středa 10. října 2012

Benefit Boi-ing korektor

Dneska jsem si pro vás připravila něco málo o tomto korektoru od Benefitu. Zkouším ho už nějaký ten měsíc a myslím, že jsem si na něj názor už utvořila :) Teda částečně...a chvíli mi to trvalo...




Tento korektor je popisován jako neobyčejně silný a krycí. Má univerzální využití - od kruhů pod očima po nějaké ty pupínky zakryje vše. Tedy měl by. Ono je těžké o nějakém korektoru říct, že je super krycí, pokud jste někdy zkoušely make-up cover od Dermacolu. Tomu se prostě jen tak něco nevyrovná. A i v tomto případě bych určitě nemluvila o bomba plném krytí. Spíš střední. Používám ho spíš na občasné pupínky nebo červené skvrnky na obličeji, pod oči mám raději tekuté korektory. Myslím, že nemám zas tak strašné a brutální nedokonalosti na pleti, že bych je denně musela maskovat hodinu, ale na druhou stranu mi tenhle korektor nepřijde vhodný na maskování právě něčeho brutálního nebo rozsáhlého. S výdrží problém nemám, korektor drží dlouho na svém místě a kryje jak má :) Jeho krycí schopnost je myslím srovnatelná s korektorem od M.A.C Studio Finish concealer (o kterém výrobce taky tvrdí, jak zakryje všechno, ale já si to úplně nemyslím :) Holt v porovnání s make-up coverem je většina korektorů spíš méně krycích.









- k dispozici je celkem 5 odstínů (za univerzální se považuje číslo 2, ale mě jednička vyhovuje a vzhledem k mé celoroční bledosti mi sedí dobře)

- korektor má 3g (ale mám pocit, že se jen tak nevypotřebuje, protože ho používám téměř denně a téměř nic neubylo)

- cena v Sephoře 650Kč

- korektor má šroubovací balení, což považuju za jeho největší slabinu. Zrovna u korektoru mi to přijde nepraktické a pokaždé se naštvu, když upatlanýma rukama od make-upu musím otvírat korektor a sakrovat na tím, kdo takový obal vymyslel :) Mnohem praktičtější mi přijde klasické otevírání (i když by někdo mohl namítnout, že toto balení se vám v kabelce samo od sebe neotevře a bude pořádně držet). Jinak se mi vzhledově balení líbí.






Konzistence je sice tužší, ale pokud korektor nabíráte prsty, začne lehce tát a je krásně krémová. Není určitě tak hutný a pastovitý jako je např. korektor Creamy Concealer Kit od Bobbi Brown. U někoho jsem četla, že mu trochu vysušuje pleť, ale toho jsem si u sebe nijak nevšimla :) O Erase Paste jsem četla mnohem víc "vysušujících" recenzí :)








No, stále trochu váhám, co si o korektoru vlastně myslet. Jako není špatný nebo nekvalitní, ale myslím, že je dobře nahraditelný i jinými a levnějšími produkty. Ráda ho používám a zřejmě mi vydrží ještě pár let, ale že bych si pak jednou šla koupit další balení, to si nemyslím. Na to jsem těch korektorů vyzkoušela moc málo, abych zůstala věrná jen jednomu a stále se k němu vracela :)

Znáte Boi-ing? Používáte třeba jiné benefití korektory? 

PS: a víte proč je na obalu ta mini pružinka? :)

15 komentářů:

  1. ahoj, mam a pouzivam. Nazor mam stejny. Mam ho rada, ale dalsi baleni nekoupim. Pruzinka je tam proto, ze boing je zvuk jaky vydava?

    pekna recenze!

    OdpovědětVymazat
  2. to balení je úplně ňuňu :)
    pružinka vydává zvuk boi-ing! :D vtipné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, jen mě napadlo, ty fotíš produkty když je máš úplně nové, aby to dobře vypadalo a pak fotky použiješ, když produkt ozkoušíš a už nevypadá netknutě? Protože třeba u tohohle korektoru to vypadá, jako by si ho právě rozbalila, což po několika-měsíčním užívání by u mě vypadal asi těžko :D
    Já naštěstí moc korektory používat nemusím, jen občas a na to mi stačí nějaký méně krycí.. aspoň za něco ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Blondýna: přesně tak :) je dobrý a kvalitní, ale znovu bych se k němu nevrátila. Zní to asi dobře, ale cítím to tak :)

    Markvitka: já se snažím všechno fotit nové, nemám ráda opatlanou kosmetiku :) takže tohle je opravdu nové, takhle nevypadá po několika měsících používání :) i když skoro nic neubylo, tak trochu upatlaný přece je :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám erase paste a ten je super na kruhy pod očima. a to šroubovací otevírání mi taky hrozně vadí

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí a i to balení. Na make-up používám štětec, tak zaplatlané ruce nehrozí :-) Ale jestli kryje tak nějak průměrně tak nevím nevím :-( Ale barvička vypadá skvěle.
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Markvitka: vtipny, to me napadlo taky presne :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Další nádhernej Benefit. Vypadá kouzelně!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásnje obal, u něj Benefit nikdy nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky ho mám :) Akorát odstín 02.

    OdpovědětVymazat
  11. Už dlouho si ho chci koupit a tvůj článek mě v nákupu jen utvrdil, krásné balení a myslím, že na mě moje potřeby bude dostačující. Děkuju za tip!
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  12. myslím že za tie peniaze to nie je najsuper kúpa ale vyzerá fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Na mě ho zkoušela slečna od Benefitu, když mi vytrhala obočí, ale když jsem se koukla do zrcadla, tak jsem měla pocit,že nic nezakryl :). Jsem ráda, že jsem si ho nepořídila, protože když už dám za korektor 600, tak chci aby byl skvělý.

    OdpovědětVymazat
  14. také ho mám a musím souhlasit, že žádný zázrak to za tu cenu rozhodně není. nedávno jsem si pořídila drogérkový korektor v nižší cenové relaci a jsem spokojená mnohem více.

    OdpovědětVymazat
  15. Na mě ho taky použila slečna v Benefit Brow baru po úpravě obočí a začervenání zakryl super. Od té chvíle o něm uvažuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)