pondělí 3. září 2012

Podzimní beauty trendy

Dneska některým z vás začala škola a všude se množí články typu jak se obléknout nebo nalíčit právě pro tuto příležitost. Nějak jejich smysl nechápu, protože se do školy snad nalíčím tak jak mi to sluší a obleču, co mám ráda a ne jak mi to někdo nadiktuje :) Asi se to na vysoké už neřeší a věřím, že nikdo z mých spolužáků se týden dopředu nechystá, jak se obleče nebo nalíčí :) Tak mi promiňte, že vás ochudím o své školní líčení, ale snažím se tam trávit co nejméně času a rozhodně návštěvu školy neberu jako výjimečnou sváteční událost :). Letos bych měla spíš nosit jen smuteční černé oblečení, protože je to můj poslední školní rok v životě :) Dneska se ale pojďme raději podívat na podzimní trendy v líčení. Je to samozřejmě jen inspirace a neznamená to, že když se nosí vínové rty, tak že je musíte jak ovce taky začít nosit :) Trendy jsou sice skvělá inspirace, ale držet se jich do puntíku není taky dobré. Pár jsem jich pro vás vybrala a řeknu vám, jak se mi líbí :)


Ještě než si nakoupíte něco "trendy", můžete udělat menší čistku ve své kosmetické poličce/skříňce/almaře (vyberte podle vaší vášně :) Některé produkty se vzhledem k příchodu chladnějšího počasí už tolik nehodí a pleti nelichotí. I když je to velice individuální a jestli se v korálové rtěnce cítíte dobře i v prosinci, tak jí dál noste :) Já mám v hlavě nějak nastavené, že určité produkty nebo odstíny se prostě více hodí na jaro a léto a některé na chladnější období roku. Nevím, do jaké míry to řešíte, nebo je vám to ukradené, ale pár tipů na to, co uklidit na dno šuplíku mám:

1) Bronzery + korálové tvářenky - oba produkty mám spojené hlavně s létem, kdy vyniknou na opálení pokožce nebo jí dodají ten správný šmrnc. V zimě působí na pleti bronzery našedle, takže já ty své na pár měsíců vyřazuji z provozu :)

2) Lesky na rty - zimě vládnou matné rty a hlavně rtěnky nebo tužky na rty. Lesk je tentokrát nežádoucí.

3) Korálové rtěnky - na mdlé a světlé pleti podle mě nevypadají tak dobře jako na opálené. Pro mě jsou na zimu příliš výrazné a nehodící se.

4) Pastelové laky na nehty a oční stíny - opět to samé, pastelové, světlé a jemné barvy = v mé mysli jaro a léto. V zimě nemám chuť si lakovat žluté nebo oranžové laky na nehty a ani na oči dávat pastelové barvy. Kdy jindy si člověk může dovolit pořádnej odvaz, než během zimy :)



NEHTY

Pastelové a zářivé neonové barvy střídají šedé, béžové a vínové laky. Jako každý podzim jsou trendy i metalické odstíny laků a letos i efektové laky s flitry. Každopádně rudá klasika je celoroční záležitost a nikdy nezklame.

Co na to já: jak už jsem říkala, během zimy nemám chuť na pastelové nebo neonové barvy, takže mi šedé, béžové nebo fialové odstíny naprosto vyhovují.




OČI

Oči jsou taková kapitola sama pro sebe. Trendy se příliš nemění a kouřové líčení nebo černé linky jsou prostě nesmrtelný trend každou sezonu. Kouřové líčení můžete zvolit i v jiných barvách, než je tvrdá černá. Pokud se na výrazné linky necítíte nebo nemáte tu potřebnou zručnost (jako třeba já), tak si můžete vyzkoušet linky nalepovací. Je to sice drahá sranda, ale pro jedno vyzkoušení proč ne. Prodává je např. Sephora i Douglas. Podzim a zima fandí tmavším odstínům a metalickým odleskům. Pokud nemáte rády tmavé barvy, ideální budou např.odstíny, jaké jsou v NAKED paletce od Urban Decay. Trendy jsou i výraznější třpytky na očích a dokonce i na obočí. Frčí metalické odstíny (zlatá, bronzová i stříbrná). fialové, modré i zelené.

