pátek 7. září 2012

Ziaja krém na znaménka a sprej na neposlušné vlasy

Tipuju, že většina z vás je teď někde ve městě a zuřivě nakupuje :) Dneska si dáme dva tipy na zajímavé produkty, které zkouším už celkem dlouho a zítra možná nějaký ten new in (výjimečně) :) Na všechny případné dotazy odpovím až večer nebo během víkendu, protože mám pátek naplánovaný skoro po minutách a těším se, až některé z vás osobně poznám :)

Měla bych takový malý příspěvek do rubriky cheap vs.expensive. Tento sprej na neposlušné vlasy od Ziaji je jako dvojník známých bezoplachových kondicionérů Gliss Kur. Občas nemám náladu trávit v koupelně hodinu a i mytí vlasů občas trochu odfláknu tím, že nepoužiju kondicionér. Přesně pro takové lenochy jsou tu kondicionéry ve spreji. Ne že by úplně plnohodnotně klasický kondicionér nahradily, ale vlasy jsou po použití trochu jemnější a hlavně krásně provoněné. Nevidím na nich obecně nic zásadního, spíš je sem tam použiju pro takový lepší pocit. Hlavně v létě je to celkem osvěžují pro vlasy i pro můj nos. Musím je ale používat velice opatrně, protože při větším množství by mi vlasy ztěžkly a zplihly. Jak jsem říkala už na začátku, nevidím rozdíl mezi tímto od Ziaji a tím od Gliss Kuru. Tato fialová verze pro vyhlazení vlasů krásně ovocně voní a stojí 110Kč (sehnat jí můžete např.zde). Gliss Kur je myslím o něco dražší (tedy možná stojí stejně, nejsem si úplně jistá a dlouho jsem to nesledovala). Rozdíl vážně ale žádný nevidím a necítím. Chápu, že pro někoho jsou podobné "vychytváky" úplně zbytečné a vážně nechci tvrdit, že bez nich nelze žít. Když bych to shrnula, po použití jsou vlasy jemnější a krásně voní. Ale toť vše, zázraky nečekejte :)


Jedna z praktických záležitostí na léto je i tento ochranný krém na znaménka. Pokud máte na tělo citlivá místa, pihy či jizvy, bude tohle něco pro vás. Krém má faktor SPF 30 a je velice hutný, takže se nemusíte bát, že by vám z citlivého místa jen tak zmizel nebo se setřel. Krém bude určený asi hlavně pro chvíli, kdy se opalujete, nebo jste vystaveni sluníčku a citlivé místo není kryté oblečením. Asi nemá příliš smysl si jím mazat pihu na zádech, když nosíte celý den tričko :) Já krém pravidelně používám na ještě stále "aktivní" jizvu (vlastně dvě, ale vzhledem k mým genetickým dispozicím, by se těch míst našlo více, protože se mi obecně jizdy hojí špatně a dlouho). Jak určitě víte, minimálně rok by se měly čerstvé jizvy chránit a příliš nevystavovat sluníčku. Krém má jemnou, neurčitou vůni a co mě nejvíc pobavilo, že krabička je jednou tak velká, co samotná tubička s krémem :) Myslím, že se neztratí po celý rok, protože i třeba v zimě na horách, kdy svítí sluníčko intenzivně se může hodit (pokud máte samozřejmě nějakou jizvu nebo znaménko na obličeji :)






Máte vyzkoušený některý z těchto produktů? Používáte někdy kondicionéry ve spreji? Docela by mě zajímalo, jak moc jsou mezi ostatními populární :)


PS: oba výrobky mi poskytlo PR oddělení značky Ziaja. Prezentuji dnes své názory a zkušenosti, za které nejsem nijak uplacená :)

8 komentářů:

  1. ten sprej od Ziaji vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Ziaja krém na jizvy je taky skvělý na tetování, spf + hojení je dost žádoucí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já poslední dobou používám hlavně kondicionéry ve spreji.. občas to vystřídám s normální na smytí, ale ne moc často.. mám taky od Ziaji, akorát trochu jiný a celkem fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám kondicionér ve spereji od Gliss Kur (fialový), je celkem fajn, vlasy se po něm dobře rozčesávají, ale rychleji mastí. Takže si ho už nakoupím. Mám jemné vlasy a na ty by se takovéto kondicionéry používat neměly.

    OdpovědětVymazat
  5. ten sprej mám taky a já jsem z něj teda asi o chlup nadšenější než z těch od Gliss kur :) mám pak vlasy krásně hebký a přijde mi že i krapet nadýchanější, krásně voňavý.. :) a jsou strašně příjemný na dotek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se teď vrátila z dovolené a krém na znamínka se osvědčil! Byla jsem z něj nadšená, vydržel na místě i několik koupání po sobě. Navíc se dá použít i na rty. Opravdu doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ziaja ma celkom milo prekvapila. Kedze som tiez casto leniva na kondicioner, skusim si ho zohnat. Vdaka za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Používám od Pantene Pro V aqua light a je skvělý a krásně voní, ale už ho mám dlouho. Nevím, jestli je pořád k dostání. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)