úterý 2. října 2012

Bioderma soutěž

Jak jsem slibovala - soutěž s Biodermou je tu! Dlouho jsme nesoutěžily, tak jsem moc ráda, že dneska má možnost jedna z vás získat výrobek podle svého výběru :) Vybírat můžete ze stránek www.bioderma.com a co musíte pro výhru udělat?

1) být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC

2) poslat mi na mail fotku, kde je vyfocený váš oblíbený produkt denní péče, který používáte. Je jedno jaké bude značky, prostě to, co momentálně používáte a vyhovuje vám (krém, sérum, pleťová maska, čistící voda atd.) Na fotce nemusí být váš obličej, ale samozřejmě to uvítám a ráda poznám své čtenářky :) Podmínkou je jen vyobrazený kosmetický produkt :) Maily posílejte na: ordinarylife@seznam.cz




Všechny fotky, které splní pravidla budou vystaveny na fan page blogu a ta fotka, která bude mít nejvíce "lajků" tak vyhrává :) Fotky posílejte do 14.10 do 20:00h. Poté budou všechny vystavené, ať je to fér pro všechny :) Hlasovat se pak bude následující týden. A budu moc ráda, když mi do mailu napíšete, jaký produkt budete chtít v případě výhry a jméno/ přezdívku, kterou pak napíšu k vaší fotce :)

Je mi jasné, že se někomu taková pravidla nebudou líbit, ale nikoho nenutím se účastnit, naopak lépe pro soutěžící, že budou mít menší konkurenci :) Myslím, že výběr produktu podle svého si žádá trochu něco víc, než jen komentář, tak proto jsem se rozhodla pro netradičnější soutěž.



Doufám, že se vám soutěž bude líbit a už se moc těším na vaše fotky :)

19 komentářů:

  1. Jé, tak to je super :) Snad se mi podaří udělat normální fotku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zase podle liků.. Jako nic proti, ale to většina nebude mít žádnou šanci vyhrát...

    OdpovědětVymazat
  3. Lady: budu se moc těšit :)

    Sarah: a proč by většina nemohla vyhrát? :) já si nemyslím, že by soutěžila stovka slečen, spíš naopak, takže v tom nevidím problém :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Už se těšim na vtipný fotky :-) ale ještě si rozmyslim jestli se taky odvážim..

    OdpovědětVymazat
  6. L Kociánová: klidně i více produktů :)

    Máni: budu moc ráda, když se odvážíš :)

    OdpovědětVymazat
  7. S těmi lajky mi to taky přijde blbé, protože každý bude svojí fotku sdílet a nutit lidi aby pro ní hlasovaly, je to takové neobjektivní, myslím, že by měla vybrat Rendy sama, která fotka se jí líbí nejvíc. To by podle mě, bylo nejvíce spravedlivé. Nicméně zúčastním se.

    OdpovědětVymazat
  8. Já chci vyhrát, alespoň jednou jedinkrát:-D

    OdpovědětVymazat
  9. ten nápad s fotkami je fajn, ale s lajky už méně - ono jde totiž o to, že ve všech těhle lajkovacích soutěžích nikdy nevyhraje ten, kdo má "nejlepší" fotku, ale ten, kdo nejvíc zprudí svoje okolí, aby pro něj hlasovalo ;)))) tak to prostě je, takže lidi, co je jim blbé někoho prudit, se pak radši neúčastní (tyhle výtky čtu i na ofiko webech značek vždycky, když udělají nějakou lajkovací soutěž)

    OdpovědětVymazat
  10. Také souhlasím, přemýšlím o účasti, když někdo bude nutit ostatní lajkovat svou fotku, když někteří se budou snažit o vtipnou a pěknou fotku a bude jim to k ničemu. Takže souhlasím s většinou, avšak je to tvoje giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ono není o moc spravedlivější, když necháte výběr fotky na mě, protože to tuplem někdo řekne, že je to nefér, že tohle hodnotit nejde, takže proto ty lajky :) podobně to dělalo více blogerů v minulosti a chtěla jsem tentokrát něco jiného než random :) já si nemyslím, že by bylo tolik soutěžících, že by měly nutkání sdílet svoje fotky všude po internetu :) pevně věřím, že to bude vyrovnané a holt žádná soutěž není nikdy 100% spravedlivá, je to prostě soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  12. Takže v podstatě je povoleno shánět si lajky jo? Já jen aby pak někdo nebyl kvůli tomu diskvalifikovaný.

    OdpovědětVymazat
  13. Michalinda: já určitě nebudu zjišťovat, kde kdo sehnal hlasy :) je to každého věc, ale je fakt, že když jsem pravidla vymýšlela, tak mě nenapadlo, že by to někdo až takhle řešil, chci jen čtenářkám udělat radost, není to soutěž o milion, aby někdo musel schánět liky všude možně :)

    OdpovědětVymazat
  14. to chce nejaký dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  15. taky se mi tato pravidla nelibi. ja nemam fb tudiz ani fb pratele, kdo by mohl hodnotit.

    OdpovědětVymazat
  16. she is the one: to není o tom mít milion fb přátel, jsou tu přece ostatní čtenářky, které mohou hlasovat :) to byl původní záměr :)

    OdpovědětVymazat
  17. původní záměr jsem pochopila a vůbec mě vlastně nanapadlo si někde shánět "lajky" i kdyý musím říct, že co tak sleduju, v těch hlasovacích soutěžím většinou vyhrávají známější bloggerky, ale tak přejme jim to :D Fotku už posílám, doufám, že se bude líbit.
    A mám moc ráda takové soutěže, kde jde o něco navíc, ne jen komentář :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Silvie_ART: jsem ráda, že se najde i někdo, kdo to ocení :) kdyby to bylo jen na komentáře, tak jich tu je rázem 200, ale takhle je vidět, kdo si chce opravdu zasoutěžit a něco pro to udělá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jsem konečně dneska vyfotila produkty a posílám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)