pondělí 29. října 2012

Benefit High Brow Glow

Nedávno jsme se bavily o důležitosti upraveného a zvýrazněného obočí, takže dneska můžeme malinko navázat a podívat se na jiný přípravek, kterým můžeme obočí zvýraznit a rozzářit.



High Brow Glow je takový rozjasňovač pod obočí v tužce. Kupovala jsem si ho už během dnů Marianne a používám ho téměř denně, takže ozkoušený ho už mám důkladně. Vybírat můžete ze dvou barevných verzí, ale mě se nejvíc líbila tato, protože ta druhá je na můj vkus až moc růžová. Benefit tuto barvu popisuje jako zlato-růžovou champagne, s čímž naprosto souhlasím. Líbí se mi, že pod obočím působí decentně, ale zároveň ho zvýrazní a pozvedne. Použití je až stupidně jednoduché. Čárnete si pod obočí a prsty rozmažete do ztracena. Hotovo :) Je to vážně ultra jednoduché a ráno cestou do práce jsem schopná zvýrazňovat obočí bez zrcátka. Tužka je krásně měkká a kreslí skoro sama, není vůbec nutné tlačit, aby byla barva na kůži vidět. Tužku můžete používat nejen pod obočí, ale i pro rozjasnění do vnitřního koutku oka.


Výdrž je slušná, ale zase nečekejte, že vám vydrží non stop od rána do noci. Když se ráno namaluju a odpoledne odcházím z práce, tak je rozjasnění ještě patrné. Je to ale spíš hraniční doba a po těch 8 hodinách to chce zase trochu zvýraznit. Záleží taky asi na tom, jestli je zrovna 30 stupňů nebo mínus 10, protože tužka je přece jen krémová a horko jí na výdrži moc nepřidá :)



Teď trochu těch mínusů. Tužku s sebou nosím nejčastěji v kabelce (dále vysvětlím proč) a někdy mám problém s tím, že víčko moc pevně nedrží a má tendence padat. Což teda nemám ráda, protože kdo by chtěl mít umatlanou kosmetickou taštičku, byť takhle krásným rozjasňovačem? :) Takže na víčko bacha, je to trochu mrcha a musíte ho dobře zacvaknout. To, proč tužku nosím v kabelce je snadné. Doma můžu podobného efektu docílit i použitím očních stínů. V kabelce nechci tahat stíny a štěteček, ale chci mít něco praktického. Tudíž je tato tužka ideální volba. 


Cena je tuším nějakých 550Kč (kupovala jsem jí se slevou během dnů Marianne)







Rozjasňovač v akci



Součástí balení je sice i návod, ale myslím, že není příliš potřeba :)




Co říct závěrem...mě osobně se tužka líbí, líbí se mi efekt, který vytvoří, obočí to vážně trochu pozvedne a pohled rozzáří. Na druhou stranu podobných zvýrazňovačů seženete vícero, záleží spíš co se vám líbí a kolik jste ochotné zaplatit. Investice určitě nelituju, protože tužka mi vydrží určitě pár let a jak jsem říkala, přijde mi praktická právě do kabelky a na cesty. Ale chápu všechny z vás, pro které jsou podobné "vychytávky" zbytečné a uspokojí je používání třeba očního stínu v nějaké světlé, rozjasňující barvě. Takže opět takový nejasný závěr, ale nemám pocit, že by tužka byla vyloženě k ničemu a naopak, že byste bez ní nemohly žít. Berte to jako inspiraci, než nějaké doporučení :)

Používáte na zvýraznění a rozzáření obočí něco? Přijdou vám podobné rozjasňovače potřebné nebo k ničemu? :) Budu ráda za vaše názory i zkušenosti.

30 komentářů:

  1. Rozjasňovač je nádherný! Já ale používám světlounké až bílé stíny, které jsou často zahrnuty v paletkách s jinými barvami.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása. Začínám uvažovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja zatim zkousela jine podobne, treba od Elfu, ale neni to ono, tudiz mam tuhle v merku :).

    OdpovědětVymazat
  4. určite si rozšírila minimálne môj obozor :) za tú cenu by som však čakala dlhotrvajúcejší efekt.

    OdpovědětVymazat
  5. Jakýkoliv rozjasňovač na cokoliv mi rozhodně nemůže připadat k ničemu :) Rozjasňovače mám ráda, ikdyž zrovna pod obočí žádný nemám. Zatím řesím pomocí světlých stínů s jemným sheen efektem.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá super, ale přiznávám, že bych za ni asi pětistovku nedala. To už mi přijde lepší investice do High Beamu, ktery se da používat i pod obočí ale i na lícní kosti a tak...

    OdpovědětVymazat
  7. Nepatří až tak úplně pod tenhle článek, ale stejně... zkoušela jsem si koupit ten set na obočí od Alverde a v žádném DM už ho neměli (v Praze). Neviděly jste ho někde poslední dobou? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nas v DM (Benesov) byly ty sety ve vyprodeji, z cehoz usuzuji, ze je DM uz nebude prodavat

      Vymazat
    2. U nas v DM (Benesov) byly ty sety ve vyprodeji, z cehoz usuzuji, ze je DM uz nebude prodavat

      Vymazat
    3. U nas v DM (Benesov) byly ty sety ve vyprodeji, z cehoz usuzuji, ze je DM uz nebude prodavat

      Vymazat
  8. já nevím, 500,- se mi zdá za tužku pod obočí teda dost, zvlášť když je tak snadno nahraditelná. Já používám high beam a nebo mám odstínově úplně stejnou jumbo tužku od Miss Sporty,ale mám ji už nějaký ten pátek a jsem s ní na dně a když jsem se dívala do stojanů,tak tento odstín už přestali pravděpodobně vyrábět,což je fakt škoda :( je vážně totožná..

