pátek 14. září 2012

Missha Signature Real Complete BB Cream

Přiznám se vám, že dnešní článek bude tak trochu zmatený. Ale začnu od začátku, ať mé myšlenky chápete :) Dlouhou dobu jsem chtěla vyzkoušet opravdový asijský BB krém. Kdo by nechtěl, že? Když skoro každá kosmetická firma nás oblažuje svými BBčky, ale všichni se vesměs shodují na tom, že to není prosto to pravé (asijské) ořechové. Takže jsem na doporučení jedné blogerky koupila na ebayi od doporučeného prodejce ten pravý BB krém od Misshy. Docela dlouho jsem váhala, který si vybrat a Missha mi byla tak nějak sympatická, Plum mě na ní lákala taky dlouho, tak jsem nakonec neodolala. Krém jsem záměrně vybrala v menším balení, abych si vyzkoušela, jak mi sedne, jak kryje atd. Krém dorazil celkem rychle, prodejce přibalil nějaké vzorečky jiných bbček, takže mé prvotní nadšení nebralo konce. Rozbalila jsem balíček, kochám se krabičkou, vše se zdá oukej. Druhý den krém zkouším, na první pokus fakt skvělý, krytí dobré (střední), odstín sedí (nejvíc bude sedět během zimy) a pleť krásně sjednotí a připadám si jak porcelánová panenka. Používám ho asi týden, rochňám si blahem, jak jsou ty BBčka fakt skvělá a jak se můžou jít všechny rádoby-bb jít bodnout :) Pak Plum hodí článek o tom, jak omylem nakoupila faky toho samého BBčka a mě najednou popadne panika. Mám taky třeba fake? Jak poznám, že ta tuba, co mi leží na stole je pravá? Posílám jí tedy fotky mailem, aby mi řekla svůj názor. No, pozitivní zrovna není. Vrchol mého nahlodání vyvrcholil v to, že píšu prodejci, že mi teda nejspíš neposlal originál a moc se mi to nelíbí. Ten brzy odpovídá, že kategoricky odmítá, že by faky prodával, že má smlouvu s Misshou a jako důkaz přiloží fotky účtenek za nákup krémů. Takže bych ve výsledku měla být úplně v klidu a měla bych se radovat z toho, že mám doma asi origoš. Ale jisté pochybnosti prostě mám. Za prvé neznám nikoho, kdo by měl toto menší balení doma a mohl mi tak na 100% říct, že i to mé je v pořádku. Za druhé si ty účtenky může každej šikovnej asijskej prodejne natisknout doma na svojí profi tiskárně a vydávat to za doklad. A za třetí mě prostě děsí, že na ebay se množí padělky snad všech značek a člověk si nemůže být jistý ani u prodejce s vynikajícím hodnocením. Takže co teď? Budu tedy dělat, že mám originál a nebudu o něm pochybovat. Ráda si nechám poradit od někoho, kdo má doma zaručený originál a vážně to u toho svého na 100% zaručit nemůžu. Tak jako tak ale můžu o tomto bb krému říct, že:



- kryje vážně solidně (někomu s bezvadnou pletí bez problémů by možná vystačil i místo make-upu)
- má příjemnou svěží vůni
- má tak akorát tekutou konzistenci a dobře se s ním pracuje a snadno se roztírá (nepůsobí na obličeji jako maska)
- má SPF 25
- má lehký rozjasňující efekt, ale není to rozjasnění typu, že za hodinu od nanesení se lesknu jak mastnej pekáč :)
- odstín se krásně přizpůsobí barvě pleti a na zimu je to vážně ideální odstín (v nabídce jsou celkem tři, mám prostřední č.21, což je světle béžová s malinko růžovým podtónem)
- nezalézá do pórů ani drobných vrásek
- vydrží vážně obstojně celý den, neucpává póry, netvoří na obličeji mapy ani nezdůrazňuje suchá místa (berte to ale s ohledem na můj mastnější typ pleti)
- používám na něj i pudr, ale jsem vážně překvapená tím, že obličej vydrží zmatněný celkem dlouhou dobu
- u někoho jsem četla, že mu postupem dne lehce zvýrazňuje drobné linky nebo vrásky na obličeji a pleť pak může působit jako trochu přepudrovaná. U sebe jsem tohle nezaznamenala, takže těžko říct
- sama za sebe myslím, že tenhle bb krém nebude vadit ani mastnější pleti, protože to vážně není jako děsný Garnier, po kterém se lesknete po 10 minutách :)
- o krému si můžete počíst na stránkách zde

Tento BB krém je z Ebay, stál okolo 10 dolarů a je od prodejce sing sing girl (dorazil za 10dní). I kdybych tedy zjistila, že se nejedná o originál, tak kvalitu mu odepřít nemůžu. Je vážně skvělý a opravdu mě nadchnul. Vůbec jsem nečekala, že bude až tak dobrý :) Takže jestli je tohle fake, tak teda fakt hodně dobrý a kvalitní. Moje zkušenosti s krémem vesměs odpovídají popisům, které jse všemožně četla, takže prostě budu věřit, že mám doma originál :)








Malé (20ml) za 16.99$ a velké balení (45ml) stojí 45.99$



Prodejce mi poslal fotky účtenek - údajně nakupuje jen originály a má smlouvu s Misshou.



