pátek 28. září 2012

Lady Box poprvé

Je mi jasné, že teď o boxíkách krásy uslyšíte z každého druhého blogu, ale na druhou stranu se na ně většina z nás i těšila a byl o ně velký zájem, takže se pojďme podívat, co jsem v tom svém našla já. Jak jsem tak koukala na jiných blozích, obsah se někdy mírně lišil (například u odstínů laků). Tvůrci Lady Boxu už od začátku napínali všechny slečny jak kšandy a neprozradili, na jaké produkty nebo značky se můžeme těšit. A bude to tak pokaždé, protože takhle fungují i zahraniční verze krabiček krásy. Musím říct, že mě rozhodně první verze nezklamala a líbí se mi.

Lady Box (259Kč)
facebook - zde
oficiální stránka - zde





Balení LB je pevné a pěkné na pohled. Prostě vědí, že ženské růžovou můžou, tak se toho drží. Vnitřní polstrování krabičky je také sympatické a už přemýšlím, co si do těchto krabiček budu časem odkládat (něco mi říká, že za pár měsíců se přes ně doma nehneme :) Po otevření krabice na mě vykoukl dopis s pečetí (tvůrci pochopili, že ženské takové detaily ocení), kde je i seznam produktů, které LB obsahuje. Mile mě překvapilo, že LB obsahuje tolik produktů a ne jen pidi vzorečky. Neříkám, že mě výběr produktů vyloženě uhranul a že bych jásala, ale to je to kouzlo, že člověk nikdy neví, co mu přijde :) V dalším boxu můžou být ještě mnohem lepší (nebo i horší) produkty. Až produkty vyzkouším, tak se určitě podělím o své dojmy, teď můžu zatím hodnotit jen vizuální stránku celého projektu. A co všechno jsem ve svém LB našla?








1) BB cream Garnier - plné balení (50ml) - bohužel ho ani nenačnu a pošlu dál, protože mi nesednul už když jsem si ho před dávnou dobou kupovala. Škoda, že tvůrci nedali do krabičky alespoň tu novou verzi, kterou ještě nemá tolik slečen. Cena v obchodech je 199Kč

2) Pure Fiji tělové máslo "bílý zázvor" - vzorek (15ml)
Pro mě je to úplně nová a nepoznaná značka, takže jsem ráda, že můžu vyzkoušet něco nového. Máslo krásně voní, jako čerstvě vyprané prádlo nebo něco hodně jemného a svěžího. Když budete kupovat plné balení (59ml) zaplatíte 220Kč, pokud si ho koupíte přes web LB tak je cena 156Kč+DPH


3) Sebamed Moisturizing Cream - vzorek (10ml) - těchto vzorečků mám doma celkem zásobu, protože při nákupu v jednom e-shopu s nimi nešetří. Na cesty nebo do kabelky se mini balení bude hodit. Cena plného balení (75ml) je 244Kč, přes web 156Kč+DPH

4) Sebamed Olive face and body wash - vzorek (20ml) - platí to samé co výše. Cena plného balení (200ml) je 169Kč, přes web 99Kč+DPH

5) Color Club lak na nehty v odstínu " Jackie Oh!  " - menší verze (7 ml)- plné balení má 15ml, ale vůbec mi to nevadí, protože takhle velké laky na nehty většinou stejně neupotřebím celé. Výběr značky mi vyhovuje a mile mě překvapil. A co mě potěšilo úplně nejvíc byl odstín, protože neonově růžové laky miluju! Jsem ráda, že mi nepřišel zelený nebo žlutý. Cena většího balení je 129Kč, přes web 83Kč+DPH

6) Iswari snídaňová směs - nepražené kakao - vzorek 33g - sice jsem úplně nepochopila, proč do boxu s kosmetikou vrzli tohle, ale nevadí :) Pro příště bych tedy raději uvítala vzorek čehokoliv kosmetického navíc a jídla se vyvarovala. Cena v obchodě za plné balení (360g) je 159Kč, přes web 107+DPH

7) Nobilis Tilia Anti-Age de luxe bioaktivní obnovující sérum - plné balení 15ml
Pro mě je toto úplně neznámá značka a trochu mě mrzí, že v mém LB bylo toto sérum a ne denní krém, jako přišel jiným slečnám. Jednak anti-age kosmetiku nepoužívám a cítím se na ní mladá a hlavně si na obličej nerada dávám cokoliv mastného a olejového. Takže další adept na vánoční dárek pro mamku. Cena 15ml balení je 499Kč, přes web je cena 374+DPH




Plus navíc získáte hromadu letáčků s informacemi o produktech.