Co na to já: kouřové líčení je prostě klasika, ale cítím se lépe ve světlejších barvách a černé a výrazné líčení na mě asi nikdy neuvidíte. Naprosto mi vyhovují odstíny Naked paletky, se kterými vytvoříte jak denní, tak večerní líčení. Plesová sezona začíná již brzy a je to velký prostor pro výraznější líčení, umělé řasy i třpytky. Ovšem všeho s mírou a vkusem :)Pokud se vám líbí metalické oční stíny a netroufáte si třeba na kouřové líčení, zkuste např. stíny Color Tattoo od Maybelline, které jsou hezké i samotné na celém víčku.



OBLIČEJ

I když si během zimy můžeme dovolit silnější vrstvu make-upu a nehrozí, že se na nás rozteče, tak by výsledek měl působit čistě a nenápadně. Sjednocená a upravená pleť je základ každého líčení a pokud chcete výrazně nalíčit oči nebo rty, určitě se nehodí silná vrstva make-upu s křiklavou tvářenkou.

Co na to já: přirozené a svěže vypadající pleti fandím celoročně. Díky rozjasňovači a kvalitnímu make-upu si zajistíte krásnou pleť po celý den. Výrazné tvářenky také nenosím, takže toto pro mě není až tak trend, jako spíš denodenní make-up rutina :)



RTY

Nejvíc trendy jsou matné rty tmavších barev. Lesky a nude rtěnky ukliďte do šuplíku a vyberte si rtěnky v barvě lesního ovoce nebo červeného vína. Pokud neholdujete rtěnkám, můžete vyzkoušet tužky na rty. A jestli si netroufáte na tmavé vínové nebo fialové odstíny rtěnek, vyberte si např. trochu svěžejší malinové odstíny. Všechno je to jen o tom najít vhodný odstín, který vám bude slušet a hlavně, ve kterém se samy budete cítit dobře.

Co na to já: upřímně mě tento trend tolik nebere, protože se mi tmavé rtěnky nelíbí. Vínová ani tmavě fialová nejsou mé šálky kávy a podle mě sluší jen opravdu výrazným typům žen. Navíc se podle mě hodí ke starším ročníkům a představa 15ti leté slečny s tmavě vínovou rtěnkou mě děsí. Ovšem odstíny v barvách lesního ovoce jsou pro mě přijatelné a taková malinová je pro mě lepší volba. Nejvíc mě baví matná tužka na rty od Inglotu ve výrazné studené růžové barvě, která mě asi jen tak neomrzí.





Moc se těším na vaše ohlasy, jakým trendům pro nadcházející podzim i zimu fandíte a jestli se některými řídíte, nebo vám přijdou nesmyslné :)

20 komentářů:

  1. strašne sa mi páči tento tvoj článok a s myšlienkou, že inšpirovať sa trendmi je super, ale riadiť sa nimi ako ovečky, úplne súhlasím...no nie každému sa hodí to, čo je práve najviac in, alebo sa mu to možno hodí, ale necíti sa v tom dobre, tak to aj tak nebude tak dobre vyzerať...ja sa líčim väčšinou tak nenápadne, bežové, hnedé tiene, možno dozlata...ale nechty si naozaj v lete farbím všeličím šialeným...a v zime odtiene červenej, fialová...a tak...takže enchty prezliekam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Narozdíl od tebe, pro mě jsou favoritem tmavší odstíny rtěnek (ale jen ty červené, fialovou zrovna nemusím) :) Trendy se do puntíku neřídím, ale když nastane podzim tak mě to k tmavším barvám podvědomě láká.

    OdpovědětVymazat
  3. Radšej asi ostanem pri tom, čo si myslím, že mi pristane ako sa nechať zlákať na trendy, v ktorých budem vyzerať ako zmaľovaná sociálna pracovníčka. Tmavé pery mi nepristanú, výrazne lícenky nepoužívam, takže budem aj naďalej nudná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se trendy na podzim líbí moc, protože si myslím, že jsou to věci, které mi sluší. Mám hodně velké oči, takže si můžu dovolit kouřové líčení aniž bych z očí měla škvírky, takže to je mé oblíbené:) A tmavou rtěnku taky nosím, teda já používám fixu, ale nemám s tím problém na denní líčení, podle mě k jinak zcela přirozenému líčení a jednoduchému outfitu je rudá rtěnka super:) Krásný článek, musel ti dát práci!!