Jak jsem říkala na začátku, je to dneska takové zmatené, protože sama vlastně nevím, co jsem si to nakoupila. Rada nějakého odborníka přes BB krémy by se vážně hodila :) Mám věřit prodejci, který mi posílá účtenky, ze kterých stejně nic nevyčtu? Nevím, fakt nevím co s tím. BB krém je ale vážně skvělý a myslím, že během zimy a mého nejvybledlejšího odbodbí bude mít ideální odstín a využití pro něj určitě najdu.

Když tak nad tím přemýšlím, je možná jedno jaká je značka nebo tubička krému, hlavní je, že ten obsah mi vyhovuje :) No, ale jde o ten princip, že? Takže i tak bych ráda věděla, jestli je pravý nebo ne :)

Tak co si o tom myslíte vy? Přijde vám jako originál? Máte zkušenost s tímto prodejcem? Natrefily jste někdy na fake BB krému na Ebay a jak jste tuto situaci poté řešily? Předem děkuji všem za pomoc při pátraní po originalitě :)

34 komentářů:

  1. Já nakoupila bbs na strance prettyandcute.com, nejak mam vetsi duveru v nejaky provereny eshop nez ebay. Je to stejne, obsah je uzasny, ale jestli je to prave - kdo vi. Tak to neresim a skodlive nebo spise skodlivejsi jak jina kosmetika to snad neni.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti v tomhle moc neporadím, každopádně se mi článek líbil a nepřijde mi jako zmatený :))

    OdpovědětVymazat
  3. přesně, musíš dělat, že je pravý :D.. snad to není padělek, když ti poslal ty účtenky.. ikdyž nikdy nevíš no :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja používam len tento BB, zatiaľ sa mu nič nevyrovnalo. Pleť som po žiadnom make-upe nemala tak hladkú, zjednotenú a sľubuje aj stiahnutie červených žiliek, čo neviem, ale kryje fakt parádne. Teraz si chcem objednávať plné balenie, ten tvoj vyzerá ako originál a ešte sa tak aj správa.
    Keď zhrniem Misshu, tak je dosť svetlý, tekutý, nemá žiadný pokus o trblietky, nezlezie mi dobrých 6 hodín z tváre - ešte večer o 9tej ho mám stále na tampóniku. Naozaj som asi ja na sebe nič lepšie nemala a to som mala všetko možné od Clinique až po Dior-a...

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám 100% originál, ale bohužel mám jiný odstín a jinou velikost, takže vůbec nemůžu nic říct :D ale pokud jsi s ním spokojená..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hele... hlavně, že je kvalitní a že jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem taky u Plum četla, jak nakoupila faky. Nejhorší je, že ten prodejce má skoro 100% super hodnocení, ale pokud člověk neví, jak vypadá originál, tak to moc nemá šanci poznat. Já jsem si objednávala od Skin79 a našla jsem si stránky, kde srovnávají originál a fake, tak doufám, že mně dorazí ta první možnost (pokud teda někdy dorazí...). U těch faků bych totiž měla strach, co do toho přidali:-( Ta složenka je sice fajn, ale přesně jak říkáš, dá se to lehce padělat a nic moc ti to neřekne. Pokud někdo padělá celý BB krém, tak pro něj nebude problém natisknout si účtenku... Možná by nebylo od věci napsat přímo výrobci (Missha), jestli s tím prodejcem opravdu smlouvu má.
    Jediný český eshop, který v ČR BB prodává mi přijde hrozně předražený, ale zase na druhou stranu tam člověk má větší jistotu, že má originál. Docela by mě potěšilo, kdyby byla nějaká oficiální prodejna BB Missha nebo Skin 79 v Praze.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja s ebay nemam moc dobre zkusenosti ohledne kosmetiky. Se sestrou jsme si kazda objednala pred nekolika lety Rebel od Benefitu a kazda jsme dostala trochu jiny a myslim, ze ani jeden z nich nebyl pravy. Mam pocit, ze nakup kosmetiky zrovna tam, jsou skoro vzdy vyhozene penize.