Když bych shrnula první dojmy z celého LB tak, mě sice výrazně nezklamal, ale že bych z jeho obsahu byla na větvi, to taky bohužel ne. Je to samozřejmě první vydání, do příště se mohou zase vychytat další mouchy a odstranit nedokonalosti atd. Přiznám se, že výběrem produktů zas tak ohromená nejsem a skutečně využiju tak 2 (lak na nehty a tělové máslo). Vzorečky SebeMed pro mě nemají valnou hodnotu a člověk je získá zdarma v každé lékárně. BB krém od Garnieru je pro mě snad největší zklamání, protože kdyby se tvůrci alespoň trochu porozhlédli po kosmetických blozích a diskuzích, tak by si možná všimli, že se netěší příliš velké oblibě. Lepší varianta by pro mě byla novější verze. Takhle to na mě působí tak, že Garnieru nejdou BBčka na odbyt, tak se jich zbavil tak, že je nabídnul LB. Do budoucna je podle mě zajímavější pro všechny dávat do LB značky, které buď nejsou běžně k sehnání na našem trhu, nebo jsem to luxusnější značky. Uvítám raději vzorek něčeho dražšího než BB krém, co ani BB není a koupím si ho v každé drogerii. Je to ale samozřejmě jen můj názor a vy nemusíte souhlasit. Anti-age sérum je pro mou věkovou kategorii také mimo a vzhledem k tomu, že si (podle mě) tyto krabičky objednávají spíše mladší slečny, bylo by vhodné se nad tímto do budoucna zamyslet a nabízet něco univerzálnějšího. Snídaňová směs podle mě prostě do krabičky s kosmetikou nepatří a stojím si za tím, že bych tam raději uvítala další vzorek, než sypání do jogurtu. Tématicky mi tam prostě nepasuje, ale nechci říct, že by mi tam vyloženě vadil nebo tak :) A taky by mě zajímalo, kdy začne fungovat prodej výrobků za zvýhodněné ceny i přes web LB. Zatím se mi to objevit nepodařilo. A taky nechápu, proč jsou ceny na letáčku bez DPH?


Budu ráda, když se i vy vyjádříte na téma Lady Boxu. Co se líbí nebo nelíbí vám :) Tvůrci si to určitě rádi přečtou a případně se poučí ze svých chyb. Nebo naopak budou rádi, že vás potěšili. Máte v plánu objednávat i další vydání?


PS: děkuji za poskytnutí Lady Boxu k recenzi jeho tvůrcům :)

33 komentářů:

  1. ja som úprimne trocha sklamaná výberom, pretože sú to také značky a veci, čo by som si normálne do košíka na eshope alebo v drogérke nehodila, pretože mi nevyhovujú:/ Ale už je na ceste ku mne, tak ho nebudem rušiť. Akurát BB ma neteší a modlím sa, aby mi neprihodili ten Anti age:/ Snáď bude ten dotazník na začiatku na niečo a v budúcnosti budú aj pozerať, kto tam čo napísal (typ pleti atd...)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem o jednu tuto krabičku usilovala, ale nezbyla na mě.. na druhou sranu můžu říct, teď po odtajnění obsahu, že ani tak moc nelituji. radši si počkám na nějaké další vydání:)

    OdpovědětVymazat
  3. No pokud vím, tohle balení bylo takové univerzální pro všechny, jako je jasné, že anti age kosmetiku většina z nás nepoužívá, ale máme maminky a babičky, takže do koše nepoletí. V dalších verzích se už budou zaměřovat konkrétně na naše požadavky, vzhledem k tomu, že jsme na stránkách vyplňovali dotazník ohledně naší pleti. Já jsem s projektem spokojená, dokonce se mi i líbí zařazení zdravé výživy, i když tě chápu, má to být o kosmetice, takže to tam nepatří.

    OdpovědětVymazat
  4. s těma luxusnějšíma věcma souhlasím, navíc by to bylo výhodné i pro značky... BB cream od Garnier za 2 kila si člověk klidně koupí bez vyzkoušení, ale třeba řasenku za litr si člověk jentak nekoupí, a kdyby našel miniaturu v LB, vyzkoušel jí a vyhovovala by mu, tak by si jí třeba i koupil... No a jídlo v LB taky nechápu... Ještě, že jsem si ho neobjednala, i když kód mi poslali...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja myslim, ze na CR to je docela solidni krok abych byla uprimna (ne jako ze.. jako ze bych si o CR nemyslela dost, to ho-hooo! ale tak nejsme v tech krabicich jeste zadni experti). Nevim jestli tyhle krabice byly prezentovany sirsi verejnosti (propagace v drogerkach) nebo jenom na webu (takze asi spis pro blogery). Kdyby to bylo za A, tak ten BB je asi dobra volba, protoze ne kazdej ho asi ma, protoze treba moje maminka, i kdyz ji dost cvicim na kosmetiku, tak o BB v CR nemela ani poneti a to ji do DMka posilam kazdej druhej tejden aby mi nahlasila co tam je (hodna maminka, co:):D Takze pro takovey lidi by to byla asi skvela volba. Jestli to bylo B, jenom pro blogery, tak potes banbu a autori by meli zacit ty blogy cist:D Jinak ja bych mela asi nejvetsi radost ze sera (mam takovy hloupy vrasky na krku po hubnuti, takze na to patlam co jde!), a krasa pochazi zevnitr nebo jak se to rika, takze organicky kakao asi taky jde:) Jo a rikala sem, ze to polstrovani se mi strasne libi? Ale musi to bejt drahy.. mozna nepolstrovat a dat tam vic kakaa?:D xx

