neděle 9. září 2012

Rimmel fix na rty a Dermacol krajkový pudr

Dlouho jsem si v drogerii nekoupila žádnou dekorativku, ale na tyto dva kousky jsem měla políčeno delší dobu. Na fixy 1000 Kisses jsem četla vesměs pochvalné recenze a i když já sama fixy na rty nemám moc ráda, chtěla jsem tento vyzkoušet, protože má na konci i balzám na rty. Krajkový pudr od Dermacolu jsem už kdysi měla a nějak jsem na něj měla po času zase chuť a potřebovala jsem k našim nějaký levný a funkční pudr pro případ nečekané návštěvy :)



Začnu pudrem. Juchat nad pěkným krajkovým designem asi nemusím, je mi jasný, že většině slečen se asi líbí (bohužel se po pár použitích setře, ale co se dá dělat). Svojí výraznou pudrovo-květinovou vůní je také pověstný. Je mi celkem příjemná a na obličeji jí potom už téměř necítím. Oblíbenosti pudru nahrává i jeho příznivá cena - kolem 89Kč (8g). Výběr je ze 4 odstínů a já mám kupodivu odstín číslo 3. Číslo 1 a 2 se mi zdály hodně bledé a trojka se mi jevila jako nejlepší volba. Ve výsledku na obličeji stejně není příliš vidět a nijak výrazně barvu nezmění, spíš jen zmatní obličej. Je to fakt fajnový pudr, žádný zázrak ale ani ne propadák. Příliš nepráší, obličej zmatní, suchá místa na obličeji nezdůrazňuje. Jedno velké mínus ale přesto má - velice šuntský a laciný obal. Já vím, že vzhledem k ceně nemůžu chtít zázraky, ale tohle balení je snad ještě horší než od Miss Sporty. Plast je křehký a při prvním pádu na zem by bylo po pudru. Šroubovací víčko nedrží dobře a má tendence padat. Do kabelky to fakt není, protože při přenášení pudru v kabelce by podle mě utrpěl drtivou a zničující ránu :) Raději bych pudr třeba za 150Kč, který by byl bytelný a měl u sebe třeba i zrcátko nebo labutěnku (pro příležitostní přepudrování). Do kabelky by mi v tom případě dostatečně stačil. Takhle ho ale mám raději doma v šuplíku, protože se bojím, že bych to křehké balení hned oddělala. Škoda, jinak určitě aspiruje na dobrý pudr za příznivou cenu.




O této fixe jste si mohly počíst všude možně. Já fixy na rty nemám moc ráda, protože rty prostě strašně vysušují, divně páchnou a tak celkově mám divný pocit, když si fixem čárám po rtech (připomíná mi to má dětská léta a výtvarné pokusy :) 1000 kisses od Rimmelu má navíc součástí balení i balzám na rty a to mě asi přesvědčilo, že bych jí mohla dát šanci a vyzkoušet jí. Výběr barev byla trochu fuška, protože se mi většinou moc nelíbily (vybírat můžete ze 6 odstínů, ale nějak nechápu, proč 4 z toho jsou růžové barvy). Po počmárání celé ruky jsem si vybrala odstín 100 Endless Blossom - světle růžovo-nude odstín. No, abych byla upřímná, na fixy na rty holt asi ódy nikdy pět nebudu. Není to můj šálek kávy. Fixa vážně hnusně smrdí a přijde mi, že si rty vymalovávám zvýrazňovačem (náznak ovocné vůně sice někde hodně v dáli je, ale výsledek je spíš nepříjemně páchnoucí). Ani balzám pěkně nevoní, jak jsem někde četla. Jsem asi divná, ale mě nevoní nijak, nechápu, kde se stala chyba a kam se poděla údajně krásná ovocná vůně?! Balzám je trochu hutnější, na rtech docela drží, ale chvílemi mám na rtech lepivý pocit. Při nanášení barvy mi přijde, že fixa dělá trochu fleky a chvíli to trvá, než rty vykreslím rovnoměrně (barva mi přijde také dost vodnatá). Osvědčilo se mi rty vykreslovat spíš malými tahy, abych docílila kýženého výsledku. Navíc pokud fix neskladujete hrotem dolů, stane se vám, že přestane kreslit. Takže mi pořád přijde tak trochu napůl vyschlý a pokaždé mě to rozčílí :) Přiznám se, že samotnou jí nepoužívám, protože mi rty vážně hodně vysušuje, takže jí většinou přetřu balzámem. Pak je to fajn, barva je pěkná a přirozená. Výdrž je solidní, do rtů se rychle vpije - menší sváču i pití vydrží, ale určitě to chce během dne domalovávat. V porovnání s YSL Glossy Stain je tohle ale bohužel fakt jen zvýrazňovač :) Já vím, že porovnávám neporovnatelné a každý výrobek je trochu jiný, ale pokud chci mít "obarvené" rty delší dobu, použiju raději Glossy Stain. Možná mám jen vadné balení, nebo předsudky vůči fixům na rty, ale pro mě tohle nějak není. Za sebe teda určitě nedoporučuji a je mi jasné, že mám jen další zbytečnost, která se mi bude doma povalovat. Cena je 139Kč (naštěstí jsem to koupila v nějaké slevě).

