sobota 6. října 2012

Bio Bachovky - toaletní voda Soulad

Dneska po nějaké době snad udělám radost všem milovnicím BIO kosmetiky a vůní zároveň. Posvítíme si totiž na Bio toaletní vodu Harmonie od značky Les Fleurs de Bach. Nejsou to obyčejné toaletní vody, tyto mají 100% přírodní složení a co víc, působí blahodárně na vaši mysl.



Filozofie této značky je velice zajímavá. Kdyby si chtěl někdo počíst, mrkněte na oficiální stránky zde. Potěší i náročnější milovníky a zejména ty, kteří se zajímají i o složení výrobků. Vonné esence jsou z čistě přírodních bio esenciálních olejů a alkoholu, který je získáván z bio pšenice. To vše je ještě podpořené účinky Bachových květů. Byla jsem opravdu zvědavá, jak voní tak ušlechtilá toaletní voda. Na výběr máte ze tří - Soulad, Odvaha a Radost. A kdo by se nechtěl radovat nebo relaxovat díky své toaletní vodě, že? :) Pro někoho to může být jen placebo, někdo tomu opravdu věří. Já jsem tak někde mezi tím. Když mám stres, většinou mi pomůže spolehlivě tabulka čokolády nebo oblíbená hudba. Příjemná vůně to může jen podpořit, ale obávám se, že samotná pouze nestačí.


Pro testování jsem si vybrala verzi Soulad (Harmonie) - složení vůně máte o něco níže. Já můžu dosvědčit, že trávu i fíky cítím, ale vanilku ani trochu. Ze začátku není vůně můj šálek kávy, ale když se nechá chviličku rozležet, je mnohem zajímavější a v dálce pak cítím něco citrusového. Je to vážně sofistikovaná vůně, pro někoho, kdo neobvyklé složení neocení to asi nebude. Pro milovníky kvalitních parfémů a netradičních vůní to musí být pastva pro nos :) Když jsem vůni dala vyzkoušet mamce a babičce, tak byly obě nadšené a řekly, že tak zajímavou vůni dlouho necítily. Takže je to otázka vkusu :) 



Co se týče balení, tak se mi velice líbí a stylově mi k vůni pasuje. Lahvička z tmavého skla doplněná stylovou etiketou mi evokuje staré lékárny.







Zbytek vůní jsem měla ve vzorečcích, a musím říct, že mě nejvíc oslovila růžová verze Odvaha. To je už šálek mého čaje (asi díky jasmínu a ylang ylang). A jelikož se blíží můj poslední rok na vysoké a s tím spojené státnice, moc bych si přála mít Odvahu tak v kýblu, abych se s ní mohla šplíchat každou volnou chvíli :) V tomhle ohledu věřím tomu, že mi vůně dodá sebevědomí a třeba mě i zázračně uklidní.





Na vyzkoušení jsem dostala i duo přírodních parfémů. Přiznám se, že vůni Vivacités Bach nesnesu cítit ani 10 sekund. Je to přesně ta směs těžké a kořeněné vůně, co mi vyvolá okamžitě bolehlav. Je to pro silné nátury a sedí mi spíš k nějakému staršímu muži. Na druhou stranu Présences Bach je příjemná svěží vůně s verbenou a jinými citrusy. Podobné vůně má můj nos ráda a užívá si je.





Co mě dále v nabídce této značky zaujalo je i řada Bio kosmetiky. Strašně se mi líbí jejich obaly, jsou vážně přesně podle mého gusta. Kdyby vás zajímaly recenze, tak se podívejte k Lucce, Bebe, Vivi nebo Meduňce. Zejména mě zaujal tělový peeling, který vypadá báječně :)





Znáte tuto značku? Slyšely jste už někdy o Bachových esencích? Nebo samy používáte některých z jejich přípravků? :)


PS: děkuji e-shopu bio-bachovky za poskytnutí toaletní vody za účelem recenze. Prezentuji své názory a zkušenosti, za které mě nikdo nepodplatil :)

17 komentářů:

  1. Sakra! Teď si začnu ještě kupovat BIO parfémy:-). Je fakt, že tahle značka mě příjemně překvapila a ten peeling, o kterém psala Bebe, mě taky láká.

