středa 24. října 2012

Catrice Eyebrow Set

Asi jste si už zvykly, že se ode mě příliš často nedozvídáte o kosmetice, která by zkrášlovala vaše obočí. Přiznám se, že tato sada je vlastně můj první počin v této oblasti. Svůj názor na "líčení" obočí jsem přehodnotila po poslední návštěvě Brow baru, kde jsem viděla velkou změnu, když mi někdo obočí zvýraznil. Delší dobu už mám vyhlédnutý set Brow Zings od Benefitu, ale chtěla jsem pro začátek něco levnějšího, s čím bych se trochu naučila pracovat a pak bych investovala do dražšího setu. A co si budeme povídat, naše drogerie nenabízejí zrovna desítky podobných produktů, takže vybírat z čeho moc nebylo. Klasickou tužku na obočí jsem nechtěla, protože mnohem přirozenější se mi zdají stíny. Set od Essence se mi moc nelíbil a tak výběr padla právě na Catrice. Největší překvapení mě čekalo až doma, když jsem otevřela šuplíček, ve kterém je aplikátor a mini pinzeta. Takové terno jsem ani nečekala upřímně :)





Set je v pevném plastovém obalu a jak už jsem říkala, kromě dvou stínů obsahuje i aplikátor a pinzetu. Mile mě to potěšilo a protože byl šuplíček v obchodě zalepený, netušila jsem, co je vlastně uvnitř. V drogerii jsem viděla jen toto barevné provedení, takže předpokládám, že se prodává jen v této variantě. Odstínově mi obě barvy sednou a jsou tak akorát tmavé. S nanášením není problém, výsledek je podle mě docela přirozený. Akorát mi prostě v balení chybí vosk na zafixování, který má právě set od Benefitu. Jinak samozřejmě můžete na zvýraznění obočí použít jakkýkoliv matný hnědý stín, ale tenhle set je praktický v tom, že máte pohromadě oba stíny, aplikátor i zrcátko. Set stojí stovku a seženete ho všude tam, kde mají i kosmetiku Catrice. Malá rada na závěr, než si případně set koupíte, podívejte se, jestli není použitý, protože než jsem narazila v regále na jediný, který byl netknutý, byla to fuška :)










Pro mě je tento set asi to nej, co v drogerii seženete. Ne že by stíny byly něčím výjimečné, ale máte všechno potřebné pohromadě a  toho si cením nejvíc :) Kdyby byl součástí balení ještě vosk, který by obočí i zafixoval, asi bych nepřemýšlela o koupi dražší verze od Benefitu. Takhle si na ní časem ráda ušetřím, abych pak případné krášlení dotáhla k úplné dokonalosti :) Jinak si myslím, že tenhle set stojí za vyzkoušení a zvládne to s ním i úplný začátečník (jako jsem já).

Máte někdo dobrý tip na podobný set? Používáte na zvýraznění obočí raději tužky nebo stíny? :)

53 komentářů:

  1. Ha, uvažovala jsem o tý paletce MUA, ale teda Catrice mě hodně překvapila, ani jsem nevěděla, že něco takovýho má! A vypadá to teda hodně dobře, malá pinzetka je super bonus. Vida vida.
    Teď používám set od e.l.f.u, v podstatě jsem s ním vcelku spokojená, ale stejně pořád švidrám po něčem naprosto dokonalým :D

    OdpovědětVymazat
  2. Se stínama zatím nemám zkušenost, používám spíš tužky na obočí, možná časem přesedlám, celkem mě lákal ten od Benefitu, ale i tento pro začátek by nemusel být špatný :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na věci ohledně obočí úchylná :)
    Tento set mám taky a trochu mi nevyhovuje právě ten šuplíček - všechno v něm tak divně rachtá, že jsem si ho musela vycpat :D Mám i set od Essence, který má strašně špatný balení, opravdu nešikovný, ale teď se chystá nový vzhled co jsem koukala :) Akorát tam chybí zrcátko. Pořád pokukuju po Elf a Mua, popř. Benefitu, ale je to všechno na jedno brdo upřímně :) A dávat x stováků za Benefit...no to nevim.
    Vyhovují mi i tužky nebo Alverde gel na obočí, ten je peckovej! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nedám dopustit na podobnej set od Alverde, je v něm i vosk. Tenhle taky vypadá zajímavě, líbí se mi, jak jdou odstíny do šeda, Alverde je dost hnědý. Dražší bych nekupovala, taky se mi zdá, že zrovna u tohohle druhu výrobku to vyjde zhruba nastejno. Popř. bych chápala, kdyby levnější set = 80 kč, drahý set = 250 a ne 900, to mi přijde hrozně moc :/

