středa 19. září 2012

MUA paletka Starry Night a tvářenka

A máme tu pokračování várky věcí z objednávky od MUA. Dneska si dáme ještě jednu paletku a tvářenku. Oboje jsem vybírala na slepo a teď už vím, že u té tvářenky jsem to trochu prokaučovala a měla jsem raději sáhnout po rtěnce, která byla v košíku původně.



Paletka Starry Night obsahuje 12 lesklých metalických stínů. Milovníci matné mají smůlu a tady se žádného takového stínu nedočkají. Stíny se mi celkem barevně hodí pro nadcházející chladné období a vytvoříte s nimi jak denní, tak i večerní líčení. Radost mi dělají variace fialových stínů, které se pěkně doplňují.




U této paletky platí to samé, co jsem psala o paletce Undressed - stíny jsou velice měkké a máslové, mají krásnou a sytou pigmentaci i dobrou výdrž. Nevýhodou jejich konzistence je fakt, že docela práší (nebo jak to nazvat u této konzistence) a hodně opadávají pod oči. Vážně to chce být opatrný, protože stačí pár opadaných kousků a pod očima máte diskotéku! Bohužel i docela rychle mizí, ale jako vzhledem k tomu, že ta paletka stála 3 libry (běžná cena je 4 libry), tak je to fajnový kauf :) Jestli vám podobné stíny vyhovují, určitě si nějakou MUA paletku kupte, ale vážně bacha na to opadávání.


Tvářenka už tak dobrý kauf nebyla. Opět se mi potvrdilo mé pravidlo, že na tvářence se nemá šetřit. Jako paletka, tak i tvářenka je super hyper pigmentovaná a začátečníkům bych jí vážně nedoporučila! Mohly byste skončit jako Marfuška. Já mám raději tvářenky, co jsou méně pigmentované a nemusím se bát, že to s nimi přeženu. Tady se pokaždé bojím, že špatně dopadnu :) Taky docela práší, ale dá se to eliminovat. Odstín je tmavší růžová, která se mi taky až tak nelíbí a je na mě příliš výrazná (hodí se mi spíš pro blondýnky). Chtěla jsem studenější růžovou, což jsem trochu nevychytala. Cena 1 libra, takže vážně lidová :) Příště do košíku ale určitě přihodím něco jiného a tvářenky si ponechám své oblíbené a osvědčené (a hlavně barevně ozkoušené :).





Suma sumárum, paletka je super a i když má své mouchy, za tu cenu je fajnová. Hnusný a laciný obal už neřeším, na parádu mám jiné paletky :) Kdyby měl někdo tip na jinou a osvědčenou paletku od MUA, tak dejte vědět. Jinak po tvářence bych znovu už nesáhla, ale možná je to jen můj problém, že mě děsí takhle bohatě pigmentovaná malovátka :)

Uvítám jakékoliv tipy na vaše osvědčené MUA produkty :) Kdybych si zas někdy příště chtěla udělat radost, tak abych nesáhla vedle :)

21 komentářů:

  1. Tahle paletka se mi moc líbí, ale asi bych nevyužila všechny odstíny. Se svou Undressed jsem hrozně spokojená, mám ještě Pearl mono stín v odst. 1 (světlá, rozjasňující barva) a je stejně skvěle pigemantovaný, jako stíny v paletce, doporučuju :) za 1 libru super kauf

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    paletka je krásná, barvy se mi moc líbí a možná do ní půjdu. Doma už mám Undressed a na léto taky Poptastic, někomu by mohla připadat moc cirkusově, ale dají se s ní vytvořit dobré věci. Pak ještě jeden balzám na rty, psala jsem o tom i článek, kdy někoho zajímalo:
    http://www.fashioncabinet.cz/nakupujeme-muamakeup-academy/

    Přeji ti krásný den!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka vypadá super, dokonce i výběr barev je dle mého gusta, ale moje oči by asi moc nepotěšila, resp. mně, že barva nezůstane kde má :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. MUA Extreme Curl Mascara. Velmi dobra, zvlast za tu cenu....