    OdpovědětVymazat
  5. No, ja si naopak tmave vinovy lesk nebo rtenku poridit chci :). Sice jsem nikdy tyhle barvy nenosila, ale hodne me to laka. Samozrejme, ze to nebude ten nejtmavsi odstin tmave fialove, nejsem magor :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Kouřovky - zbožňovaná klasika :) Korálový lesky mám ráda, tmavý rtěnky mít nemůžu, vypadám pak jak ku*va, mám na ně moc velký rty :D
    Jinak jedna technická - poslední dobou se mi tvůj blog strašně pomalu načítá a to doma i v práci, připojením to nebude. Čím to?

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem asi hrozně konzervativní :D. Jediné, co mě baví jsou tmavě vínové a fialové laky na nehty, a občas si vezmu švestkovou rtěnku, protože mi ta barva kupodivu sluší. Tyjo, první školní den, úplně jsem si zavzpomínala, jak jsem se na něj vždycky těšila a dělala si předsevzetí, že už se tentokrát budu fakt snažit a všechno si hezky psát do svých krásných nových sešitů..a nakonec prd z toho :). Mě ještě čekají tři roky školy (vysoké), ale ty už strávím převážně v nemocnici mezi lidma a méně v přednáškových místnostech, tak jsem zvědavá. A popravdě se trochu bojím.

    OdpovědětVymazat
  8. Já se moc trendů nedržím, prostě si na sebe dávám, co se mi líbí :-) Ani nemusím moc měnit look z letního na zimní, protože se v podstatě vůbec neopálím a jsem bledá jak stěna po celý rok :-D Tmavým barvám taky moc neholduju a to neutrální líčení, které se mi líbí, se dá použít prakticky kdykoli :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelý článok :) Mne sa páčiqa strašne tieto trendy na jesen :) Takže krásička, budem sa aj inšpirovať tymto člankom :)

    OdpovědětVymazat
  10. salome: děkuji, jsem moc ráda, že se ti líbí :)

    Emily: já se s tmavšími odstíny asi nikdy kamarádit nebudu a navíc mi vážně nesluší, takže já se inspiruju max.těmi malinovými odstíny :)

    Grania: určitě bych neříkala nudná, protože to by byl pak každý, kdo se trendy neřídí :)

    Beauty of body: to se máš, že máš velké oči, já je příliš velké nemám a někdy s tím trochu bojuju, takže třeba černé kouřové líčení je pro mě úplně pasé :)

    Labradoora: to teda netuším, čím to je. Používáš Google Chrom jako prohlížeč? Já mám většinou problém jen s Explorelem. Nic jsem tu neměnila, jedině, že by třeba fotky byly moc velké, ale nic jiného mě nenapadá.

    In your face: já jsem tak konzervativní, že ani tu vínovou bych nemohla na sobě mít :) Jéé, ty studuješ medinu, jo? :) Já si nemocných lidí užívám v práci každý den dosti :)

    MissBB: to jsme na tom podobně :)

    xoxopatty: to mě moc těší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy: Jojo, studuju medinu :). Docela mám z 1. října strach, vůbec se mi zpátky do toho drilu nechce :D.

    OdpovědětVymazat
  12. v tom s tebou souhlasím, že se ten první školní den strašně dramatizuje - co si obléct, jak se nalíčit. neřeknu když jdu na tu školu nová, tak bych si na tom taky nechala asi víc záležet, ale jinak mi to přijde zbytečný.

    OdpovědětVymazat
  13. Bledá jsem i v létě, takže pro mě se toho moc nemění :D Navíc si ráda rozjasním pošmourný počasí třeba lehce třpytivou tvářenkou nebo barevným lakem na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek! Moc se mi líbí barvičky a barevné kombinace, co jsi sem dala. Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se stejně zdá, že ty kosmetický trendy jsou rok co rok stejný

    OdpovědětVymazat
  16. Já na trendy moc nedám, líčím se jak mám chuť a náladu a jak mi to sluší. Ale první školní den, je mi celkem ukradený, je to totiž (aspoň pro mě) stejný den, jako všechny ostatní v semestru.

    OdpovědětVymazat
  17. Nejlepší beauty trend je pro mne "natural" :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  18. Natálje: chápu, že v první třídě se to řeší, ale dál? asi jsem divná no :)

    Reny: jsem ráda, že se ti líbí :)

    Kat: jsou hodně podobné, jen se pokaždé trochu změní ty jednotlivé odstíny

    OdpovědětVymazat
  19. ty laky na nehty jsou VŠECHNY dokonalé! mé oblíbené barvy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)