EDIT: ani ne po měsíci je fixa totál vyschlá, nekreslí, občas z ní vyjde trochu barvy, ale je to fakt šunt a velká škoda peněz! Někde na blogu jsem dokonce viděla, jak se někomu fixa úplně rozpadla a to jen potvrdilo mou myšlenku o šuntu. S fixami jsem definitivně skončila!




Jak vidíte i při kreslení na ruku je barva flekatá a nerovnoměrná


Takže poslední drogerkový nákup dopadl tak 50:50. Opět se potvrdilo známé 100 lidí, 100 chutí. Budu asi jedna z mála, kterou fixy na rty neoslovily a není jemi oslněna :) Budu ráda, když mi napíšete vaše názory a zkušenosti. Mohlo by jích být více, vzhledem k tomu, že se jedná o dva celkem oblíbené produkty :)

22 komentářů:

  1. ahoj Rendy, já se už nějakou dobu chystám na recenzi tohoto pudru,ale zatím moc nevím, jak na to...něco mi na něm totiž vadí, ale nějak nejsem schopná přesně definovat co! Jediné co vím přesně je to, že mi nehodrázně vadí parfemace, já z toho cítím vanilku nebo karamel nebo něco tak sladkého, až je mi to nepříjemné....

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Fix na rty od NYC a mám ho už od listopadu přibližně, skladuji ho štětečkem dolů a pořád krásně kreslí, vyschlý ještě v žádném případě není. Samozřejmě že rty trošku vysušuje, ale já k němu nosím v kabelce balzám, takže mi to vůbec nevadí a oproti rudé rtěnce je pro mě fixa asi tak tisíckrát pohodlnější:) Je fakt, že člověk si musí dát pozor při aplikaci aby barvu nanesl rovnoměrně, jinak nadělá fleky a určitě fixa nevydrží 16 hodin, jak se píše na obalu, ale věří vůbec někdo věcem, co píše na obalu výrobce? :) Pro mě je to nejpraktičtější způsob, jak nosit rudé rty a nemuset se pořád hlídat:)) Ale chápu, že když máš doma třeba stain mnohem lepší kvality, tak že tě fixa otravuje:) A naprostou s Tebou souhlasím, že čmárat si fixou po rtech je divný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten krajkový pudr od Dermacolu používám taky a už celkem dlouho a zamlouvá se mi na 100%. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten puder je moj oblubeny, nikdy som nemala iny. Bezne ho nosim v kabelke v kozmetickej tasticke, ktora je taka mala, ze sa tam puder nemoze hybat a tym padom ho tasticka ochrani pred narazmi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, ani jedno mě neláká, to je dobře :).

    OdpovědětVymazat
  6. Já jeden fix od Rimmel mám a mě to naopak nadchlo. Mně se líbí, že člověk může mít zvyrazněné, barevenější rty, ale přitom to vypadá, že na nich vlastně nic nemá. Ale určitě souhlasím s tím, že vysušují rty, taky ještě vždy použiju balzám a i to nerovnoměrné nanášení, já si ještě vždycky pomůžu prstem, abych to rozmázla rovnoměrněji. mám ji 4 měsíce, o tom že bych ji měla skladovat hrotem dolů, to jsem nevěděla, ale zatím stále kreslí jako nová.

    na pudr už jsem také slyšela chválu ze všech stran, ale zatím jsem se ještě neodhodlala. měla jsem ho v obchodě v ruce, ale ten obal mě docela odradil.

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych vyzkoušet fixu od NYC. Nevíš, jakou má kvalitu ten? :)

    OdpovědětVymazat
  8. krajkový pudr chci vyzkoušet už celkem dlouho, ale kamarádka měla asi nějaký vadný a ten vůbec nešel nabrat štětcem. jako že vůbec.. musela ho seškrabávat, aby ho vůbec nějak mohla použít :D

    a ta fixa teda bída. já mám dvě od NYC a barví krásně. dokonce je mám snad už skoro rok a pořád kreslí stejně. i když je fakt, že je teda používám výjimečně. na rtech ale vypadají celkem přirozeně, vydrží, ani moc nevysušují, ale teda taky dost smrdí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jednou jsem si koupila nějakou tvářenku v podobným obalu a po prvním pádu a cestování z ní už byl jen prášek. Takže vyhozený peníze a už bych si nekoupila věci v podobném obalu. Myslím, že to bylo taky od Dermacolu. Proto mám nejraději pudry od Bourjois, které jsou zapečené, vydrží všechny pády, cestování a snad se ani nedají vypotřebovat. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pudr je super, krásně voní ale přijde mi, že se hodně rychle vypotřebuje na rozdíl od jiných pudrů.

