úterý 11. září 2012

Lancome Hypnose Star řasenka

Mám neuvěřitelnou radost z toho, že se mi do rukou k vyzkoušení dostala tato úplně nová řasenka Hypnose Star od Lancome. Možná jste si už všimly kampaně, ve které jsou hlavní hvězdy kreslená ikona Betty Boop a modelka Daria Werbowy. Lancome se tentokrát inspiroval filmy ze 30.let, kde jsou na prvním místě půvab a ženskost.



(web)

Nejen mě, ale i spoustu z vás zajímalo, jak se Hypnose Star liší od velice oblíbené řasenky Doll Eyes, která je též má milovaná. Na první pohled vidíte, že Star je zabalená do krásného blyštivého obalu. Vážně je nádherný a sama za sebe řasenka pasuji na vzhledově nejhezčí řasenku letošního roku :) V minulém životě jsem vážně byla asi straka, protože se na něj nemůžu vynadívat.




Na první pohled je kartáček téměř totožný s Doll Eyes










Kartáček je oproti Doll Eyes trochu jiný. Údajně má být velice inovativní a v současnosti probíhá registrace tří patentů. Skládá se ze dvou rovných (obrázek 2) a dvou zaoblených ploch (obrázek 1). Pomocí těch rovných nanesete potřebnou dávku textury na řasy. Delší zaoblená vlákna řasy oddělí, prodlouží a zároveň jim dodají zaoblený tvar. Musím se přiznat, že první týden jsem s kartáčkem trochu bojovala. Stále jsem nemohla najít ten správný grif, abych byla s výsledkem spokojená. Po týdnu se to nějak zlomilo a najednou mám pocit, jako bych s ním uměla od malička :) Jako chvílema mě napadalo, proč inovují pěkný a praktický kartáček Doll Eyes, když právě proto jsem si jí tak oblíbila. Teď už mi to nepřijde tak hrozné a rozdíl už ani nějak nevnímám.


A teď obě krasavice v akci :)






Porovnání obou kartáčků. Jak vidíte, na první pohled vypadají téměř stejně, ale když se trochu pootočí, tak už uvidíte rozdíl. Trochu mi to připadá, jako by u Star zploštěli původní kuželovitý kartáček Doll Eyes a to je vlastně ten hlavní rozdíl. Bohužel krásně voní jen Doll Eyes, což mě trochu mrzí, protože voňavá řasenka si u mě hodně šplhne :) Na druhou stranu má Star zase hezčí obal, takže je to remíza. Řasenka je tak akorát "mokrá", neobtiskává se mi na víčko, neslepuje řasy, necuckuje ani pod oči neopadává. Celý den jsou řasy ve stejném stavu a přijde mi, že mi řasenka i celkem řasy prodlouží a lehce natočí (viz. foto). Vážně s ní nemám žádný problém a po prvotních neshodách s kartáčkem jsme teď už velké kámošky :) O Doll Eyes jsem vám psala už zde.



Pokus zachytit řasenku v akci na očích. Někomu to možná přijde jako nepřesvědčivé a namítne, že to samé dokáže řasenka za stovku :) Ano, je možné, že vám ano, ale mě bohužel ne. Navíc o investici do dražších řasenek jsem vám svůj názor říkala nedávno a stojím si za ním :) Cena je 690Kč



Jestli jsou řasy dostatečně natočené nechám na vašem uvážení :) Sama za sebe jsem spokojená a víc s nimi už neudělám. Jedině, že použiju řasy umělé :)


Teď asi čekáte, že řeknu, která z řasenek je lepší. Ale zklamu vás, protože na tohle jednoznačnou odpověď nemám. Po prvním použití jsem sice trochu váhala a říkala si, že Doll Eyes je lepší, ale teď mi to tak vůbec nepřijde. Efekt na řasách mi přijde totožný a jedna pěkně voní a druhá zase pěkně vypadá. Takže remíza :) Obě jsou stejně dobré a za sebe říkám, že bych do nich příště šla znovu zase. Záleží, co se více líbí vám :)

Co vy a Lancome řasenky? Líbí se vám nová Hypnose Star? :)


PS: řasenka Hypnose Star mi byla poskytnuta firmou Lancome, tímto jím velice děkuji a čestně slibuji, že vám dnes říkám svůj názor, za který mě nikdo neuplatil :)






27 komentářů:

  1. Do řasenky bych tolik peněz neinvestovala, když si představím, že za to můžu mít třeba hezkou tvářenku:), tak to už je něco jiného:D.
    Kupuji dražší řasenky v drogérii a stačí mi to.

