se dojdu kouknout, když já toho mám doma tři zadky:D

    OdpovědětVymazat
  4. né, já nekradu a přitom všechno chci! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na ty krémy a sprcháče od Baly se už chystám :) Určitě budou opět krásně vonět, jako všechno v DMku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Porad jsem v pokuseni ten Facefinity zkusit :(. Budu si muset nekde vyzadat vzorek :). Ty Loreal stiny ty barevne se mi moc libi, uz jsem je obdivovala v DM letaku. Ale co s nima? :) Za to ten retro pudr, boze, to je neco! Budu ho muset jit omrknout je krasnej :D. A to info o Marionnadu, me zabijes :). Jestli budou koncit, tak to budou vyprodeje teda :D. A do Promodu se budu muset taky podivat, bizu, to je moje :).
    A moooc diky za reklamu :D.

    OdpovědětVymazat
  7. tak s tím pudrem z douglasu tě chápu :D já už jeden vlastním, tak mi to zatím stačí :D

    OdpovědětVymazat
  8. já mám sprcháček a je nejlepší! brala bych i ten zbytek! a teda Bobble bych v DM nečekala!

    a tu Rimmel tužku rozhodně vyzkouším! sehnat měkkou tužku, která by udělala krásnou dolní linku, to je totiž něco :D

    OdpovědětVymazat
  9. To tělové mléko Balea nádherně voní! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hlasuju pro retro pudr!!! Rozhodně alespoň omrknu.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten pudr vypadá úžasně, ale netuším, jak se tohle balení používá :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nee to nee.. :D Já zas nebudu mít penízky. :) No to je bomba, že bude v DM ta skvělá láhev, bohužel si ji nemůžu pořídit. Naše rychlé uklízečky na intru by ji byly schopné vyhodit při pečlivém úklidu pokoje.

    OdpovědětVymazat
  13. Hned v pondělí mířím do DM :)

    OdpovědětVymazat
  14. Aj, do Promodu se chystám pro kabát... s těma šperkama se mi to asi krapet prodraží :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jediné co jsem viděla a uchvátilo mě je balea, ty vůně jsou boží :)!

    OdpovědětVymazat
  16. Keby bývam v prahe tak aj áno škoda, že na Slovensku nieje toľko značiek a akcií na ne.

    http://stoker-dewy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. V DM jsem byla ve čtvrtek a mají tam hodně nových lákavých obalů - to je pravda :-). Já si hned odnesla ten čokoládovej sprcháč :-)

    OdpovědětVymazat
  18. na limitku od Baley jsem koukala a nakonec jsem jen koupila krém pro mamku, ale asi se do DM ještě vrátím, protože už jen ty obaly neskutečně lákají!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Inu, dokázala bych si vybrat. Jsem sama zvědavá, u čeho nakonec skončím:-D

    OdpovědětVymazat
  20. Páni tak doufám, že na mě v drogérii DM ještě nějaký ty tělový mlíka z limitky zbyly. Díky za článek vůbec bych o tom nevěděla, že jsou nějaký novinky hned v pondělí tam vlítnu :o)

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný přehled, většina novinek mi unikla. Na láhev už mám dlouho zálusk, to je fajn, že je takhle snadno k dostání.

    Stíny Loreal se mi moc nelíbí, ty barvy mi přijdou divné a mám pocit, že dali přednost spíše designu před obsahem a to je u kosmetiky vždycky blbě - balením se nemaluju, že :D

    Ještě z novinek bych doplnila BB krém od Nivei.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak krém z DM musím mít už jen kvůli úžasnému balení :-)
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. A za kolik mají v DM tu Booble láhev?? :) Také se mi moc líbí ten pudr z Douglas, ten je úžasný :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám sprchový gel balea čokoláda a fíky a zbožnuju ho :) Upřímně mě taky moc věcí od balei nevoní, ale tohle je prostě úžasná vůně. Super tipy :)

    OdpovědětVymazat
  25. líbí se mi slevy v DOuglasu na kosmetiku Bourjois a na Max Factor. ten nový make-up mě docela láká, ale zase, proč si ho kupovat, když mám doma asi 4 make-upy, k jejichž spotřebování mám ještě hodně hodně daleko ... vydrží mi ještě tak na dva roky .. :D takže koupi nového make-upu asi vážně odložím a koupím si raději něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  26. O limitce od Balea jsem slyšela v práci od kolegyně, je z toho nadšená jak skvěle to voní :-)Dost mě zaujali ty tužky od Rimmel hlavně ta zelená a béžová, asi se po nich v oobchodě podívám. POkud bych mohla doporučit tužku na oči, která fakt drží, tak je to Barry M Bold Black Eyeliner mám takový pocit :D Mám ji doma černou a je super :-) drží jak přibitá:-)

    OdpovědětVymazat
  27. tak v tom Marionnaud na Andělu už Dermacol zmizel, dnes odpoledne tam bylo maximálně tak dvacet posledních nezajímavých kousků. Ale zase jsem si v jiných obchodech nakoupila kupu oblečení, takže jsem i tak spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Mě tedy tyhle těleová mléka Balea vůbec nějak ne oslovila svoji vůní :((( což mě docela mrzí, protože mají krasne obaly :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jé, tak Douglas mě potěšil tou akcí na deodoranty, které jsem chtěla vyzkoušet, paráda! :D :)

    http://cosmeticsloverbydani.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to je super, že mají ty flašky v Dmku :)

    A korektor od Dermacolu je super, psala jsem teď o něm dokonce recenzi. Hodnotila bych ho jako zatím nejlepší korektor, co jsem kdy měla :)

    OdpovědětVymazat
  31. Kneipp by mě potěšila, já si ho vždy vozila z Německa.. A ten pudr? Musím mít!! :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Mám pocit, že je čas navštíviť drogériu :)

    OdpovědětVymazat
  33. hezký info. sama se chystám na tu černou tužku od Rimmelu.
    jen nechápu, proč tu dáváš odkazy, když si je pak pravým tlačítkem nemůžu otevřít (jo jasně,že to jde přímo,ale stejně nechápu tady ten zákaz ukládání fotek apod).

    OdpovědětVymazat
  34. Katie: odkazy jsou jen u fotek, co nejsou moje :) bohužel jsem zakázala možnost ukládání fotek, poté, co jsem své fotky nacházela na jiných blozích bez uvedení zdroje. navíc by se odkazy měly automaticky otevírat v nové záložce, tak snad s tím nebude problém :)

    OdpovědětVymazat
  35. Díky za tpy! To tělové mléko Balea určitě vyzkouším, zrovna dnes se chystám do DM. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ta Balea vypadá skvěle! Možná něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  37. Rendy: jj, v tom případě to chápu :)) těším se na další novinkový článek, dnes jsem si koupila jeden z těch tělových krémů Balea :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)