úterý 18. září 2012

Sephora Jumbo liner a Ultra vinyl lip pencil

Jelikož v současné době probíhá v Sephoře akce "starý za nový", tak mám pro vás mini pidi inspiraci, na co se třeba podívat. Na úvod bych tedy ráda podotkla, že je akce poměrně dost špatně organizovaná a na každé prodejně vám řeknou slečny něco jiného. Pokud je ještě někdo, kdo neví o jakou akci se jedná tak vězte, že:

Pokud přinesete do prodejny produkt jakékoliv značky, můžete si ten samý produkt vybrat od značky Sephora s 50% slevou. Tedy přinesete starý pudr a vyberete si nový od Sephory za polovinu. Letáčky jasně uvádějí, že se nemusí jednat o produkt značky Sephora! Takže jestli na to někdo z vás narazil, určitě se nenechte odbýt, protože jsem byla svědkem toho, že prodavačka vůbec netušila, o co se jedná a jaká má akce pravidla. Tohle mě opravdu dokáže pokaždé vytočit - Sephora, která si hraje na nejvíc hogo fogo parfumerii na našem trhu, chce být za každou cenu jednička a není schopná své zaměstnance informovat o podmínkách akce, která trvá téměř měsíc! WTF?! Když si já v práci nepřečtu nějaký důležitý mail a neřídím se jím, tak mi nedají prémie a nazdar! A v Sephoře vám slečny tvrdí něco jiného, než co hlásají letáčky po celé prodejně. Takže vám radím, nenechte se odbýt. Na facebooku jsem našla i dotaz, který se týká možnosti výměny štětců (foto níže). Sephora na facebooku tvrdí, že to lze, takže to prostě lze. Nevěří vám to v prodejně? Ukažte jim, co píšou na facebooku. Vážně mě tohle pokaždé vytočí, protože já si prostě už umím dupnout a nenechám se odbýt, ale mladší slečny se často bojí zeptat nebo odporovat prodavačkám. Takže dámy, jestli chcete akce ještě využít, nebojte se toho :) Já sama jsem štětce vyměnila, nebyl s tím problém a když nebyl problém v jedné prodejně, neměl by být ani jinde, protože jinak je to špatně. No nic, nebudu se dál rozčilovat :) Pojďme na tu kosmetiku...





Zařekla jsem se, že si pořídím (téměř) všechny odstíny Jumbo Liner, protože jsou prostě skvělé. Drží báječně, nerozmazávají se, mají krásné odstíny a líčení s nimi je tááák jednoduché. I opravdové kopýtko (čtěte jako já) si s nimi namaluje linku jedním tahem :) Zelená tedy byla na vrcholu seznamu (mám pocit, že se k barvě mých očí hodí) a jako další mě láká sytě modrý odstín. Ten by se ke mě už asi tolik nehodil, ale strašně se mi líbí :) Za mě Jumbo liner velké ano a teď během akce navíc vyjdou na nějakých 140Kč, takže paráda!



Linka na oku. Fakt super rychlé a jednoduché líčení, které vám vydrží celý den








Ultra vinyl lip pencil je pro mě novinka v sortimentu. Možná jsem slepá a do nedávna jsem si jich nevšimla, ale po tom, co jsem si tužku vyzkoušela a zalíbila se mi, tak jsem si jí koupila. Omlouvám se, že v jeden týden máte 2 tužky na rty, ale slibuju, že do konce roku už asi další nebudou :) Abych byla upřímná, z této tužky nejsem zdaleka tak odvázaná, jako z Essence Lip pencil. Oproti Essence tato od Sephory tolik nekreslí a je poměrně tužší konzistence. Ale přitom, když jsem si tužku zkoušela v obchodě, tak byla úplně jiná, krásně měkká a barva byla sytá. Možná až se po čase trochu víc rozkreslí nebo povolí, tak bude lepší. Ale takhle bych do ní znovu už nešla. Výdrž nic extra, asi jako průměrný lesk nebo méně výrazná rtěnka. Pro sytější barvu je nutné rty několikrát přetřít (to u té Essence stačí vážně jen jednou). No, čekala jsem trochu víc. Každopádně ale barva se mi líbí, používat jí budu, ale miláčkem se asi nestane.





Budu ráda, když se s ostatními podělíte o své zkušenosti s probíhající akcí starý za nový v Sephoře. Máte kladnou zkušenost? Nebo jste narazily na nějaký problém při výměně?


PS: včera začala v Sephoře akce 2+1 (více zde) na dekorativní kosmetiku :) Kombinovat se údajně může dekorativka všech značek a zdarma je vždy ten nejlevnější kousek. Joo, útok na naše peněženky začal a to jsou Vánoce až za 4 měsíce :)

29 komentářů:

  1. ta zelená tužka na oči vypadá nádherně, pár těchto tužek od Sephory mám, teď jsem objevila ještě další v Douglasu a myslím, že jsou ještě lepší, chystám recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy a uz si nakupovala? A kde jsou sikovne a vi o asi spravne info? A jako fakt prinesu starej pudr a muzu si poridit Benefiti za 50%? Fakt nejde jen o znacku Sephora? Plus muzu si koupit kolik vyrobku/kusu chci?