    bajaajaja.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já nakupovala u stejného prodejce, a to nejprve SKIN79 Hot Pink 5ml jako vzoreček a protože se mi zalíbil, koupila jsem i plné balení (u stejného prodejce). Když přišel, balení jsem zkontrolovala podle stránky, kde se porovnává fake od originálu, a tak měl by to být originál. S krémem jako takovým jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  10. Van Apperly: já se většinou přes nějaké pro mě neznámé e-shopy bojím objednávat, takže jsem riskla ten ebay, no budu doufat, že je to pravé :)

    Klára: tak to ti moc děkuju, protože mi přijde, že moje myšlenky byly hodně rozlítané sem a tam :)

    Martii: asi tomu budu věřit :)

    B: je fakt skvělý, ani jsem takový úspěch nečekala :) na plné balení mě to každopádně nalákalo, ale už si dobře rozmyslím, kde bych si ho koupila :)

    Belle Hanele: to jako určitě, ale nechci tvrdit, že je to 100% origoš, protože mě pak někdo utře s tím, že vám tu cpu faky :)

    Mila: mě to vážně vyděsilo, má 99,9%, což považuji za důvěryhodného prodejce, ale člověk nikdy neví. Taky bych si nakoupila u toho českého zastoupení, ale ty ceny jsou vážně šílené a odrazující. Určitě se dají nakoupit originály mnohem levněji, ale člověk musí hledat :)

    Janka: no, určitě bych ve všech případech neříkala, že jsou to vyhozené peníze, ale jako faků je tam pořád víc a víc :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hlavne, ze to je vydarene, tak by som povedala :-). Faky nikoho nepotesia, ale myslim, ze o dost horsie je, ked dostanes nieco za rovnaku cenu ako original a ubohej kvality, ako to obvykle byva :D. Aspon ja sa tak utesujem...:-)

    OdpovědětVymazat
  12. V dnešní době opravdu těžko říci, pokud člověk doma nemá ten samý koupený přímo od výrobce nebo teda výhradního distributora oné značky, kde by za to dal ruku do ohně a nemůže tak porovnat, tak si těžko může být dnes něčím jistý.. nicméně určitě je hlavní, že ti obsah sedí, tak jako tak si s ním spokojená, což je sice nejdůležitější, ale tvoje jisté pochybnosti chápu :))
    Btw. jak ty to děláš, že stíháš tak skvělé články každý den? :))

    OdpovědětVymazat
  13. neviem, či z tejto stránky posielajú aj inam ako na Slovensko, v každom prípade, nerobím im reklamu ale som s nimi spokojná a majú dosť dobrý výber BBčiek.
    http://www.coolbeanz.sk/#!__missha

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímalo by mě to samý, co markvitku :)

    A jinak, tito asijští (i jiní) prodejci jsou vychcaní jak mraky. Pokud ti prodají fake a ty se ohradíš, napíšou - vrátíme prachy včetně pošty, ale hlavně nedávej negativ. Pokud prodejce nebyl hned "ochotnej" vrátit peníze a stojí si za svým, navíc má celkem dost hodnocení a BB funguje jak má, asi bych zůstala u toho, že mám doma origo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zuzi:tak to jsi mě trochu uklidnila :)

    Veve: určitě jsem ráda, že mi to vyhovuje, neosypala jsem se ani nic jiného :)

    Markvitka: jéé, to děkuju za moc milý kompliment :) moc mě potěšil, nevím, jestli jsou skvělé, ale stíhat se to dá :) až začne škola, bude to horší a stíhat to už asi budu těžko :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tenhle článek mě teda nalákal...díky! Tak že bych vyrazila po dlouhé době na eBay? Ikdyž se mi opravdu nechce řešit to clo potom...ještě je to tak příšerně komplikovaný? Mě pořád chodily na poštu papíry, musela jsem posílat účtenky a doplácet opravdu nehorázný procenta z ceny...je to pořád stejně?

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám předražený BB z českého e-shopu a mám 100% jistotu. Kupovala jsem tam snad ten nejlevnější, takže mi to nevadilo, teď mám ale vyhlídnutý jeden fakt drahý a nevím nevím, jestli riskovat, že vyhodím 4 stovky za krém od asijského prodejce, nebo jít na jistotu, ale s dvojnásobnou cenou...

    OdpovědětVymazat
  18. Ono je to defakto jedno. Ono už i fake jsou tak zdařilé že bych se toho nebála:)

    OdpovědětVymazat
  19. Celkom zaujímavé s týmito bbčkami. Aj plum si objednala fake a ja som sa tešila na jej shop že si ho zrovna tam kúpim :(

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. škoda že to není skin 79, to bych to nejspíš poznala, ale tohle nevím :-/ zkusila bych si najít nějaký článek s fakt originálem a detailně nafocenými detaily (třeba potisk zevnitř krabičky, nějaká nálepka označující originalitu..)

