neděle 2. září 2012

Návštěva nového Benefit Brow baru

Možná jste už také četly na facebooku Benefitu, že se minulý týden otevřel nový Brow Bar v OC Arkády Pankrác. Respektive se přesunul ze Sephory na Hlavním nádraží. A když mi dorazila pozvánka, abych se do nového BB přišla podívat, neváhala jsem ani minutu :) Konečně jsem měla čest poznat Lucifrida a také Benefití tým. Ujala se nás vizážistka Romana, poznaly jsme Markétu, která má na starosti jejich facebook a také beneslečnu Nikolu. Nejdříve jsme se dozvěděly něco o novinkách, které uvidíte v obchodech už 4.září a také jsme dostaly odpovědi na naše všetečné otázky :) Na novinky se tedy už brzy můžete zajít podívat. Některé budou k vyzkoušení pouze v prodejnách s Brow Bary. V ostatních prodejnách se samozřejmě budou také prodávat, ale testry musíte vyzkoušet z jednotlivých plných balení ve stojanu.


Poté jsme si na vlastní kůži vyzkoušely služby BB. Luci si nechala obočí i nabarvit, mě Romana obočí jen voskem upravila a pak mě krásně nalíčila. Škoda,že jsem to nestihla zdokumentovat, ale na své heboučké obočí jsem se dívala celý zbytek dne. Byla to má druhá návštěva, o té první jsem vám psala zde. Byla jsem stejně spokojená jako tenkrát a určitě to nebyla poslední návštěva. Referovat by vám mohly i mé kamarádky, které jsem na BB taky nalákala, a které byly také tak spokojené a překvapené, jak je to rychlé a bezbolestné. Kdybyste chtěly vyzkoušet, jaké to je, máte možnost v Sephorách na Pankráci, na Smíchově, na Floře a v Palladiu. Každá pobočka má trochu jiné otevírací hodiny, takže je lepší si předem zavolat a ujistit se, kdy tam beneslečna bude. Na Pankráci jsou například od pondělí do pátku mezi 11-19h. Kromě úpravy obočí voskem si ho můžete nechat i nabarvit (což je v mém případě zbytečné, protože obočí mám od přírody tmavé dost). A co je hlavní, začínám trochu měnit názor na denní úpravu obočí, protože mám čím dál tím větší chuť pořídit nějaký set a více se o obočí starat (ve smyslu líčení). Tak uvidíme, ale nějaký vosk asi časem pořídím. Máte radost? :) Možná si taky pamatujete na fotku ze San Francisca, kde jsem vám fotila místní BB, kde bylo i plno mužů. Dozvěděly jsme se, že v těch BB nabízejí i služby opálení nebo depilace zbytku těla a nejbližší takový BB se nachází v Miláně.



Všechny novinky jsem se vám snažila nafotit, tak třeba se někomu zalíbí :)


Perk-up artist je set korektorů a rozjasňovače. Co se mi líbí jsou víčka na jednotlivých korektorech, protože tak zabráníte vysoušení nebo zanešení nečistot dovnitř. Díky velkému zrcátku i aplikátoru můžete sadu nosit sebou v kabelce pro případ potřeby.


Peek a bright eyes je nová paletka pro rozjasnění očí. Součástí je rozjasňovač Eye Bright (ten se záklopkou) a nový je i matný stín. Zbylé dva odstíny jsou třpytivé. Součástí balení jsou i aplikátory a velké zrcátko.



Nové sety jsou mými favority. Byly vytvořeny na základě přání zákazníků, takže obsahují nejoblíbenější a nejprodávanější produkty. Přemýšlím, který bych si vybrala. Dny Marianne budou ideální příležitostí si ho pořídit a podle všeho můžete kombinovat jak 20% slevu z kuponku Sephory, tak i k nákupu dvou produktů získat taštičku s miniaturkami. Takže supeeer :) Sety by měly být za 790Kč



Go Tropical mě sice z této trojice láká nejméně, ale je to spíš protože si na sobě neumím představit Chacha tint ani tvářenku Coralista.







Feelin Dandy se mi líbí asi nejvíce. Přijde mi taková rozkošná a holčičkovská :) Jediný problém je v tom, že na mě tvářenka Dandelion není moc vidět a tak váhám, jestli i tak vybrat tento set nebo raději jiný.



Sugarlicous je hned můj fvorit číslo 2.




Nových setů bude více. Bohužel jsem je nějak pozapomněla vyfotit. Trio "knížeček" How to look the best at everything obsahuje podkladovou bázi Porefessional, make-up Hello Flawless, duo korektorů Boi ing a pudr Hello Flawless. Součástí setu je i návod, jak jednotlivé produkty používat, takže se nezkušenější slečny nemusí bát.