    OdpovědětVymazat
  2. zaujimave :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat
  3. Znám Bachovy kapky,ale že by se z nich vyráběly vůně to jsem netušila !

    OdpovědětVymazat
  4. Poprvé jsem o tom četla u VIVI a hodně mě to zaujalo, asi taky něco vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  5. Moj ty boze, otrieskam si hlavu o najblizsiu stenu, vcera som si akurat objednala shalimar a dnes mam chut si objednat dalsi!!! Vyzera bozsky!

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě zajímavé,hlavně peeling,ty já můžu.Balení se mi taky líbí,co už se mi líbí méně je ta cena,tak to já si dám trochu té chemie:-D Jinak přeji růžovou Odvahu pro Rendy do cisterny,ale já myslím,že to zvládneš i bez ní.Podle mě máš v sobě odvahy dost,takže vše bude v poho!

    OdpovědětVymazat
  7. tak ty vůbec nevypadají špatně :-)

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si poslední dobou přírodní kosmetiku moc oblíbila, obvzlášť Nobilis Tilia ( http://www.zeldamartina.blogspot.com/?m=1 ) Z těch tří bych si vybrala také odvahu, přijde mi zajímavá, jinak mám raději kořeněné, dřevité vůně. Krásný článek ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jakožto parfémového maniaka mě tohle hodně láká. Už jsem o nich slyšela, ale zatím jsem ještě žádnou nepořídila, tak snad se brzo rozhoupu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mrknu na jejich web jestli jsou od těch vůní vzorky k mání. Jakmile se něco týká vůní, tak jsem ve střehu. A podle složení by mě asi nejvíc zajímala zrovna ta Vivacités :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty obaly jsou taky přesně dle mého gusta! strašně se mi líbí. též mi připomínají lékárnu a když jsem je viděla poprvé (ty parfémy) myslela jsem si že to je nějaký roztok nebo tak :D

    a asi bych si vybrala odvahu nebo radost.

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda! Zrovna ve čtvrtek a předminulý týden jsem dělala u sebe na blogu na bio-bachovky taky recenzi; jsem ráda, že se "Bach" lidem začíná dostávat pod kůži. Já jsem bachovky prvně objevila před 4 lety a před 2 roky si od nich koupila první "olejíček". A od té doby je to láska (tak říkajíc na první počuch).
    Krásně voňavá recenze, Rendy!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě jsem se sem musela jednou vrátit, protože mi ta tvá recenze nedá spát. ;-) A povedlo se mi doma vyhrabošit malý vzorek "Odvahy" a dávám ti za pravdu - je krásná. Trošku mě tam ten ylang ylang překvapil, ale rozleží se půvabně - do takový jemný, ale zároveň energický vůně. Holka, já snad poběžím k Bachům ještě teď večer. ;-)
    P.S. V souboji parfémů Vivacités a Présences Bach u mě jednoznačně vyhrává parfém druhý, ale s Vivacités jsem měla legrační příhodu ve Francii - prodavačka v Sephoře se mě ptala, čím to voním. Vzorek jsem měla u sebe v kabelce, dala jsem jí ho (a ráda, protože mě z něj bolela hlava) a ona byla nadšená. Magnifique! ;-)
    P.S.2 Děkuju za milou zmínku...;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělá recenze! Jestli budu mít možnost toaletní vodu někdy ráda vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Zelda: je to v tom odkazu - kus stojí 889 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto vůně jsme dostali k ozkoušení ve vzorečcích u nás v lékárně a musím říct, že nejvíce mi také voní Odvaha. Uvažuji, že si ji nakonec pořídím v plném balení. Naopak nejméně mi voněla Radost, čekala jsem něco více svěžího, ale také se může daná vůně na každém rozležet jinak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)