    OdpovědětVymazat
  5. ja používam ten set od Essence a zatiaľ som s ním celkom spokojná.. ale nemôžem ani tak veľmi porovnávať keďže mám skúsenosť jedine s tým setom od Essence.. určite sa ale pojdem ppozriet aj na ten od Catrice ..ďakujem za článok

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně mám brow zings a jsem velmi spokojená. Na druhou stranu jsem se teď přebarvila na mnohem světlejší blond a přijde mi, že i "light" verze je trochu tmavší než bych si představovala...Catrice okouknu ;)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. na obočí používám tužku od Bourjois, je fajn, ale ráda bych časem zkusila něco s voskem a stínem. myslím, že aplikace by byla jednodušší a přesnější, než s tužkou.

    OdpovědětVymazat
  8. Labradoora: taky jsem tento příliš dlouho přehlížela a netušila, že vůbec existuje. Mile mě potěšil. MUA bych koupila, kdyby měla vosk, ale co jsme tak koukala, zdá se, že ho nemá :)

    Sickie: je fakt, že trochu rachtá, ale zase alespoň dobře drží a neotevírá se. Ještě jsem přemýšlela, že extra vosk na obočí má i Inglot, ale to bych si musela koupit jen refil a k tomu paletku, tak nevím.

    kocicizivot: o něm jsem také někde četla, ale nikdy jsem ho v drogerii ještě nechytla :/ pokaždé, když tam jdu, je stojan Alverde vybrakovaný. Jinak Benefit bych si nechala dovézt od kamarádky z USA, u nás bych si ho nekoupila :)

    katusicek: určitě omrkni, mě se tento zdál praktičtější a hezčí než od Essence, ale kvalitu samozřejmě posuzovat nemůžu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten set se mi odstínově líbí a balení vypadá taky obstojně:) A přesně jak píšeš upravené a decentně zvýrazněné obočí dokáže udělat s obličejem divy!
    Já na obočí používám raději stíny. Tužku mám doma jen jednu a stejně ji nakonec aplikuju tak, že si z hrotu nabírám na štěteček a tím pak obočí maluju. Obojí chce dostatečně tvrdý, ale zároveň precizní štěteček, kterým se prolíčím skrz obočí.

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee, ja uplne koukam na ten aplikator! To uz abych psala Jeziskovi, ze mi to ma v CR opatrit:)xx

    OdpovědětVymazat
  11. Hm, tak tohle vypadá o poznání líp než ten můj set od Essence. Asi ho vyměním, ale upřímně obočí taky moc nelíčím...

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za tip, to koupím mamce, stejně by dražší varianty neocenila a pokud to splní účel :) Navíc to nevypadá úplně blbě a lacině, tak se jí to snad bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  13. tiež som poškulovala po paletke essense aj catrice, ale asi skúsim šťastie s elf, tam je totiž aj vosk... a následne v budúcnosti možno siahnem aj po benefite alebo bobi brown-toľko môj scenár k eyebrow setom :DD

    OdpovědětVymazat
  14. tento set zboznujem a uz mi dochadza. musim kupit zasa.alebo vyskusat elf

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám set na obočí od Alverde a je super. Skládá se ze dvou stínů (tmavší a světlejší), dvou aplikátorů a i ten vosk tam je :-) Jsem s ním moc spokojená. Stojí 89,90 a mají ho stále v DM ve slevách. Doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem si oblíbila set na obočí od Alverde a spokojenost. Na tomhle balení od Catrice se mi líbí ta pinzetka, já ty svoje věčně někde ztrácím :)
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám skoro netnutý Benefit. Mám nejtmavší (kupovala jsem ho ze zahranici, kdyz jsem jeste nevedela, ze Benefit se da sehnat a vyzkouset v Sephore) a potrebovala bych jeste tmavsi. A to vetsinou kafram, ze chci vsechno svetlejsi :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Mám stejný šuplíčkový set od Oriflame, jen tam nebyla pinzeta, ale další aplikátor a je tam ještě vosk na obočí, který je uplně na prd, nejde nanést, takže až to spotřebuju (cca dvacet let :-D ) tak pořídím tenhle ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to krásně. Mám obočí upravené "permanentně" (ale decentně), takže podobné výrobky nepoužívám. Tenhle set by ale povinně měly fasovat všechny dámy, kterým se nad očima klene strašidelný černý oblouk vyrytý jedním tahem uhlovou tužkou (zvláš´t prima je to na blondýnách). A že jich potkávám hodně...