A teď se můžete kochat fotkama. Když už se naskytla jedinečná možnost si všechno vyfotit, tak jsem fotila opravdu všechno. Pro zvětšení fotky na ní prostě klikněte :)




























Nikola (vlevo) a Romana, které se o nás po celou dobu báječně staraly


Dárečky, které na nás s Luci na konci celé akce čekaly. Deštník se vzorem Hervany je vážně boží a jestli mě s ním někdy v Praze potkáte, máte jistotu, že jsem to já :)



Získaly jsem i diplom, který si můžu pověsit třeba vedle diplomu z vysoké :) Haha, kéž bych příští rok přidala ještě ten magisterský a pak to bude komplet :)


A dobrá zpráva pro všechny - během celého září můžete vyzkoušet služby Brow Baru za výhodnou cenu. Nemusíte mít ani tento letáček, speciální cenu získáte i tak. A ještě navíc, když si koupíte dva produkty a jedním z nich bude řasenka They´re real, získáte jako dárek mini bázi Porefessional.



Tak, doufám, že jsem vás nezničila tunou fotek a že se vám malá "reportáž" z místa činu líbila :) Budu ráda, když mi prozradíte, jestli se vám líbí novinky a jestli si plánujete při dnech Marianne nějaké produkty nakoupit :) Další fotky i poznatky si můžete přečíst u Luci u ní na blogu. Díky moc celému Benefit týmu za tak pěkné a příjemné odpoledne!


PS: příští rok má být u Benefitu ve znamení revoluce barev. Čekají nás např. nové odstíny rtěnek i očních stínů, tak se bude snad na co těšit :)

36 komentářů:

  1. Ahoj chci se zeptat ,jestli nevíš za kolik se budou prodávat ty setíky how to look the best at everything ??
    Předem děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera! :)) Máš skvělé příležitost, a to ti přeji...! :)
    Ten Benefit má všechno tak přenádherné a roztomilé... achjo, no budu si muset něco přát na Vánoce.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek Já benefit ještě nezkoušela, přijde mi moc drahý ....

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek ! Už se těším, až vyrazím do Prahy na pořádné nákupy ! :))

    Michell

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek! :) Já bych si asi vybrala sadu Sugarlicous :)

    OdpovědětVymazat
  6. O tomhle Benefitím večeru jsem slyšela. Páni, musela to bejt opravdu úžasná podívaná na všechnu tu úžasnou kosmetiku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že něco takového není i v Brně :/
    Jinak já jsem taky teďka změnila úpravu obočí, používala jsem černou tužku, jenže to mi přestalo vyhovovat, protože obočí mám sice černé, ale vlasy, co jsem si je přestala barvit, jaksi zesvětlaly do středně hnědé, takže už to neladilo :) Koupila jsem si ten set na úpravu obočí od Alverte (pro brunety) a jsem hrozně spokojená, ten obličej s tím vypadá úplně jinak, mnohem upraveněji. Hrozně mě to překvapilo, už si nemusím ani dávat moc stíny, stačí řasenka a obočí a vypadám přirozeně a zároveň hezky. To obočí udělá fakt strašně hodně :))

    Jinak, chtěla bych tě pozvat na uvítací giveaway u sebe na blogu, snad zaujme :)

    http://kocicizivot.blogspot.cz/2012/09/uvitaci-parfemova-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  8. Já se taky přimlouvám za nějaký set na obočí :-) Já se třeba doma moc skoro nelíčím, ale vždycky si aspoň upravím obočí a hned vypadám mnohem lépe.

    OdpovědětVymazat
  9. Sabinka: měl by být taky za těch 890Kč, ale čekám, až mi ceny oficiálně potvrdí :)

    Vendy: děkuji :) mají ty obaly moc pěkně vymyšlené. a je fajn, že to nejsou jen pěkné obaly, ale většinou i kvalitní výrobky :)

    Anita: jo, upravené obočí dokáže dost :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je dokonalý! V Arkádách jsem teď byla taky a jejich brow bar vypadá jako roztomilej retro pokojíček, jsem do toho úplně zamilovaná :))

    OdpovědětVymazat
  11. Hezká reportáž! Už dlouho toužím po tvářence Sugarbomb, tak mě nalákal ten set, ale uvidím. Protože mám ale brzo narozeniny, tak se chystám do Brow Baru, už se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  12. sakra, taky jsem byla pozvaná, ale bohužel jsem nemohla, ale jak to vidím, tak se příště určitě zúčastním! Ty sety mě nadchly, asi začnu na nějaký šetřit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ted´ jsi mě nalákala na ty sety, hodně ! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nabourat se tam tankem a vsechno si odtamtud odnyst :D po porefessionalu prahnu uz mesice :/ i to ostatni by nebylo k zahozeni :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten deštník je fajn:D měly jste štěstí, že vás slečny z Benefitu pozvaly, tak jste měly holky určitě skvělý den:)

    OdpovědětVymazat
  16. Opravdu moc krásně jsi nám to nafotila :) Škoda, že já se tak moc nikam nedostanu... U nás ve Zlíně je prd... nejbližší Sephora v Brně... Asi si budeme muset s přítelem udělat výlet :D

    OdpovědětVymazat
  17. nevíte někdo kolik u nás stojí badgal řasenka? :) chtěla bych hnědou.. tady se cena zrovna na fotku nevešla :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ten daždnik ti zavidím :)) Užasne fotky všetko by som brala :) Kráása!!