    OdpovědětVymazat
  3. Violets: tak to mi pak hoď odkaz, ráda se podívám :)

    Lucifrid: Luci, můžeš vybírat jen značku Sephora. Na nic jiného to neplatí. Já byla na Pankráci a na Smíchově a neměla jsem problém, ale když jsem byla znovu na Pankráci s kamarádkou, tak jsem narazila na slečnu, co si myslela, že se můžou měnit jen produkty od Sephory, tak říkám, ať si přečte tu cedulku, co tam stojí, že jsou tam LIBOVOLNÉ značky. A zas další u pokladny kamarádce vyměnila i rtěnku za tužku, takže je to spíš o tom, na koho konkrétně narazíš. Když to bude milá slečna vymění ti i jiné věci, když ne tak můžeš zkusit jinou prodejnu. Ale hlavní je, že můžou měnit jakoukoliv značku těch starých věcí a hlavně i štětce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já moc tužky na oči nepoužívám, ale jedna by se mi do sbírky hodila, přecejenom na cesty je to ideální, nezabere žádné místo. Ale jsem ráda, že jsi zmínila přístup Sephory, taky mě to štvě, že jsou často prodavačky žalostně neinformované! Nechápu to a vytáčí mě to doruda!

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, tak ja jsem nejak zmatena. Pises, ze jen znacku Sephora, ale ze tam maji libovolne znacky... Takze ofiko jen Sephora, ale zkouset i jine?

    OdpovědětVymazat
  6. Lucifrid: asi jsem to napsala nesrozumitelně :) ty přineseš cokoliv, klidně kosmetiku z tržnice ale vybrat si můžeš jen ze značky Sephora :) Tu jejich dekorativku, na jiné značky to není :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, diky moc. Prave me to matlo, ale uz to chapu. Ty myslela PRINEST libovolny vyrobek, ne odnest :). Omlouvam se, ale je to skoda :). Bylo by to fajn :D. I treba 40% :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Rendy, já teda Sephoru nežeru ani nesleduju, ale jsem ráda, jak píšeš, aby se člověk nenechal odbýt. Pro mě vždycky platí jen to, co je napsaný, ale je fakt že dohadovat se s někým je šíleně nepříjemné...:-(

    OdpovědětVymazat
  9. Ten Jumbo liner se mi líbí.. jak ho získám za těch 140Kč - v té akci starý za nový? Když přinesu tužku na oči? To bych brala.. a chci tam zkusít jít na ty štětce, zda mi to vezmou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta zelená linka vypadá božsky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, nevíš, do kdy ta akce platí?

    OdpovědětVymazat
  12. Lucie:právě! kdyby to nebylo napsané, tak neřeknu, ale když někdo tvrdí něco jiného, než co je napsané všude,tak mě to štve

    Adriana: ano, přesně tak :) když přineseš starou tužku, tak si jí můžeš vyměnit (kamarádce to teda vyměnili i za něco jiného, ale jak jsem říkala, záleží, kdo tam zrovna bude)

    Swan: do 30.9 :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju, tak to se ještě stihnu dostat do Brna... Doufám, že tam budou slečny prodavačky vstřícné :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jumbo tužky jsou super, akorát nějak nevím, jestli se dají ořezat nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  15. Swan: držím palce, ať narazíš na milé slečny

    Bára T. ořezat určitě jdou, jen musíš mít ořezávátko s větším průměrem :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty mě těma tužkama zničíš... já chci taky :(

    http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tužku na rty bych taky chtěla vyzkoušet, ale bojím se, že než se dostanu do rossmana tak už ta limitka nebude :/

    OdpovědětVymazat
  19. Ta zelená tužka ti tak sluší X333 Aspoň soudě podle obrázku :-D Fakt, krása!

    OdpovědětVymazat
  20. ta zelená vypadá fakt dobře! :) musím si taky pořídit další odstíny, mám zatím jenom jeden a jsem fakt spokojená. můžu se zeptat kolik stála ta tužka na rty? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak hlásím, že na Zličíně jsou prodavačky absolutně mimo :D. Tam si jedna slečna přede mnou u kasy chtěla nechat vyměnit pudr a prodavačka na ní koukala jak na zjeva :D. Absolutně o téhle akci nevěděla. Přitom akci 2+1 tam už mají.

    OdpovědětVymazat
  22. MissBB: děkuju moc :)

    kkristyna: já tam prostě vždycky tu cenu zapomenu napsat, ach jo :) normálně stojí 290 a při té slevě 145Kč :)

    Bezega: že mě to vůbec nepřekvapuje :) ach jo, smutné

    OdpovědětVymazat
  23. Je omezeno množství produktů? Myslím jako že bych přinesla lak, tužku, rtěnku... a mohla si za všechny tři vybrat ty Sephorácké se slevou? Nebo jen 1 výrobek/1 nákup?

    OdpovědětVymazat
  24. Zelená ti moc sluší, krásně ti projasní pohled! Škoda že se teď do Prahy dlouho nedostanu ...

    OdpovědětVymazat
  25. Barb:no, ten letáček hlásá, že na jeden nákup jedna věc, ale když jsem byla s kamarádkou, vyměnila jí slečna i 5 věcí najednou a neměla s tím problém, takže opět záleží, na koho narazíš :)

    OdpovědětVymazat
  26. páni ty linky vypadají opravdu bezvadně :) jelikož občas s tužkou na oči bojuju, tak tohle by pro mě byla výhra :D děkuju za inspiraci.. jsem ráda, že jsem natrefila na super blog o kosmetice :)
    mrkni taky ke mně, budu ráda :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. cosmetics: stačí je ořezat :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jo dík :-) Já jsem ten dotaz smazala, protože jsem zjistila, že už se tu na to někdo ptal :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)