    OdpovědětVymazat
  2. Hypnose Star je můj nejnovější řasenkový favorit! :) koupila jsem si ji v UK a nemůžu si ji vynachválit, mně osobně vyhovuje víc než DollEyes..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já zatím žádnou řasenku Lancome nemám, Hypnose a její další modifikace mě ale hodně láká. Jen mám problém s tím, aby na mě černá barva nebyla příliš tvrdá, takže proto pořád váhám.

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem nevyzkoušela žádnou Lancome řasenku, můj top favorit mezi řasenkami je od GA Eyes to Kill. Psala jsem na ni i recenzi. Je sice dražší, ale vytvoří nádherné řasy.

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle řasenka je naprosto skvělá. Doll eyes mě nijak nepřesvědčila, ale tahle je naprosto bombová :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mě láká Doll eyes ale takovou sumu za ní nedám, to mi je líto :D navíc jsem spokojená s MF 2000 Calories, udělala mi téměř stejné řasy jako Hypnose :)

    OdpovědětVymazat
  7. No myslela jsem, že napíšu "originálnější" komentář, ale koukám, že Eve to napsala za mne. Pořád ještě žádná řasenka - poměr cena/výkon - nepřekonala 2000 calories.... ba ani samotný výkon jsem nikde lepší nezaznamenala :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vaaau, ja mam chut si ju kupit uz len kvoli tomu obalu, vyzera uzasne,tiez som "maniak" na vsetko trblietave, tesim sa na zimu a vianoce, vtedy je trblietat sa od hlavy po paty povolene ;)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  9. Je krásná :) Ale za řasenku se mi tolik utrácet nechce, ale každý je "ujetý" na něco jinýho :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, je tuto řasenku mám a první týden jsem taky bojovala s kartáčkem. Souhlasím s tebou že má nádherný obal, to fakt má, ale ten kartáček...
    Jinak je perfektně černá, úplně uhlová což je super. Řasenku jsem dostala, sama bych si jí nekoupila (za tu cenu), a jak říkají kolegyně výše Max Factor 2000 Calories vykoná podle mě stejnou službu a má lepší kartáček.

    OdpovědětVymazat
  11. Kamila,california: jojo :) právě ségra měla miniaturu řasenky Hypnose, tak jsem ji zkusila a řasy fakt téměř totožné jako od 2000 calorie :) tím líp pro nás že :)
    Rendy, zkoušelas ji?

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju rasenky od Lancome. Moje posledni byla Doll eyes. Byla jsem s ni moc spokojena:0)

    OdpovědětVymazat
  13. Asi mám štěstí na řasy, ale lepší službu mi udělá jakákoliv od Bourjois, dokonce i Rimmel v černém obalu. Teď jsem si na základě tvé recenze objednala They´re Real, tak uvidím, ale dražší řasenku už si u sebe moc představit nedokážu.

    OdpovědětVymazat
  14. Radka: jak jsem říkala, i ty lepší drogerkové mi vydrží max.2-3 měsíce a pak se drolí :/

    dahilla: tak to mě těší :)

    In your face: tak zkus hnědou řasenku :) je jemnější než černá

    Eve: 2000 calories jsem nezkoušela a když už jsem nedávno chtěla, tak jsem zase všude četla, že ta vylepšená verze stojí za prd, tak ani nemám chuť jí zkoušet :)

    Nikavero: já taky miluju všechno třpytivé a blyštivé :)

    Klára: já ušetřím dost za produkty na úpravu obočí :) ale beru, že každý rád utrácí za něco jiného :)

    california: já si na ten kartáček už zvykla, takže už ho neřeším :)

    Barb: moje řasy jsou tragické, takže cokoliv, co jim dodá trochu délky, neslepí je a neopadává pod oči beru :) a zatím mi tuhle službu nejlépe dělá Lancome a Benefit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Obal krásný, za mně hezčí než klasické Doll Eyes, ten mi přijde spíš kýčovitý.
    Mně bohužel Hypnose Doll Eyes vůbec nesedla, mám ji asi dva měsíce, ale prostě jsem ji nedokázala přinutit k nějakému koukatelnému výkonu (ani po pečlivém otřením do kapesníčku) - řasy mi slepuje, opadává pod oko (a to vážně hodně) a dokonce se i otiskuje nad horní víčko :/ A ta vůně mi přijde spíš obtěžující, dokonce přemýšlím, jestli snad nemám nějaký vadný kus...
    Takže tentokrát jsem jedna z menšiny, lituju, že jsem se nechala obří reklamou přesvědčit - jinak je mojí favoritkou They're real od Benefitu a teď jsem naprosto nadšená organickou řasenkou od Physician's formula od Plum ze shopu :)

    OdpovědětVymazat
  16. já bych je brala obě dvě! jestli bych měla investovat do nějaké dražší řasenky, byla by to rozhodně tahle! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Ktora je lepsie? Tato alebo They´re Real od Benefitu? Dost by ma zaujimalo ich porovnanie.