    OdpovědětVymazat
  19. Pro Feelin Dandy si určitě dojdu o Marianne víkendu :)
    Já se chystám do brow baru na narozeniny, pokud se nepletu, tak je úprava obočí na narozeniny zadarmo ne? Ještě nikdy jsem tam nebyla :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Caterine: to jo, chtěla bych mít kus takového pokojíku i doma :)

    Minimalist Lady: to je škoda, že si nedorazila :) tak třeba při nějaké další akci :)

    NikolaMichalcik: tak ani do Prahy to není zas taková dálka :) spojit to s výletem a nakoupit si :)

    exxie: Bad gal stojí 650Kč :)

    Michaela: ano, přesně tak, v den narozenin máš na úpravu obočí nárok zdarma :) kdyby to vycházelo na den, kdy tam slečny zrovna nejsou, stačí se u nich objednat a jde to i dva dny před nebo po narozeninách :)

    OdpovědětVymazat
  21. Koukam, ze fotky mame skoro identicke :). Ono taky, jak jinak to udelat, co? :) Vidim, ze jsem na par veci zapomnela, ale to neslo si vsechny ty zajimavosti zapamatovat :).

    OdpovědětVymazat
  22. Super článek, užila jsem si ho! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, můžu se zeptat.. Platí se něco pokud se necháš upravit a namalovat v BB ? Poku ano, kolik platíš ? Nemám vůbec tušení. U nás ani v okolí SEPHORA není.. :(

    OdpovědětVymazat
  24. Som veľmi sklamaná, že na Slovensku nič takéto nie je... Fann a Marionnaud sú oproti vašim českým obchodom úplne nič... O drogériách nehovoriac.. Skutočne ma to mrzí, na Slovensku jednoducho chýbajú služby a obchody, resp. nie sú na tak vysokej úrovni...

    PS: Na blogu som vyhlásila prvú GIVEAWAY, bola by som veľmi rada ak by si sa zapojila. Pozvanie samozrejme platí aj pre ostatné dievčatá (SR + ČR). :) http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/09/11-giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
  25. aj ja súhlasim so Sue ... na Slovensku tekéto skvelé obchody nie sú ... a dosť mi to chýba ... ako kľudne mi môže sestra niečo kúpiť a poslať ale poštovné je trošku pridrahé ... Benefin je veľmioriginálna značka ... stačilo by keby sa k nám dostala Sephora a s ňou aj tieto produkty ... skvelý článok a blog tak tiež :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak takové odpoledne ti moc závidím!

    OdpovědětVymazat
  27. Lucifrid: jinak to nešlo no :) ale já věřím, že si někdo rád počte :)

    Sabina: ano, je to placená služba. během září platí ta akce, jak je vyfocený ten letáček. ceny všech úkonů mají na prodejně, podrobný ceník bohužel nemám, ale v den svých narozenin máš na úpravu obočí nárok zdarma :)

    Sue+Zuska: je mi to jasné, je vás víc takových, ale musíš brát v potaz, že na Slovensku není taková kupní síla,kdyby byla, proč by tam ty obchody neotevřeli, že? u nás taky spousta obchodů ani značek není a vedle v Německu jsou. Je to dané taky tím, jestli se tam vyplatí danou značku vůbec dovážet, otevírat krámy atd. stojí to všechno velké peníze. ale jednou se třeba dočkáme :)

    OdpovědětVymazat
  28. jéé teda to je pastva pro moje oči :D kdybych byla milionářka, určitě bych půlku Benefitu (už jen kvůli těm obalům, žejo :D) vykoupila :D

    a ti tví dvá favorité jsou i mí dvá favorité :D asi budu prosit Ježíška :D

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj :) můžu se prosím zeptat ?:D mám docela zájem od kazety :) jen bych ráda věděla,zda je balení jednotlivých výrobků odost menší než samostatně prodejné kousky? a kolik je cena mimo dny mar.....? děkuji moc za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
  30. Hej cože, ty dárky? Já chci taky takový pěkný dárky zadarmo :))

    OdpovědětVymazat
  31. Aneta Novotná: Zrovna jsem se šla ptát na to samé, taky nějaký z těch setů asi nutně potřebuju :D. Jestli je to 790,- se slevou 20% ze Dnů Marianne, tak by normální cena měla být 990 ne? (asi, nejsem moc dobrý matematik :D)

    Ale také by mě zajímalo, zda to budou jen nějaké miniatury, nebo plné velikosti? A je to jen limitka, nebo to bude zařazeno na delší dobu?

    OdpovědětVymazat
  32. Tak teď koukám na oficiální stránky a jsou to fakt miniaturky :)

    OdpovědětVymazat
  33. Parádní dárečky:o)) Já se na Benefit chystám v pátek, doufám, že budou mít vše co potřebuji!!:o)

    OdpovědětVymazat
  34. swan: nene, normální cena je 790Kč :) a pak mínus ta sleva :)

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy: Aha, no tak to už neváhám a pro nějaký si skočím, až se dostanu do Brna do Sephory (nebude to doufám jen v Praze? :)). I za miniaturky to je dobrá cena a alespoň si vyzkouším, které produkty pak koupit v klasické verzi a které za to nestojí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)