    OdpovědětVymazat
  11. Hele to balení krajkového pudru nepodceňuj, já jsem s ním několikrát švíkla na zem (jsem na to opravdu šikovná a pořád mi kosmetika padá) a vydržel to! :D

    V kabelce ho nosím v kosmetické taštičce, takže to je v pohodě. Mně naopak vyhovuje, že je to balení takové úzké, že nezabere tolik místa.

    OdpovědětVymazat
  12. MeduňkaB: mě přijde takovej nenáročnej, je fajn, ale třeba ta vůně může někomu docela vadit :)

    Beauty of body: no mě NYC strašně moc neláká a rozhodně nebudu pokoušet další štěstí s fixama :) moje zklamání se nedá ani popsat a zůstanu dál věrná stainům, které nesmrdí a ještě vydrží :)

    Stannah: možná jsou ty výraznější odstíny lepší a kvalitnější, u tohodle jsem chvílema ani nevěděla, jestli ho mám na rtech nebo ne :)

    Klára: bohužel jsem ho nezkoušela a ani to nemám v plánu :) ale jak tady píšou slečny, jsou s ním spokojené :)

    Natálje: tak mě pudr funguje v pohodě a běžný štětec si s nim poradí :) ale na fixy jsem asi neměla šťastnou ruku a už to nikdy více zkoušet nebudu :)

    Michaela: pudry i tvářenky Bourjois jsou nesmrtelné, to je fakt :)

    Tipy-pro-krasu:vydržel, jo? mě přijde, že jen zatlačím na to víčko a nemá daleko k tomu, aby prasklo :)

    OdpovědětVymazat
  13. já mám tenhle pudr vážně moc ráda, pěkně voní a zmatňuje:) v těch levnějších pudrech je to pro mě určitě vítěz

    OdpovědětVymazat
  14. O fixách na pery som už vela krat počula , a nemam zaujem to ani vyskušať..neoslovilo ma to..:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle pudr je moje stálice.
    Fixy na rty mám ráda. Obarví, ale zároveň to vypadá přirozeně. Zatím jen sice měla od Catrice a NYC. Catrice nevysušoval skoro vůbec, ale méně vydržel. NYC něco vydržel, ale vysušoval. Aktuálně si dělám zálusk na tenhle od Rimmelu, tak uvdiíme :)

    OdpovědětVymazat
  16. pudr jsem jednou měla a přišel mi celkem fajn, oceňuju, že mají i dost světlý odstín ... jinak balení odpovídá ceně, no (jsem ráda, že si dali práci alespoň s tím vzorkem ;)

    fix jsem taky recenzovala a s odstupem doby musím konstatovat, že to vysychání nic moc i když stojí správně - ale zkus ji osprchovat pod horkou vodou (jako obal), mně se pak zase rozmalovala - každopádně u něj mi to přijde vzhledem k ceně naopak jako nedostatek (pudru jsem to balení ochotná prominout, fixu vysychani ne)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento pudr jsem si také pořídila a jsem spokojená, za tu cenu :-) Hodně mi voní, takže jsem k němu zpočátku stále čuchala. Obal zatim drží bez problémů. Tahám ho i v kabelce. Ale raději na něj používám labutěnku, štetcem se mi nabírá špatně a já na to nemám nervy. Zmatňuje velmi slušně, ale moc nekryje, na to mám však jiné výrobky.

    OdpovědětVymazat
  18. tu fixu mám taky, samozřejmě mi taky vyschla, mám jí měsíc.... když už fix tak podle mě jsou lepší od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  19. Dnes sem si koupila pudr od Astoru za 149,- a obal vypadá úplně totožně jako tady ten černý. Měla jsem i ten nejlevnější od Rimmelu a obal dneska přežil pád na kachličky, jeho obsah už ne.

    OdpovědětVymazat
  20. Ten pudr mám a jsem s ním spokojená, jen se mi docela dost drolí.
    A na tu fixu koukám už docela dlouho, ale myslím, že si to ještě rozmyslím..

    OdpovědětVymazat
  21. Neviem ja som si tento púder kúpila iba raz a aj som ho myslím hneď vyhodila :D. Strašne mi vysušoval pleť a to ju mám mastnú :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)