    OdpovědětVymazat
  19. ja som si ju kupila minuly tyzden a tiez som z obalu nadsena :P a z riasenky tiez, inak They´re real! som vyhrala v giveaway a tiez ma tak presvedcila, ze som si ju pri navsteve Prahy kupila aj s miniaturou..ked som ju pouzila prvykrat (zaspala som do prace a za 10 min.!!!! som bola pripravena a utekala na bus), riasy som mala dost onicom, nevyrazne, ale druhykrat to uz bolo perfektne! a tiez som vahala medzi touto a Doll Eyes..ale darmo, obal predava :D

    OdpovědětVymazat
  20. nechcem druhykrat mazat komentar, ale zas som po sebe neprecitala a vidim, ze je dost nezrozumitelne napisane, po ktorej som mala prvykrat riasy nevyrazne - takze po Lancome :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ehm, už jsem zblbá, ta od Benefitu, co mám, se jmenuje "Bad gal" (se mi líbil ten název) ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Aha, první komentář se mi nezobrazil. :-( Nějak mě zlobí připojení k netu.
    Rendy, chtěla jsem tě poprosit o doporučení na kvalitní oční odličovač, který by zvládl voděodolnou řasenku "Bad gal" od Benefitu bez zbytečného "šmrdlání" tamponkem...
    Mám sice Sebio od Biodermy, ale jím odličuju hlavně make-up z tváře, chtěla bych něco (cenově zlatá střední cesta) přímo na oči...
    Díky a měj se krásně!
    M.

    OdpovědětVymazat
  23. Eiwen: Vadný vkus nemáš, mě Doll Eyes neskutečně smrdí a nesnesu ji, i když jinak dělá řasy úžasné. Tak že by Star se stejnými výsledky a bez smradu mohla zabodovat? :) ale celou si ji naslepo nekoupím, chtělo by to zase vzoreček :/

    OdpovědětVymazat
  24. Bajtika: no, těžko říct. obě mám ráda, They´re real asi trochu lépe řasy pročeše, ale méně zahustí, Lancome zase spíš zahustí a jemně prodlouží :) ale beru to ze svého pohledu, každý má řasy jiné :)

    Harmony: já miluju svůj dvoufázový odličovač s chrpou od Yves Rocher :) v akci ho kupuju za asi 120Kč, odlíčí všechno a nemusím si drhnout násilím oči. A hlavně ho mé super citlivé oči snesou, takže je to můj favorit už x let :)

    Jeanne: je vážně zajímavé, jak jednotliví lidí vnímají vůně, protože mě třeba zase nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja stale svou "pani dokonalou" rasenku hledam. Od Lancome jsem mela - krom teto posledni - snad uz vsechny, ale do zadne jsem se nezamilovala. Segra miluje klasickou Hypnosku, i kdyz obe ted mame Doll Eyesku. A tak me laka vyzkouset i tuto :-)
    Za me je zakladem veskereho liceni - at jiz zcela minimalniho nebo plne vecerniho - prave rasenka. K drogerk.rasenkam mam absol.neduveru, vsechny (co jsem, kdy mela - L'Oreal, MF) se od prvniho dne drolily do oka, coz se mi s High End rasenkama nikdy nestalo.

    OdpovědětVymazat
  26. Ja stale svou "pani dokonalou" rasenku hledam. Od Lancome jsem mela - krom teto posledni - snad uz vsechny, ale do zadne jsem se nezamilovala. Segra miluje klasickou Hypnosku, i kdyz obe ted mame Doll Eyesku. A tak me laka vyzkouset i tuto :-)
    Za me je zakladem veskereho liceni - at jiz zcela minimalniho nebo plne vecerniho - prave rasenka. K drogerk.rasenkam mam absol.neduveru, vsechny (co jsem, kdy mela - L'Oreal, MF) se od prvniho dne drolily do oka, coz se mi s High End rasenkama nikdy nestalo.

    OdpovědětVymazat
  27. Původní Hypnoska je á nejoblíbenější, jen mě mrzelo jak rychle začala vysychat... Proto mi ta cena u ní připadala vysoká, ale třeba jsem měla jen smůlu na špatný kus:) Řasy dělala skvělé. Uvidím jestli budu mít odvahu vyzkoušet i tuhle... Ale vypadá to dobře. Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)