    OdpovědětVymazat
  20. Já si domalovávám obočí matným očním stínem a připadá mi to super, hlavně proto, že si můžu vybrat přesný odstín. Navíc obočí vypadá přirozeně a se stínem se mi pracuje líp než s tužkou.
    Po různých setech nějak netoužím, protože zrcátko, různé aplikátory, štětce a minipinzetu stejně v kosmetické tašce mám.

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem měla ten set od Essence, teď mám Bobbi Brown a Catrice mě taky láká.
    Essence je shit, hrozně práší, balení je na prd, aplikátor taktéž a chybí mi tam zrcátko.
    Bobbi má pevné balení, práší jen trochu a má jak aplikátor, tak pinzetku - ale ta cena už není úplně budget friendly. Takže až dodělám Bobbi, vyzkouším Catrice a uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
  22. já vyzkoušela 4 různé sety na obočí, ale nejvíce mi vyhovuje ten od ELF (http://elfkosmetika.cz/eshop-produkt/studio_profesionalni_rada/oci-a4db016385382b/102/cz) lepší už hledat nebudu tento mi naprosto ve všem vyhovuje a za nějakých 95kč je ideální :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já začínala se setem na obočí od ELFu - používám místo stínu zase naopak jen vosk a ten má super a potom jsem plánovala koupi browzings, jenže jsem narazila na skoro identický set od Sleeku za 240Kč a už ho mám 2 roky ;-) Zkus se na něj podívat, v porovnání s Browzings jsou si hodně podobné. I balením.

    OdpovědětVymazat
  24. Mám taky set od Alverde a přijde mi super,je to tedy údajně varianta "blonde",ale zdá se mi docela dost tmavý, pro mě s tmavým obočím akorát. Je v něm i vosk a dva štětečky, jeden na vosk, druhý na stín.

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám ráda set na obočí od oriflame, je tam tmavý stín (ten nepoužívám, vypadala bych jako Marfuša :), světlý stín - pro mě ideální a fixační vosk na obočí, který je skvělý. Obsahuje i dva štětečky, na stíny a na vosk.

    OdpovědětVymazat
  26. Díky za tenhle článek. Vypadá moc hezky, podívam se po setu. www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. no vidíte, ten elf mě ani nenapadl, dlouho jsem na jejich stránky nekoukala :) otázkou jsou teda odstíny, protože si nějak neumím vybrat :) tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám obočí přirozeně tmavé, takže jsem tyhle sety ani nevyhledávala, ale možná, že časem... :) Kdo ví.

    OdpovědětVymazat
  29. já na obočí nepoužívám nic, mělo by se používat? max průhlednou řasenku od essence :D

    OdpovědětVymazat
  30. Rendy, urcite zkus ten Benefit! Ja mam oboci skoro neviditelne (tak to dopada, kdyz je z blondyny bruneta) a s tim setem vytvorim barvu presne podle predstav, stiny neprasi a ani ten vosk neni k zahozeni.

    OdpovědětVymazat
  31. já mám doma od Alverde z DM, to dělá set na obočí i s voskem! a stojí asi 90 kaček :) A dělají to ve verzi pro blondýnky (která je pro brunetku jak dělaná, osobně jsem hnědotmavovlasá a tenhle odstín mi padne) a pak verzi pro brunetky, která je jenom malinko tmavší :) Je tam hnědý stín, tělový stín, dva aplikátory a vosk :))

    OdpovědětVymazat
  32. Toto veru nevyzerá vôbec zle :) Ja mám svoje obočie celkom výrazné, občas použijem iba ceruzku od YSL, ktorá mi farebne presne vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  33. Jé, děkuju za tip! Něco takového za přijatelné peníze sháním už delší dobu, Essence má příšerný obal a stojan Catrice jsem ještě neviděla. Ta pinzeta v tom je suprová, odstíny tak akorát :) Musím se ke Catrice konečně vypravit.