    OdpovědětVymazat
  21. Me stve, ze uz doma nemam krabicku od toho originalu, jen samotny krem. Fakt nevim, v dnesni dobe jsou podobny obchodnici schopni vyrobit i kopii sve vlastni babicky :-(
    Dokud funguje, jak ma, tak proc ne. Ten fake co mam ja doma je podle me taky lepsi nez kdejaky BB z drogerky - kolem oci posledni dobou nepouzivam nic jineho :D

    OdpovědětVymazat
  22. Moc jsi mě potešila, že jsi své zkušenosti zveřejnila. Hlavní je, že Ti krém sedí :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, bydlim v Asiji na Tchajwanu, takze zajdu do drogerky se ti podivat, zda-li original vypada stejne. Jinak mam 10 ml (koupila jsem si ho v 7 eleven, jinak moc k dostani neni) a zadni strana vypada trosku jinak, ale mozna je to tim, ze je to mensi baleni...

    OdpovědětVymazat
  24. no to snad... co je to za svět, kdy si ani není člověk jistý tím, jestli má doma originál nebo padělek? fuj! ale je fajn, že ti sednul :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Já ho mám taky, kromě toho, že mám odstín 23 je stejný jako tvůj, jediný rozdíl jsem našla v tom, že já mám na zadní straně vpravo vidět svár, což je asi nepodstatný detail. Nemůžu si být na 100% jistá, že mám doma originál, ale je pár prodejců, kterým důvěřuji a zatím nemám žádný důvod podezřívat ani jedinou věc z Asie, kterou doma mám, z neoriginality. Proč ti ten tvůj přijde podezřelý?

    OdpovědětVymazat
  26. Viennettka: a od tohoto prodejce náhodou nenakupuješ? Já nevím, nějak mě chytla panika, najednou jsem to začala zkoumat a porovnávat a zjevně je to menší balení i vizuálně jiné, než to velké :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mi to zmatené nepřišlo:) Myslím, že je hlavní, že jsi nadšená z obsahu, 100% jistotu s originalitou mít nebudeš, falšuje se prostě všechno:( Já BB krémům furt ještě odolávám, nějak ve mě nevzbuzují důvěru:) Asi počkám, co všechny řeknete po zimě a pak si seženu vzorečky. Veronika

    OdpovědětVymazat
  28. Ne, od této prodávající zatím nic nemám, ale vypadá důvěryhodně, klidně bych u ní nakoupila. Myslím, že můžeš být klidná, podle mě to originál je :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych hlavně řekla, že ty lepší faky jsou vyráběné "po pracovní době" v té samé továrně jako originály, takže pokud ti vyhovuje, je všechno v pořádku...

    jinak já jsem si na základě článku Viennettky koupila ten Skin79 a jsem s "pravým asijcem" taky moc spokojená... je to krém, takže nevydrží hodiny a hodiny, ale přesto i když "zmizí", vypadá pleť pořád tak nějak lépe

    OdpovědětVymazat
  30. Možná Tě můžu trošku oklidnit =) Já mám tohle balení, přesně stejný krém kupovaný originál z krámu a vypadá přesně stejně ;) naopak, co jsem četla recenze, tak fake bys poznala už pro jiný odstín a menší výdrž, prostě nižší kvalitou. Mně také nezalézá do vrásek, vydrží celý den a kdybych furt nepátrala po něčem novém,bude to moje stálice ;) Hezké Vánoce

    OdpovědětVymazat
  31. Možná Tě můžu trošku oklidnit =) Já mám tohle balení, přesně stejný krém kupovaný originál z krámu a vypadá přesně stejně ;) naopak, co jsem četla recenze, tak fake bys poznala už pro jiný odstín a menší výdrž, prostě nižší kvalitou. Mně také nezalézá do vrásek, vydrží celý den a kdybych furt nepátrala po něčem novém,bude to moje stálice ;) Hezké Vánoce

    OdpovědětVymazat
  32. aspoň že tam dělaj furt lepší fejky než kdejaký make upy z českých drogérek:D

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj,
    dnes jsem si koupila tenhle samý BB cream (20g) v Brně v oficiální MISSHA prodejně v OC Rozkvět za 283 Kč. Snad tě můj příspěvek uklidní :).

    OdpovědětVymazat
  34. Vím, že píšu extrémně pozdě, ale krém je stoprocentně pravý - mám totožný (stejné balení, stejná krabička, stejný odstín) kupovaný v kamenném Missha obchodě někdy loni o prázdninách. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)