    OdpovědětVymazat
  6. to s tím kakaem je dobrý, haha:-))asi aby kosmeticke guru měly i co jíst:-)) co jsem četla, tak s bb není spokojený nikdo, asi se to ani nedá (samotný garnier asi nebyl a vymyslel novy)
    myslím, že ceny bez dph vypadají mnohem líp, protože jsou nižší (ale taky nejsou realné)
    jinak nevím, na mě box samozřejmě nevyšel a ta kampan mi začala byt nesympaticka, takže já asi spíš zkusím senza box, pokud vubec

    OdpovědětVymazat
  7. já mám z LB rozporuplné pocity - 1. lak mi přišel v černém odstínu, což absolutně nevyužiju, 2. BB garnier není třeba komentovat. 3. moc jsem si přála od nobilisu ten krém, neb jej sama moc ráda používám (když mi tedy nepřijde plesnivý, což se mi už stalo), 4. pure fiji vypadá dobře, mám ve verzi starfruit a voní opravdu pěkně, snídaňová směs překvapila, nicméně jsem za ni ráda, alespoň vyzkouším něco nového i v oblasti výživy.

    OdpovědětVymazat
  8. ja už som olutovala že som si ho kupila:DDD ešte mi neprišiel nevadi aspon som vyskusala...uvidim podla druheho a tak sa rozhodnem ci sa mi ho oplati kupovat...

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem z toho séra naopak nadšená :) Je založeno na olejích (olivy, makadam, šípek, růže), takže je to vážně spíš olejíček, já oleje miluju, takže na extra péči jednou do týdne se mi fakt hodí :) A v létačcích je napsáno, že je jak pro zralé ženy, tak pro ty mladší, co si chctějí zachovat hezkou pleť.

    OdpovědětVymazat
  10. tož slabé..nějak by mě to nelákalo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem ze začátku byla smutná, že na mě nezbylo, ale díky Černé mooře, která mi dala tip, se nakonec taky Ladyboxu dočkám. No, i přesto, že znám obsah,jsem do toho šla. Příště bude snad obsah trochu víc high:))) Ale nejspíš příště půjdu do Senzaboxu.
    Každopádně jsem ráda, že už konečně krabičky krásy fungují i v Čechách!

    OdpovědětVymazat
  12. Mě to moc neoslnilo mám doma to samé .

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem LB dostala. Jsem docela spokojená, protože to taky beru tak, že je box ve vývoji. Sérum jsem začala používat a musím říct, že jsem byla příjemně překvapená! Ráno se budím s krásnější pletí :). Lak mám černý, což bohužel nevyužíju. Tělové máslo jsem hodila do kabelky, používám ho hlavně na ruce nebo na nějaká suchá místa během dne - já jsem dostala s krásnou ovocnou vůní karamboly. Snídaňové sypání mi ani nevadí, docela mě zajímá vyzkoušet něco nového ze zdravé výživy, ale chápu, že to není pro každého. Garnier BB - no souhlasím, to je trochu krok vedle, ale nějak ho vyplácám, popřípadě daruju ségře. Sebamed vzorků mám doma taky vpysk, takže to mě nenadchlo. Ale obecně pro mě LB není zklamání, spíš jsem zvědavá, jakým směrem se bude ubírat dál. A to balení je prostě krásné :).

    OdpovědětVymazat
  14. Jo, ještě jsem chtěla říct, že jsem ráda, že neodtajnili obsah předem jako u Senzaboxu, protože mám ráda překvapení :). Když jsem se dozvěděla, co v Senzaboxu je, tak už mě to tolik nelákalo, protože to není vůbec napínavé.