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavá věcička, efekt na fotce je hezky vidět, vypadá to přirozeně a zároveň opravdu rozjasněně :)) Škoda tedy jen té výdrže :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kamila: já ho taky nikdy nepotkala, jen jsem o něm četla, ale stojany Alverde jsou pokaždé jak po loupežném přepadení a nikdy tam nemají, to co chci :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, asi do ní půjdu. Už jsem na ní několikrát koukala a líbí se mi ta snadná a rychlá a hlavně přesná aplikace. Nemusím špinit štěteček, jen čárnu a hotovo:)

    OdpovědětVymazat
  12. ked som sa uz davno dostala k benefitu, chcela som tuzku na rozjasnenie pod obocie a namiesto toho som si doniesla eyeBright:D

    OdpovědětVymazat
  13. Mně osobně to přijde vyloženě jako blbost a ta cena ještě umocňuje můj názor. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně přijde zbytečné, jak Benefit má v nabídce Eye Bright i High Brow (tu druhou verzi do růžova), když klidně můžu používat stejnou tužku na prozáření očí i pod obočí. Takže toto dělení mi přijde spíš jako jen marketingový chyták.
    Jinak Eye Bright mám a jsem s ním moc spokojená, díky barvě, která je v podstatě dvojčetem High Beamu ale v praktičtějším balení ji využívám hlavně na cestách.

    OdpovědětVymazat
  15. I když je to stoprocentně úžasná vychytávka, ale asi nechám pětistovku pro něco užitečnějšího (; podle fotek mi stejnou službu dělá Sun Beam (;

    OdpovědětVymazat
  16. Mno nepořídila bych si ji :-D Rozhodně ne jen tak, ale třeba bych zkusila některou ze světlých třpytivých tužek na oči od ELFu, které se mi nikdy na linku použít nepodařilo, protože je moc měkká a světlá... ovšem na toto by se mohla hodit! Inspriovala jsi mě :-D Možná potom, když bych zjistila, že bez toho nemůžu žít, tak bych zainvestovala do něčeho takovéhoto, co už je kvalitnější výrobek :-)

    Jeslti dovolíš, ráda bych tebe a tvoje čtenáře pozvala na giveaway, třeba vás něco zaujme :-)
    http://aodori.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to lákavě .... až teda na tu cenu :(

    OdpovědětVymazat
  18. Za 550 korun rozhodně zbytečnost, vzhledem k tomu, že na tohle se běžně dají použít oční stíny

    OdpovědětVymazat
  19. no nevím jestli to potřebuju , ale asi to zkusím a uvidím jestli to budu používat

    OdpovědětVymazat
  20. Ach zase ten Benefit! Tužka vypadá krásně a ta jednoduchá aplikace je mi fakt sympatická :D

    OdpovědětVymazat
  21. Já používám krémový rozjasňovač ze Sephory nebo High Beam a jsem takto spokojená, High Beam nosím v minibalení i v kabelce :). Tužka ale vypadá fajn.

    OdpovědětVymazat
  22. nenormálne krásne tá ceruzka vyzerá

    OdpovědětVymazat
  23. Mám taky tuhle Benefití tužku, jen tu bez třpytek. Takže to není rozjasňovač, ale takový zesvětlovač :) Ale jsem s ní určitě spokojená

    OdpovědětVymazat
  24. Přesně tak, zase ten Benefit :) nemohli by někdy dát 50% off? Většině by se tak nakupovalo bez těžkýho srdce :) ale tužka vypadá luxusně, o tom žádná.

    OdpovědětVymazat
  25. vypadá kránsě!
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Nejdřív jsem si říkala, jak tahle tužka bude super....Ovšem kdyby na mně držela.. :(
    Měla jsem jí jednou v nějaké sediččce (z minulých vánoc tuším) a nebyla to tedy tužka, ale jako kalíšek, takže aplikace byla trochu problém, protože v tom kalíšku, to bylo hrozně tuhé, prostě chybělo to, že by to byla jinak tužka.....
    ale když už se mi podařilo jí aplikovat tak do asi dvou hodin byla fuč... takže jsem ráda, že jsem si jí nikdy nekoupila za plnou cenu...

    OdpovědětVymazat
  27. já ji kdysi měla - koupila jsem si ji potom, co jsem o ní četla děsně nadšené recenze na mua, jak to ubírá deset let a jak to je zázrak - takže jsem samozřejmě chtěla zkusit, jestli budu vypadat na 14 nebo jak že jo :D ... ale zázrak se bohužel nekonal :DD

    pak jsem ji dala máti a tam to má imo větší efekt, prostě starší obličej ten efekt omladí, ale pro mladou holku mi to přijde úplně zbytečné a úplně stejnou službu jí udělá jakýkoliv světlý stín ---

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)