    P.S.: Moc ráda jsem tě poznala! Snad se na nějaké akci zase potkáme :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak já používám tužku od Dermacol a nemůžu o ní říct křivého slova :) Přijde mi ve výsledku i hezčí než stín, přece jen to není pudr, ale zanechává takový jemný "lesk", a to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy fakt moc doporučuju set od elfu, jakože jsem elfí odpůrce, toto se fest povedlo. Doporučuji ti odstín medium. Já osobně používám jen ten vosk který barví a fixuje zároveň plus má úžasný studený odstín, který ti podle mě sedne;-)

    OdpovědětVymazat
  36. Ja by som ti poradila obočenku z GOSH. Mám ju už strašne dlho ale je skvelá. Máš tam tri odtiene a fixačný gél? neviem ako by som to nazvala. Ale dáva sa nakoniec aby obočko držalo. Je naozaj skvelý.
    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/05/liciaca-akcia-s-dewy-sme-navstivili.html
    Tu máš moju recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám teda tužku na obočí od Giorgio Armani, ale musím uznat, že stíny budou asi vypadat přirozeněji :) kdes je koupila?

    OdpovědětVymazat
  39. Já očekávám každým dnem balíček od Elfu, kde budu mít podobnou paletku na obočí a moc se na ni těším.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Ten vosk tam chybí, ale pinzetka je luxus :)

    OdpovědětVymazat
  41. Já jsem si ještě nic na obočí nepořídila, ale tohle vypadá jako dobrý tip :).

    OdpovědětVymazat
  42. To balení od Catrice vypadá vychytaně, ale taky upřednostňuju, když je v balení jeden krémový nebo voskový produkt. Dobrou zkušenost mám se setem od e.l.f., kupuju si ho už po několikáté.

    OdpovědětVymazat
  43. Obočí je takový můj rest, musím se dokopat jít do Bennefit Browbaru, a pak si koupím tento set nebo dle komentářů tady i Alverde.
    Obočí si nemaluju, přitom dle je to u lidí, co nosí brýle, naprostý základ. Jak říkám, mé obočí je jeden velký rest, tak snad už brzo napravím. Zatím tedy nemaluju, protože prvně musím od odborníka dostat ten základní tvar, který pak už jen budu doupravovat (a zvládnu to i sama). Na prvotní razantní zásah si netroufám, i přes všechny tutorialy na youtube. ;)

    OdpovědětVymazat
  44. Rendy, díky za fajn článek. Ten vosk mi taky leckde chybí; já si za tím účelem nechala ze Slovenska (ach, díky ti, internete, za tyhle především virtuální známosti!) eyebrow kit od Goshe, ten má 3 různé stíny a i ten vosk. Viděla jsem ho u slečny, co se společně s tebou stala ambasadorkou Douglasu, ta mě na něj přivedla. A je super! Barva mi vyhovuje dokonale a vosk je prostě bezva věc a dost mě štve, že se na něj málokdy natrefí. Netušíš třeba, zda se dá sehnat někde vosk samotný? Prostě jenom ten vosk... zatím jsem hledala ale nepochodila :-(
    Verunka

    Jo a jinak souhlasím, že upravené obočí diametrálně mění celý výraz obličeje a taky že set od Essence není bůhvíco.

    OdpovědětVymazat
  45. Ja mám tiež tento set a som veľmi spokojná..Recenzia TU

    OdpovědětVymazat
  46. Proč řadíš do dražších variant set od Mua. To je levná značka.

    OdpovědětVymazat
  47. kup si ten od elfu, usetris - pokud se me tyce, tak je to uplne stejne jako Benefit

    OdpovědětVymazat
  48. Zřejmě jste mě ukecaly a zkusím ten set od Elfu :) a ušetřím pár stovek!

    Verunka: má je Inglot :) jsou tedy součástí freedom systému, takže si koupíš vlastně jen refil, ale na druhou stranu nevím o nikom další, kdo by to u nás prodával :)

    Anna´s glamour: protože stojí víc než tento od Catrice :) ale nemělo to být myšlené, že je to jako luxusní značka :)

    OdpovědětVymazat
  49. Používám tužky, ale stíny jsem vlastně ještě ani nezkoušela, tak třeba by mi vyhovovaly líp! Nějak si nepotrpím na moc velké vykreslování ale, spíš jen trošku ztmavit, jinak si připadám moc uměle. Tak nevím, jestli na to jsou lepší stíny nebo tužka, asi záleží prostě na tom, jak se to či ono používá :-)

    http://aodori.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  50. Díky, kouknu se po něm, až tam budu mít cestu.

    OdpovědětVymazat
  51. Já si zprvu koupila set od Essence. Barvy mi sedí, ale to balení je hrozné. Určitě si pak koupím toto od Catrice, má vše co potřebuji a vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  52. Já mám ten od Alverde, ale tvůj se mi líbí víc. Myslím, že by mi víc sedl :/ Při nejbližší návštěvě Brna ho okouknu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)