čtvrtek 27. září 2012

Lancome Teint Idol Ultra 24h make-up

Po nějaké době tu máme opět make-up. Jsem vážně moc ráda, že jsem tenhle dostala, protože jsem začala propadat panice, jaký make-up budu mít na přicházející podzim a zimu. Na toto období mi nevadí i více krycí a hutnější make-upy, protože mám pocit, že tím kůži dodám další ochrannou vrstvu navíc. Každopádně jsem ale tento make-up už před nějakou dobou zkoušela ze vzorečků a celkem jsme si rozuměli. Mnohem víc než s kolegou Teint Miracle.










(web)

Co se mi na make-upu líbí:

- jeho matný a krásný obal + balení s pumpičkou
- make-up má SPF 15
- mám druhý nejsvětlejší odstín 01 a mé barvě pleti se krásně přizpůsobil
- otírá se minimálně, nezalézá do póru a vydrží v dobrém stavu opravdu celý den
- je tak akorát tekutý a dobře se roztírá (jde i vrstvit a zesilovat tak jeho krytí)
- má příjemnou květinkovou vůni
- na pleti během dne neoxiduje
- má střední až vysoké krytí a na pleti působí přirozeně
- pleť krásně sjednotí, zároveň trochu zmatní, ale takovým přirozeným způsobem (výrobce to popisuje jako shine free finish)
- vyrábí se v 18ti odstínech, které byly údajně vyvíjeny několik let a každý by si tak měl najít ten svůj
- měl by být vhodný pro každý typ pleti

Nesouhlasím tedy s tvrzením, že na pleti vydrží 24h. Takový make-up prostě neexistuje, takže to beru s rezervou. Výdrž má vážně dobrou a večer je stále co odličovat. Někomu by mohla vadit parfemace, protože je docela cítit. Na obličeji jí sice po nanesení necítím, ale i tak, pokud jste na tohle citlivky, tak si make-up raději předem očichejte :)



praktickou pumpičku oceňuji :)



složení make-upu (omlouvám se, že je to tak špatně vidět, ale tyhle lesknoucí se krabičky se tak strašně špatně fotí!)



Takhle na ruce možná odstín vypadá divně, ale na obličeji se barva vážně pěkně přizpůsobí. Odstín 01 je druhý nejsvětlejší.


Mě osobně make-up celkem nadchnul a jsem maximálně spokojená. Krásně vypadá, voní a na obličeji skvěle drží. Jako bonus je pleť pěkně sjednocená a nepůsobí jako maska. Je to zřejmě můj první make-up v cenové relaci nad 1000Kč (běžná cena je 1200Kč) a vážně jsem s ním spokojená. Nenašla jsem na něm nic, co by mi vyloženě vadilo, nebo co by ho v mých očích degradovalo :) Sama za sebe vám ho můžu doporučit - minimálně si ho třeba vyzkoušet a požádat o vzoreček. A uvidíte samy, jestli by vám taky tak sednul, protože doporučovat make-upy je velice ošemetná záležitost :)

Znáte tento make-up? Máte s ním zkušenost? Jaký make-up používáte během zimního období vy? :)

25 komentářů:

  1. Já jsem měla vzoreček a musím uznat, že mi sednul hodně, líbila se mi vůně a na pleti vypadal moc přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky. Nespíše to tady už mockrát zaznělo, ale zajímalo by mě, kde na tu kosmetiku bereš peníze? Protože převážně všechno co tu vidím není jen tak onyčejná kosmetika, ale kosmetika docela drahá. Jako já to nemyslím nějak zle, jen mě to prostě zajímá :o) Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, zase si me nahlodala :). Urco zkusim aspon vzorecek :). Na zimu budu mit asi Revlon, ale pod stromecek by mi nevadil. I kdyz neni od koho :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Sisy: fascinuje mě, proč lidi zajímá tohle :) Tak za a) chodím do práce. To je je ten důvod, proč mají lidi peníze a můžou si kupovat co chtějí a za b) si evidentně článek ani nečetla, protože kdyby ano, tak vidíš, že jsem make-up dostala jako dárek :)

