pondělí 1. října 2012

Best of September

Ach jo, další měsíc za námi! Neuvěřitelné :) Vánoce jsou vážně za dveřmi. Kdo už nakupuje dárky, ať se přihlásí :) Pravidelná rubrika nejmilovanějších a nejpoužívanějších produktů za posledních pár týdnů je tu :) U těch produktů, kde není v závorce odkaz na článek se připravuje. Holt u té péče to chvíli trvá, než člověk zhodnotí a pocítí nějaké účinky :)




1) O.P.I lak Significant Other Color (zde)
2) Inglot pigmenty číslo 35 (zde)
3) Lancome Teint Idole Ultra make-up (zde)
4) China Glaze lak na nehty Sun kissed 
5) MUA paletka stínů Undressed (zde)
6) Essence Cherry Blosoom Girl Lip pencil (zde)
7) YSL Rouge Volupté rtěnka č.13 (zde)
8) Fred Farrugia rozjasňovač
9) Benefit kazetka Feelin Dandy (zde)
10) Sephora Jumbo Liner ods. Green (zde)
11) Lancome Hypnose Star řasenka (zde)
12) Missha Signature Real Complete BB cream (zde)

Barevné spektrum laků na nehty sice úplně odporuje temným podzimním trendům, ale ještě se mi je nechce vyměnit. Na obličej jsem uplynulý měsíc nejvíc používala BB krém od Misshy a Teint idole ultra make-up, který bude na zimní období ideální. Navíc vážně bezvadne kryje i drží! Na očích jsem měla nejčastěji něco třpytivého - buď stíny z paletky Undressed od MUA nebo pigmenty Inglot. Na rtech mě nejvíc bavila rtěnka YSL a tužka od Essence. Za nákup měsíce považuji rozjasňovač Fred Farrugia za 50Kč, který má nádhernou barvu. Na řasy jsem používala jen Hypnose Star a k tomu navíc zkoušela miniaturky z paletky Feelin Dandy :)



1) Rituals pěna na mytí (zde)
2) Maccadamia Natural Oil maska na vlasy (zde)
3) Lancome micelární voda (zde)
4) Dermacol antistresový tělový olej(zde)
5) Bioderma Hydrabio Riche (zde)
6) Biotherm Aquasource Nuit (zde)
7) Korres body butter (zde)
8) Mythic Oil (zde)

Sekce péče o tělo a obličej je celkem jednoduchá. Obličej vyčistit micelárkou (zkouším, jestli je lepší tahle od Lancomu a jestli troufne Biodermu), pak ho namažu hydratatčním krémem a večer svěžím gelem. Tělo umyju heboučkou pěnou Rituals, a poté ho natřu buď tělovým máslem Korres nebo olejíčkem Dermacol (nebo je smíchám oba dohromady). Vlasy zase hýčkám všemi chválenou maskou Maccadamia a pak je ošetřím olejíčkem Mythic Oil. A to je všechno :)

Dvě nejoblíbenější a nejpoužívanější vůně uplynulých několika týdnů. Svěží spršku od Ralpha Laurena (pokud se vám líbí třeba svěží vůně jako je Acqua di Gioia od Armaniho, bude se vám určitě líbit i tahle vůně). Sasha od Benefitu je taková svůdná :) Fakt se to těžko popisuje, ale když si k ní přivoním, řeknu si, že je to fakt svůdný :)

To je z oblíbenců měsíce vše :) Těším se na vaše oblíbence a zajímá mě, jestli máte některý z těchto produktů :)

18 komentářů:

  1. tu vůni od benefitu mi nabízeli v sephoře, krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden z mých nejoblíbenějších článků :) Ráda se pokochám vším tím pohromadě :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten FF je opravdu dobrý za tu cenu :) A ty dva laky se k sobě skvěle hodí. Jen já jsem nepoučitelný monochromatik. Z laků pouze červená a jen na nožky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Martii: voní vážně moc pěkně :) škoda, že si často někdo myslí, že podle toho obalu jsou to vůně pro děti :)

    Markvitka: to jsem moc ráda :)

    tuttobene: za ty peníze to byl neuvěřitelný kup, to teda jo :) já dřív taky laky nemusela a nějak jsem dospěla do fáze, že kromě černé a bílé používám téměř všechny odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně je ta maska Maccadamia tak dobrá? Já už dlouho hledám nějakou dobrou péči na vlasy, ale vždy se se mi po všelijakých maskách, olejíčcích a podobných věcech začnou rychle mastit vlasy a druhý den po umytí bych mohla doslova "ždímat olej" z vlasů. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Iva: mě se vlasy taky poměrně rychle mastí, ale s maskou nemám problém. Používám jí jen do délek a hlavně na konečky vlasů a vážně dělá divy :) chci jí ještě nějakou čas zkoušet a pak o ní napsat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mam paletku MUA a musim rict, ze souhlasim s Tvoji recenzi. Stiny fakt silene prasi, odstiny hezke, ale blbe se mi s nima proste pracuje. Navic koukam, ze je MUA mezi bloggerkama celkem rozsirena, tak premyslim, jestli ma jeste vubec smysl, abych na Undressed psala recenzi. Taky me na ni privedla Mia, nastesti jsem to neobjednavala pres net, ale privezl mi to znamy z UK.

    OdpovědětVymazat
  8. Undressed je taky mým novým miláčkem! Jinak jsem moc zvědavá na zhodnocení té micelárky Lancome, brousím si na ni zuby.

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně bych si chtěla objednat tu paletku MUA, ale nechce se mi platit to poštovný, který tě vyjde na víc, než samotná paletka...

    OdpovědětVymazat
  10. s väčšinou súhlasím sú to fakt také objavi

    OdpovědětVymazat
  11. Za celou dobu v Moskvě, tedy necelé tři týdny, už mám hlavně od Tebe pořádný seznam kosmetiky, co si musím koupit /nebo se po ní aspoň podívat/ až přijedu zpátky do ČR:-D. A teď ještě tohle...ach jo:-)

    OdpovědětVymazat
  12. koukat na ty tvé produkty, to je pastva pro oči. já bych brala všechno, ani by mě nikdo nemusel přemlouvat :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ten lak od China Glaze vypadá fakt bombasticky, super na zvednutí nálady :)

    OdpovědětVymazat
  14. Belle Hanele: klidně napiš, zatím jsem tolik recenzí na českých blozích nečetla, takže já jsem pro :)

    In your face: ještě tomu dám nějaký čas a pak se o ní zmíním :)

    Klára: to chce objednat více věcí nebo se dohodnout a kamarádkou třeba a podělit se :) nebo počkej, až je dá Plum do svého eshopu :)

    Lucie: ani nevíš, jak mě to těší :) hlavně abys byla taky spokojená jako já :)

    Natálje: to jsem ráda :) já se taky vždycky tak pokochám a připomenu si, co jsem používala :)

    Honey Jenny: je spíš takový letní, ale přesně jak říkáš, na zvednutí nálady je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  15. Juuj, závidim :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Ten lak China Glaze ma perfektnú farbu! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hodně jsi mě nalákala na ten Lancome makeup. Nemám tě ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)