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy, dostala jsi krásný odstín laku:-). Na mě LadyBox teprve čeká a ještě pár týdnů čekat bude než se vrátím do Čech. Takže se moc těšim. Jen nevím, co s tím BB krémem:-D

    OdpovědětVymazat
  16. jéé já úplně vidím, jak si do té krabičky něco naskládám.. :)

    jinak z BB nadšená taky moc nebudu, takže ho buď dám mamce a nebo to bude jedna z cen do giveaway, to se přeci vždycky hodí :D a taky doufám, že tam od Nobilis objevím ten krém, sérum by mi asi v 18 bylo k ničemu :D

    uvidím zítra! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Máme úplně stejný box xD taky mám anti age serum, neonove růžový lak (fakt boží) a máslo s vůní zázvoru =D

    OdpovědětVymazat
  18. závidím ti ten odstín laku! mě přišel takový....no ne moc dle mého vkusu :D nejvíc mě tam zaujal vzorek tělového másla od Pure Fiji:)

    OdpovědětVymazat
  19. já se obávám, že další verze, který se masově dostanou i k nám nebloggerkám, budou stát za houby.. :(

    OdpovědětVymazat
  20. Pure Fiji je taková wellness hotelová kosmetika. Mám z této řady ozkoušené snad vše, dostávala jsem to od známé z hotelu. Krásně voní a dlouho vydrží vonět, ale třeba pánská verze balzámu po holení se strašně špatně vsakuje. Doma mám ještě mýdélko také gingerlily,které si nechávám na "čuchání". :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Lak má krásnou barvičku :) jinak celý obsah se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  22. mne sa box neušiel...:)
    pre začiatok si myslím, že obsah nie je najhorší :)
    máte niekto skúsenosti so Senzaboxom?

    OdpovědětVymazat
  23. Mě má přijít druhý zdarma, tak jsem zvědavá, jestli se to zlepší, protože teď na to mám v podstatě stejný názor jako ty. Asi jsem moc náročná a očekávala jsem od toho víc.

    OdpovědětVymazat
  24. Takováhle recenze se mi moc líbí. Přesto, že neřičíš nadšením (a s tím BB to ani nejde, tak je recenze milá, slušná, přívětivá.
    Četla jsem i recenze, které mě tak nadzvedly, že jsem se k tomu musela u sebe vyjádřit.
    Jinak víc se mi obsahově líbil asi Senta box, ale o něm jsem ještě minulý týden netušila, že existuje.

    OdpovědětVymazat
  25. Mě se koncept těhle boxů nelíbí... Sama jsi uznala, že upotřebíš dva produkty... Zbytek rozdáš, nebo prostě nevyužiješ... Z toho důvodu (protože 250,- jsou taky peníze), si box asi nepořídím a raději si za těch 250,- koupím něco, co opravdu potřebuji :) Takže za mě ne :) Na druhou stranu je to fajn, když někdo rád zkouší nové věci, ale čekala jsem, že se v LB budou objevovat "luxusnější" značky, než BB cream od Garnier...

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem s boxem moc spokojená, ráda zkouším.Prostě vymodlený beauty box.

    OdpovědětVymazat
  27. mě má dojít říjnový,, tak jsem zvědavá. škoda, že mašlička není u všech růžová, ta modrá mi kazí dojem.

    Ale taky bych uvítala nějaké zajímavější značky..

    Michell

    OdpovědětVymazat
  28. Líbí se mi moc ten lak :) Ale jinak to neni nic moc extra, jak jsme asi všechny předpokládaly - něco víc.

    OdpovědětVymazat
  29. Holky kdo by chtěl krém od Nobilis, vyměním za sérum! Když tak piště na daria.sulcova@seznam.cz Omlouvám se, že to tu tak zveřejňuji, ale když vidím, kolik z vás by měnila, tak mi to nedá. Jinak mě BB cream naprosto nadchnul, je to produkt, který mi maximálně vyhovuje, ale jsem asi jedna z mála :)

    OdpovědětVymazat
  30. Jee chci ten tvůj odstín laku! :D Já mám odstín ve stylu (OPI - It's my year) ... takže to mě moc nepotěšilo :/
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem z LAdyboxíku nadšená, má oblíbená růžová barva v laku na nehty, BB cream jakožto nadšenkyni tonovacích krémů a makuepu ted na podzim také využiji, máslíčka krásně voní a je přiletělo k nám až odněkud z Tahiti, či odkud :o) Krom toho, když slibují, že se začnou produkty třídit dle vyplněného dotazníku, tak to se mi taky líbí. A co jsem četla o barvách mašlí, tuším na FB, tak prostě vykoupili dvě galanterie a nezbylo no :o) myslím, že do budoucna to bude vychytané, chápu, že to tady v ČR musí být dost složité, s takovouto službou, jak ze strany dodavatelů produktů, tak ze strany české mentality, která je tak nějak vždy nespokojena. Já si říjnový LB objednám :o)

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. Btw. Ju a ta zdravá výživa mi jakožto zastánkyni zdravější stravy, v kosmetickém boxu přijde naprosto skvělá. Krom toho, kakao nenahradilo další kosmetický produkt, ale bylo tam navíc, pokud tedy umím dobře počítat ;o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!