    Lucifrid: určitě si řekni o vzoreček, pro mě je tenhle ještě lepší, než Color stay od Revlonu :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som mala vzorku (len bola prioranzova, inac bol make up super), aj som nad nim uvazovala kym som si nekupila Colorstay, ktory je teraz moj naj.. ale teraz nad nim uvazujem este viac a mozno si doprajem svoju "davku luxusu", hehe :)
    A info pre ludi, ktorych zaujima, odkial ludia beru peniaze na kozmetiku - praca + clovek premysla, do coho investuje.. Niekto si kazdy den kupuje sladkosti a limonady, niekto musi kazdy piatok zurovat v podniku, niekto fajci.. a niekto si kupi drahsiu kozmetiku.. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jóóó Rendy, mě by taky jako zajímalo jaktože máš jako peníze? :D
    Just kidding ;). Make-upy Lancome jsem měla zatím jenom ve vzorečku a žádný mě nenadchnul natolik,, abych za něj dala plnou cenu. Já mám nejraději minerální make-upy a držím se jich celoročně :).

    OdpovědětVymazat
  7. Katze: díky za podporu, někomu je těžké vysvětlovat, že peníze bere člověk díky tomu, že pracuje :)

    In your face: jsem hrozná, že jsem si dovolila sem nenakopírovat třeba svojí výplatní pásku :) Já mám na zimu raději pořádné a krémovější make-upy a minerální zas vytáhnu až bude tepleji :) nějak se mi k té zimě nehodí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda začíná mě šokovat, že existuje tolik lidí, kterým není trapné ptát se na finance. Jako že se najde pár takových, to chápu, ale poslední dobou se s nimi asi roztrhl pytel:( Jinak makeup vypadá podle popisu skvěle, hlavně mě zaujalo že je více krycí, to já si myslela že právě nebude:) Já jsem si teď objednala od Avonu nějaký tekutý makeup, který doporučoval na Youtube můj oblíbený makeup artist mezi 10 nej tekutými makeupy a zaujalo mě, že jmenoval právě makeup od Avonu, protože Avon všichni většinou nesnáší, tak jsem to riskla a objednala ho a teď jsem zvědavá, jestli to bude katastrofa nebo jestli mě mile překvapí:))

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že ať už napíšeš mega článek o tom, kde teda jako pořád bereš peníze nebo nenapíšeš, vyjde to nastejno. Stejně to někdy nedopadne na úrodnou půdu. Nicméně, tenhle make-up je už delší dobu na mém nákupním seznamu. Taky jsem ho zkoušela jako vzorek a jsem z něj pořád nadšená!

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám ráda skoro všechny od Lancome. A tento je tez super. Ale, tento tyden jsem vyzkousela novy Nude od Diora a je vazne dobry:)...Drive jsem pouzivala ten prvni Nude a zadna pecka to nebyla, pak presla na Lancome, ale vratila jsem se zpet:D...Mel by byt ve vsem vylepseny oproti prvnimu. A jsem moc spokojena. Doporučuji:)...M*

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem ho měla jen ve vzorečku, ale bohužel špatný odstín. V Sephoře jsem slečně říkala, že bude určitě tmavej, ale prej ne.. no a byl, byla jsem jak pomeranč:D Ale jinak mi přišel supr, dobrý krytí, nepůsobil jako maska, ale výdrž teda nehodnotím, hned jak jsem si ho dala, tak jsem ho i sundala, kvůli té oranžádě:D

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsem jen vzoreček a byl úžasný, jenom jsem proste setrivka a nechce se mi dávat tolik.. Ale jako dárek bych ho brala všema deseti! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Už strašně dlouho ho chci vyzkoušet protože každý píše jak úžasně kryje a o jeho výdrži... Tak jsem zvědavá, asi poprosím někde o vzoreček, i když cena je pro mě jako studentku docela vysoká, ale proč nepřiplatit za kvalitu :) Skvělá recenze :)

    OdpovědětVymazat
  14. No po tejto recenzii si ho píšem na zoznam čo chcem !! Super, ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  15. momentalne muj nejoblibenejsi make-up :) pouzivam dvojku, ktera je do ruzova, ale nedavno jsem si na letisti prikoupila jednicku, ktera je zase trosku do zluta, oba odstiny mi byly doporuceny slecnama prodavackama, tak uvidime, jak mi sedne :) kazdopadne se mi libi, jak dela hezkou plet a prirozenou barvu..chtela jsem YSL touche eclat make-up, ale kdyz lancome mi tak vyhovuje, tak proc to menit...