    OdpovědětVymazat
  5. Ja porad premejslela, proc ti prasi, protoze s tim sem se teda ja nesetkala.. A dneska jsem ty stiny pouzivala, a vis cim to asi je? Jak jsou maslovity, tak ja je nanasim prstem a pak az je blenduju stetcema! A vubec nic mi nikde napada, neprasi a myslim ze tak ta pigmentace vynikne jeste vic:)Jinak o postovnym zadarmo ti reknu (snad nezapomenu:)) a tvarenky sem mela, a po tejdnu mi upadly vicka a jedna se mi rozsypala.. MUA ma jako elf takovou basic line a pak pro line, ta basic je takova nic moc (to sou ty tvarenky, obycejny pudry, bronzery...) x

    OdpovědětVymazat
  6. Osobně vlastní undressed a několik mono stínů a nemůžu si je vynachválit. Gelové linky mě moc nezaujaly, nanáší se opravdu špatně. Rtěnku mám od MUA jednu a můžu říct, že za tu 1 libru je dobrá, nijak se neslívá a celkem i vydrží, nicméně mi jemně vadí ten "chemický" zápach.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajtra by sa ku mne mali dostať dve paletky od MUA, som na ne veľmi zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bohuzial, nemam nic... objednavali sme, ale kvoli velmi tazkej komunikacii s eshopom, sme nakoniec hromadnu objednavku zrusili, takze tak skoro asi nebudem mat od nich nic. Skoda, chcela som hlavne vyskusat tie ich glitter linky, prisli mi ako celkom zaujimavy a lacny napad :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Odstín v paletce nejsou nic pro mě, ale ta tvářenka se mi líbí moc :) Od MUA zatím nic nemám, ale viděla jsem už pár recenzi a vypadá to, že si budu muset také něco objednat abych vyzkoušela :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Lady: díky za tip, juknu na něj :)

    Monika: mě se barevně líbí, někdo má takové výrazné barvy rád, ale já bych se s nima neuměla namalovat :)

    Tereza: no ono je to spíš než prášení takový cuckování :) ale to dělá ten štětec, kdybych je nanášela prstama, tak by to asi odpadlo :) jsem zvědavá, kdy bude to poštovné zdarma, to zas bude nával :)

    OdpovědětVymazat
  11. jeee, na tuhle kosmetiku jsem narazila u nas v drogerce a je nesmirne levna. rtenky za libru, paletky za 4 libry. Mam vyhlidlou tvarenku novy odstin, ale zrovna ji nemeli. Az bude, urco dam recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych mohla vřele od MUA doporučit eyelid primer .. vážně výborný a za cenu, myslím, 2 libry, je to vážně skvělej kup ..! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mne sa ta paletka páči, myslim že by som išla aj do tej tvarenky :) Nevieš či sa dá zohnať niekde v Londýne v drogérii tato značka ? :) Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Už mám na cestě Undressed, tak jsem teda zvědavá, jaká bude. Ta tvářenka nevypadá špatně, ale taky mám ráda spíš méně pigmentované - většinou se totiž líčím ráno, kdy ještě není světlo, takže přehnat to je fakt snadné :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Já přesně tu samou tvářenku mám taky doma a musím říct, že na to jak "barevné" tvářenky moc nemusím tak z této jsem nadšená. Já jí nanášim stipple štětcem a Marfuša-efektu se mi zatím nepodařilo dosáhnout, s klasickým štětcem na tvářenku jsem toho schopná dosáhnout i s tou nejhorší tvářenkou. Ale je pravda, že docela práší

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, u mě na blogu právě teď probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda když přijmeš moje pozvání a s chutí se zúčastníš. :)
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Tá lícnka sa mi na ich stránkach celkom páčila. Stojí 1 libru a tak ju asi vyskúšam keď pojdem z mua objednávať. Možno zhodnotím to čo ty alebo sa prekvapím :)

    Pozývam ťa na našu GIVEAWAY!
    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem si už někdy v půlce srpna objednala a zaplatila Undressed paletku a doteď mi nepřišla :D už jsem jim i psala a prej ji odeslali, tak možná na Vánoce, možná vůbec :D mám úplně strach objednat si něco jiného, aby mi to vůbec přišlo :-(

    OdpovědětVymazat
  19. Ta paletka vypadá skvěle, slyšela jsem, že stíny od značky MUA jsoi výborný:)

    OdpovědětVymazat
  20. Můžu se zeptat proč si na FB u Plum Foolery napsala k paletce od MUA toto? !ráda bych si ještě nějaké objednala, ale oficiálním stránkám už jaksi nevěřím :)"

    Proč oficiálním stránkám nevěříš? To jsem trochu nepochopila :D :D

    OdpovědětVymazat
  21. Michalinda: napsala jsem to protože celá moje objednávka byla značně pofidérní :) doteď se moje objevnávka tváří jakože se připravuje, nepřišel žádný mail, že by byla objednávka poslána, vůbec nic. a spousta slečen mi psala, že si třeba v srpnu objednaly a doteď jim nic nepřišlo a nějak se bojím, že by se mi to příště taky mohlo stát :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)