    OdpovědětVymazat
  16. Tomuhle make-upu už jsem nějakej ten pátek věrná a pořád mi příjde supráckej ;) Mám teda 010, takže ten nejsvětlejší odstín, ikdyž původně mi daly prodavačky vzoreček 03 a 01, což nevím, odkud spadly :D Ale je opravdu skvělej, navíc já mám docela mastnej frňák a celej večer v tanečních vydržim bez jedinýho tahu štětcem, takže to s tim matováním je rozhodně pravda :) Používám k němu ještě od Lancomu korektor/rozjasňovač v peru (na kruhy pod očima a na rozjasnění tváří) a tvořej perfektní pár :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle make-up okukuji už dlouho:0)
    Na podzim a zimu používám Revlon colorstay:0)

    OdpovědětVymazat
  18. pěkně děkuju teda :D potřebuju si na podzim pořídit nový makeup a nejdřív jsem se rozhodovala mezi sisley a benefitem. pak přišla bobbi brown s novým makeupem, tak už mam tři favority a teď zas tohle :D v říjnu už si ho musím koupit, tak doufám, že do tý doby nevyjdou nějaký další super recenze :D

    OdpovědětVymazat
  19. Také mě fascinuje otázka, kde na to bereš. Pokud si člověk vydělává, dá se ušetřit na ledacos a nechápu, co je na tom k nepochopení. Je to otázka priorit. Je mnoho způsobů, jak ušetřit, počínaje třeba tím, že si nebudu kupovat ke svačině bagetu za 40, ale raději si každý večer připravím na druhý den svačinu z domova. Nebudu utrácet za blbosti, protože padesátka k padesátce a je z toho za měsíc klidně tisícikoruna nebo víc. Osobně šetřím tímto způsobem, vždycky když si chci z nudy koupit do busu třeba časák a nakonec odolám, tak těch 50 Kč dám doma do kasičky, a dělám to u každého nákupu, kde odolám impulzivní potřebě mít třeba další bižu náušnice, ačkoliv jich mám doma mraky. ;)Na těchto maličkostech se dá hodně ušetřit, málokomu je líto utracené padesátikoruny, ale pokud se to za měsíc sečte, člověk se mnohdy diví. A pak si koupím dražší kosmetiku, která je ve finále užitečnější než všechny ty blbosti za pade.
    Díky tvému blogu vím, že se dražší kosmetika mnohdy vyplatí, obzvlášť pokud jdu na jistotu díky tvým recenzím a zkušenostem.
    Make-up vypadá hodně dobře, jednou bych si chtěla také nějaký ten mimodrogérkový pořídit, takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  20. Článek jsem četla, vím, že zrovna tenhle makeup jsi dostala, ale myslela jsem to všeobecně i na jiné věci o kterých tu píšeš. Odpověď, že pracuješ a vyděláš si na to mi stačí já nechápu proč to každému vadí, že mě zajímá kde na to bereš. Pro mě je to stejná otázka jako kdybych se tě zeptala kde bydlíš. Já třeba taky pracuju, ale nevydělám si nejspíš jako ty. Takže se omlouvám, že jsem se na to zeptala! Byla to jen otázka nechápu proč za tím každý hledá něco jiného. Každopádně díky za odpověď vidím že kdykoliv se někdo chce slušně na něco zeptat je hned ten nejhorší.

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem mile překvapená, že nejen pro mě je tenhle make-up vážně skvělý a že je i spousta z vás spokojená :)

    Sisy: já to nebrala nějak zle, jen mi to přijde trochu neslušné se ptát, protože nevím, co bych měla odpovídat :) Prostě chodím do práce, je to jednoduché jak facka, nekradu v bankách ani nemám tajného sponzora, takže mě pokaždé tyhle otázky trochu nemile překvapí :) a hlavně se divím, že to někoho zajímá

    OdpovědětVymazat
  22. Mě to právě zajímalo z toho důvodu že pracuju ale nikdy si nevidělám na takovýhle luxusní značky, ale to bude asi tím, že ty jsi z Prahy a tam jsou platy o hodně vyšší než tady u nás v tom zapadlým městečku... Sisy

    OdpovědětVymazat
  23. Ja uz mam druhe baleni! Zatim jsem pro sebe nenasla lepsi makeup :)

    OdpovědětVymazat
  24. Na základě tvé recenze jsem začala uvažovat o tomto makeupu, zkouším vzoreček ale asi mám špatný odstín, připadám si tmavá(i když mám nejsvětlejší z parfumerky) :/ Dočetla jsem se že je dobrý i od Esteé Lauder Double wear.. nemáš zkušenost i s tím? vypadá to že máme podobný typ pleti, tak jsem ráda za každou tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)